velika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorky
    CBC Senator XXL
    • 08.06.2007
    • 860
    • Vojvodina,Kikinda

    #61
    ne može da dobije gratis nije mi čestitao novu godinu ,ma znam auto jedino zglavno na tom plinskom uređaju je crevo gasa sa štelerom(ja sam ga stavio),motor je bio zveknuo pa je urađen skoro.posle toga ne znam.cena jeste stvarno ta kod mene za mini kit sa zamenom,ali vlasnik vozila od kako ga je kupio zna da treba da ga menja,al čeka da skupi kintu.pročitajte šta kaže dora za to mušterija je uvek u pravu,i ja isto kažem.što se cene tiče to je OK ,ni kilo svakih jabuka nije ista cena

    Comment

    • NpN
      CBC Veteran
      • 09.10.2007
      • 168
      • Novi Sad

      #62
      Originally posted by dranix
      Zbog potrosnje 8-9 litara plina je i detonirao.
      ?
      Originally posted by dranix
      Jesi li ti siguran da si iz Kikinde kad tako dobro znas da su svi kikindski majstori klosari?
      Da, iz kikinde sam. Ne mislim klosari, nego ih boli tuki. To su dranja sa cenama, a niko mi nista ne garantuje.

      Ovako, kada mi se upalio plin, isao sam u jedan servis tamo mi trazise 140€ za popravku. Zamena rasplinjaca i tih sitnica.
      Tu soluciju sam odbacio jer je preskupa. Normalno.
      Onda sam zvao clana gorky [skontao sam ko je], koji mi je sredio auto posle pozara, za 40-ak eura. Isao je, i ide i sada, nista posebno nije cackano od toga.
      Posle toga nikako nisam mogao da ustelujem ler, radi pola sata pa padne na 500 obrtaja, pa se digne na 1200, pa vrati na 900, pa dva coska pa radi na 500, pa jos 5 coskova pa radi na 700, pa na 500... Pa random bira obrtaje. Recimo radi pola dana normalno na 900, pa stanem na raskrsnicu i ugasi se. Upalim ga, sledeci semafor ugasi se. Pa me mrzi da izadjem da stelujem ler, jer i nema svrhe, nastelovacu ga, pa ce posle opet da ne valja.
      A pre pozara je radio normalno, normalan ler, normalna potrosnja.
      E, sta je gorky radio ne znam, znam da je menjano crevo i ventil za stelovanje i nesto oko rasplinjaca, ali da radi dobro posle toga, ne radi. To i on zna, bio sam posle da mi steluje. Pa sam odustao od toga, pomirio se stim, dok nije skocio benzin jos malo pa duplo, pa mi smeta potrosnja. Sad pokusavam sam da resim.

      Treci servis u kojem sam bio cini mi se zove se KI gas, ili sl.
      E, tamo sam otisao izneo svoj problem, probali su da ga usteluju, posle dva minuta rekli da ne moze, da treba da menjam rasplinjac.
      Pa sto da menjam rasplinjac ako je nedavno "repariran" ili kako se god vec kaze. A, nije to dobro uradjeno, mi nemamo delove, menjaj ti to.
      Rekoh koliko, kazu oko 130 eura. Batali.
      Nemam, nedam. Dok ne budem morao. Cekala me generalna, nisam imao love. Sredicu, sredicu i evo jos nisam.

      E, to su ti price iz tri servisa, dovoljno da vise ne zelim da mi iko prcka po kolima.

      Prvi servis u kom sam bio vlasnika zovu Sale Lazov, mozda je ovde na forumu a mozda i nije, a i zabole me, cuo sam neke price od mojih dobrih drugara o njemu, ne bih isao kod njega, nema sanse. Preskup je.

      U drugom pomenutom sam bio, pricu sam vam ispricao, covek kaze da ne moze da se usteluje, sta da trosim pare i vreme moje i njegovo, posle cu da ga smaram jer ne radi kako treba, pa sam odustao.

      U trecem su mi ljudi izgledali totalno neprofesionalno, i to je to. Nema tu mnogo sta da se prica.

      Jel sada jasnije zasto mi se ne ide po Kikindi?


      Originally posted by dranix
      Ja bi prvo sredio auto da ide normalno na benzin ili bar da bude u originalnom fabrickom stanju pre nego sto bi se uputio kod majstora za gas da on resava ono sto mu nije posao.
      Auto na beznin ide strasno dobro, kao i na plin. Samo sto trosi plin za medalju.
      Na autu je uradjena generalna, i sve sto treba menjam redovno, ulje, svecice, kablove, filtere...
      Od kada sam radio generalnu, jako puno paznje obracam na stanje auta, cuvam ga, i odrzavam.
      Originally posted by dranix
      Kad je gasna instalacija dobro uradjena i sve ispravno moze da se podesava kako hoces.
      Nije nesto u redu, a ja sve vreme pokusavam da resim sta je.
      Originally posted by dranix
      Sve to oko karburatora mora ponovo da se uradi (pregleda) pa tek onda da se vidi da li je isparivac za zamenu ili nije.
      Cekaj, bio je na servisu, treba da je uradjeno kako treba. A ja sada da opet placam da bi mi rekao, evo sad je u redu, i da mi opet ne radi, ne zelim.
      Zato sam i postavio temu i slike, i idem do detalja da bih resio problem.
      Originally posted by dranix
      Sa tako postavljenim uvodnikom nikad nista neces uraditi.
      Sta je uvodnik, to ono malo bakarno?
      Originally posted by dranix
      Sto lepo ne kupis ljudski mikser da te bog vidi.
      Zato sto mi je pun k ulaganja u auto, izneo me preko 3000 eura za godinu dana, pa ako mogu da izbegnem da dam jos 100+troskovi, onda cu radije da izbegnem.
      Sa druge strane, da mi neko sada kaze da ce posle tih 100-tinak eura koje treba da dam za rasplinjac, da trosi do deset litara, menjam ga odmah. Ne zelim da ga menjam, pa da mi trosi 12 ili preko. Za cega ga onda menjam?

      Inace da se vratim na temu, sa donje strane rasplinjaca ima neki "otvor", nisam se nesto cimao da ga vidim, ali sam ga napipao, pun je nekog crnog ulja, jedva oprah ruke. Sta je to?

      Inace poslednja dva dana trosi 18-20l. 4l 20-22km. A nije ni hladno, niti ga lozim. Do 2500-3000 obrtaja.

      @gorky: Zasto nije stavljeno vakum crevo od usisne?

      Da skinem ja rasplinjac fino i da ga otvorim, pa da vidim sta ima zanimljivo unutra? =] Interesuje me odakle ono ulje curi...

      Ma, idem dole da ga skinem.

      Comment

      • BARTONE
        CBC Senator XXL
        • 25.09.2006
        • 398
        • Bor

        #63
        Originally posted by NpN
        Inace da se vratim na temu, sa donje strane rasplinjaca ima neki "otvor", nisam se nesto cimao da ga vidim, ali sam ga napipao, pun je nekog crnog ulja, jedva oprah ruke. Sta je to?
        taj "otvor" mora da ima poklopac ili je imao
        ili si napipao otvor u plasticnom duguljastom srafu koji zatvara "otvor" na isparivacu
        ili si napipao stvarno otvor na isparivacu sa koga je ispao sraf
        dakle cimni se i pogledaj dal imas samo rupu u isparivacu ili tamo stoji sraf kojeg mozes odvrnuti i kad je isparivac vreo a motor ugasen da ispustis ulje koje se vremenom nakupilo u isparivacu

        Comment

        • gorky
          CBC Senator XXL
          • 08.06.2007
          • 860
          • Vojvodina,Kikinda

          #64
          kao prvo sve si menjao i radio samo reduktor nisi,znači šta ti ostaje.ako misliš da je dranje 140 eura za mini kit to je tvoj problem,toliko košta svugde zglavan mini kit,to nije reduktor to je sve sem boce.ja sam ti odmah rekao,šta je problem ali si ti rekao da ti je bitniji alarm i muzika od gasnog uređaja.pomiri se sa tim da imaš drtinu od gasnog uređaja koja je usput gorela i to ti je odmah rečeno.ne znam šta je sa vakum crevom,bez tog creva auto ne može da radi?nemoj odmah da ne valjaju kikindski majstori,to će ti i dora reći pitaj ga slobodno,znači znaš da ti ne valja gasni uređaj a ti se žališ na potrošnju.nemoj se žaliti na majstorsko umeće jer ako ti nekoliko majstora kaže da jedan deo ne valja,a ti ga ne promeniš,nego tvrdiš da majstori ne valjaju ,mislim da to nije korektno.kada promeniš reduktor i stil vožnje tvoji problemi će nestati.ako mi ne veruješ dođi kod mene potpuno besplatno ću ti staviti drugi reduktor,nasuti gasa i ti reci gde da vozim voziću koliko kolometara hoćeš,pa proveri potrošnju,ako bude veća od 10 litara ja ću platiti nov gasni uređaj i sve troškove kod kojeg majstora ti kažeš.,a ako ne bude veća dozvolićeš mi da te slikam i da ispod slike napišem šta hoću,i to stavim u ovu temu

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #65
            Cene kitova i ostale opreme kod dobavljaca su poznate a moze svako slobodno da kupi. Nije da se raspravlja sta je kome skupo ili nije ali znam sigurno da je GORIVO SKUPO i bice ne smem ni da mislim koliko skuplje. Ne vidim ja ovde nikakvu dilemu osim da se kupi (bar) novi isparivac proverenog kvaliteta ako ne i ceo mini kit a posto su creva losa onda treba kit. Treba ceniti to sto kazu majstori kad hoce da ugrade da stvarno valja jednom i zauvek. Kosta mozda nesto vise u startu ali se zato i daje garancija i na opremu i na rad. Ovako.....
            Gorane, nemoj da ga slikas jer cu ga prepoznati negde po gradu a i pricacu po KI sta ja hocu.
            Ja ipak mislim da dogovora tj. spasa izgleda nema posto nekima jos nije poznato da je i Dora iz KI. Jedino mozda kod Ivana u "poslednju sansu" posto je ovde vec fajronAt.
            Sredice se to sve sigurno, a da ce da trosi i da ide, to hoce.

            Comment

            • NpN
              CBC Veteran
              • 09.10.2007
              • 168
              • Novi Sad

              #66
              Originally posted by dranix
              Gorane, nemoj da ga slikas jer cu ga prepoznati negde po gradu a i pricacu po KI sta ja hocu.
              Mozes slobodno, ne moras da me prepoznas, poslacu ti sliku. Bzv. A na kikindse price sam navikao i boli me tooki
              Originally posted by dranix
              Ja ipak mislim da dogovora tj. spasa izgleda nema posto nekima jos nije poznato da je i Dora iz KI.
              Nebitno ko je odakle, coveka pominjem jer ga znam sa foruma, dugo citam ovaj forum, pa zato. Hvale ga ljudi.
              Ne zato sto je iz ns ili gde god, ne zanima me, bitno mi je ako placam da se to uradi kako valja.

              Comment

              • NpN
                CBC Veteran
                • 09.10.2007
                • 168
                • Novi Sad

                #67
                Originally posted by gorky
                pomiri se sa tim da imaš drtinu od gasnog uređaja koja je usput gorela i to ti je odmah rečeno.
                Cekaj. Ta drtina je radila i trosila 9-10 litara, sa mojim stiliom voznje. A stil ne vredi pominjati, ne volim da vozim kao baba, a ne przim ga, mozda 2500-3500 obrtaja, nije mnogo.
                I ta drtina je radila. Onda se desio taj pozar. Pa zar je bitno sto je drtina gorela, valjda je popravljena? Valjda su menjane membrane ili sta je vec moglo da se istopi? Sta je menjano? Nije to stojalo u vatri, creva oko njega nisu izgorela, nije to bilo nista strasno. Ako je popravljen, onda treba da radi kao i pre, a ne da trosi 6-7 litara vise. Tu malu sitnicu mi niko nije rekao kada sam ga popravljao, jel tako. Rekao si da ne moze da se usteluje, ler me je zezao, secas se?
                Originally posted by gorky
                ne znam šta je sa vakum crevom,bez tog creva auto ne može da radi?
                Ocigledno da moze, ali je bilo tu, a sada ga nema, verovatno je bilo sa razlogom. Necu da kazem da je neophodno jer ne znam, samo me interesuje cemu sluzi i zasto je bilo a sada ga nema. Radoznao sam, imam i ja prava nesto da naucim, ja volim da ucim.
                Originally posted by gorky
                nemoj se žaliti na majstorsko umeće jer ako ti nekoliko majstora kaže da jedan deo ne valja,a ti ga ne promeniš,nego tvrdiš da majstori ne valjaju ,mislim da to nije korektno.
                Ja sam price ispricao. Prvi je samo bacio pogled bez pipanja icega, menjaj uredjaj. Na kojim cinjenicama je zasnovana ta konstatacija? To je bilo kod saleta.
                U ki gasu su probali da odvrnu i zavrnu steler i odmah menjaj isparivac. Pa jel ima tu unutra delova koji se servisiraju? Znam da ima, jer sam se cimao sa gasom jos onda onu plavu korsu kad sam vozio, secas se i toga sigurno. I korsa je imala problema sa plinom, trebale su membrane da se menjaju, kako majstori rekose.

                E sad gledaj iz te dve price. Crkne ti komp, ti dodjes kod mene, kazes nece da se upali. Ja ni pet ni sest, a napajanje, ploca i procesor, 100 eura.
                Ni da ga pipnem, ni da ga pogledam i proverim. A mozda je samo napajanje koje kosta ~10 eura.

                Kontas sta hocu da ti kazem. Takav utisak sam stekao, i to je to.
                Mozda i gresim, ali to je moje misljenje.
                Originally posted by gorky
                kada promeniš reduktor i stil vožnje tvoji problemi će nestati.
                Na ovom isparivacu ne pomaze stil voznje, to je poznato.
                Molim te mi objasni koji je to moj stil voznje, pa ne divljam ja bas toliko.
                Slazem se da ne vozim kao baba, ali nije ni da ga przim do besvesti.
                Originally posted by gorky
                ako mi ne veruješ dođi kod mene potpuno besplatno ću ti staviti drugi reduktor,nasuti gasa i ti reci gde da vozim voziću koliko kolometara hoćeš,pa proveri potrošnju,ako bude veća od 10 litara ja ću platiti nov gasni uređaj i sve troškove kod kojeg majstora ti kažeš.,a ako ne bude veća dozvolićeš mi da te slikam i da ispod slike napišem šta hoću,i to stavim u ovu temu
                Ja sam ovde da bih nesto naucio i resavao probleme. Ne da se macujem sa nekim preko foruma, nisam ja u tom fazonu. Verovatno si u pravu sto se tice rasplinjaca, ali kako ne kontas da sam hteo sam da probam da resim? Iz ove teme sam naucio dosta, sta je sta i sta cemu sluzi. Ok, ne valja isparivac, menjacu ga. Koliko bese 140 eura? Koja je razlika izmedju tog, i onog sto dora stavlja za 90?
                Taj kod tebe ce me izneti samo 20 eura manje, jer treba i da platim put za NS, jasno je sve to meni. Samo iskreno da ti kazem, nisi mi ulio neko poverenje u iz cele te price. Nije mi cilj da ustedim 20-30 eura na zamenu, a da se pritom iscimam za medalju.

                OK, menjacemo rasplinjac.

                Comment

                • NpN
                  CBC Veteran
                  • 09.10.2007
                  • 168
                  • Novi Sad

                  #68
                  Bilo mi dosadno

                  Pun neke masti u ulja...



                  Ocistio



                  Vratio. Slobodno mogu da kazem da radi dosta lepse, vise ne trza ni malo u voznji.
                  Za potrosnju cemo videti, ako i sada bude trosio menjam ga u najskorije vreme. Ali nemam razloga da mislim da ce manje trositi, ali videcemo. A da ide lepse, ide. =]

                  Comment

                  • dranix
                    CBC Senator XXL
                    • 04.10.2004
                    • 3079
                    • Antwerpen/Belgium
                    • Saab 9-3

                    #69
                    A sto se ti zezas?
                    Odes lepo u radnju i kupis Lovato, Landi Renzo, Zavoli ili neki drugi dobar isparivac i zamenis sam. Podesis, pa ako ne valja ides kod majstora da ti podesi bolje.
                    Montaza novog isparivaca je uglavnom laksa nego to sto si ti vec radio sa tim starim.
                    Svaki normalan covek koji pazljivo cita ovaj forum bi mogao sam to da uradi. Ne preporucujem, ali samo kazem.
                    Proveri obavezno da ti negde ne pusta gas.

                    Comment

                    • NpN
                      CBC Veteran
                      • 09.10.2007
                      • 168
                      • Novi Sad

                      #70
                      Originally posted by dranix
                      A sto se ti zezas?
                      Odes lepo u radnju i kupis Lovato, Landi Renzo, Zavoli ili neki drugi dobar isparivac i zamenis sam. Podesis, pa ako ne valja ides kod majstora da ti podesi bolje.
                      Montaza novog isparivaca je uglavnom laksa nego to sto si ti vec radio sa tim starim.
                      Svaki normalan covek koji pazljivo cita ovaj forum bi mogao sam to da uradi. Ne preporucujem, ali samo kazem.
                      Hocu, ako bude i dalje trosio. Ali necu sam da ga ugradjujem, jer od alata imam iskrivljeni kljuc 14... salim se, ali za kola slabo, samo elektonicarski alat.
                      A i ugradicu ga u servisu, garancija, ovo, ono, pa ako ne radi, odem da se sredi, necu da se cimam opet, ako kupujem nov uredjaj.
                      Originally posted by dranix
                      Proveri obavezno da ti negde ne pusta gas.
                      Nema gde, ili na uvodniku ili na crevu. Na uvodniku ne pusta, koliko sam ja mogao da proverim varijanta -uho-grlo-nos-pipanje... A za drugo, pa VALJDA ne pusta...
                      Ranije je ledio [belio] na uvodniku, ali to se vec neko vreme ne desava, pa ni sada.
                      Nemam sondu/senzor za gas da proverim...

                      Comment

                      • dranix
                        CBC Senator XXL
                        • 04.10.2004
                        • 3079
                        • Antwerpen/Belgium
                        • Saab 9-3

                        #71
                        Sondu?

                        Goran ti je lepo rekao da je najbolje da menjas sve osim boce (mini kit) jer je verovatno video u kome je sve to stanju ukupno.
                        Cisto sumnjam da bi bilo koji majstor predlozio da se menja skoro sve da ne treba. Njima se vise isplati da zamene samo isparivac jer je to jako malo posla pa procentualno zarade vise nego da teraju ponovo bakarnu cev od boce i sve redom posle nje.
                        Video sam alat na fotkama pa ti zato i kazem da je isparivac p.... dim sto ne znaci da trebas da ga menjas sam jer za sta bi onda bili majstori za gas.
                        Bilo kako bilo NIKADA nemoj da dozvolis da slavina bude podesena da "trosi malo" a ako budes otisao kod dobrog majstora ne moras da se brines o tome. Posle toga nista ne diraj sam jer jednostavno to nije potrebno. Cak ni filter tecne faze gasa ti se ne isplati da menjas sam s obzirom na cenu usluge u servisu.
                        Ne zaboravi da je skoro obavezno da posle ugradnje novog isparivaca mora da se ode na proveru kad membrane "legnu". Ovo narocito ako zeza ler gas.
                        Jos nesto. Nije moje da nekog kudim ali nisam uopste siguran da je taj tvoj isparivac bog zna sta po kvalitetu, trajnosti, i stabilnosti rada.
                        Sasvim je moguce da imas preveliku potrosnju pored ostalog i zbog loseg gasa i zato sto je zima. Zima nije period za bilo kakve sigurne konstatacije u vezi potrosnje. Svima trosi vise.

                        Comment

                        • Hermes
                          CBC Senator XXL
                          • 14.02.2006
                          • 1306
                          • https://t.me/pump_upp
                          • bemve

                          #72
                          Meni trosi manje plina nego leti....







                          ...jer ga vozim na benzin dok se malo ne zagreje
                          https://t.me/pump_upp

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #73
                            A vozis se po 2-3km.
                            Tako je to kad zivis u malom gradu a mrzi te da ides peske.
                            Ja vozim na gas LAGANO dok se malo ne zagreje a i nije tolika zima kao kod vas.

                            Comment

                            • NpN
                              CBC Veteran
                              • 09.10.2007
                              • 168
                              • Novi Sad

                              #74
                              Originally posted by dranix
                              Sondu?
                              Pa necu valjda upaljacem imam fobiju od pozara, ozbiljno
                              Originally posted by dranix
                              Goran ti je lepo rekao da je najbolje da menjas sve osim boce (mini kit) jer je verovatno video u kome je sve to stanju ukupno.
                              Znam, hocu, to smo ver resili.
                              Nego, sta ide u tom mini kitu sve?
                              Originally posted by dranix
                              Jos nesto. Nije moje da nekog kudim ali nisam uopste siguran da je taj tvoj isparivac bog zna sta po kvalitetu, trajnosti, i stabilnosti rada.
                              Znam ja to. =
                              Originally posted by dranix
                              ;]
                              Sasvim je moguce da imas preveliku potrosnju pored ostalog i zbog loseg gasa i zato sto je zima. Zima nije period za bilo kakve sigurne konstatacije u vezi potrosnje. Svima trosi vise.
                              A-a. Trosi isto kao i leti. Preterano zimi, preterano leti Ali isto trosi. Nije to do loseg gasa. Los je uredjaj.

                              Comment

                              • alexa05
                                CBC Senator XXL
                                • 23.07.2006
                                • 1769
                                • Smederevo
                                • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                                #75
                                "mini-kit" koliko ja znam obuhvata sve sem boce, a kao sto mu ime kaze sve je minijaturno (mini) pa ce shodno tome i potrosnja biti manja, minijaturna u odnosu na ovu koja te sad muci.
                                EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                                NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                                SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                                Comment

                                Working...
                                X