Probao, liči isto kao i ranije, samo imam osćaj (dok sam otvarao kapiju) da se malo više oseća gas nego pre, ali ne mora da bude neki indikator, skoro sam sipao plin.
Neispravan elektroventil plina, ili ne?
Collapse
X
-
Pratim.You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Što se teme tiče, objasnio sam kako to funkcioniše kad je "pogrešan" isparivač pitanju. Kad se da kontakt isparivač mora da pusti malo gasa i to traje koliko je vremenski rele u prekidaču namešten. Treba da ima sa strane ili ispod šrafić za podešavanje.
Naravno da će pustiti više gasa ako je šraf više odvrnut ali će isto tako poremetiti ler ako je previše odvrnut.
Pouka o pravnom leku. Ako ne pušta gas kod kontakta treba ići redom.
1. Proveriti da li dolazi gas do isparivača, dati kontakt i odvrnuti malo holender na isparivaču, treba da krene tečan gas. Ako ne, crkao je ventil pre isparivača.
2. Ako ima gasa do isparivača treba proveriti elektroventil na isparivaču, verovatno je ispravan jer auto ne bi uopšte radio. U tom slučaju treba proveriti kanal za bajpas da nije zapušen.
3. Ili 1. proveriti da li prekidač kod davanja kontakta otvori oba ventila i drži ih otvorene neko vreme.
4. Proveriti napon koji dolazi na špulne ventila, ako je uzet sa "slabog" mesta možda niej dovoljan da otvori oba vential kako treba il iej bilo dobro a u medjuvremenu je oslabio kontak na kontakt bravi pa protiče manje struje.
Za Gospodina Samardžića.
To sam pokušao da objasnim da si smor. Imaš ti dobrih odgovora ali i smaraš za sve pare. Da se razumeš u tematiku znao bi da pratiš fabulu radnje pa bi shvatio zašto objašnjavam prekidač i postupak paljenja jer sam ja od prvog vagona shvatio da je karburator u pitanju ali ne.. To mora analizator, mora svemirsko uputstvo oko gasova i što šta što smara mene i slične koji bi kao i mnogo puta rqaniej pomogli ali ti i Brick tip ste uspeli da smorite sve majstore da je svima dokjurčilo da se prepucavaju sa vama umesto da pomognu ljudima.
Ono pametniji popušta pa zato budale vladaju svetom.
Nikad nisam razumeo tu potrebu da se sve zna i je valjda sramota ne znati sve oblasti. Ja se bavim mehanikom 300 godina ali mi nikad niej palo na pamet da dodam koju ili oduzmem na Expendabletov račun jer tu nemam šta da dodam a ni oduzmem jer je to jednostavno iznad mog nivoa, isto tako nikom ne pomažem kad je elektronika u pitanju jer je to takodje... i blabla, ali sorta tebe, Franje, Bricka i sličnih je uporno i kulturno dosadna, taman toliko da nervira a da nemaš dovoljno razloga (jer si kulturan, nema smisla) da ga oteraš u tamo...
Zaključaću temu jer stvarno nemam volje da nekog banujem ali će sledeći put to neko već uraditi.
Comment
-
-
Originally posted by Dora View PostŠto se teme tiče, objasnio sam kako to funkcioniše kad je "pogrešan" isparivač pitanju.
Originally posted by Dora View PostKad se da kontakt isparivač mora da pusti malo gasa i to traje koliko je vremenski rele u prekidaču namešten. Treba da ima sa strane ili ispod šrafić za podešavanje.
Originally posted by Dora View PostAko ne pušta gas kod kontakta treba ići redom.
1. Proveriti da li dolazi gas do isparivača, dati kontakt i odvrnuti malo holender na isparivaču, treba da krene tečan gas. Ako ne, crkao je ventil pre isparivača.
2. Ako ima gasa do isparivača treba proveriti elektroventil na isparivaču, verovatno je ispravan jer auto ne bi uopšte radio. U tom slučaju treba proveriti kanal za bajpas da nije zapušen.
3. Ili 1. proveriti da li prekidač kod davanja kontakta otvori oba ventila i drži ih otvorene neko vreme.
4. Proveriti napon koji dolazi na špulne ventila, ako je uzet sa "slabog" mesta možda niej dovoljan da otvori oba vential kako treba il iej bilo dobro a u medjuvremenu je oslabio kontak na kontakt bravi pa protiče manje struje.
Nadam se da ću na kraju uspeti da podesim na neki kompromis - da mogu da upalim ujutru a i da kasnije lepo radi :-)
Comment
-
-
2500 dinara košta nov isparivač, nije ta klasa ali je nov. Mada po meni ni Toamsetto nije neka klasa.
Comment
-
-
Pa treba mu elektronac, ima takav prekidač.
Comment
-
-
Ma mislio sam ako menjam isparivač za vakuumski, možda iskoristim ovaj koji imam (lako ću valjda da zamenim i prekidač). Ali ako je isti klinac kao postojeći, sa istim problemima oko podešavanja hladnog starta, džaba mi posao, bolje da kupim nov.
Liči mi SE81 na vakuumski, ima elektroventil na sred isparivača.Last edited by Yvan; 24.11.2016, 17:56.
Comment
-
-
Spede pluse, šta lupetaš
Naravno da možeš i prekidač da menjaš ali onda poslušaj tog Speda plusa...
Comment
-
-
Originally posted by Yvan View PostLiči mi SE81 na vakuumski, ima elektroventil na sred isparivača.
Comment
-
-
Nisam ništa provalio, gledao sam malo po Internetu slike, i par isparivača za koje piše da su za karburatore ima nešto što liči na elektroventil na sredini. Na izgled je i SE81 takav, pa kako LIČI rekoh da PITAM.
Ništa, još malo ću da pokušavam da naštelujem, ako ne ispadne ništa, kupujem novi isparivač. Javljam rezultat.
Comment
-
-
Svi venturi ili vakumski pa i ti elektronci su za karburator, objasnio sam u čemu je razlika...
Comment
-
Comment