Evo mene opet 
Dakle rešio sam da po Dorinom savetu nabavim mešač (pločicu) plina. Zujah po KG-u, ali nisam našao ništa odgovarajuće. Možda zato što sam Fiatov karburator ubacio u BMW i zadržao BMW-ovo kućište filtera.
Zato sam rešio da napravim mešač. E, tu mi sada treba mala pomoć. Prvo evo kako će da izgleda mešač:

i dva prstena koji dolaze u otvore:

Interesuje me vaše mišljenje o dizajnu i prečniku otvora. Grla na karburatoru su fi 22mm (primarno), i fi 24mm (sekundarno). Na prethodnom karburatoru ovaj je otvor mešača bio ~ 1mm veći od prečnika grla, pa sam mislio da primenim istu logiku i sada.
A i negde sam pročitao da je potrebno ~10mm kvadratnih preseka po svakoj KS. To se uklapa sa ovim mojim.
Prvo grlo fi 23 -> 415 mm2
Drugo grlo fi 25 -> 490 mm2
Znači ukupno je oko 900 mm2 što i odgovara snazi (oko 90 KS).
Mišljenja, sugestije?

Dakle rešio sam da po Dorinom savetu nabavim mešač (pločicu) plina. Zujah po KG-u, ali nisam našao ništa odgovarajuće. Možda zato što sam Fiatov karburator ubacio u BMW i zadržao BMW-ovo kućište filtera.

Zato sam rešio da napravim mešač. E, tu mi sada treba mala pomoć. Prvo evo kako će da izgleda mešač:

i dva prstena koji dolaze u otvore:

Interesuje me vaše mišljenje o dizajnu i prečniku otvora. Grla na karburatoru su fi 22mm (primarno), i fi 24mm (sekundarno). Na prethodnom karburatoru ovaj je otvor mešača bio ~ 1mm veći od prečnika grla, pa sam mislio da primenim istu logiku i sada.
A i negde sam pročitao da je potrebno ~10mm kvadratnih preseka po svakoj KS. To se uklapa sa ovim mojim.
Prvo grlo fi 23 -> 415 mm2
Drugo grlo fi 25 -> 490 mm2
Znači ukupno je oko 900 mm2 što i odgovara snazi (oko 90 KS).
Mišljenja, sugestije?
Comment