Sačekaj nekoga ko ima ugrađen uređaj ili ga ugrađuje, pa ćeš dobiti informacije. Po priči važe za izuzetno stabilne isparivače, tako da...nemoj da zaključuješ.
Pa jel to znaci da ovaj koji radi MOZDA nije dobar ali ipak radi za celih 40-50 eura a ovaj drugi ne vrsi posao kako treba u konkretnom slucaju i to je sad problem?
Kontam da radi dobro u ovoj konfiguraciji jedino zato sto nije bas najbolji pa radi sa greskom.
Posle ovolikog pisanija ni oko cega to bi bio verovatno jedini "logican" zakljucak.
BTW. Otoplilo je vec. Cujemo se sledece zime opet.
Ma uzeću ovaj, samo pitam. Em radi, em nisam morao ni jedno crevce da menjam, sve pasuje.
Da, jeste otoplilo, ali meni je do sada bio problem ler skoro do radne temperature. Trebalo je oko 3km da pređem da se ne gasi. Sada to nije slučaj.
BTW, skinuo sam onaj drveni mešač i vratio cevčice da probam tako. Koje je ovde mišljenje šta bolje i ekonomičnije radi, cevčice ili mešač? Mislim jel' da se zezam i pravim mešač (a ovaj drveni je sasvim lepo radio) od aluminijuma, ili da prestanem da se bakćem i da ostavim cevčice?
to sto opisujes je neispravan rad motora, na benzinu.
da probas prvo da popravis karburatora i da proradi konacno motor na benzin kako treba, pa onda da nastavis eksperimente sa gasnim prepravkama.
prijateljska ideja da ne gubis ovoliko vreme i slinog truda
Svakako da gas zahteva apsolutno ispravan motor da bi funkcionisao kako treba i da bi bilo zadovoljstvo voziti se na gas. Ovo je mučenje, kako korisnika, tako i nas koji čitamo. Da je taj motor (karburator) bio ispravan, sve bi radilo još kod "prvog vagona". Ovako...
@Yvan
Kada si vec ovoliko pisao podijeli sa nama i zasto si izabrao mikser a ne cjevcice?
Koliko te kostao novi isparivac a koliko kosta reparacija starog?
@IvanT
Da li ti hoces reci da one membrane na Landi isparivacu nisu truba? Koliko vidim da su se skoro svi njegovi problemi rijesili ugradnjom novog isparivaca tj. rad na plinu i benzinu je skoro identican. Ne savrsen ali identican sto prije nije bio slucaj.
Difference between man and boys is the price of their toys
Da, te membrane mogu da se "voze" još tri puta toliko, koliko je pređeno sa njima. SE 81 je čuven po tome da se servisira na svakih 150, 200 pa i više hiljada km. Sa ovim je pređeno 25kkm, što znači da se nije ni razradio. Jednostavno nije bio naštelovan kako treba, a karb neispravavn.
to sto opisujes je neispravan rad motora, na benzinu. da probas prvo da popravis karburatora i da proradi konacno motor na benzin kako treba, pa onda da nastavis eksperimente sa gasnim prepravkama.
prijateljska ideja da ne gubis ovoliko vreme i slinog truda
Možda nisi pratio od početka, ili sam to napisao u nekoj drugoj temi, ali ovaj karburator je od Fiata 131, a ja sam ga ubacio u svoj BMW po savetu nekog sevisera Weber karburatora, kaže da je ovaj 32 ADF "direct replacement". Pa, baš i nije, morao sam dosta da se zezam oko raznih adaptera, ali sada radi lepo, motor se ne gasi ni na -10, radi bez štucanja i drmusanja, lepo ubrzava... Da bih ispravio taj trenutak od paljenja pa nekih 30-ak sekundi kada je ler nešto niži, morao bih da utrošim dosta novca i vremena (a i onako sam preterao sa zevzečenjem). Neka bude tako kako je, ako radi tako i na plinu ja sam zadovoljan. A to je, priznćeš, najbitnije.
@ nijebitno:
Sa mikserom imam bolji odziv na gas, i mirniji rad dok se motor zagreva. Ovo bi se možda moglo rešiti nekim podešavanjima, ali me, pošteno rečeno, dalje mrzi da se drndam. Sa mikserom i novim isparivačem mislim da sam rešio problem, tako da hoću da prestanem da se bakćem više
Originally posted by nijebitno
A zasto onda pristojno radi sa novim isparivacem? Ako mogu da dobijem tvoje misljenje? Na kojem principu radi pomenuti sarafcic za fino stelovanje?
Ovo i mene zanima, ali IvanT odgovara samo na po jedno pitanje, tako da moraš da ovo pitaš u dva odvojena posta. I eventualno još neko za podpitanja.
Comment