velika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • CannoN
    CBC Senator XXL
    • 15.09.2007
    • 485
    • Beograd

    #91
    Inace na ovu temu postoje oprecna misljenja ali ovo nije topik za to pa ako hocemo da probistrimo mozemo da otvorimo novi.. ako vec nije bilo reci nekada.. mada ne verujem jer mislim da bih znao.

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #92
      Vakum na razvodniku je uzet ispod leptira gasa.
      Kad auto vozis vecim obrtajima a sa malo pritisnutom pedalom gasa vakum u usisnoj je veci i paljene
      membrana pomera paljene na ranije.
      Cim dodas jaci gas padne podpritisaj i paljene se vrati na normalu i to je sve zbog rizika od detonacije.
      Tegovi u razvodniku pomeraju paljene na ranije srazmerno broju obrtaja motora a vakum na to predpaljenje dodaje jos vece predpaljenje kad je motor rasterecen da bi iskoriscenost benzina bila sto veca.

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #93
        Procitao sam sta sam napisao i sam sebe ne razumem.


        Evo primera skines crevo sa vakuma razvodnika i stroboskopom meris ugao predpaljenja.
        Na 800 obrtaja je recimo 5 stepeni. Dodamo gas i na 3500 obrtaja je 25 stepeni drzimo isti gas i vratimo crevo na vakum razvodnika ugao predpaljenja raste na 30 stepeni a motor povecava brmj obrtaja na 4000+ obrtaja.

        Comment

        • CannoN
          CBC Senator XXL
          • 15.09.2007
          • 485
          • Beograd

          #94
          Uvek treba stelovati paljenje sa skinutim crevom od vakuma.

          A ovo sto ti rece ide u prilog ranijem paljenju usled delovanja vakuma medjutim nemaju svi ista iskustva sa tim uredjajem.

          Nije kod svih uredjaja vakum uzet ispod leptira vec je kod nekih, mahom starijih, crevo prikaceno iznad i to bitno menja stvari.

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #95
            Kod karburatora je cevcica gde se kaci vakum uvek iznad leptira gasa ali je kanalima kroz karb. vakum doveden iz usisne grane.
            Iznad leptira skoro da i nema vakuma.

            Comment

            • CannoN
              CBC Senator XXL
              • 15.09.2007
              • 485
              • Beograd

              #96
              Ja sam otvorio novu temu vezanu za trenutnu diskusiju na adresi:



              Da ne off-iramo ovde vise.

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                #97
                cisto ovde da razjasnim. Ako je vakum uzet pre leptira sa obrtajima paljenje ide na ranije.
                Ako je vakum uzet posle leptira sa obrtajima paljenje ide na kasnije.
                A veceras cu da se prikljucim na zadatu temu posto se upravo ovih dana igram oko vakum regulatora. Spominjana je i potrosnja....na nju utice mnogo.
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • NpN
                  CBC Veteran
                  • 09.10.2007
                  • 168
                  • Novi Sad

                  #98
                  Originally posted by dima
                  Razvodnik ti se nalazi ispod razvodne kape, ispod razvodne ruke, trebalo bi da je kod tebe delco razvodnik (kapa je crna i velika), sa mikroprocesorskom kontrolom (ako je 13NB motor u pitanju).
                  Jeste delco, jel mi to pricamo o komutatoru? On je ispod razvodne kape i razvodne ruke, malo malo, pa me zeza, nece da baci varnicu dok ga ne ismirglam.

                  Originally posted by M-power
                  A veceras cu da se prikljucim na zadatu temu posto se upravo ovih dana igram oko vakum regulatora. Spominjana je i potrosnja....na nju utice mnogo.
                  Pogubio sam se u temi... Vakum regulator je map, jel' da?

                  Comment

                  • CannoN
                    CBC Senator XXL
                    • 15.09.2007
                    • 485
                    • Beograd

                    #99
                    Nije map nego vrsi slicnu funkciju.

                    Prvi put cujem da je komutator ispod kape?

                    Ti druze bas treba da se informises..

                    Comment

                    • NpN
                      CBC Veteran
                      • 09.10.2007
                      • 168
                      • Novi Sad

                      Tako mi rekose.

                      Malo crno, sa dva dzeka na sebi, 4 zice, losi kontakti Odatle ide na bobinu. Kada tu nema kontakt nece da mi baci varnicu. Prvi put kada nisam mogao da upalim, rekose da treba da ga menjam [bez ikakvog pregleda, samo sam rekao da nece da baci varnicu], i da je to tu.

                      Otvorim, ismirglam, radi. Svakih par meseci potrebno smirglanje, malo nervira. Rekao sam da cu da ga zalemim i promenim zice na njemu jer su nastavljane, ali ono, nikad da se setim, dok ne pocne da zeza...

                      Jel o tome pricamo, ili o cemu.

                      Neka me neko informise.

                      Comment

                      • CannoN
                        CBC Senator XXL
                        • 15.09.2007
                        • 485
                        • Beograd

                        Ja ne znam gde je kod tebe komutator ali sam siguran da na njemu nema sta da se smirgla. On kod mene stoji na telu razvodnika i to je pljosnati komad plastike - spolja.

                        Ispod razvodne kape stoji jedan pokretan deo koji ima mesingani(ili slicno) kontakt i preko njega prenosi varnicu do razvodne ruke-verovatno to smirglas.

                        Comment

                        • NpN
                          CBC Veteran
                          • 09.10.2007
                          • 168
                          • Novi Sad

                          Ne razumemo se negde.

                          Ovako. Kada se skine razvodna kapa, ispod nje je razvodna ruka, koja se okrece i salje struju sa bobine na klipove [svecice] redom.

                          Ispod razvodne ruke je komutator, malo plasticno, crno pljosnato sa 4 kontakta. Na gornja [ili leva, zavisi kako gledas] dva kontakta stoji jedan dzek, koji nije najsrecniji u svom zivotu, pa cesto zeza, nema kontakt. E, skinem dzek i ismirglam kontakte [nekada je dovoljno kada mi smirgla nije pri ruci samo da ga iscimam] i onda baca varnicu sa bobine na masu.

                          Znaci ispod razvodne kape, iza razvodne ruke. Sa njega idu 4 zice napolje, tri su vezane na bobinu, a za cetvrtu nisam siguran. Na jedan kontakt od bobine ide const. 12V.

                          Kada nece da upali znam da je komutator po tome sto mi skala obrtomera ne skace dok verglam, jer ne baca varnicu.

                          Jel smo se sada razumeli?

                          Comment

                          • CannoN
                            CBC Senator XXL
                            • 15.09.2007
                            • 485
                            • Beograd

                            Jesmo, jesmo..

                            ..nemoj samo da bijes..

                            Comment

                            • dima
                              CBC Senator
                              • 14.02.2007
                              • 200
                              • Niš

                              Komutator je kod delca ispod kape.

                              Sto stalno smirglas kontakte? Nemoguce da toliko brzo oksidira.

                              Da ne ulazi ulje u razvodnik?

                              Pogledaj namotaje, da nisu natopljeni uljem.
                              OPEL ASTRA G 1.4 16V

                              Comment

                              • dima
                                CBC Senator
                                • 14.02.2007
                                • 200
                                • Niš

                                Ajde sad ja da pitam za pojasnjenje:

                                Zasto se kod opela pri ugradnji plinskog uredjaja otkacinje crevo vakumskog motora koji pokrece klapnu ili se na drugi nacin blokira rad klapne (sundjer, ekser....)?

                                Zar uloga te klapne nije da koliko toliko odrzava temperaturu u****nog vazduha na istom tj. optimalnom nivou?
                                OPEL ASTRA G 1.4 16V

                                Comment

                                Working...
                                X