Odg: Navak..
Tuzno je sto je vecini osnovni utisak "kradja" vremena. Meni je bilo sjajno, ono sto je receno da ce biti ponudjeno je 95% ispostovano, a ja sam ukupno prezadovoljan jer je staza premasila moja ocekivanja. Od prica da su krivine spore, da postoji mogucnost da se uleti u suprotan smer i najave da ce se voziti pravac nije bilo nista. Sikana je sjajna, staza je super siroka i ravna, zona za izletanje koliko volis. Iako ima mesta za unapredjenje (reperi, ivicnjaci) ali i bez njih vec sada staza ima visoku ocenu.
Sto se organizacije tice, ljudi iz Navaka su bili prilicno rigorozno mada je to bilo sasvim ocekivano, bas to su i najavili.
Cinjenica da je "briefing" i provera podataka/potpisivanje izjava izdvojeno na "parking" je otezala organizaciju, fali neka tabla, unapred definisan i odstampan raspored sa satnicom sta i kada pocinje....
Sa druge strane, bilo je slabije organizovanih ljudi (ucesnika), pa i onih bahatih sto je donekle pokvarilo utisak onim drugima.
Fale te tribine za posmatrace, fali malo asfalta na onom parkingu jer smo izasli blatnjavi, fali neki boks ili tek pokriven prostor gde se moze nesto uraditi sa autom. Da zavrnem amortizere morao sam da izadjem kroz kapiju i vratim se, mislim da je to ipak trebalo dozvoliti na onom parkingu na ulazu, kad vec nema boljeg mesta.
No, opet ponavlajam, kad sve podvuces bilo je zaista sjajno a ubuduce moze da bude samo bolje.
Ljubitelji brze voznje koji ne dozvoljavaju sebi da divljaju po javnim putevima ovako nesto cekaju godinama, jasno je da takvi ne mogu biti vidjenim i dozivljenim.
Navak ekipi sve najbolje, zelim im da ispeglaju decije bolesti i od naredne godine nam ponude jos bolje TD iskustvo. Kolegama vozacima da zategnu automobile za narednu sezonu i da od 2012te, makar kada je u pitanju ovaj aspekt, zivimo i uzivamo kao sav civilizovan svet.
Tuzno je sto je vecini osnovni utisak "kradja" vremena. Meni je bilo sjajno, ono sto je receno da ce biti ponudjeno je 95% ispostovano, a ja sam ukupno prezadovoljan jer je staza premasila moja ocekivanja. Od prica da su krivine spore, da postoji mogucnost da se uleti u suprotan smer i najave da ce se voziti pravac nije bilo nista. Sikana je sjajna, staza je super siroka i ravna, zona za izletanje koliko volis. Iako ima mesta za unapredjenje (reperi, ivicnjaci) ali i bez njih vec sada staza ima visoku ocenu.
Sto se organizacije tice, ljudi iz Navaka su bili prilicno rigorozno mada je to bilo sasvim ocekivano, bas to su i najavili.
Cinjenica da je "briefing" i provera podataka/potpisivanje izjava izdvojeno na "parking" je otezala organizaciju, fali neka tabla, unapred definisan i odstampan raspored sa satnicom sta i kada pocinje....
Sa druge strane, bilo je slabije organizovanih ljudi (ucesnika), pa i onih bahatih sto je donekle pokvarilo utisak onim drugima.
Fale te tribine za posmatrace, fali malo asfalta na onom parkingu jer smo izasli blatnjavi, fali neki boks ili tek pokriven prostor gde se moze nesto uraditi sa autom. Da zavrnem amortizere morao sam da izadjem kroz kapiju i vratim se, mislim da je to ipak trebalo dozvoliti na onom parkingu na ulazu, kad vec nema boljeg mesta.
No, opet ponavlajam, kad sve podvuces bilo je zaista sjajno a ubuduce moze da bude samo bolje.
Ljubitelji brze voznje koji ne dozvoljavaju sebi da divljaju po javnim putevima ovako nesto cekaju godinama, jasno je da takvi ne mogu biti vidjenim i dozivljenim.
Navak ekipi sve najbolje, zelim im da ispeglaju decije bolesti i od naredne godine nam ponude jos bolje TD iskustvo. Kolegama vozacima da zategnu automobile za narednu sezonu i da od 2012te, makar kada je u pitanju ovaj aspekt, zivimo i uzivamo kao sav civilizovan svet.
Comment