Navak staza, track day

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uzelac
    CBC Senator XXL
    • 03.12.2006
    • 1717
    • munZe

    Odg: Navak..

    Tuzno je sto je vecini osnovni utisak "kradja" vremena. Meni je bilo sjajno, ono sto je receno da ce biti ponudjeno je 95% ispostovano, a ja sam ukupno prezadovoljan jer je staza premasila moja ocekivanja. Od prica da su krivine spore, da postoji mogucnost da se uleti u suprotan smer i najave da ce se voziti pravac nije bilo nista. Sikana je sjajna, staza je super siroka i ravna, zona za izletanje koliko volis. Iako ima mesta za unapredjenje (reperi, ivicnjaci) ali i bez njih vec sada staza ima visoku ocenu.

    Sto se organizacije tice, ljudi iz Navaka su bili prilicno rigorozno mada je to bilo sasvim ocekivano, bas to su i najavili.
    Cinjenica da je "briefing" i provera podataka/potpisivanje izjava izdvojeno na "parking" je otezala organizaciju, fali neka tabla, unapred definisan i odstampan raspored sa satnicom sta i kada pocinje....
    Sa druge strane, bilo je slabije organizovanih ljudi (ucesnika), pa i onih bahatih sto je donekle pokvarilo utisak onim drugima.
    Fale te tribine za posmatrace, fali malo asfalta na onom parkingu jer smo izasli blatnjavi, fali neki boks ili tek pokriven prostor gde se moze nesto uraditi sa autom. Da zavrnem amortizere morao sam da izadjem kroz kapiju i vratim se, mislim da je to ipak trebalo dozvoliti na onom parkingu na ulazu, kad vec nema boljeg mesta.

    No, opet ponavlajam, kad sve podvuces bilo je zaista sjajno a ubuduce moze da bude samo bolje.
    Ljubitelji brze voznje koji ne dozvoljavaju sebi da divljaju po javnim putevima ovako nesto cekaju godinama, jasno je da takvi ne mogu biti vidjenim i dozivljenim.

    Navak ekipi sve najbolje, zelim im da ispeglaju decije bolesti i od naredne godine nam ponude jos bolje TD iskustvo. Kolegama vozacima da zategnu automobile za narednu sezonu i da od 2012te, makar kada je u pitanju ovaj aspekt, zivimo i uzivamo kao sav civilizovan svet.
    Last edited by Uzelac; 23.10.2011, 22:17.
    work in progress

    Comment

    • Markoni147
      CBC Senator XXL
      • 18.09.2007
      • 537
      • Beograd, Zvezdara
      • SEAT Altea XL 1.9 TDI

      Odg: Navak..

      Da kazem i ja nesto za dnevnik...

      @mladen25 Staza kao staza, sve oko nje, je za pohvalu... Svaki pocetak je tezak i svi problemi ce se, nadamo se, resavati u hodu. Bilo je propusta i sa strane vozaca, i sa strane organizatora... Nista novo, uvek ce toga i biti samo se mora svesti na sto manju meru. Realno je ispalo da je voznja trajala 15-20 min. kako u kojoj grupi. Grupa koja je imala zakazanu voznju u 14h je bila na parkingu u 13.50, slazem se da je trebalo ranije, ali tako je to kada se organizuje grupni dolazak sa 15 automobila... To sto je nasa grupa malo krace vozila ne uzimam za zlo, i sami smo krivi sto nismo dosli malo ranije. Nauk za ubuduce...
      Inace Megane-a sam ja vozio, izleteo u krivini pre pravca... Cekao van staze da prodju svi koji su mi na vidiku, i skroz unutrasnjom stranom staze, polako da ne ranosim blato, i sa sva 4 migavca dosao do vaseg redara i Pick-up-a, gde je bilo bezbedno mesto za stajanje. Ja ne vidim da je to razlog da se prekine trka.

      Od zamerki, sem sporog prijavljivanja, imam i jako sporo vozilo koje pravi krug upoznavanja... Covek je vozio sporije od Paje Komnenovica, bukvalno 25-30 km/h... Mislim da je to apsolutno bespotrebno (ne sama voznja, vec tempo te voznje)...

      Pozdrav

      P.S. Bice lepih fotki, bar iz grupe od 14h i 14.40h...
      Last edited by Markoni147; 23.10.2011, 22:19.
      SEAT Klub Srbija

      Comment

      • Dora
        Nadzornik!!!
        • 24.10.2004
        • 17451
        • Novi Sad
        • FIAT

        Odg: Navak..

        Slike su bile primer ali svejedno, ovo je korisna informacija za razliku od onoga što je pre pisalo u temi da neće biti moguće slikanje, ipak je moguće
        Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

        https.autogas.rs

        Comment

        • kilson
          Moderator
          • 09.10.2004
          • 3216
          • NoviBGD
          • AR 75 GT

          Odg: Navak..

          Podvlacim da sam zaista zadovoljan track day-om, ali moram da odgovorim na neke od navedenih stavki - cisto da razjasnimo cinjenice i skrenem paznju > > >

          -Prilikom potpisivanja izjave, zaista NISAM dobio informaciju kada se odrzava brief-ing, a isto tako garantujem ni ostala cetvorica koji su sedeli u "prijavnici". Umesto da se saslusaju napomene iz ovih postova, pa dodje do NEKAKVIH zakljucaka, ispada da smo mi (vozaci) krivi za sve i gotova prica?

          -Ako radite sve tacno u sekund, onda pustite automobile na stazu tacno u npr 14:00:00 i tacka. Nema potrebe da se bilo ko ceka. Pre toga se naravno koncizno upisu TACNA vremena i istakne na prijavnici tipa;

          -Za grupu A; briefing 13:40h (ko se ne pojavi, nece biti pusten na stazu)
          ---Grupa A, Tehnicki pregled ispred kapije u 13:50
          ----Grupa A, ulazak na stazu 13:59
          -----Grupa A, warm up: 14:00
          ------Grupa A, izlazak sa staze 14:30

          -Grupa B; sve isto samo npr: +41 min (grupa 30min + ciscenje staze 10 + 1 minut za manja odstupanja)

          Iskren da budem, kada sam dosao na parking, da nije bilo ljudi koji su vozili ranije - ne bih imao pojma kakva je procedura. Potrebno je zaista malo korekcija i pokrivanja cele price sa par odstampanih papira zalepljenih na prijavnici + megafon za osobu u prijavnici da bi sve bilo tip-top.

          I za kraj, mislim da ne treba da se odustaje od razgovora jer svaki pocetak je tezak, a pocetak koji nosi sa sobom i rad sa ljudima jos tezi - pogotovo ako taj rad sa ljudima podrazumeva organizovanje istih u realnom vremenu. Naravno, ukoliko je u vasem interesu da track day i dalje bude organizovan...

          Vezano za razgovor posle voznje: Sledeci put sigurno, ukoliko bude prilike.
          Last edited by kilson; 23.10.2011, 22:25.
          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

          Comment

          • Aki
            CBC Senator XXL
            • 04.08.2006
            • 1133
            • Beograd
            • Yugo 1603, Yugo 1301

            Odg: Navak..

            Od mene dve slicice sa mobilnog, cisto da razbije maler...



            Poprilicno se slazem sa Uzelcem, i meni je bilo super danas. Moja grupa je vozila 33min sa sve 1-2min ispred kapije, tako da ja licno na to nemam zamerke. Takodje, konfiguracija staze sa shikanom je odlicna. Klot pravac mi se ne svidja kao pomisao... Eto mene na prolece opet, nadam se.
            "Sometimes it seemed like the more you drove the less money you had. I remember one time Buck Baker and Lee Petty and I had to put our money together just to split a hot dog and a Coke."
            - Lousie Smith

            Comment

            • Vuk
              CBC Član
              • 06.10.2007
              • 70
              • Beograd

              Odg: Navak..

              I dalje potpuno nepristrasno, nisam vozio i zao mi je zbog toga, sledeci put cu popraviti.

              Mladene, cinjenica je da ste sve vreme bili tu, i to je jako lep gest, ali kao sto ste videli, druzenje i diskusije su se odvijale pored staze, na parkingu. Posto se zavrsio zakupljeni termin vozaci su krenuli da pricaju o tome koliko su vozili, koliko krugova, koliko vremena itd... Snimci, nazalost, to potvrdjuju, a posto niko nije vozio posle druge voznje u zakupljenom terminu klubova, skracivanje voznje posebno gubi smisao.

              Dakle, zabrana publike i zadrzavanja na stazi je dovela do toga da ne mozemo licem u lice da diskutujemo na prvom mestu. Na drugom je to sto ipak moraju malo utisci da se slegnu.

              A Vi ste, zajedno sa redarskom sluzbom, bili dobrodosli na rostilju.


              Evo i snimka sa prve voznje iz plavog bmw-a karavan 335:

              "Gledao sam to, ali jedino se ovaj sa kupeom zaista trkao. Ide 250 kmh u repu Bentlija, suvozac govori: "uspori uspori", a vozac "zezanje brate , zezanje" i jos prica kako mu kocnice bas i nisu nesto"

              Comment

              • mladen25
                CBC Član
                • 10.10.2011
                • 17
                • Bgd

                Odg: Navak..

                Originally posted by Markoni147 View Post
                Da kazem i ja nesto za dnevnik...

                @mladen25 Staza kao staza, sve oko nje, je za pohvalu... Svaki pocetak je tezak i svi problemi ce se, nadamo se, resavati u hodu. Bilo je propusta i sa strane vozaca, i sa strane organizatora... Nista novo, uvek ce toga i biti samo se mora svesti na sto manju meru. Realno je ispalo da je voznja trajala 15-20 min. kako u kojoj grupi. Grupa koja je imala zakazanu voznju u 14h je bila na parkingu u 13.50, slazem se da je trebalo ranije, ali tako je to kada se organizuje grupni dolazak sa 15 automobila... To sto je nasa grupa malo krace vozila ne uzimam za zlo, i sami smo krivi sto nismo dosli malo ranije. Nauk za ubuduce...
                Inace Megane-a sam ja vozio, izleteo u krivini pre pravca... Cekao van staze da prodju svi koji su mi na vidiku, i skroz unutrasnjom stranom staze, polako da ne ranosim blato, i sa sva 4 migavca dosao do vaseg redara i Pick-up-a, gde je bilo bezbedno mesto za stajanje. Ja ne vidim da je to razlog da se prekine trka.

                Od zamerki, sem sporog prijavljivanja, imam i jako sporo vozilo koje pravi krug upoznavanja... Covek je vozio sporije od Paje Komnenovica, bukvalno 25-30 km/h... Mislim da je to apsolutno bespotrebno (ne sama voznja, vec tempo te voznje)...

                Pozdrav


                P.S. Bice lepih fotki, bar iz grupe od 14h i 14.40h...


                Veoma mi je drago sto si se bas ti javio. Kao sto rekoh na parkingu ti si dosso sa najbolji autom po mom ukusu (ako ne racunamo gtr). bilo mi je mnogo zao sto ti se voznja zavrsila ovako, mislio sam cak da nesto sa autom nike u redu. sreca pa sam pogresio. razlog za zaustavljanje je blato na stazi, bolje da stanemo nego da neko kliza po blatu. jbg ako je zbog toga otpalo par minuta voznje. stvarno nema nikakve namere da se namerno zakida. ali voznja sigurnosnog vozila mora biti laganasada kada su svi dosli prvi put. kasnije nece biti potrebe jer ljudi vec poznaju stazu.

                na kucici-kontejenru je stajala tabla gde su prijave i brifing, a kad sd potpisuju izkave ima tabela na stolu sa svi imenima i rasporedom. takodje klub nam je sam dostavio spisak ko kad treba da vozi pa smo ocekivali da to ljudi vec znaju. mi dali spisak, nesa prepravio i rekao da je to konacno.

                Comment

                • Chubbs
                  Everybody lies
                  • 29.01.2006
                  • 5807
                  • Novi Sad
                  • Audi A6 1.8T

                  Re: Navak..

                  otima se karavan
                  You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                  Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                  Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                  Comment

                  • kilson
                    Moderator
                    • 09.10.2004
                    • 3216
                    • NoviBGD
                    • AR 75 GT

                    Odg: Navak..

                    Originally posted by mladen25 View Post
                    na kucici-kontejenru je stajala tabla gde su prijave i brifing, a kad sd potpisuju izkave ima tabela na stolu sa svi imenima i rasporedom. takodje klub nam je sam dostavio spisak ko kad treba da vozi pa smo ocekivali da to ljudi vec znaju.
                    Onda je moja greska, a brief smo slusali dva puta. Spisak preko kluba je odlicna stvar i imali smo uvid u njega te shodno tome nismo kasnili. Mislim da u celoj prici samo brief-ing treba pomeriti na jedan interval ranije, kako bi se dalo prostora redjanju automobila, tehnickom pregledu i ulasku na stazu.


                    Uzzzzy: Vreme je da promenis nick u shrafilizza.
                    Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                    Comment

                    • Markoni147
                      CBC Senator XXL
                      • 18.09.2007
                      • 537
                      • Beograd, Zvezdara
                      • SEAT Altea XL 1.9 TDI

                      Odg: Navak..

                      Originally posted by mladen25 View Post
                      Veoma mi je drago sto si se bas ti javio. Kao sto rekoh na parkingu ti si dosso sa najbolji autom po mom ukusu (ako ne racunamo gtr). bilo mi je mnogo zao sto ti se voznja zavrsila ovako, mislio sam cak da nesto sa autom nike u redu. sreca pa sam pogresio. razlog za zaustavljanje je blato na stazi, bolje da stanemo nego da neko kliza po blatu.
                      Hvala, hvala... Moja greska je bila, otkacio mi se zadnji kraj... Posle kruga-dva lagane voznje (da auto malo dodje sebi) sam poceo naglo opet brzo da ga vozim... Ocigledno je da su se gume ohladile i to je bilo neminovno. Srecom dobre su zone za izletanje pored staze pa je sve proslo bez ikakvog ostecenja... Trudio sam se da idem uz samu ivicu kako ne bi izbacio blato na idealnoj putanji...
                      Nadam se nabavci nekih polu-slikova za neki od sledecih Track-Day-eva...
                      SEAT Klub Srbija

                      Comment

                      • marija12
                        CBC Veteran
                        • 15.04.2010
                        • 193
                        • Novi Sad
                        • Stilo 1.9JTD

                        Odg: Navak..

                        Comment

                        • Chubbs
                          Everybody lies
                          • 29.01.2006
                          • 5807
                          • Novi Sad
                          • Audi A6 1.8T

                          Re: Navak..

                          jel bela alfa ljube kugla?

                          ko je vozio sivu kuckicu, kupe?
                          You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
                          Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
                          Speed's just a question of money. How fast you wanna go?

                          Comment

                          • Rdl
                            CBC Član
                            • 20.10.2011
                            • 27
                            • Beograd

                            Odg: Navak..

                            Za sada samo jedan krug...

                            Comment

                            • kilson
                              Moderator
                              • 09.10.2004
                              • 3216
                              • NoviBGD
                              • AR 75 GT

                              Odg: Navak..

                              Bela Alfa je od Nigy-a, a kupe je Tosin (cini mi se)
                              Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                              Comment

                              • marija12
                                CBC Veteran
                                • 15.04.2010
                                • 193
                                • Novi Sad
                                • Stilo 1.9JTD

                                Odg: Navak..

                                Meni je prvi put da uđem na neku ovakvu stazu a da sam za volanom u bilo kom smislu, stvarno sjajan osećaj kad taj adrenalin udari
                                I što bi nešto napisao vezano za to vreme provedeno na stazi ne da mi se da ne bi tema otišla pod katanac a voleo bi da se u konstruktvnom dijalogu (kako se to danas zove) unaprede svi ti nedostaci koji su uočeni i da sa zadovoljstvom svi grabimo termin za sledeći TD (ako ne poskupikez).
                                Da potvrdim da to za brifing ni ja nisam obavešten, ušao sam u kontejner potpisao izjavu i pitao momka da li treba koš nešto, vratio se do auta popričao sa ostalima, upalio seo i čekam da se krene... Kad oni trče da nas zovu na brifing. Mislim znali ste da smo svi amateri pa ste trebali unapred da nas okupite i da jedan grlati lepo kaže satnicu... Prva grupa okupljanje ispred kontejnera u 14:10, brifing u 14:30, postrojavanje pred kapiju 14:45 i tako dalje. Jeste svi čuli? Jesmo. I da nismo neko bi nam preneo, ovako večina nije imala pojma o redosledu radnji. A upravo zbog toga smo svi imali manje provedenog vremena na stazi.
                                Već je pomenuto da niko nije vozio neposredno pre nas, niko nije vozi ni posle nas. Što znači da ste trajanje vožnje prve grupe mogli da produžite i da druga startuje kasnije. Za skraćivanje vožnje druge grupe nije bilo razloga, kad već niko nije vozio iza nas ne bi se staza izlizala da smo obišli još par krugova. Al ajd nije to toliko strašno, meni lično nije toliko smetalo. Zadovoljan sam što su nam svima vozila izdržala takav tempo vožnje, što niko od nas nije nesavesno vozio, niko nije napravio nikakav incident. Ipak nekolicina nas smo na stazu ušli sa vozilima apsolutno nepripremljenim za takvu vrstu vožnje (fabričko vešanje, jeftine letnje/zimske gume...).
                                E da, da ne zaboravim. Ima nekih neravnina ispred šikane i u samom izlasku iz nje a koje su me dobro zadrmavale svaki put. To baš nije zgodno jer auto preskoči na tom delu i odmah aktivira abs pa i ako je mogao sa jačim intezitetom kočenja da prođe abs olabavi.
                                Drugo, one gume na izlasku iz šikane an pravcu kontam da su tu da ne bi presekli preko trave ali tendencija zadnjeg kraja da ode napred je tu ispred najveća i ako pokupom one gume onda sam dobro udesio auto. Da su tu čunjevi daleko slobodnije bi se prolazilo.
                                Sve u svemu ja sam zadovoljan, staza je jako lepo osmišljena, krivine su dobre (treba ih naučiti), jednostavno treba dosta znanja da bi se ostvarilo dobro vreme. Tek kad sam pregledao svoj snimak video sam koliko pojma namam, ili sam preterano brzo ulazi ili preveliki gas davao na izlasku iz krivina, od idealne putanje sam bežao po 3 m i.t.d. Sve to sad kad gledam mislim ah kako bi ja to vozio ali jedno je na stazi a drugo kad se gleda. Kad gledam snimak mi izgleda toliko sporo a u krivini mi je pola guza otišlo na vrata dok sam volanom non-stop dozirao skretanje jer mi je zadnji kraj imao toliku želju da me pretekne kez Da ne davim, za mene je ovo predivno iskustvo i opet ću se prijaviti, nadam se da ću imati adekvatniji auto, vešanje i gume a ako ne ništa i nije pokušaću sa ovim mudrije da vozim. Nije najbitnije biti najbrži danas je bilo bitno i završiti vožnju a srećom svi smo čitavi izvezli svoje ljubimce.

                                Comment

                                Working...
                                X