velika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • danijelopel
    CBC Veteran
    • 25.09.2007
    • 135
    • Vrsac

    #16
    Pa naravno vlado da kod mene nema nikakvog sundjera
    OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

    Comment

    • danijelopel
      CBC Veteran
      • 25.09.2007
      • 135
      • Vrsac

      #17
      Brate ,probaj da skineš sunđer ,a usis oblepi izolir trakom (po mogućstvu krpenom ,ako je negde bušan) ,pa zameni filter i na štelovanje!!
      I javi već jednom šta si uradio sa tim!!!
      OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

      Comment

      • alexa05
        CBC Senator XXL
        • 23.07.2006
        • 1769
        • Smederevo
        • Opel Vectra B 2.0DI 16v

        #18
        Izgleda da je covek emotivno vezan za to parce sundjera. Ivane kad sledeci put dodjem do tebe u AC Rasic 'ocu i ja da mi ugradis jedan sundjer!
        EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

        NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

        SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

        Comment

        • danijelopel
          CBC Veteran
          • 25.09.2007
          • 135
          • Vrsac

          #19
          Moguće ,moguće !!
          OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

          Comment

          • NpN
            CBC Veteran
            • 09.10.2007
            • 168
            • Novi Sad

            #20
            Originally posted by driverGSI
            : upali masinu zavijaj crevo levo desno gore dole d
            KOJE crevo? Kako izgleda, gde se nalazi?

            Originally posted by danijelopel
            Brate ,probaj da skineš sunđer ,a usis oblepi izolir trakom (po mogućstvu krpenom ,ako je negde bušan) ,pa zameni filter i na štelovanje!!
            Hocu, ali ja stelujem plin. Ne idem vise ni kod jednog majstora, svaki put mi uzmu 300-400 dinara za stelovanje, a nista ne urade.
            Tako da plin sam stelujem, a za godinu dana ako nisam naucio da stelujem plin i ler, onda sam bilde
            Originally posted by danijelopel
            I javi već jednom šta si uradio sa tim!!!
            Hocu, sutra to radim, pa se uvece javljam.

            Hvala svima. Poz

            Comment

            • NpN
              CBC Veteran
              • 09.10.2007
              • 168
              • Novi Sad

              #21
              Sta ce da se desi ako pokusam da ga upalim bez tog filtera, odnosno, bez celog kucista filtera?

              Jos nesto me interesuje: cemu sluze one male cevcice, tanke? Ja sam ranije imao jednu na cepu na usisnoj grani, ali vise je nema, izgorela je, posto je plin explodirao ispod haube pre 11 meseci, i od tada imam problema sa potrosnjom, lerom, i ostalim stvarima.

              Znaci, secam se te cevcice, negde je isla... Sada je nema, a taj "cuculj" gde je bila nakacena je istopljen, pa ni nema gde da se usteka.

              Prekosutra idem za BG, pa cu bas da vidim posle ove egzibicije koliko ce da potrosi, sada sigurno oko 50 litara, racunam 300km, 260 na otvorenom. Bas me interesuje.

              Kako god, ja i dalje tripujem da je meni i dalje jeftinije da se vozim na plin

              Comment

              • alexa05
                CBC Senator XXL
                • 23.07.2006
                • 1769
                • Smederevo
                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                #22
                To je bilo neko vakum crevo, ali ajde slikaj to pa da se vidi tacno sta je.
                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                Comment

                • danijelopel
                  CBC Veteran
                  • 25.09.2007
                  • 135
                  • Vrsac

                  #23
                  Kao što reče Vlada(alexa05) slikaj to pa da vidimo šta je ,ako je tu bilo to crevo verovatno da ima neku funkciju ,inače ga ne bi stavljali !
                  OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

                  Comment

                  • driverGSI
                    CBC Senator
                    • 31.07.2007
                    • 252
                    • NISHCITY

                    #24
                    NpN
                    mislio sam na crevo za dovod vazduha od filtera do indzeksn uredjaja
                    ali vec si sam rekao u cemi ti je problem
                    vrati to vakum crevo sto je islo od u**** do isparivaca i resio si problem

                    Comment

                    • NpN
                      CBC Veteran
                      • 09.10.2007
                      • 168
                      • Novi Sad

                      #25
                      Originally posted by alexa05
                      To je bilo neko vakum crevo, ali ajde slikaj to pa da se vidi tacno sta je.
                      Hm, to je islo ovde, znaci na taj "cuculj" sto se vidi na tom cepu...



                      Ajde, kada smo kod ovog, mislim usisne grane i filtera i to... Objasnite mi zasto usisna ima dva otvora? Jedan je bio zapusen sa sundjer bobom, a drugi nije. Taj drugi je malo smesan, vidite ga na slici ispod, i ne kontam cemu sluzi?



                      Sundjer boba sam nabio u taj drugi, koji je imao mali protok vazduha, a rekli ste da sve zapusim i dihtujem sem u****. Nigde nije pukao, jedino mi fali jedna ona zakacaljka sto se poklopac kucista filtera kaci sa tim. Ima ih vise, jedna fali. Jel ce to da smeta?

                      Menjao sam filter, onaj stari je bio zlo, isto ga mozete videti na slici . Sada, kada stavim ruku na usis ugasi se, sto je i normalno, jel.
                      E. Kada sam zamenio filter i izvadio sundjer, morao sam da nastelujem plin. Fino sam zagrejao motor i stelovao, kako mi rekose, steluje se kada je vruc. Ustelovan je, ide kao zmaj.

                      Ali njega muci neki drugi problem. Kada se samo malo zavrne [od onoga sto ja odredim da prima gas normalno] kada radi na leru, pa mu dam gas naglo, ne cuje se "vrooooooooommmmm" nego "vr vr vroooooommmm"... E nekako, kao da "zapne". Ali i kada zapinje, kada mu dam gas, leti na 6-6500 o/min bez problema. Znaci, mogu da ga smanjim, ali kada stoji tako, i u voznji se oseti neko trzanje. A kada ga pustim, mislim, odvrnem, prima gas iz prve, i ne trza.

                      I tako ga vozim.

                      Originally posted by driverGSI
                      NpN
                      mislio sam na crevo za dovod vazduha od filtera do indzeksn uredjaja
                      Izvini, ali i dalje mi nije jasno koje crevo? Nisam mehanicar, ali mogu da odradim sta treba.
                      Vidi na slici ispod da li se vidi to crevo?



                      I imam jos jedno malo crevce, crno, mozda 10-15 cm, koje ide iz filtera a ide -nigde. Tako visi, ne znam gde da ga nabodem, zaboravio sam da ga slikam, sad sam se setio toga.
                      Originally posted by driverGSI
                      ali vec si sam rekao u cemi ti je problem
                      vrati to vakum crevo sto je islo od u**** do isparivaca i resio si problem
                      Ne mogu da ga vratim jer ga nemam, a ni ne znam gde ide? Od u**** do isparivaca? Na isparivac ne ide nijedno crevo?!


                      Znaci, da rezimiram, posle menjanja filtera sam nastelovao plin, pa cemo videti da li je ista bolje. Ali, koliko vidim, ima tu jos problema.

                      Ako imate jos saveta, bio bih zahvalan.

                      Ovo je slikano fonom, ali uzeo sam nazad aparat, pa ako treba nesto da se slika kvalitetnije, recite, nije mi frka.

                      Comment

                      • NpN
                        CBC Veteran
                        • 09.10.2007
                        • 168
                        • Novi Sad

                        #26
                        Jesam li ja pomenuo da su problemi poceli [ja mislim] kada mi je plin explodirao? Februara, pocetkom februara.

                        Tada je radjen "remont" rasplinjaca, zamenjena neka creva koja su izgorela, ventil za stelovanje, neka vakuum creva, ali jedno nije vraceno na usisnu granu.

                        Secam se, pre nego se desila ta explozija, trosio je oko 8-9 po gradu, a isto je bilo hladno vreme...

                        Comment

                        • danijelopel
                          CBC Veteran
                          • 25.09.2007
                          • 135
                          • Vrsac

                          #27
                          Koliko ja ynam taj drugi otvor ne treba da bude zatvoren ,nego dole imas jednoa cev preko i na koju on ide i mislim da ti je malo iskrivljen(treba da bude krug)!
                          OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

                          Comment

                          • NpN
                            CBC Veteran
                            • 09.10.2007
                            • 168
                            • Novi Sad

                            #28
                            Nema tu nikakve cevi. Vidim da je iskrivljen, ali sta da mu radim.

                            Comment

                            • danijelopel
                              CBC Veteran
                              • 25.09.2007
                              • 135
                              • Vrsac

                              #29
                              Slikacu danas ili sutra kako stoji kod mene ,pa cu da postavim da vidis kako bi trebalo da stoji.
                              OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

                              Comment

                              • danijelopel
                                CBC Veteran
                                • 25.09.2007
                                • 135
                                • Vrsac

                                #30
                                Slikaj kako stoji taj deo pa da vidimo u cemu je stvar.
                                OPEL Kadett Beauty 1.4i + LPG-BRC AT 90E

                                Comment

                                Working...
                                X