Neispravan elektroventil plina, ili ne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Yvan
    CBC Veteran
    • 01.03.2008
    • 195
    • Kragujevac

    #61
    Probao, liči isto kao i ranije, samo imam osćaj (dok sam otvarao kapiju) da se malo više oseća gas nego pre, ali ne mora da bude neki indikator, skoro sam sipao plin.

    Comment

    • Chubbs
      Everybody lies
      • 29.01.2006
      • 5807
      • Novi Sad
      • Audi A6 1.8T

      #62
      Pratim.
      You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
      Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
      Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #63
        Sad procitah temu od prve do poslednje strane i be nadjoh o kojem autu je reč.
        Al sve me navodi na to da je hronična alergija u pitanju! Mislim nisam sujeveran al 2 godine da te zeza auto, pa nije to svemirski brod. Nadam se da je problem resen za duze vreme. Pozdrav!

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #64
          Što se teme tiče, objasnio sam kako to funkcioniše kad je "pogrešan" isparivač pitanju. Kad se da kontakt isparivač mora da pusti malo gasa i to traje koliko je vremenski rele u prekidaču namešten. Treba da ima sa strane ili ispod šrafić za podešavanje.

          Naravno da će pustiti više gasa ako je šraf više odvrnut ali će isto tako poremetiti ler ako je previše odvrnut.
          Pouka o pravnom leku. Ako ne pušta gas kod kontakta treba ići redom.

          1. Proveriti da li dolazi gas do isparivača, dati kontakt i odvrnuti malo holender na isparivaču, treba da krene tečan gas. Ako ne, crkao je ventil pre isparivača.
          2. Ako ima gasa do isparivača treba proveriti elektroventil na isparivaču, verovatno je ispravan jer auto ne bi uopšte radio. U tom slučaju treba proveriti kanal za bajpas da nije zapušen.
          3. Ili 1. proveriti da li prekidač kod davanja kontakta otvori oba ventila i drži ih otvorene neko vreme.
          4. Proveriti napon koji dolazi na špulne ventila, ako je uzet sa "slabog" mesta možda niej dovoljan da otvori oba vential kako treba il iej bilo dobro a u medjuvremenu je oslabio kontak na kontakt bravi pa protiče manje struje.


          Za Gospodina Samardžića.
          To sam pokušao da objasnim da si smor. Imaš ti dobrih odgovora ali i smaraš za sve pare. Da se razumeš u tematiku znao bi da pratiš fabulu radnje pa bi shvatio zašto objašnjavam prekidač i postupak paljenja jer sam ja od prvog vagona shvatio da je karburator u pitanju ali ne.. To mora analizator, mora svemirsko uputstvo oko gasova i što šta što smara mene i slične koji bi kao i mnogo puta rqaniej pomogli ali ti i Brick tip ste uspeli da smorite sve majstore da je svima dokjurčilo da se prepucavaju sa vama umesto da pomognu ljudima.

          Ono pametniji popušta pa zato budale vladaju svetom.

          Nikad nisam razumeo tu potrebu da se sve zna i je valjda sramota ne znati sve oblasti. Ja se bavim mehanikom 300 godina ali mi nikad niej palo na pamet da dodam koju ili oduzmem na Expendabletov račun jer tu nemam šta da dodam a ni oduzmem jer je to jednostavno iznad mog nivoa, isto tako nikom ne pomažem kad je elektronika u pitanju jer je to takodje... i blabla, ali sorta tebe, Franje, Bricka i sličnih je uporno i kulturno dosadna, taman toliko da nervira a da nemaš dovoljno razloga (jer si kulturan, nema smisla) da ga oteraš u tamo...

          Zaključaću temu jer stvarno nemam volje da nekog banujem ali će sledeći put to neko već uraditi.
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Yvan
            CBC Veteran
            • 01.03.2008
            • 195
            • Kragujevac

            #65
            Originally posted by Dora View Post
            Što se teme tiče, objasnio sam kako to funkcioniše kad je "pogrešan" isparivač pitanju.
            Po meni je ovde problem (najverovatnije). Ono što otežava situaciju što je nije konstantan. Nekada ne pusti gas ni malo, i onda mogu da verglam do prekosutra. Nekada pusti malo gasa, i onda (posle dužeg verglanja) upali.

            Originally posted by Dora View Post
            Kad se da kontakt isparivač mora da pusti malo gasa i to traje koliko je vremenski rele u prekidaču namešten. Treba da ima sa strane ili ispod šrafić za podešavanje.
            Ovo radi, menjao sam vreme do maksimuma, ali ako iz isparivača ne ide plin, džaba. Čak sam i probao (pisao sam o tome) da ustima malo povučem plin, vratim crevo ka karburatoru, i onda upali. Samo taj inicijalni podpritisak fali.


            Originally posted by Dora View Post
            Ako ne pušta gas kod kontakta treba ići redom.

            1. Proveriti da li dolazi gas do isparivača, dati kontakt i odvrnuti malo holender na isparivaču, treba da krene tečan gas. Ako ne, crkao je ventil pre isparivača.
            2. Ako ima gasa do isparivača treba proveriti elektroventil na isparivaču, verovatno je ispravan jer auto ne bi uopšte radio. U tom slučaju treba proveriti kanal za bajpas da nije zapušen.
            3. Ili 1. proveriti da li prekidač kod davanja kontakta otvori oba ventila i drži ih otvorene neko vreme.
            4. Proveriti napon koji dolazi na špulne ventila, ako je uzet sa "slabog" mesta možda niej dovoljan da otvori oba vential kako treba il iej bilo dobro a u medjuvremenu je oslabio kontak na kontakt bravi pa protiče manje struje.
            Sve sam ovo proveravao, vezivao ventile direktno na klemu akumulatora, vadio klip iz jednog...

            Nadam se da ću na kraju uspeti da podesim na neki kompromis - da mogu da upalim ujutru a i da kasnije lepo radi :-)

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #66
              2500 dinara košta nov isparivač, nije ta klasa ali je nov. Mada po meni ni Toamsetto nije neka klasa.
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • Yvan
                CBC Veteran
                • 01.03.2008
                • 195
                • Kragujevac

                #67
                Imam negde Landi Renzo SE81. Je li to venturi ili ne?

                Landi Renzo offers natural gas systems for converting petrol and diesel engines to LPG and natural gas

                Comment

                • speedplus
                  RIP Bio nam je drug!
                  • 15.01.2007
                  • 2419
                  • LAZAREVAC

                  #68
                  SE81 je elektronac, RENZOMATIC je vakumski

                  Comment

                  • Dora
                    Nadzornik!!!
                    • 24.10.2004
                    • 17451
                    • Novi Sad
                    • FIAT

                    #69
                    Pa treba mu elektronac, ima takav prekidač.
                    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                    https.autogas.rs

                    Comment

                    • Yvan
                      CBC Veteran
                      • 01.03.2008
                      • 195
                      • Kragujevac

                      #70
                      Ma mislio sam ako menjam isparivač za vakuumski, možda iskoristim ovaj koji imam (lako ću valjda da zamenim i prekidač). Ali ako je isti klinac kao postojeći, sa istim problemima oko podešavanja hladnog starta, džaba mi posao, bolje da kupim nov.

                      Liči mi SE81 na vakuumski, ima elektroventil na sred isparivača.
                      Last edited by Yvan; 24.11.2016, 17:56.

                      Comment

                      • Dora
                        Nadzornik!!!
                        • 24.10.2004
                        • 17451
                        • Novi Sad
                        • FIAT

                        #71
                        Spede pluse, šta lupetaš

                        Naravno da možeš i prekidač da menjaš ali onda poslušaj tog Speda plusa...
                        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                        https.autogas.rs

                        Comment

                        • speedplus
                          RIP Bio nam je drug!
                          • 15.01.2007
                          • 2419
                          • LAZAREVAC

                          #72
                          Originally posted by Yvan View Post
                          Liči mi SE81 na vakuumski, ima elektroventil na sred isparivača.
                          Naravno da je vakumski,svi klasični reduktori su vakumski,ali ima i vakumsko-pneumatskih.E sad mi te vakumske zovemo Elektronci,a vakumsko-pneumatske zovemo vakumski.Sve u svemu,baš me živo zanima,na osnovu čega si provalio da je SE81 vakumski,a ne elektronac

                          Comment

                          • Yvan
                            CBC Veteran
                            • 01.03.2008
                            • 195
                            • Kragujevac

                            #73
                            Nisam ništa provalio, gledao sam malo po Internetu slike, i par isparivača za koje piše da su za karburatore ima nešto što liči na elektroventil na sredini. Na izgled je i SE81 takav, pa kako LIČI rekoh da PITAM.

                            Ništa, još malo ću da pokušavam da naštelujem, ako ne ispadne ništa, kupujem novi isparivač. Javljam rezultat.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #74
                              Svi venturi ili vakumski pa i ti elektronci su za karburator, objasnio sam u čemu je razlika...
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • Yvan
                                CBC Veteran
                                • 01.03.2008
                                • 195
                                • Kragujevac

                                #75
                                A u čemu je razlika između Lovato i Mimgas vakuumskih isparivača? Izgledaju isti, jedan ima crne plastične šrafove za štelovanje, drugi plave. I jedan je drastično skuplji od drugog. Razlikuju li se iznutra?

                                Comment

                                Working...
                                X