Odg: Navak..
sto se mene tice za sve koji su dosli nema nijednog minusa, barem ne za one koji su vozili. ima ko je dobio crnu zastavu ali upeglace se to vec kad ljudi razumeju da mogu da kreiraju svoj stil voznje bez ugrozavanja drugih. nema tu nikakve frke. znamo svi kako je to kad udari adrenalin pa jos u mladu glavu i to treba razumeti, zato ljudi i treba da dodju na stazu a ne da cimaju negde po putu. u svakom slucaju za 99% vozaca imam reci hvale kako za trud tako i za borbu sa uslovima, mada bih voleo da mnogima ukazem licno na neke tehnike voznje koje daju brzinu a eliminisu otkidanje zadnjeg deal, gomilu proklizavnaja prednjim tockovima, sve ono sto ubija vreme po krugu.
rano je da vam kazem sta ce biti promenjeno jer nece odmah mnogo. verovatni da cemo biti stroziji sa tajmingom. jedan brifing na svakih sat vremena (a ne kao sad da gubimo vreme na svakih pola sata), ko nije bio na brifingu ne moze da vozi pa ako je kasnio zalim slucaj (neko je to predlozio da li ovde da li na FLCS forumu). bice nekog ko ce da se ljuti ali ce zato ostali da prodju bolje jer ce glatkije i brze da idu smene. svakako da cemo skratiti proceduru ulaska na stazu. pejs kar ce ostati jer ce jos dugo biti onih koji prvi put dolaze na stazu a znam iz licnog iskustva da svaki put treba detaljno gledati svaki kamen, svaku baricu. ja sam u svedskoj pesacio preko zaledjene staze duge 5 km da bih je dobro upoznao pre trke (43 krivine), malo cemo ga ubrzati ali ne previse. insitiracemo vise da ljudi procitaju pravilnik da ne bude zabune - u ukupno vreme voznje ulazi sve i pejs kar i prekidi zbog izletanja i prekidi zbog nediscipline. teracemo vreme na zilet da se ne bi desilo da se izadje ranije ali svakako da vreme pocinje od ulaska na kapiju. dodaje se jos jedno sudijsko mesto radi boljeg obavestavanja o tome kad se neko okrene na stazi. videli ste da je bila hitna pomoc i bice i ubuduce ali ce u pravilniku clanovi vezani za taj deo ostati isti. sad je u organizaciji radlo 10 ljudi plus hitna pomoc, snimatelji i fotograf i to ne bi trebalo da se smanjuje ali se nece ni povecavati ako ne bude brojnija poseta. skupo brate, mnogo skupo. publika - sigurno ne pre proleca. nadstresnica i kafanica na parkingu - naredno leto (ako TD bude trazen). ko bude hteo moze da trazi profi trenera i telemetriju kruga pa da ga naucimo idealnim putanjama (naravno, doplata). toliko za pocetak, nadam se za novembar ako nasa vreme posluzi.
sto se mene tice za sve koji su dosli nema nijednog minusa, barem ne za one koji su vozili. ima ko je dobio crnu zastavu ali upeglace se to vec kad ljudi razumeju da mogu da kreiraju svoj stil voznje bez ugrozavanja drugih. nema tu nikakve frke. znamo svi kako je to kad udari adrenalin pa jos u mladu glavu i to treba razumeti, zato ljudi i treba da dodju na stazu a ne da cimaju negde po putu. u svakom slucaju za 99% vozaca imam reci hvale kako za trud tako i za borbu sa uslovima, mada bih voleo da mnogima ukazem licno na neke tehnike voznje koje daju brzinu a eliminisu otkidanje zadnjeg deal, gomilu proklizavnaja prednjim tockovima, sve ono sto ubija vreme po krugu.
rano je da vam kazem sta ce biti promenjeno jer nece odmah mnogo. verovatni da cemo biti stroziji sa tajmingom. jedan brifing na svakih sat vremena (a ne kao sad da gubimo vreme na svakih pola sata), ko nije bio na brifingu ne moze da vozi pa ako je kasnio zalim slucaj (neko je to predlozio da li ovde da li na FLCS forumu). bice nekog ko ce da se ljuti ali ce zato ostali da prodju bolje jer ce glatkije i brze da idu smene. svakako da cemo skratiti proceduru ulaska na stazu. pejs kar ce ostati jer ce jos dugo biti onih koji prvi put dolaze na stazu a znam iz licnog iskustva da svaki put treba detaljno gledati svaki kamen, svaku baricu. ja sam u svedskoj pesacio preko zaledjene staze duge 5 km da bih je dobro upoznao pre trke (43 krivine), malo cemo ga ubrzati ali ne previse. insitiracemo vise da ljudi procitaju pravilnik da ne bude zabune - u ukupno vreme voznje ulazi sve i pejs kar i prekidi zbog izletanja i prekidi zbog nediscipline. teracemo vreme na zilet da se ne bi desilo da se izadje ranije ali svakako da vreme pocinje od ulaska na kapiju. dodaje se jos jedno sudijsko mesto radi boljeg obavestavanja o tome kad se neko okrene na stazi. videli ste da je bila hitna pomoc i bice i ubuduce ali ce u pravilniku clanovi vezani za taj deo ostati isti. sad je u organizaciji radlo 10 ljudi plus hitna pomoc, snimatelji i fotograf i to ne bi trebalo da se smanjuje ali se nece ni povecavati ako ne bude brojnija poseta. skupo brate, mnogo skupo. publika - sigurno ne pre proleca. nadstresnica i kafanica na parkingu - naredno leto (ako TD bude trazen). ko bude hteo moze da trazi profi trenera i telemetriju kruga pa da ga naucimo idealnim putanjama (naravno, doplata). toliko za pocetak, nadam se za novembar ako nasa vreme posluzi.
Comment