velika potrosnja plina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dranix
    CBC Senator XXL
    • 04.10.2004
    • 3079
    • Antwerpen/Belgium
    • Saab 9-3

    Pa bas zato.
    Na gas (venturi instalacija) UVEK treba da uvlaci samo hladan vazduh.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      Dima, kod mene nista od toga sto si naveo nije odradjeno i instalacij radi perfektno. E sad, dal' je IvanT to zaboravio da odradi ili je odradio ugradju kako treba, bez pomoci sundjera i exera, trebalo bi njega i eventualno Doru pitati.
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • CannoN
        CBC Senator XXL
        • 15.09.2007
        • 485
        • Beograd

        Ma kakvi crni ekseri, venturi uredjaj najzdravije radi sa minimalnim korekcijama na usisu:

        samo da ne uzima vazduh direktno sa maske.

        Comment

        • dima
          CBC Senator
          • 14.02.2007
          • 200
          • Niš

          Originally posted by dranix
          Pa bas zato.
          Na gas (venturi instalacija) UVEK treba da uvlaci samo hladan vazduh.
          Znaci klapnu treba zaglaviti da uzima samo hladan vaduh?

          Ovako kada su samo otkacena crevca stoji na pola, tj. uzima "mesavinu".
          OPEL ASTRA G 1.4 16V

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            Da, treba da se zaglavi da uvlaci samo hladan vazduh.
            Naravno, i nikako vazduh pod pritiskom nego negde iz zavetrine.

            Comment


            • samo hladan provereno

              Comment

              • CannoN
                CBC Senator XXL
                • 15.09.2007
                • 485
                • Beograd

                E drago mi je da je provereno.

                Ja medjutim nisam zatvarao ventil za vruc vazduh, i crevo je sa izduvne grane prikaceno na usis tj. na taj ventil.

                Ljudi, kada je motor zagrejan on ne uvlaci vruc vazduh ako je taj mehanizam ispravan!

                Sada zimi mi je preko potreban taj vruc vazduh dok se motor ne zagreje i prebaci na plin.

                Leti ni ne otvara ventil pri hladnom startu.

                Auto mi ide odlicno na plin.
                Cak je dugo vremena usis bio prikacen na masku jer ja i inace volim da dodajem medjugas kada saltam nanize - kocim i dodajem gas desnom nogom bez problema.

                Medjutim i cura je pocela da koristi moj auto pa sam morao da joj obezbedim pouzdan ler tj. otkacim usis sa maske.

                Comment

                • NpN
                  CBC Veteran
                  • 09.10.2007
                  • 168
                  • Novi Sad

                  Ne znam sta sam radio, ali u tri navrata mi je trosio 10l po gradu. Za 200 dinara prelazio tri puta po 40 km, radi probe, sav srecan. ALI. Kratko je trajalo, mada nicim izazvana smanjena potrosnja. Pre dva tri dana, opet predjoh 40km za 4 litre. Sada je po starom, 4l 30km.

                  Kako, zasto, ne znam, ali da je cudno, cudno je.

                  Comment

                  Working...
                  X