velika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NpN
    CBC Veteran
    • 09.10.2007
    • 168
    • Novi Sad

    velika potrosnja plina

    Tema je pocela sa problemom kontakt brave, to je sredjeno...

    ali se sada tema preusmerila u drugom pravcu, pa bolje da je ovde stavimo.


    edit by bond


    Elektronski deo je bio u pitanju, zamenjen, sada vraca kljuc normalno. 230 dinara.
    A anlaser je bacio lemove, cetkice su ok, pa nisu menjane, a kontakti prelemljeni
    Tako da je sada sve po starom, radi kao zmaj, i pali na zub
    Jedino sto trosi 20l plina... Ali tu mu ne mogu nista.


    Poruku izmenio: Bond
  • ĆOMI
    CBC Senator XXL
    • 31.08.2006
    • 1705
    • Braće Jerković,Vozd
    • Stilo JTD 16V

    #2
    Nemoguceda trosi toliko,nesto tu nije dobro nastelovano...

    Drago mi je da si jeftino prosao!
    OPEL CLUB SERBIA

    Comment

    • NpN
      CBC Veteran
      • 09.10.2007
      • 168
      • Novi Sad

      #3
      Originally posted by ĆOMI
      Nemoguceda trosi toliko,nesto tu nije dobro nastelovano...
      Nije tacno 20, ali za 200 dinara prelazim oko 20 kilometara... :x
      A ne moze da se usteluje, ili vuce ili ne vuce... Niko nije mogao da ga usteluje od ovih mojih kikindjana, ne znam zasto... Neki Kargas-Longas...
      Resio sam da menjam rasplinjac, no, nemam love sada, nova godina ovo ono...
      Originally posted by ĆOMI
      Drago mi je da si jeftino prosao!
      Joj, a tek meni... =]

      Comment

      • danijelopel
        CBC Veteran
        • 25.09.2007
        • 135
        • Vrsac

        #4
        Druže ,meni je prošle zime pokazao jednom prilikom 16 litara potrošnju plina.
        Bio sam na štelovanju ,i smanjio na nekih 10 litara (ali je slabije vukao).
        I na kraju kad sam promenio filter vazduha i ponovo naštelovao ,potrošnja 7.5-8 litara plina na otvorenom ,a u gradskoj vožnji oko 10 litara leti ,a zimi oko 11-12 litara i ne prelazi tu potrošnju ,a što se tiče performansi sve je O.K.(vuče kao lud) !
        U pitanju je Kadett E 1.4i ,a plinski uređaj mi je BRC AT 90E.
        Predlažem ti da zameniš filter vazduha (ako ga nisi menjao skoro) ,ako je potrebno i filter u samom plinskom uređaju (ne znam tačno gde se nalazi ,valjda u isparivaču) ,i onda vidi da odradiš štelovanje ,pa javi kakva je situacija!
        P.S
        Ili možeš da odeš u sekciju o TNG-u na forumu i da pitaš šta ti profesionalci (majstori koji se bave ugradnjomTNG-a) preporučuju !
        OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

        Comment

        • NpN
          CBC Veteran
          • 09.10.2007
          • 168
          • Novi Sad

          #5
          Originally posted by danijelopel
          Bio sam na štelovanju ,i smanjio na nekih 10 litara (ali je slabije vukao).
          NE MOZE da se usteluje, nema sanse.
          Probali ljudi po raznim servisima, ali nista, kazu, ne moze.
          Postoji samo jedan polozaj na ventilu kada hoce da vuce, ako ga zavrnem stuca, kada dam gas ne uradi brrrrrrmmmmm.... nego brm, brm brm brm... Ako kontas sta hocu da kazem. Radi isprekidano, i naravno vuce ko mrtav konj. Ako otvorim vise, isto se desava.
          Originally posted by danijelopel
          Predlažem ti da zameniš filter vazduha (ako ga nisi menjao skoro) ,ako je potrebno i filter u samom plinskom uređaju (ne znam tačno gde se nalazi ,valjda u isparivaču) ,i onda vidi da odradiš štelovanje ,pa javi kakva je situacija!
          Nisam menjao filter nikada to je ono u onom crnom iznad karburatora... Gde mi je na usisnoj grani nabijen neki sundjer, a kada taj sundjer izvadim, nema sanse da vuce, trza, stuca nema ler... Cemu sluzi taj sundjer tu, znam da nece da vuce bez njega, ali ne znam zasto?
          Originally posted by danijelopel
          P.S
          Ili možeš da odeš u sekciju o TNG-u na forumu i da pitaš šta ti profesionalci (majstori koji se bave ugradnjomTNG-a) preporučuju !
          A moze i neki mod da pobrise nepotrebno, i prebaci temu tamo, ako mu nije tesko, jer sam bravu resio?

          Inace, koliko ima smisla da menjam filter [nije mi problem zamenicu ga sutra] zbog tog sundjera kada ne moze da vuce vazduh???

          P.S. Hvala na pomoci =]

          Comment

          • danijelopel
            CBC Veteran
            • 25.09.2007
            • 135
            • Vrsac

            #6
            Druže kada sam ja menjao filter ,pošto sam sam to radio kad sam prebacio na plin auto se gasio ,pa sam otišao kod majstora na štelovanje ler gasa kad je na plin i na štelovanje potrošnje!
            Kad si stavio taj sunđer na usis?
            Kad budeš stavio novi filter ,vidi sa majstorom za taj sunđer ,ja mislim da bi trebalo da izvadiš taj sunđer!
            A koji auto je u pitanju ,jel Kadet?
            Filter za vazduh i te kako utiče na sam rad automobila tako da ti preporučujem da to središ ,a i nije skupo oko 300 dinara!
            OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Naravno da je kadett, vidi sliku kolega! Ima smisla promeniti filter za vazduh samo tako! Sto da ti nije mozda veliko ulaganje u njega reda par stotina dinara pa makar nista i ne dobio njegovom zamenom sto iskreno sumnjam. Sto se nemogucnosti podesavanje tvog uredjaja za plin tice onda najverovatnije nisi ni posetio autogas sekciju.

              Ajde ovako: ako za dva dana na forumu ne nadjes bar dva imena koja se povezuju sa pojmom experti za autogas onda ti ili treba kupiti naocare i prebiti ko vola (jer nisi trazio) ili te treba uhvatiti za ruku i odvesti kod nekog od te dvojice!

              P.S. Ako se opet za dva dana javis kako nisi nikog od njih nasao ostavicu ti link ka njima. Pozdrav!
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • NpN
                CBC Veteran
                • 09.10.2007
                • 168
                • Novi Sad

                #8
                Originally posted by danijelopel
                Kad si stavio taj sunđer na usis?
                Bio je tu kada sam kupio auto, znaci januara. Kazem, vadio sam ga, bilo mi nelogicno da je zapusena usisna grana, ali, ponavljam, kada ga izvadim, auto trza, stuca, nece da vuce.
                Originally posted by danijelopel
                A koji auto je u pitanju ,jel Kadet?
                Naravno, a sto je najcrnje 1.3 OHC, a toliko da trosi.
                Originally posted by danijelopel
                Filter za vazduh i te kako utiče na sam rad automobila tako da ti preporučujem da to središ ,a i nije skupo oko 300 dinara!
                Menjacu ga sutra, sigurno.

                Originally posted by alexa05
                Sto se nemogucnosti podesavanje tvog uredjaja za plin tice onda najverovatnije nisi ni posetio autogas sekciju.
                Citao sam nesto vezano za potrosnju, ali znas kako, bio sam u tri kikindska servisa i nisu mogli da ga nasteluju. I sam ga stelujem, ali nista.
                Originally posted by alexa05
                Ajde ovako: ako za dva dana na forumu ne nadjes bar dva imena koja se povezuju sa pojmom experti za autogas onda ti ili treba kupiti naocare i prebiti ko vola (jer nisi trazio) ili te treba uhvatiti za ruku i odvesti kod nekog od te dvojice!
                Nasao sam ja, nije to problem, ali sa ciljem da menjam rasplinjac, jer su mi to preporucili.
                I zvao sam Doru fonom pre mesec dana, da pitam koliko kosta zamena, vidim da je cenjen ovde na forumu, tako da sam se odlucio za njega. Samo da skupim kintu, tu posle nove godine.
                Ovde su mi trazili od 130 do 140 € za zamenu, a Dora 90, i jos se covek smejao kroz sta prolazim

                Nisam ja ni mislio da pokrecem temu o potrosnji, vec sam ja davno resio da menjam rasplinjac, i odlucio se za majstora, ali vidis, pomenuo sam potrosnju tek tako, jer me nervira nenormalno, pa je ispalo sve ovo.
                Ako moze tu nesto da se resi, da se smanji, svakako sam za, i cenim pomoc.

                Probacemo ovako, menjacu filter, samo mi nije jasno za sundjer?

                Apelujem na modove da splituju temu i prebace u odgovarajuci podforum. Hvala.

                Poz svima.

                Comment

                • zux
                  CBC Senator XXL
                  • 10.05.2005
                  • 773
                  • Beograd-Filmski grad

                  #9
                  skidaj sundjer, menjaj filter i onda idi na stelovanje
                  nateraj auto da na benzin radi kako treba, a posle se igraj sa plinom

                  Comment

                  • NpN
                    CBC Veteran
                    • 09.10.2007
                    • 168
                    • Novi Sad

                    #10
                    Originally posted by zux
                    skidaj sundjer, menjaj filter i onda idi na stelovanje
                    Skinucu sundjer, mada mi i dalje nije jasno sta ce on tu?
                    Originally posted by zux
                    nateraj auto da na benzin radi kako treba, a posle se igraj sa plinom
                    Na benzinu radi preterano dobro. Radio sam generalnu 3-4 maja ove godine, presao 15000+km od tada, mrvu ulja nije potrosio. Ide kao zmaj, strah me da stisnem gas zbog G sile, polomice mi sediste Salim se malo, ali stvarno super ide. Ide i na plinu, isto kao i na benzinu... Samo sto trosi. Na plinu uspem 160-165 da izvucem , nisam imao benzina tada da ga poteram da vidim da li bi isao jos brze? No, nebitno... posto ga uglavnom vozim normalno 80-120

                    Comment

                    • danijelopel
                      CBC Veteran
                      • 25.09.2007
                      • 135
                      • Vrsac

                      #11
                      Ko što smo ti već rekli ,menjaj filter,skini sunđer i kad to uradiš na plin će verovatno da se ponaša čudno dok ga ne našteluješ (obavezno kod dobrog majstora) ,do majstora vozi na benzin (bez sunđera) !
                      OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

                      Comment

                      • alexa05
                        CBC Senator XXL
                        • 23.07.2006
                        • 1769
                        • Smederevo
                        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                        #12
                        E da sto se sundjera tice ja vozim 1.4i i nikakav sundjer na usisu nemam niti je on bilo kako redukovan koliko se ja secam. A sumnjam da je nesto slicno radjeno i kod danijela. Potrosnja mi nije veca od 10% eventualno 15%-ak u gradu kako mi je IvanT kod koga sam i radio ugradju rekao.
                        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                        Comment

                        • driverGSI
                          CBC Senator
                          • 31.07.2007
                          • 252
                          • NISHCITY

                          #13
                          SUNDJER ne diraj negde na usisu ti vuce previse vazduha pa zato plin ne moze da se nasteluje da radi ok
                          proveri da ti kuciste filtera nije izbuseno ili polomnjeno

                          Comment

                          • zux
                            CBC Senator XXL
                            • 10.05.2005
                            • 773
                            • Beograd-Filmski grad

                            #14
                            pa da bi resio problem, odnosno doveo auto u ispravno stanje, mora da vidi gde vuce vazduh, a da bi to video mora da skine poslednje cudo tehnike zvano sundjer
                            vreme je da se pozdravis sa sundjer bobom

                            Comment

                            • driverGSI
                              CBC Senator
                              • 31.07.2007
                              • 252
                              • NISHCITY

                              #15

                              tako je ZUX
                              znaci proveri:
                              -kuciste filtera
                              -crevo od kucista do indze
                              -selne usput[kako drze
                              sam mu dobro reko
                              ne vredi ako skine sunjer boba onda ima lose da radi i nista nece da vidi
                              nego upali masinu zavijaj crevo levo desno gore dole dok ne cujes gde ga u****va[vazduh]a pre svega ovoga proveri kuciste filtera
                              PS:i ja sam imao isti problem pricam iz licnog iskustva

                              Comment

                              Working...
                              X