Prečnik otvora mešača

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *IvanT*
    CBC Senator XXL
    • 30.01.2005
    • 3234
    • Srbija, Beograd, Kara

    #61
    Prs' tamo, prs' ovamo. Evo jedan pored drugog:
    LRenzo si postavio na lulicu za vodu, tako da deluje mnoooooogo veći od ovog Tomasetta, ali tu su.
    http://www.lovatogas.co.rs

    Comment

    • Yvan
      CBC Veteran
      • 01.03.2008
      • 195
      • Kragujevac

      #62
      Originally posted by *IvanT*
      LRenzo si postavio na lulicu za vodu, tako da deluje mnoooooogo veći od ovog Tomasetta, ali tu su.
      A kvalitet, pouzdanost, i ono šrafče?

      Comment

      • *IvanT*
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2005
        • 3234
        • Srbija, Beograd, Kara

        #63
        Šrafče je za fino podešavanje smeše.
        http://www.lovatogas.co.rs

        Comment

        • Dora
          Nadzornik!!!
          • 24.10.2004
          • 17451
          • Novi Sad
          • FIAT

          #64
          Mislim diplomatija na zavidnom nivou
          Nisam video uživo taj isparivač pa nisam znao da je "glavat"...
          Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

          https.autogas.rs

          Comment

          • Yvan
            CBC Veteran
            • 01.03.2008
            • 195
            • Kragujevac

            #65
            Originally posted by Yvan
            A kvalitet, pouzdanost, i ono šrafče?
            Originally posted by *IvanT*
            Šrafče je za fino podešavanje smeše.
            Originally posted by Dora
            Mislim diplomatija na zavidnom nivou
            Da li sam iz ove diplomatije pravilno zaključio da nisu baš bog zna kako pouzdani i kvalitetni?

            Comment

            • *IvanT*
              CBC Senator XXL
              • 30.01.2005
              • 3234
              • Srbija, Beograd, Kara

              #66
              Sačekaj nekoga ko ima ugrađen uređaj ili ga ugrađuje, pa ćeš dobiti informacije. Po priči važe za izuzetno stabilne isparivače, tako da...nemoj da zaključuješ.
              http://www.lovatogas.co.rs

              Comment

              • dranix
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 3079
                • Antwerpen/Belgium
                • Saab 9-3

                #67
                Pa jel to znaci da ovaj koji radi MOZDA nije dobar ali ipak radi za celih 40-50 eura a ovaj drugi ne vrsi posao kako treba u konkretnom slucaju i to je sad problem?
                Kontam da radi dobro u ovoj konfiguraciji jedino zato sto nije bas najbolji pa radi sa greskom.
                Posle ovolikog pisanija ni oko cega to bi bio verovatno jedini "logican" zakljucak.
                BTW. Otoplilo je vec. Cujemo se sledece zime opet.

                Comment

                • Yvan
                  CBC Veteran
                  • 01.03.2008
                  • 195
                  • Kragujevac

                  #68
                  Ma uzeću ovaj, samo pitam. Em radi, em nisam morao ni jedno crevce da menjam, sve pasuje.

                  Da, jeste otoplilo, ali meni je do sada bio problem ler skoro do radne temperature. Trebalo je oko 3km da pređem da se ne gasi. Sada to nije slučaj.

                  BTW, skinuo sam onaj drveni mešač i vratio cevčice da probam tako. Koje je ovde mišljenje šta bolje i ekonomičnije radi, cevčice ili mešač? Mislim jel' da se zezam i pravim mešač (a ovaj drveni je sasvim lepo radio) od aluminijuma, ili da prestanem da se bakćem i da ostavim cevčice?

                  Comment

                  • Yvan
                    CBC Veteran
                    • 01.03.2008
                    • 195
                    • Kragujevac

                    #69
                    Da odgovorim samom sebi, izgleda da je ipak mešač bolje rešenje. Bar kod mene.

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #70
                      ali i na benzinu tako radi
                      to sto opisujes je neispravan rad motora, na benzinu.

                      da probas prvo da popravis karburatora i da proradi konacno motor na benzin kako treba, pa onda da nastavis eksperimente sa gasnim prepravkama.
                      prijateljska ideja da ne gubis ovoliko vreme i slinog truda
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • *IvanT*
                        CBC Senator XXL
                        • 30.01.2005
                        • 3234
                        • Srbija, Beograd, Kara

                        #71
                        O čemu bi smo pisali na forumu, tada?

                        Svakako da gas zahteva apsolutno ispravan motor da bi funkcionisao kako treba i da bi bilo zadovoljstvo voziti se na gas. Ovo je mučenje, kako korisnika, tako i nas koji čitamo. Da je taj motor (karburator) bio ispravan, sve bi radilo još kod "prvog vagona". Ovako...
                        http://www.lovatogas.co.rs

                        Comment

                        • nijebitno
                          CBC Senator XXL
                          • 14.03.2006
                          • 629
                          • Modrica

                          #72
                          @Yvan
                          Kada si vec ovoliko pisao podijeli sa nama i zasto si izabrao mikser a ne cjevcice?
                          Koliko te kostao novi isparivac a koliko kosta reparacija starog?

                          @IvanT
                          Da li ti hoces reci da one membrane na Landi isparivacu nisu truba? Koliko vidim da su se skoro svi njegovi problemi rijesili ugradnjom novog isparivaca tj. rad na plinu i benzinu je skoro identican. Ne savrsen ali identican sto prije nije bio slucaj.
                          Difference between man and boys is the price of their toys

                          Comment

                          • *IvanT*
                            CBC Senator XXL
                            • 30.01.2005
                            • 3234
                            • Srbija, Beograd, Kara

                            #73
                            Da, te membrane mogu da se "voze" još tri puta toliko, koliko je pređeno sa njima. SE 81 je čuven po tome da se servisira na svakih 150, 200 pa i više hiljada km. Sa ovim je pređeno 25kkm, što znači da se nije ni razradio. Jednostavno nije bio naštelovan kako treba, a karb neispravavn.
                            http://www.lovatogas.co.rs

                            Comment

                            • nijebitno
                              CBC Senator XXL
                              • 14.03.2006
                              • 629
                              • Modrica

                              #74
                              A zasto onda pristojno radi sa novim isparivacem? Ako mogu da dobijem tvoje misljenje? Na kojem principu radi pomenuti sarafcic za fino stelovanje?
                              Difference between man and boys is the price of their toys

                              Comment

                              • Yvan
                                CBC Veteran
                                • 01.03.2008
                                • 195
                                • Kragujevac

                                #75
                                Originally posted by sw.brick
                                to sto opisujes je neispravan rad motora, na benzinu. da probas prvo da popravis karburatora i da proradi konacno motor na benzin kako treba, pa onda da nastavis eksperimente sa gasnim prepravkama.
                                prijateljska ideja da ne gubis ovoliko vreme i slinog truda
                                Možda nisi pratio od početka, ili sam to napisao u nekoj drugoj temi, ali ovaj karburator je od Fiata 131, a ja sam ga ubacio u svoj BMW po savetu nekog sevisera Weber karburatora, kaže da je ovaj 32 ADF "direct replacement". Pa, baš i nije, morao sam dosta da se zezam oko raznih adaptera, ali sada radi lepo, motor se ne gasi ni na -10, radi bez štucanja i drmusanja, lepo ubrzava... Da bih ispravio taj trenutak od paljenja pa nekih 30-ak sekundi kada je ler nešto niži, morao bih da utrošim dosta novca i vremena (a i onako sam preterao sa zevzečenjem). Neka bude tako kako je, ako radi tako i na plinu ja sam zadovoljan. A to je, priznćeš, najbitnije.

                                @ nijebitno:

                                Sa mikserom imam bolji odziv na gas, i mirniji rad dok se motor zagreva. Ovo bi se možda moglo rešiti nekim podešavanjima, ali me, pošteno rečeno, dalje mrzi da se drndam. Sa mikserom i novim isparivačem mislim da sam rešio problem, tako da hoću da prestanem da se bakćem više

                                Originally posted by nijebitno
                                A zasto onda pristojno radi sa novim isparivacem? Ako mogu da dobijem tvoje misljenje? Na kojem principu radi pomenuti sarafcic za fino stelovanje?
                                Ovo i mene zanima, ali IvanT odgovara samo na po jedno pitanje, tako da moraš da ovo pitaš u dva odvojena posta. I eventualno još neko za podpitanja.

                                Comment

                                Working...
                                X