problemi s plinom

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • virko
    CBC Član
    • 02.08.2006
    • 38
    • Hrvatska

    problemi s plinom

    Pozdrav svima!
    Imam slijedece probleme na BMW-u E30 320i pa ako netko zna volio bih cuti misljenja:
    plin je Lovato sa aut.prebacivanjem benzin/plin,
    problemi su slijedeci: auto nekad vrlo tesko ide preko 5000 rpm, trosi prilicno puno plina,
    tank je 80LIT a efektivno stane 65L i predjem jedva 400km, i najveci problem gasenje prilikom
    naglog kocenja.
    Ova prva dva problema ne bih pretjerano objasnjavao jer i ne znam nista vise ali ovo gasenje me
    muci nenormalno. Prvo da kazem da auto na benzin radi SAVRSENO, kao violina.
    Kad prebacim na plin sve bude OK dok motor nije full zagrijan onda pocinje padanje okretaja a nerijetko
    se auto i ugasi, znalo se dogodit na sred ceste tako da je zbilja gadno. Primjetio sam da cim pocnu padati
    okretaji zatitra kazaljka temperature vode. Usput receno skidao sam filter plina i ocistio ga ali opet sve isto.
    Saljem vam slike instalacije, nisu najbolje kvalitete ali sta se moze...

    Eto ako mozete pomoci bar malo bio bih jako zahvalan
  • virko
    CBC Član
    • 02.08.2006
    • 38
    • Hrvatska

    #2
    ne mogu zakacit slike, ako budu bas nuzne postavit cu ih

    Comment

    • ABARTH
      CBC Senator XXL
      • 19.07.2006
      • 364
      • Vršac,Banat,Vojvodin
      • SKALA 65

      #3
      pozdrav

      evo ovde mozes besplatno da postavis slike http://www.fotorola.com/ pa posle iskopiras url ovde
      Sto se tice tvog problem.
      1.ako nemoze da predje vise od 5000rpm,treba proveriti filter za vazduh dali je zaprljan
      2.Mozda treba podesiti plin na stel srafu dati mu malko vise
      3.dali ima odgovarajuci mesac
      4.MOZDA TREBA SMANJITI PRECNIK U**** NA KUTIJI FILTERA PA PONOVO PODESITISMESU
      5.gasenje.treba proveriti na usisnom delu kutije za vazdusni filter usisnu cev ,(NETRBA DA BUDE USMERENA U PRAVCU KRETANJA VOZILA ,VEC DA INDIREKTNO UZIMA VAZDUH,SMAKNUTI JE NEGDE SA STRANE ILI NEKIM REBRASTIM CREVOM

      NEZNAM KOLIKO SAM TI POMOGAO I KOLIKO SAM BIO JASAN

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        #4
        Abart ti je manje više sve odgovorio. 65 litara u bocu od 80 litara je normalno, uvek stane 80 posto od bruto vrednosti.
        Za usis vazduha je napisao da treba okrenuti na stranu ili prema nazad jer je to sigurno uzrok gašenja na većoj brzini kad se pusti gas.
        Uzrok može biti i loše podešena smeša jer ako auto ne ide preko 5000 obrtaja nema dovoljno gasa ili ima previše, i to može uzrokovati gašenje na leru.
        Treba pregledati i sve filtere, gasni i vazdušni.

        Sa slike koje si poslao vidi se da je put do isparivača malo duži pa to usporava reakciju dotoka gasa, zato mora biti pravilno naštelovan i sa čistim filterom.
        Takodje pregledati sve cevčice da ne vuče negde falš vazduh.

        Sve u svemu, mislim da se samo treba dobro podesiti odnos vazduha i plina.
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • ABARTH
          CBC Senator XXL
          • 19.07.2006
          • 364
          • Vršac,Banat,Vojvodin
          • SKALA 65

          #5
          Originally posted by virko
          ne mogu zakacit slike, ako budu bas nuzne postavit cu ih
          evo ovde se prijavi i tu mozes besplatno da ih zakacis http://www.fotorola.com/ Prvi domaci servis za besplatan hosting fotografija
          _________________

          Comment

          • virko
            CBC Član
            • 02.08.2006
            • 38
            • Hrvatska

            #6
            prvo hvala svima na odgovorima, u pravu ste sto se tice filtera zraka, vrijeme je da se promijeni, za par dana cu staviti novi.
            Evo danas novo iskustvo: nadolio sam vode u posudu skoro do vrha jer su mi rekli da se ljeti moze jer motor ionako uzima vode jer je vruce. Kad sam nadolio sve OK, na leru miran i ne gasi se, malkice skakutaju okretaji od 400-800 rpm ali nakon par sekundi stajanja smire se.
            Najvaznije sta sam htio pitat je: nemam atest plina a tehnicki mi je za 3 mjeseca a posto moram skinuti plin ne ide mi se na servis da opet ne bi nesto zeznuo kad budem skidao pa jovo nanovo Mogu li jos ista uciniti u kucnoj radinosti da me masina slusa jos koji mjesec prije nego obavim pravi servis? Osim izmjene zracnog filtera naravno.
            Hvala puno

            Evo slika motora i instalacije

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #7
              Zagrejan motor, držiš na oko 3000 obrtaja i zavrćeš šraf na onoj debeloj cevi, kad počne da padaju obrtaji onda odvrćeš dok ne prestanu ići gore. Tada odvrneš još malo, pola kruga ili četvrt zavisi.

              Zatim na isparivaču namestiš na leru najveći broj obrtaja koji možeš da postigneš, da najmirnije radi, sa onim plastičnim sivim šrafom.

              Na kraju šrafcigerom odvrneš malo onaj mesingani šraf odgore na isparivaču i malo dodaš gas i odmah pustiš pa pratiš kako se stabilizuje ler. Cilj je postići da obrtaji prilikom puštanj gasa ne padnu ispod lera. Tako dodaješ i puštaš gas uz eksperiment sa tim mesinganim šrafom. Kad postigneš najbolje eventualno ako je potrebno još minimalno korigovati sivi šraf ali obično ne treba..

              Ovo moram staviti negde u copi paste
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • virko
                CBC Član
                • 02.08.2006
                • 38
                • Hrvatska

                #8
                hvala puno, sutra cu to nastimat.
                Samo mi reci jel se taj plasticni šaraf nalazi ispod isparivaca jer mi je gore samo metalni.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #9
                  Sa strane, pored plavog ventila, onaj ispod je čep za ispuštanje ulja.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • ABARTH
                    CBC Senator XXL
                    • 19.07.2006
                    • 364
                    • Vršac,Banat,Vojvodin
                    • SKALA 65

                    #10
                    Originally posted by virko
                    hvala puno, sutra cu to nastimat.
                    Samo mi reci jel se taj plasticni šaraf nalazi ispod isparivaca jer mi je gore samo metalni.
                    Ako je lovato ,ako dobro vidim,i ako je postavljen pravilno sraf za ler ti je onda na sredini isparivaca vodoravno,a imas jedan isti skroz dole za ispustanje taloga

                    Comment

                    • zoranbg
                      CBC Senator XXL
                      • 23.03.2005
                      • 4098
                      • Rooster's Hill , Beog
                      • Grande Punto 1.2

                      #11
                      nije mu jasno.. jer kako je Dora rekao,ispada da ima 3 srafa za stelovanje gasa(umesto 2)... ili ja gresim?!?
                      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                      Comment

                      • ABARTH
                        CBC Senator XXL
                        • 19.07.2006
                        • 364
                        • Vršac,Banat,Vojvodin
                        • SKALA 65

                        #12
                        Originally posted by zoranbg
                        nije mu jasno.. jer kako je Dora rekao,ispada da ima 3 srafa za stelovanje gasa(umesto 2)... ili ja gresim?!?


                        ehhh kad bi svako radio svoj posao ,ko zna gde bi nam bio kraj.......

                        Comment

                        • virko
                          CBC Član
                          • 02.08.2006
                          • 38
                          • Hrvatska

                          #13
                          evo jos sam dvije slike iskopao:



                          Comment

                          • virko
                            CBC Član
                            • 02.08.2006
                            • 38
                            • Hrvatska

                            #14
                            i za kraj: trebam li uopce voditi auto na servis?

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #15
                              Abarte, jesi ti ehoooo

                              @ZoranBG,
                              Dora je uvek u pravu čak i kad nije Ima tri mesta za štelovanje.
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              Working...
                              X