Originally posted by gorky
pitanjce
Collapse
X
-
ako ćeš mi verovati ja ni jedan takav prekidač nisam u životu montirao,niti ću.bilo koji serviser to može da ti poveže "na licu mesta",ja zaista ne znam napamet,jer sam takve prekidače samo skidao,nikad ih nisam montirao,sorry
Comment
-
-
?ak i ako je bugarski obi?no daju neku šemu uz njega. Odeš subotom do bubanj potoka i nadješ ko ih prodaje, pa pogledaš ako ti neko u medjuvremenu ne da neki odgovor...
Comment
-
-
Bio sam juce na bubanj potoku ali niko nema ovakav model, pokusao sam i to. I sad mi je ostalo samo da cekam dok se neko ne javi.Originally posted by Dora?ak i ako je bugarski obi?no daju neku šemu uz njega. Odeš subotom do bubanj potoka i nadješ ko ih prodaje, pa pogledaš ako ti neko u medjuvremenu ne da neki odgovor...
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Bugarski
"BRC" Elegant komutator ima sledece boje provodnika:
+12v KEY - Crvena
GND ili ti "masa" odnosno minus - Crna
Impuls - Braun
LPG - Plava
Petrol - Najcesce je bila bela mada znalo je da se desi da bude i zuta (tu zicu ne vezuj nigde.Sa alatom UNIOR majstor nije junior!

Comment
-
-
Interesuje me jos jedno da li znas kolika struja treba da bude na impulsu da bi na obrtaje prebacio na plin, jer moj je problem da prebacuje tek na 4000 a stelovao sam pozadi na potenciometru i nista nisam dobio, a drugi problem je da ne mogu daga vratim na benzin dok ne ugasim kolaOriginally posted by Zmaj KVBugarski
"BRC" Elegant komutator ima sledece boje provodnika:
+12v KEY - Crvena
GND ili ti "masa" odnosno minus - Crna
Impuls - Braun
LPG - Plava
Petrol - Najcesce je bila bela mada znalo je da se desi da bude i zuta (tu zicu ne vezuj nigde.
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Moja bugarica na XM-u je dobijala impuls tako sto su obmotali kabl breko kabla za svecicu prvog cilindra.
Comment
-
-
Kao ste mu lepo objasnili mislim da ?e da proda auto i da kupi dizel.
Nego da pitam, ?emu služi ono belo crevo? ?ini mi se da ide na motor za ler. Možda je u njemu problem, ili u na?inu dovo?enja smeše u lermotor. Na mom autu, izlaz iz miksera za lermotor ima mali pre?nik i nemože da se dovede dovoljno smeše u lermotor, tako da se gasi na ler. To je rešeno bušenjem creva izme?u miksera i leptira, i odatle crevo do lermotora.
Da li je obmotana žica oko centralnog kabla na bobini ili je uzet impuls sa bobine?
Comment
-
-
Bio sam danas kod elektricara ne odricem se lako RENAULTA
sve je dobro spojeno on dobija impuls na jedinicu sa bobine, kad vrati prekidac na benzin releji dobiju 12v znaci sve u svemu ok. Ali mu nije jasno zasto prebacuje na plin na 4000 i zasto nece posle u voznji da vrati na benzin on sumnja u"bugarina" jedino je crevo prebacio iz ler motorica u mikser i sad radi klima na leru.
bolje sto godina živeti kao bogataš ,nego sedam dana kao siromah.
Ne predaj se nikad,osim kad moraš.
Comment
-
-
Neka omota kabel oko jednog kabla od sve?ica, to je podeljeno sa 4 i bi?e 1000. Onda onaj šraf za štelbanje pa na 2000 ili malo više...
Comment
-
-
Ako releji prebacuju na benzin, zna?i da auto i ide na benzin. Možda je problem što prekida? ne pokazuje da auto ide na benzin, a ne što ne prebacuje na benzin.
A SEREVIS indikator? Da li si to rešio? Ako nisi, emulator efikasno rešava taj problem.
Comment
-

Comment