Ler gas... karburator i plin, Niva

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dora
    Nadzornik!!!
    • 24.10.2004
    • 17451
    • Novi Sad
    • FIAT

    #16
    Originally posted by Uros Piperski
    Hajde da za trenutak zaboravimo kako izgleda filter i njegovo kuciste. Zamislite da filtera nema. Na ler gas ne utice to da li vazduh prolazi kroz filter ili kroz rupe na njemu. Bitno je da vazduh dolazi do miksera i motora. Taj deo jeste uzasno napravljen, ali mislim da ne utice na ovo sto me muci.

    @Dora
    Znaci, Doro, po tebi je resenje u svakom slucaju i za svaki problem u servisu?
    Ok, hvala na pomoci.
    Nemoj odmah da se vredjaš.
    Da b iaj ili neko ko je stručan hteo da ti pomogne, prvo ti tu pomoć treba da prihvatiš.

    Ako nećeš da je prihvatiš onda je to tvoj problem. Ako je iko napisao tone poruka o tome kako to sve radi onda sam ja taj.

    Od prvog vagona ti se ukazuje da je to sa filterom teško sranje da izvineš na izrazu i ti se sad ljutiš na mene a ne na one što su napravili to sranje.

    Ivan je na fini način pokušao da ti kaže da su ti montirali još jedno sranje a to je BRC uredjaj. Ja ti sad to kažem srpski. Tvoje znaje materije treba da bude takvo da znaš gde se to ugradjuje i da platiš za tu ugradnju pošteno.

    Moje znanje ili onog ko ugradjuje treba da bude takvo da ti posle nemaš problema.

    Moj dobronameran savet je bio da odeš tamo gde si platio jer imaš garanciju i da ti otklone problem besplatno.

    Hajde da za trenutak zaboravimo kako izgleda filter i njegovo kuciste. Zamislite da filtera nema. Na ler gas ne utice to da li vazduh prolazi kroz filter ili kroz rupe na njemu. Bitno je da vazduh dolazi do miksera i motora. Taj deo jeste uzasno napravljen, ali mislim da ne utice na ovo sto me muci.

    Citata sa početka teksta ponovo. Ovo pokazuje da nemaš elementarno znanje oko toga kako radi gas u kolima jednako kao i onaj što ti je ugradio gas. To nije tvoj problem jer ti to i ne treba da znaš.

    Tvoj problem je što ti sam to hoćeš da rešiš a nemaš znanja za to i sad očekuješ da ti neko pokaže kako se to radi.
    Ok, hoću da ti pomognem. Da li si uradio nešto oko tog filtera , nisi.

    Posavetuj me šta sad ja da radim da bi ti pomogao.


    Druga stvar koju isto tako moraš da shvatiš ej da sam ja kao neki profesionalac u ovom poslu ipak odgovoran za to što pišem na javnom mestu. Bar se ja tako osećam (ne mislim na miris). Ako ti kažem da treba da pomeriš šraf na isparivaču malo levo ili desno to će i drugi čitati pa će isto tako postupiti.

    Nekom će to pomoći a nekom će izazvati da ne može da upali auto recimo i ostane sa malim detetom po vejavici u nedodjiji.

    Kapiraš. Nije svejedno budžiti auto u svojoj radionici i praviti sam sebi štetu ili veselje i čačkati nešto oko gasa koji je ipak opasan koliko i struja ali svi znaju da nije zgodno turiti prste u utičnicu pa to i ne rade. E sad ja treba da kažem ma može to ali sa rukavicama. Onda neki blenta uzme kožne mokre rukavice i blebne ga struja.

    Karikiram, jasno ali bih hteo da ti objasnim u čemu je stvar da se ne bi ljutio bez veze.
    ----------------

    E sad idemo na ono bitno. Kako smo konstatovali da je ono fekalija, ja ću ti reći malo detaljnije. Nepreciznom izradom i zahvaljujući malo prljavijem gasu nego što je u gospodskom svetu navika, u tom uredjaju se jedna klackalica koja je jako bitna za ler gas zaprlja i polako gubi smisao klackalice. Šraf koji utiče na ler je onaj mesingani koji jedini ima nareckane štrafte da bi mogao prstiam da e okreće. Vrlo ej osetljiv pa se može desiti da posle mne možeš da upališ auto ili da ti radi ler a da nemaš snage i obrnuto. Da bi ler pravilno funkcionisao, treba da namestiš prvo snagu a tek posle podešavaš ler. Snaga se namešta na onom jednom ili dva šrafa na debeloj cevi do miksera.


    Moje lično mišljenje je od prvog dana da ćeš imati veliku potrošnju, lošu snagu i problema sa lerom.
    U bilo kom krštenom servisu se to sve rešava u vrlo kratkom roku i za male pare, sem isparivača i elektroventila koji ima mikronski filterčić koji ....

    Daklem, da ponovim savet, ideš u servis gde imaš garanciju da ti srede stvar. Ne možeš to da središ u tom servisu, odeš u drugi gde će ti to srediti, naplatiti. Sa dobijenim računom imaš dva izbora, baciš ga ili tužiš te (bar dva minuta sam mislio koju reč da upotrebim a da ne uvredim domaćina). Zamisli najgoru.

    Ukratko, da bi to sredio kako treba, moraš da znaš bar 40 posto što ja znam ili da te učim ovako preko neta.

    Da pokažem i da naučim ljude nikad mi nije bilo strano, uvek pomažem kad mogu i ako je to svrsishodno.

    Daklem, nije mi problem da te naučim jer i da imam propeler u ****tu nemogu ugraditi sav gas ove države.

    Pojenta je da ti je sve zeznuto od početka do kraja pa ne znam odakel da počnem pogotovo ako ti znaš ono što sam ponovo citirao.

    Daklem ako pitaš, nemoj sam odgovoriti, ostavlajš mi premalo prostora.

    Da ne bude sve najcrnje. Auto ti neće eksplodirati, neće se zapaliti sem možda od benzina (pu,pu). Ići će mnogo godina ali...

    Bićeš ona kategoriaj koja tvrdi da Lada mora da troši 15 litara na otvorenom, da uz to ima osetan gubitak snage ako troši kako treba, imaćeš problema sa lerom ili paljenjem sledeće zime.

    Ukratko vozićeš se na gas ne znajući kako to zapravo treba da bude sve dok jednog dana slučajno ne zalutaš u pravi servis za te stvari pa posle kažeš, pa ljudi jeli to moguće.

    NHF.
    Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

    https.autogas.rs

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      Znaci treba sve to treba redovno stelovati tokom eksploatacije jer se filter polako prlja, zar ne?
      Resenje za to bi bio LovEco? Da li se moze ugraditi na ovaj moj BRC? Pretpostavljam da bi me on resio stelovanja smese u radu, a da bi ler morao da stelujem rucno... Ne? Da li LovEco steluje smesu dinamicki (u toku voznje) ili samo u odredjenim trenutcima?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • M-power
        Moderator
        • 10.01.2005
        • 10060
        • Bg; Banovo Brdo
        • CorsaC, astra H,

        #18
        Ako neko nekom ima nesto da kaze a nece javno imate pp
        Mislim na savete koji ne moraju svi da znaju
        To date there has never been a faster car built for the public road and,
        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

        Comment

        • *IvanT*
          CBC Senator XXL
          • 30.01.2005
          • 3234
          • Srbija, Beograd, Kara

          #19
          Mislim da smo i o tome pisali, ali da ne bude da sam ja neki dr***ija, evo ja cu da ti odgovorim.

          Tvoja lada ima karburatorski sistem doziranja goriva koji nema nikakvu elektronsku kontrolu smeshe. LOV ECO sistem je jedan od lambda control sistema i kao sto mu samo ime kaze dabi radio potrbna mu je informacija od lambda sonde.
          Lambda sonda je senzor kiseonika i nalazi se u izduvnoj grani (TI JE NEMAS) obicno pre katalizatora ako ga auto ima a kod novijih auta postoji i jedna posle katalizatora. ( o tome nekom drugom prilikom)
          daklem, LOV ECO za sada kod tebe ne pije vodu osim ako neces da ugradis i lambda sondu.

          No i bez svega toga ili poslasaj Doru ako neces mene ili budi jos jedan u nizu nesrecnika koji ce da pljuju plin i proklinju dan kad su ga ugradili! ( na pogresnom mestu)

          Pozdrav Ivan!
          http://www.lovatogas.co.rs

          Comment

          • Uros Piperski
            CBC Senator XXL
            • 31.01.2005
            • 2978
            • Beograd

            #20
            Pre svega da se izvinem ako se ponavljam. Relativno sam nov na Cannonu i tu sam zatekao 20ak hiljada poruka... Procitao sam ih sve u roku od par dana i naravno da nisam mogao sve to da zapamtim.


            Originally posted by Dora
            Nemoj odmah da se vredjaš.
            Da b iaj ili neko ko je stručan hteo da ti pomogne, prvo ti tu pomoć treba da prihvatiš.

            Ako nećeš da je prihvatiš onda je to tvoj problem. Ako je iko napisao tone poruka o tome kako to sve radi onda sam ja taj.

            Od prvog vagona ti se ukazuje da je to sa filterom teško sranje da izvineš na izrazu i ti se sad ljutiš na mene a ne na one što su napravili to sranje.
            Nije da se vredjam, ali mi je bilo malo cudno sto si me za stelovanje lera 'poslao' u servis jer znam da to na plinu mora cesto da se radi.
            Originally posted by Dora
            Ivan je na fini način pokušao da ti kaže da su ti montirali još jedno sranje a to je BRC uredjaj. Ja ti sad to kažem srpski. Tvoje znaje materije treba da bude takvo da znaš gde se to ugradjuje i da platiš za tu ugradnju pošteno.
            Moje znanje ili onog ko ugradjuje treba da bude takvo da ti posle nemaš problema.
            Moj dobronameran savet je bio da odeš tamo gde si platio jer imaš garanciju i da ti otklone problem besplatno.
            Shvatio sam da su mi ugradili sranje. Nema potrebe da mi to saopstavate polako i fino . Bas zbog tog sranja, i ono koje su napravili na filteru necu da se vracam u taj servis. Kao sto sam jednom rekao, pojeo sam go*no jednom i to mi je dosta. Ima delova koje mogu da koristim i koji su ok, ostalo cu da zamenim kada se prolepsa vreme. Ono sto mogu cu uraditi sam (stvarno nema potrebe da placam majstora za busenje kucista filtera), a ono sto ne mogu uradicu u servisu.
            Originally posted by Dora
            Hajde da za trenutak zaboravimo kako izgleda filter i njegovo kuciste. Zamislite da filtera nema. Na ler gas ne utice to da li vazduh prolazi kroz filter ili kroz rupe na njemu. Bitno je da vazduh dolazi do miksera i motora. Taj deo jeste uzasno napravljen, ali mislim da ne utice na ovo sto me muci.

            Citata sa početka teksta ponovo. Ovo pokazuje da nemaš elementarno znanje oko toga kako radi gas u kolima jednako kao i onaj što ti je ugradio gas. To nije tvoj problem jer ti to i ne treba da znaš.

            Tvoj problem je što ti sam to hoćeš da rešiš a nemaš znanja za to i sad očekuješ da ti neko pokaže kako se to radi.
            Ok, hoću da ti pomognem. Da li si uradio nešto oko tog filtera , nisi.

            Posavetuj me šta sad ja da radim da bi ti pomogao.
            Da znam nesto o plinu ne bih ovde svaki cas postavljao pitanja, zar ne? Uopste se ne stidim da to priznam i nadm sam se da cu ovde nauciti nesto vise o tome. Ne planiram da pocnem da ugradjujem plin ili tako nesto. Jednostavno hocu da znam kako to radi i da mogu neke osnovne stvari da sredim kada je nuzda...
            Ti nisi duzan da mi pomazes ali zar to ne radimo svi na Cannonu? Kada mogu i hocu da resim neciji problem ovde, ja iznesem svoje iskustvo/znanje. Zar to ne radite svi?
            Originally posted by Dora
            Druga stvar koju isto tako moraš da shvatiš ej da sam ja kao neki profesionalac u ovom poslu ipak odgovoran za to što pišem na javnom mestu. Bar se ja tako osećam (ne mislim na miris). Ako ti kažem da treba da pomeriš šraf na isparivaču malo levo ili desno to će i drugi čitati pa će isto tako postupiti.
            Nekom će to pomoći a nekom će izazvati da ne može da upali auto recimo i ostane sa malim detetom po vejavici u nedodjiji.
            Kapiraš. Nije svejedno budžiti auto u svojoj radionici i praviti sam sebi štetu ili veselje i čačkati nešto oko gasa koji je ipak opasan koliko i struja ali svi znaju da nije zgodno turiti prste u utičnicu pa to i ne rade. E sad ja treba da kažem ma može to ali sa rukavicama. Onda neki blenta uzme kožne mokre rukavice i blebne ga struja.
            Karikiram, jasno ali bih hteo da ti objasnim u čemu je stvar da se ne bi ljutio bez veze.
            ----------------
            Priznajem da o ovome nisam razmisljao. Koliko god da imam poverenja u vas ne primam sve savete zdravo za gotovo negi i sam malo razmislim. Ali verovatno ima ljudi koji to ne rade tako pa naprave sranje...
            Originally posted by Dora
            E sad idemo na ono bitno. Kako smo konstatovali da je ono fekalija, ja ću ti reći malo detaljnije. Nepreciznom izradom i zahvaljujući malo prljavijem gasu nego što je u gospodskom svetu navika, u tom uredjaju se jedna klackalica koja je jako bitna za ler gas zaprlja i polako gubi smisao klackalice. Šraf koji utiče na ler je onaj mesingani koji jedini ima nareckane štrafte da bi mogao prstiam da e okreće. Vrlo ej osetljiv pa se može desiti da posle mne možeš da upališ auto ili da ti radi ler a da nemaš snage i obrnuto. Da bi ler pravilno funkcionisao, treba da namestiš prvo snagu a tek posle podešavaš ler. Snaga se namešta na onom jednom ili dva šrafa na debeloj cevi do miksera.

            Moje lično mišljenje je od prvog dana da ćeš imati veliku potrošnju, lošu snagu i problema sa lerom.
            U bilo kom krštenom servisu se to sve rešava u vrlo kratkom roku i za male pare, sem isparivača i elektroventila koji ima mikronski filterčić koji....

            Daklem, da ponovim savet, ideš u servis gde imaš garanciju da ti srede stvar. Ne možeš to da središ u tom servisu, odeš u drugi gde će ti to srediti, naplatiti. Sa dobijenim računom imaš dva izbora, baciš ga ili tužiš te (bar dva minuta sam mislio koju reč da upotrebim a da ne uvredim domaćina). Zamisli najgoru.
            Sto se tice te klackalice, problem je do samog isparivaca koliko sam shvatio.
            Vidim koliko si 'ljut' na servis koji mi je ugradio plin. Ja sam mozda i vise. Zato necu ici vise kod njih. Prezalicu tih 250e i gotovo. Ne pada mi na pamet da se svadjam sa nekim primitivcima a jos manje da se godinama razvlacim sa srpskom birokratijom...
            Originally posted by Dora
            Ukratko, da bi to sredio kako treba, moraš da znaš bar 40 posto što ja znam ili da te učim ovako preko neta.
            Da pokažem i da naučim ljude nikad mi nije bilo strano, uvek pomažem kad mogu i ako je to svrsishodno.
            Daklem, nije mi problem da te naučim jer i da imam propeler u ****tu nemogu ugraditi sav gas ove države.
            Pojenta je da ti je sve zeznuto od početka do kraja pa ne znam odakel da počnem pogotovo ako ti znaš ono što sam ponovo citirao.
            Daklem ako pitaš, nemoj sam odgovoriti, ostavlajš mi premalo prostora.
            Ja bih jako voleo da me ti naucis sve sto znas , ali to ne mogu da ocekujem od tebe.
            KAda postavim pitanje i sam odgovorim, taj 'odgovor' je moje shvatanje stvari. Nisam imao nameru da se pravim pametan nego cisto pokazujem ljudima u kom smeru razmisljam i sta znam da bi mi lakse pomogli... Znaci mozes i da ignorises moj odgovor na svoje pitanje...
            Originally posted by Dora
            Da ne bude sve najcrnje. Auto ti neće eksplodirati, neće se zapaliti sem možda od benzina (pu,pu). Ići će mnogo godina ali...
            Bićeš ona kategoriaj koja tvrdi da Lada mora da troši 15 litara na otvorenom, da uz to ima osetan gubitak snage ako troši kako treba, imaćeš problema sa lerom ili paljenjem sledeće zime.
            Ukratko vozićeš se na gas ne znajući kako to zapravo treba da bude sve dok jednog dana slučajno ne zalutaš u pravi servis za te stvari pa posle kažeš, pa ljudi jeli to moguće.
            NHF.
            E to necu! Zato i zapitkujem ovde razne stvari. Voleo bih da sam procackam i sredim nesto ako mogu. Shvatio sam da imam sranje u kolima pa mi nije zao da nesto pokvarim, mada mislim da se to nece desiti. Ako ne mogu - u servis. Nema nikakvih problema...

            NHF Doro!

            @IvanT
            Znam za Lambda sondu... Nije bas da sam duduk za kola . Planirao sam da je ugradim pa onda da stavim loveco.

            A ako ste nesto vec pisali, stvarno nije problem da me posaljete na 'search' ako nije zgodno da se opet ponavlja.


            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

            Comment

            • SALE
              CBC Senator XXL
              • 04.01.2005
              • 841
              • Banovo Brdo

              #21
              Urose mislim da je pogresno sto pokusavas sam da ispravljas tudje greske koje si debelo platio.Treba da se posavetujes sa Dorom i Ivanom zasta sve mozes da tuzis te dr...ije koje su ti ojadile nov auto i ne dozvolis da se tek tako izvuku jer ce ojaditi mnoge i posle tebe.Vidis i sam koliko su svi besni na pomenu tvog auta jer je skarabudzen neverovatno i jos si morao da doplacujes da bi ti vazila garancija BEZOBRAZLUK nevidjen ozbiljno razmisli da im se na....majke koliko god mozes i ako ikako mozemo da pomognemo tu smo.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #22
                Originally posted by M-power
                Ako neko nekom ima nesto da kaze a nece javno imate pp
                Mislim na savete koji ne moraju svi da znaju
                Uopšte nije reč o tajnama jer ni ugradnja gasa nije sveta krava pa sam je ja juče izmislio i čovečanstvo zavisi sad od mene.

                Napravio sam sajt u daleko više edukativnom smislu nego reklamerskom. Sad ga momci preradjuju i prva primedba je bila a i jeste tačna" sve im lepo objasniš a onda odu kod drugog da ugrade". To je u osnovi tačno ali ja nemam propeler u guzi kako već rekoh.

                Savete dajem i javno i tajno ko god pita. Ovde je problem što je savet takav da "baci to dole i stavi kako treba" ne može preko neta da se obavi.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Originally posted by Uros Piperski
                  Pre svega da se izvinem ako se ponavljam. Relativno sam nov na Cannonu i tu sam zatekao 20ak hiljada poruka... Procitao sam ih sve u roku od par dana i naravno da nisam mogao sve to da zapamtim.
                  <---------------
                  Nema potrebe da se izvinjavaš niti sam ja ljut, samo sam napisao poruketinu da bi ti objasnio razlog zašto sam te poslao u servis.
                  <-----------


                  Nije da se vredjam, ali mi je bilo malo cudno sto si me za stelovanje lera 'poslao' u servis jer znam da to na plinu mora cesto da se radi.

                  <-----------

                  Eto prva greška, to NE MORA na plinu da se često radi. Ako menjaš filter na vreme (oba) to ne mora uopšte da se radi.
                  <-----------


                  Posavetuj me šta sad ja da radim da bi ti pomogao.
                  Da znam nesto o plinu ne bih ovde svaki cas postavljao pitanja, zar ne? Uopste se ne stidim da to priznam i nadm sam se da cu ovde nauciti nesto vise o tome. Ne planiram da pocnem da ugradjujem plin ili tako nesto. Jednostavno hocu da znam kako to radi i da mogu neke osnovne stvari da sredim kada je nuzda...

                  <-----------
                  U bilo kojoj krštenoj državi, ti si ugasio sveću čim pipneš instalaciju od gasa ako nemaš ovlašćenje za to. Takodje si ugasio sveću ako ugradiš gas a nemaš ovlašćenje a time i znanje za to. Slažem se da naša država niej baš krštena ali...
                  <-------------


                  Ti nisi duzan da mi pomazes ali zar to ne radimo svi na Cannonu? Kada mogu i hocu da resim neciji problem ovde, ja iznesem svoje iskustvo/znanje. Zar to ne radite svi?

                  <----------
                  Sad da budem pošten ja i na ovaj način stičem neke mušterije tako da ne mogu da se pravim blesav. Ali tone mojih poruka su uvek bile u pomoć onome kome sam mogao da pomognem i nikad nisam spomenuo ni R od reklame bilo gde.
                  Ovo je malo specifična oblast gde nema baš puno sam svoj majstora a da znaju šta rade kao kod mehanike, limarije, stajlinga i sl.. U tom kontekstu ja mogu da ti opišem kako to radi što sam bezbroj puta uradi ali će ti to bez nekog znanja i iskustva malo pomoći. Kako da ti opišem postupak štelovanja kad je u osnovi isti a za svaki auto različit. Pri tome mislim na isti model auta.
                  <-------------

                  Sto se tice te klackalice, problem je do samog isparivaca koliko sam shvatio.
                  Vidim koliko si 'ljut' na servis koji mi je ugradio plin. Ja sam mozda i vise. Zato necu ici vise kod njih. Prezalicu tih 250e i gotovo. Ne pada mi na pamet da se svadjam sa nekim primitivcima a jos manje da se godinama razvlacim sa srpskom birokratijom...

                  <-------------
                  Eto vidiš ovo je jedina stvar koja mene ljuti u ovom poslu. Nema napora, odeš u inspekciju, potpišeš zapisnik i zaboraviš, oni odrade sve umesto tebe. Učinio si dva dobra dela. Neće još nekog da zeznu a ja neću više morati da tupim kako se ugradjuje gas a ti nećeš imati problema jer je to uradjeno kako treba.
                  <-------------

                  Ja bih jako voleo da me ti naucis sve sto znas , ali to ne mogu da ocekujem od tebe.
                  KAda postavim pitanje i sam odgovorim, taj 'odgovor' je moje shvatanje stvari. Nisam imao nameru da se pravim pametan nego cisto pokazujem ljudima u kom smeru razmisljam i sta znam da bi mi lakse pomogli... Znaci mozes i da ignorises moj odgovor na svoje pitanje...
                  <-----------
                  Možeš, nije problem, dodješ na obuku i stvar rešena. Ljudi su gladni, ja nisam i svestan sam da ima posla za sve, kvalitet odredjuje ostalo.
                  Mislim da sam ti objasnio zbog čega si dobio takav odgovor.

                  Evo ovako, ako mi doneseš potvrdu od inspekcije da su ti vratili novac ili da su platilii kaznu ili tako nešto. Besplatno ću ti sve popraviti sa sve zamenom isparivača i šta god treba. Pošteno?
                  <--------------


                  E to necu! Zato i zapitkujem ovde razne stvari. Voleo bih da sam procackam i sredim nesto ako mogu. Shvatio sam da imam sranje u kolima pa mi nije zao da nesto pokvarim, mada mislim da se to nece desiti. Ako ne mogu - u servis. Nema nikakvih problema...

                  <----------

                  Da ne ponavljam, specifično i krštena zemlja. Problem je što mnogo nije u redu pa zato kažem servis. Čovek je gledao tri puta kako menjam filter, četiri puta sam mu objasnio. Uvek idu po dvojica, jednom je došao samo jedan a drugi je bio na bolovanju mesec dana, Opekotine (smrzotine) 3 stepena cela šaka i pola nadlaktice. Nije zapamtio samo jedan detalj. Da li ti to nešto govori. I njemu nikad više neće pasti na pamet da čačka sam.
                  <---------------
                  NHF Doro!

                  <-----------
                  Ma off skroz
                  <---------
                  A ako ste nesto vec pisali, stvarno nije problem da me posaljete na 'search' ako nije zgodno da se opet ponavlja.

                  <---------
                  Imaš u ovoj temi BMW i Lov Eco sa malo slika a imaš i temu Lambda sonda pa pročitaj malo. Mislim da je poslednja u motorima.
                  <---------

                  [/quote]
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #24
                    Urose,
                    Ako hoces da poslusas tvog starijeg druga sa cannon ball-a predlog je sledeci. Siguran sam da nisi ni pitao Doru koliko njegova usluga kosta. Pitaj precizno pa ako se desi da ti je premalo ti ga jos casti Ja ovo najozbiljnije. Zaleteli ste se svi kao da je rupa na nebu. To ne razumem nikako. Ako do sada nisi cuo da skola kosta e pa vreme je da naucis. Mlad si jos pa ce se danas date pare valjda isplatiti do kraja tvog zivota.

                    Comment

                    • dranix
                      CBC Senator XXL
                      • 04.10.2004
                      • 3079
                      • Antwerpen/Belgium
                      • Saab 9-3

                      #25
                      Ne verujem da je iko na ovom forumu napisao neku glupost a da za to nije "dobio po usima". Znaci, svi govore istinu ali "univerzalna istina" i znaje ne postoji. Hteo bi preko noci da postanes "majstor" ? Veruj mi, ja ne bi uopste da budem majstor koji prlja ruke.

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #26
                        Originally posted by dranix
                        Hteo bi preko noci da postanes "majstor" ?
                        Je l' se ovo odnosi na mene???
                        Pretpostavljam da Dora ne moze da zna koliko bi kostala usluga jer ne zna sta sve treba da se menja, zar ne?

                        Originally posted by Dora
                        Eto prva greška, to NE MORA na plinu da se često radi. Ako menjaš filter na vreme (oba) to ne mora uopšte da se radi.
                        Pa tako kazi . Drugi filter je za plin?

                        Originally posted by Dora
                        Sad da budem pošten ja i na ovaj način stičem neke mušterije tako da ne mogu da se pravim blesav. Ali tone mojih poruka su uvek bile u pomoć onome kome sam mogao da pomognem i nikad nisam spomenuo ni R od reklame bilo gde.
                        Ovo je malo specifična oblast gde nema baš puno sam svoj majstora a da znaju šta rade kao kod mehanike, limarije, stajlinga i sl.. U tom kontekstu ja mogu da ti opišem kako to radi što sam bezbroj puta uradi ali će ti to bez nekog znanja i iskustva malo pomoći. Kako da ti opišem postupak štelovanja kad je u osnovi isti a za svaki auto različit. Pri tome mislim na isti model auta.
                        Nema sumnje u to da pomazes. Bas zbog toga mi je bilo cudno ono 'slanje' u servis. Sve ovo sad ispade jedan veliki nesporazum. Samo je trebalo da dodas da to nije tako jednostavno kao sto izgleda...
                        Originally posted by Dora
                        Eto vidiš ovo je jedina stvar koja mene ljuti u ovom poslu. Nema napora, odeš u inspekciju, potpišeš zapisnik i zaboraviš, oni odrade sve umesto tebe. Učinio si dva dobra dela. Neće još nekog da zeznu a ja neću više morati da tupim kako se ugradjuje gas a ti nećeš imati problema jer je to uradjeno kako treba.

                        Evo ovako, ako mi doneseš potvrdu od inspekcije da su ti vratili novac ili da su platilii kaznu ili tako nešto. Besplatno ću ti sve popraviti sa sve zamenom isparivača i šta god treba. Pošteno?
                        Nije posteno! Zasto bi radio to za dzabe? (ne vredjam sto si mi to ponudio nego nema smisla da ti dajes pare zbog toga). Dobices papir da sam ih prijavio a za ostalo cemo se dogovoriti.
                        Je l' moze detaljnije o inspekciji? Gde, kako, sta...? Ako mi vrate pare da li ce da skinu ovo sto su ugradili?

                        Originally posted by Dora
                        Da ne ponavljam, specifično i krštena zemlja. Problem je što mnogo nije u redu pa zato kažem servis. Čovek je gledao tri puta kako menjam filter, četiri puta sam mu objasnio. Uvek idu po dvojica, jednom je došao samo jedan a drugi je bio na bolovanju mesec dana, Opekotine (smrzotine) 3 stepena cela šaka i pola nadlaktice. Nije zapamtio samo jedan detalj. Da li ti to nešto govori. I njemu nikad više neće pasti na pamet da čačka sam.
                        Ako sam dobro razumeo, smrzao se plinom? Zar se i smrzotine nazivaju opekotinama? Mozda je glupo pitanje, ali zasto nije sklonio ruku od mlaza plina?

                        Sto se loveco-a tice ja samo treba da ugradim Lambda sondu, zar ne?Mislio sam da stavim onu sa cetiri zice od EFI-ja. To je ok?
                        Ne rece mi niko da li loveco dinamicki regulise smesu ili se taj postupak na drugi nacin pokrece s vremena na vreme?


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • dranix
                          CBC Senator XXL
                          • 04.10.2004
                          • 3079
                          • Antwerpen/Belgium
                          • Saab 9-3

                          #27
                          Ja sam ti rekao da ga pitas PRECIZNO koliko sta kosta. Jel to sramota? On je prof. i mora da ima odgovor u vezi cene. Nisam mislio ni na lov eco ni na ugradnju lambda sonde a mozda bi on pristao na ugradnju sonde jer ne znam da li ima cime da zavari i da li hoce da radi ono sto mu nije bas posao.
                          Da budem precizniji. Kad zakrpis ono sranje sto su ti napravili onda pitaj Doru koliko kosta da instalacija radi kako treba onakva kakva je sada bez lov eco i sonde. Drugim recima pitaj ga koliko kosta njegova "pamet". Over and out

                          BTW. Nabaci nam scan fakture za ugradnju gasa umesto sto krivis nekog "nevidjivog" za lose uradjen posao.

                          Comment

                          • Uros Piperski
                            CBC Senator XXL
                            • 31.01.2005
                            • 2978
                            • Beograd

                            #28
                            Jasno mi je sta si mislio dranix, ali opet mislim da Dora ne moze da mi kaze cenu (osim za ceo sistem, ali verujem da nesto moze da se iskoristi) dok ne vidi na sta ovo lici. Ako ne dolazi u obzir da se koristi ista od ovoga sto imam, onda ok.


                            RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                            Comment

                            • Dora
                              Nadzornik!!!
                              • 24.10.2004
                              • 17451
                              • Novi Sad
                              • FIAT

                              #29
                              Originally posted by Uros Piperski
                              [

                              Pa tako kazi . Drugi filter je za plin?

                              <-------
                              Da.
                              <---------

                              Nema sumnje u to da pomazes. Bas zbog toga mi je bilo cudno ono 'slanje' u servis. Sve ovo sad ispade jedan veliki nesporazum. Samo je trebalo da dodas da to nije tako jednostavno kao sto izgleda...
                              <---------
                              U principu jeste ako znaš, ako ne znaš onda je komplikovano za objasniti.
                              <---------

                              Evo ovako, ako mi doneseš potvrdu od inspekcije da su ti vratili novac ili da su platilii kaznu ili tako nešto. Besplatno ću ti sve popraviti sa sve zamenom isparivača i šta god treba. Pošteno?
                              Nije posteno! Zasto bi radio to za dzabe? (ne vredjam sto si mi to ponudio nego nema smisla da ti dajes pare zbog toga). Dobices papir da sam ih prijavio a za ostalo cemo se dogovoriti.
                              Je l' moze detaljnije o inspekciji? Gde, kako, sta...? Ako mi vrate pare da li ce da skinu ovo sto su ugradili?

                              <-------
                              Zato što ćeš ti biti prvi koji je to uradio, svaka inicijativa se plaća
                              Normalan postupak je da se obratiš onome kome si platio za uslugu da odradi kako treba ili da vrati pare ako ne može da popravi stvar, isto kao da kupiš TV.

                              Ako nema uspeha, obratiš se inspekciji koja je nadležna i to se reši u par dana. Nazovi tamo odakle si u opštinu pa će ti reći ko je nadležan.
                              Obično se to reši i bez inspekcije. SIguran sam da nemaju račun za taj BRC.
                              <----------

                              Ako sam dobro razumeo, smrzao se plinom? Zar se i smrzotine nazivaju opekotinama? Mozda je glupo pitanje, ali zasto nije sklonio ruku od mlaza plina?

                              <-----
                              Ne nazivaju se ali su iste posledice i klasifikacija.
                              Zato što nije Supermen, pritisak od 6 bara je malo brži od njegovog poimanja bola, onda je kasno. Nije mazohista
                              I mene malo nekad pecne ali sam naučio da budem na oprezu.
                              <----------

                              Sto se loveco-a tice ja samo treba da ugradim Lambda sondu, zar ne?Mislio sam da stavim onu sa cetiri zice od EFI-ja. To je ok?
                              Ne rece mi niko da li loveco dinamicki regulise smesu ili se taj postupak na drugi nacin pokrece s vremena na vreme?
                              <-----
                              Dinamički, dok radi Lambda sonda i on sam nema podešavanja sem prvi put.
                              <---------
                              [/quote]
                              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                              https.autogas.rs

                              Comment

                              • dranix
                                CBC Senator XXL
                                • 04.10.2004
                                • 3079
                                • Antwerpen/Belgium
                                • Saab 9-3

                                #30
                                Urose,
                                Poceo si da nam unosis radost u ovaj topic. Imaj respekta prema starijem coveku Dori jer mislim da je u velikoj opasnosti da ga strefi srcka od smejanja oko tebe.

                                Comment

                                Working...
                                X