Bilo je par hiljada ljudi a ocekivano je oko 1500...nista nije moglo lepo da se vidi...ljudi su bili stoke i setali se po pisti tako da je na kraju trka prekinuta...sve u svemu organizacija je nula!Vervatno zato sto nisu ocekivali toliko ljudi.
Ja koliko sam mogao da vidim subaru je bio najjaci auto ali nije bilo prilike da to i dokaze...Duxducis mi je rekao je imao vreme od 14.1 tako da je verovatno on uzeo cetrnaeske!Klasu od 16 sekundi je (koliko mi je rekao Igor) uzeo 16v (corado)!
Par hiljada ljudi? Možda par hiljada vozila. Dva sata mi je trebalo od ulaza u Batajnicu do aerodroma (kolona 6km, po dva vozila u redu). Kažu parking za 5000 automobila , nisam ni uspeo da dodjem do njega, nego sam se parkirao 2km od ulaza pored puta.Na stazi čudo, pauze da se sklone gledaoci , obezbedjenje minimalno. Bez tribina i zaštitne ograde nema svrhe organizovati nešto ovako. Em ništa nevidiš ako nisi u prvom redu em si na metar od vozila koje se trka, hvala Bogu te niko nije poginuo. Na oficijalnom sajtu jedan spisak prijavljenih automobila , na startu ih pola nije bilo. Sve u svemu ORGANIZACIJA TOTALNA NULA!
Hehe, pa ja ne znam shta su ochekivali kad su svakom Mobtelovom korisniku (bar u Beogradu) poslali poruku sa pozivom...
Ochekivali 1500?! Heh, hajde necu da komentarishem vishe (nisam bio). U svakom sluchaju jako mi je zhao shto je organizacija... (dopuniti po zhelji)
Kako ti se divim sto nisi bio, pojma nemas, dao bi sve da se probudim ujutro i shvatim da je sve bio ruzan san. Jedino je bio zanimljiv povratak kuci koji je bio zaobilaznim putem po srbiji, inace skracen za jedno 2-3 sata nego sto bi bilo standardnim trasama. Tad nam je bilo bas lepo (zezanje sa zandarima, malo trka po seoskim i autoputevima, precenja, zezanja sa seljacima tj. pokazivanja sta umemo sa kolima i pravili smo im pravu atrakciju jer u zivotu kroz njihova sela nisu prosla vise automobila za ceo zivot nego danas.
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Mala ispravka. Ocekivano je 5-10 000 ljudi, a bilo je po nekim procenama oko 50 000. U skladu sa tim, nije cudno sto je organizacija pukla. Ali po meni, nema veze, bitno je da se krenulo, ipak je ovo prvi put u zemlji Srbiji organizovano.
Verovatno je najveca greska sto su u isto vreme organizovane jos dve manifestacije (db i styling), pa su se jednostavno rasplinuli.
Kids in the back seat cause accidents, accidents in the back seat cause kids.
Par hiljada ljudi? Možda par hiljada vozila. Dva sata mi je trebalo od ulaza u Batajnicu do aerodroma (kolona 6km, po dva vozila u redu). Kažu parking za 5000 automobila , nisam ni uspeo da dodjem do njega, nego sam se parkirao 2km od ulaza pored puta.Na stazi čudo, pauze da se sklone gledaoci , obezbedjenje minimalno. Bez tribina i zaštitne ograde nema svrhe organizovati nešto ovako. Em ništa nevidiš ako nisi u prvom redu em si na metar od vozila koje se trka, hvala Bogu te niko nije poginuo. Na oficijalnom sajtu jedan spisak prijavljenih automobila , na startu ih pola nije bilo. Sve u svemu ORGANIZACIJA TOTALNA NULA!
Stojim iza svega što je gore napisano, jer imam isto iskustvo.
I da napomenem, vraćao sam isto 2 sata do BG-a.
Samo
E ajde neko od ucesnika da baci neku listu sa pobednicima i vremenima, bas me interesuje pobednik draga, posto na kraju koliko sam video corsa ubi Petosevica u Mercedesu
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Ja nemam sta da dodam komentarima... Slazem se sa svima. I meni se cini da je doslo mnogo vise ljudi nego sto je organizator ocekivao. Sledeci put treba prodavati ulaznice unapred i onda ce tacno znati koliko ljudi dolazi, a imace i pare da se reorganizuju ako poseta premasi ocekivanja.
Mislim da je 50000 isuvise optimisticna procena. Najvise 10k ali je i to puno... Naravno lupam jer ne umem to da procenim, ali te brojke mi zvuce ok
RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
1,2 i 3
3,4,5 i 6
7,8 i 9
10,11 i 12
13,14 i 15
16,17 i 18
19,20 i 21
22,23
24,25 i 26
27,28 i 29
31,32,33 i 34
34,35 i 36
37,38 i 39
39 i 40
41 i 42
43 i 44
Comment