F1 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Alonso: Nista novo kod nas


    Španac priznaje da Ferrarijeve loše kvalifikacije u Singapuru nisu ništa novo.



    „Nismo bili konkurentni ni u jednoj sesiji i definitivno zaostajemo za glavnim rivalima na ovoj stazi. Ali ovo nije ništa novo za nas. Mučimo se u subotu, onda je u nedelju malo bolje i na kraju završavamo blizu ili na podijumu. Sutra ćemo pokušati da prikupimo što više bodova i pratićemo šta rade naši glavni rivali. Nakon jučerašnjih treninga nije potpuno jasno koja je guma najbolja za trku ili koliko će pit-stopova biti. Zato je situacija oko strategije još uvek potpuno otvorena“, rekao je Alonso.

    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Raikkonen: Slab bolid i bol u ledjima su bili glavni problemi


      Finac je rekao da je bol u leđima svakako donekle poremetio njegove kvalifikacije.



      „Mislim da je razlog ovakvog rezultata bol u leđima, ali ni bolid nije bio preterano dobar. Jutros nisam mogao da vozio i nisam stigao da obavim ceo program. Videćemo šta možemo da uradimo sutra. Ovo svakako nije prvi put da vozim pod boloviima“, rekao je Raikkonen.

      Šef ekipe Lotus Eric Boullier je rekao da će Raikkonen sutra verovatno učestvovati na trci, ali je dodao da će ekipa pažljivo pratiti situaciju oko njegovih tegoba.

      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Whiting posetio stazu u Meksiku


        Direktor trka izvršio inspekciju staze u Meksiku


        FIA-in delegat, Chaerlie Whiting izvršio je inspekciju staze Autodromo Hermanos Rodriguez u Meksiku jer je planirano da naredne godine staza dobije organizaciju trke F1.
        Preliminarni kalendar koji je izašao na trci u Italiji uključuje i trku u Meksiku u novembru mesecu, ali taj kalendar tek treba da dobije zeleno svetlo od FIA-e.

        Onisvač i promoter trke u Texasu Tavo Hellmund je bio u društvu Whitinga. Tavo je nakon projekta u Austinu prešao sada na projekat u Meksiku, a i njegov pokojni otac je takodje bio promoter trke u Meksiku dok se vozila, toko 60-tih godina prošlog veka.

        Sa njima je bio i potpredsednik FIA-e i regularni sudija na trkama Jose Abed, koji je na čelu organizacije koja pokušava da Meksiko vrati u kalnedar F1.

        Pored njih na stazi je bilo i nekoliko predstavnika Tilke kompanije koja će biti zadužena za samu stazu. Meksiko City je prethodno bio domaćin trka F1 od 1963 do 1970, i od 1986 do 1992. godine.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Bottas ne cilja mesto u Lotusu


          Bottas ne vidi sebe u trci za mesto u Lotusu


          "Za mene bi najbolje bilo da ostanem u Williamsu", izjavio je Finac za MTV3.

          Bottas je ove godine debitovao u F1 sa Williamsom, nakon što je prethodne dve godine proveo u timu kao rezervni vozač.

          "Iako znam da je ova sezona za tim bila veoma teška, takodje znam da imamo dobar tim i odlične ljude koji rade u njemu, kao i da imamo veliki potencijal. Tako da u ovom trenutku ne vidim razlog zašto bi otišao iz tima".

          Sa druge strane, mesto u Lotusu naredne godine je možda jedina šansa za Felipea Massu.

          Medjutim, Massin menadžer Nicolas Todt insistira da Brazilac ima i druge opcije.

          "Lotus nije jedini izbor za Massu. Ima i drugih timova sa kojima pregovaramo. Ipak, mi težimo ka tome da potpišemo ugovor sa Lotusom, jer u ovom trenutku to izgleda kao najbolja opcija", izjavio je Francuz za Canal Plus.

          "On nikad neće voziti za mali tim i igrati malu ulogu. U svakom slučaju, stvari će biti mnogo jasnije u nekoliko narednih nedelja", dodao je Todt.

          Italijanski novinski list La Gazzetto dello Sport ipak misli da Brazilac neće biti na gridu sledeće godine.

          List navodi da je Massin odlazak iz Ferrarija bio potreban jer njegov rezultati nisu bili na nivou koji je tim očekivao.

          Ipak, Italijanski list je takodje odao priznanje Massi, napisavši da je "brazilac bio najbolji drugi vozač. Bolji čak i od Irvina i Barrichella".


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Lotus postaje Renault?


            Lotus postaje Renault tim od 2014?


            Nakon nekoliko nedelja teških pregovora izmedju Team Lotusa i Renaulta, jedna stvar postaje sve jasnija: Lotus bi mogao od sledeće godine da se zove jednostavno – Renault.

            Francuski proizvodjač motora je postigao velike uspehe sa Red Bullom u protekle tri godine, ali nisu dobili pozitivne povratne potvrde svog brenda. Prošlog meseca, tokom Geneva Motor Showa, direktor Renaulta je potvrdio da su trenutne informacije koje prima od inženjera, ispod očekivanog nivoa. Tom prilikom je rekao: „Osvojili smo tri titule, ali smo frustrirani manjkom pozitivnih potvrda, iako smo uspeli da pobedimo gigante poput Ferrarija i Mercedesa. Moramo da kreiramo veći biznis oko ovih fantastičnih rezultata.“

            I onda, nakon samo nekoliko meseci, došla je ideja. Renault će nastaviti da besplatno snabdeva motorima tim iz Enstonea, ali žele da se tim jednostavno zove Renault. To je jednostavan sporazum - da budu naslovni sponzori tima.

            Ovaj sporazum, zajedno sa dolaskom Infinitija, mogao bi značajno da poboljša Engleski tim, kojima trenutno nedostaju sponzori. U suštini, do prošle godine, Lotus je bio sponzor u svim oblastima. Medjutim, tokom godine, tim je morao da prekine saradnju sa Lotus Grupacijom, što ih je dovelo do finansijskih problema koje imaju.

            Medjutim, vlasnik Genii Capitala, Gerard Lopez, uspeo je da se izbori da timu ostane ime Lotus F1 Team do kraja 2017. godine, ukoliko ne nadju rešenje sa Renaultom od sledeće godine.

            Iako ideja izgleda prilično jednostavno, pregovori izmedju tima i Renaulta su izuzetno nategnuti. I sam Boullier je rekao: „I dalje pregovaramo sa Renaultom za bolje uslove, u bilo kojoj formi. Zbog toga još uvek nije potpisan ugovor o snabdevanju motora za sledeću godinu.“


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Fitipaldi veruje da ce Massa ostati u F1


              Massa će potpisati sa drugim timom - Fitipaldi


              Prvi put u poslednjih 40. godine, F1 bi mogla ostati bez Brazilskog vozača. Massa je ostao bez mesta u Ferrariju, ali njegov menadžer Nicolas Todt pokušava da potpiše sa Lotusom nakon Raikkonenovog povratka u Ferrari.

              Nedavno su se pojavili izveštaji da bi mladi Brazilac Felipe Nasr mogao da se nadje u Toro Rosso naredne godine, ali je Helmut Marko brzo odbacio tu mogućnost.

              To bi značilo da prvi put u poslednjih 40. godina neće biti Brazilskog vozača u F1. Poslednji put kada se to desilo bilo je 1970. godine kada je Emerson Fitipaldi napustio sport.

              "Ne verujem da ćemo mi (Brazilci) biti bez ijednog vozača na gridu sledeće godine", izjavio je 66-godišnji Fitipaldi.

              "Mislim da će Massa potpisati sa nekim drugim timom".

              Rubens Barrichello, vozač sa najdužim stažom u F1, kaže da je za takvu situaciju kriva i nedovoljna konekcija izmedju manjih kategorija Formule u Brazilu i Evropi.

              "Postoji velika razlika izmedju trkanja ovde u Brazilu i u Evropi. Danas nije dovoljno da imate samo talenat", izjavio je pobednik 11. trka koji sada živi u rodnom Sao Paolu.

              Takva situacija, bi mogla imati i efekta na strastvene navijače Brazila.

              "U kratkom periodu to možda neće imati nekog uticaja, ali u dugoročnom periodu, hoće", izjavio je dugogodišnji komentator iz Brazila Oscar Ulisses.

              "Takodje, imati Brazilca na gridu koji nema rezultate takodje nije ništa, bitno je imati vozača kome ide dobro u F1. Imati nekog u Marussiji na primer, ne rešava stvari", dodao je Brazilac.

              Prema pisanju Italijanskog Autosprinta, još jedna opcija za Massu nakon 2014. godine bi mogao biti Williams. Već se priča o tome da bi Massin trkački inženjer Rob Smedley, mogao da se vrati u Britaniju.

              Autosprint je takodje pustio "teoriju" u kojoj bi Maldonado mogao da prenese svog sponzora PDVSA u Lotus, što bi moglo otvoriti mesto Massi u Williamsu, a kao sponzor koji bi pomogoao Massi u Williamsu navodi se nekadašnji sponzor Williamsa Petrobras.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Masa u pregovorima sa Lotusom i McLarenom


                Pored Lotusa, Massa pregovara i sa McLarenom oko 2014. godine


                Na kraju godine, Massa će završiti svoju 8-godišnju karijeru Ferrariju, a zameniće ga njegov kolega sa kojim je vozio u timu 2007. i 2008. godine Kimi Raikkonen.

                Massa je odlučan da ostane u Formuli 1, a jedno od potencijalnih mesta je i Raikkonenovo u Lotusu. Brazilac je izjavio da su pregovori sa Lotusom u toku.

                "Trenutno smo u pregovorima", izjavio je Massa za Globo Esporte."Po mom mišljenju, Lotus je veoma konkurentan, i to je nešto što ja tražim za narednu godinu. To je tim sa veoma veoma važnom pričom i u Brazilu".
                "Trenutno smo upregovorima sa Lotusom, ali ne samo zbog mene, već i zbog činjenice da želimo da taj bolid bude konkurentn i naredne godine".

                Massa je takodje reao da je u pregovorima i sa McLarenom.

                "Imao sam kontakt i sa McLarenom.... Ne znam, teško je reći.... Sa Lotusom, kontakt je za sada bio odličan", dodaje Massa.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Massa ima prednost u odnosu na Hulkenberga


                  Ko će zameniti Kimija u Lotusu i dalje je pitanje


                  Dva vozača su u trci za mesto Kimija Raikkonena - Felipe Massa i Nico Hulkenberg. Kada je nedavno upitan da li će Grosjean biti zadržan u timu ukoliko Kimi ode, šef tima Eric Boulier je rekao:"Da". Tako da ostaje samo jedno mesto da se popuni u Lotusu za narednu godinu.

                  Kadidati su: Nico Hulkenberg - koji je prošle godine prešao iz Force Indie koja se mučila u obećavajući Sauber, koji se muči ove godine, i sada traži neko bolje mesto za svoje performanse.

                  Sa druge strane tu je 32-godišnji Felipe Massa, pobednik 11. trka i vozač Ferrarija punih 8. godina. Ali, iako ima 32. godine Massa je i dalje u odličnoj formi, a nedavni navodi Bouliera za O Estado de S.Paulo navode ko bi mogao biti Kimijeva zamena.
                  "2014. godine iskustvo će biti važnije od čiste brzine", rekao je Boulier za Brazilske novine.

                  Njegova izjava se odnosi na radikalne promene koje ćemo videti naredne godine, i koje su prema većini eksperata, najveće u istoriji F1.

                  Izvor blizak Boulieru je rekao Brazilskom novinaru Livio Oricchiu:"Massa i Hulkenberg imaju 50/50 šansi za mesto u timu".

                  Isti izvor navodi da je "nagrada" za Kimijevo mesto dvogodišnji ugovor sa opcijom produžetka. A u Massinom uglu stoji još jedan bitan faktor - novac.

                  Iako Massa nije plaćeni vozač, u tim bi ipak mogao doneti dodatni novac, ali i još bitnije sina Pretsednika FIA-e Nicolasa Todta.

                  Autosprint piše da je Nicolas već doneo sponzore u Lotus u vidu Švajcarskog proizvodjača satova Richard Mille. Takodje Massin konktinuitet u F1 je podržan i od strane Bernia Ecclestona, koji strahuje da ukoliko bi sport ostao bez Brazilca na gridu da bi to moglo imati ozbiljne posledice po Brazilske fanove ali i F1 u Brazilu.

                  "Začudio bih se da Ecclestone nije razgovarao sa Boulierom i Lopezom oko situacije izmedju Masse i Hulkenberga", napisao je Orochio.

                  Massa je nedavno za Brazilski O Globo izjavio da je u pregovorima sa Lotusom.

                  "Lotus je veoma konkurentan, i to je ono što ja želim. To je tim koji ima veoma bitnu priču i u Brazilu".

                  Kada je upitan da li je istina da je Massa takodje u pregovorima i sa McLarenom, potparol tima je rekao:"Mi ne komentarišemo o špekulacijama koje naprave mediji oko prelaska vozača iz tima u tim".


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Timovi moraju da smanje troskove u 2014.


                    FIA urgira na timove da smanje troškove od naredne godine


                    Od naredne godine troškovi timova će biti znatno veći, zbog radikelne promene pravila pogotovo oko 1.6 litarskih turbo motora, koji će biti znatno skuplji nego trenutni V8 motori.

                    2012. godine samo dva tima nisu bila za smanjenje budžeta timova tj. smanjenja troškova, pa FIA nije htela da ulazi u "rat" sa timovima i smanjenje troškova nije prošlo. Do sada, pretsednik FIA-e Jean Todt nije hteo da provocira timove sa restrikcijom budžeta.

                    "Čitao sam dosta o restrikciji budžeta u proteklih nekoliko meseci, i to je nešto što nemožete rešiti sa timovima tako lako. Bilo je mnogo razgovora sa timovima oko toga, ali na kraju dana timovi uvek kažuda nikada nisu imali jasnu sliku o tome kako bi to smanjenje budžeta trebalo da izgleda", izjavio je Todt.

                    "Kada smo se sastali u Maranellu sa nekoliko timova, dosta njih je bilo protiv kontrole troškova. Onda se postavlja pitanje gde smo mi sada?. Pokušali smo da u novi Konkord ugovor ubacimo kontrolu troškova ali nije supelo. To će biti na dnevnom redu kada bude sednica zasedala. FIA ima 6. glasova u veću, CRH ima takodje 6. glasova, i 6. timova imaju takodje svako po jedan glas. Mogu vam garantovati da će FIA sigurno glasati za smanjenje troškova. Šta će dalje biti videćemo".


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      FIAT sponzorise Alonsov tim


                      FIAT bi mogao da sponzoriše Alonsov biciklistički tim


                      Ranije ovog meseca je objavljeno da je prvi vozač Ferrarija Fernando Alonso kupio Euskatel-Euskadi biciklistički tim.
                      Prema izveštajima Catalonskog dnevnog lista El Periodico FIAT bi mogao biti glavni sponzor Alonsovom timu naredne godine.

                      Francuski L'Equipe, Kanadski proizvodjač bicikala Carvelo, kao i Britanski telekomunikacioni gigant Vodafone, takodje su zainteresovani za sponzorstvo Alonsovog tima.

                      U medjuvremenu, biciklista za zvučnim imenom se povezuje sa mestom u Alonsovom timu - Amerikanac Chris Horner.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Hulkenberg: Nismo bili najbolji prijatelji


                        Moguća vozačka postava Lotusa bi mogla da povrati staro F3 rivalstvo


                        Pošto Kimi prelazi u Ferrari, Romain Grosjean postaje Br.1 u timu od sledeće godine.

                        „Da bih postao šampion, treba da budem Br.1“, rekao je Grosjean: „Kada god sam bio vodja tima, bilo u F3 ili GP2, prošao sam dobro. Ali to morate da napravite.“

                        Interesantno je da je jedan od kandidata za mesto Kimija Raikkonena u Lotusu, Nico Hulkenberg, koji je sa Grosjeanom bio timski kolega u ASM timu u F3 seriji 2007. godine.

                        Grosjean je bio šampion, Hulkenberg je bio treći.

                        „Došao sam svež iz A1 serije i imao sam par problema u prvom delu sezone“, rekao je Hulkenberg: „Druga polovina sezone je bila mnogo bolja i čak sam pobedio u Formula 3 Masters seriji.“

                        Što se Grosjeana tiče, Hulkenberg je rekao: „Nismo bili najbolji prijatelji.“

                        Grosjean je to objasnio: „Bili smo dva mlada vozača koja su pokušavala da dodju do Formule 1, tako da smo se sukobili par puta tokom sezone. Ali mislim da ne bi bilo nikakvih problema u 2014.“


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Alonsa ne interesuje McLaren


                          Alonso stavio tačku na spekulacije sa McLarenom


                          Nakon priča da su McLaren i Honda zainteresovani za njega, i nakon potvrde prvog čoveka McLarena, Martina Whitmarsha, Fernando Alonso je stavio tačku na to potvrdjujući da je svoju karijeru posvetio Ferrariju.

                          Kada su ga pitali da li bi se vratio u McLaren, Alonso je rekao“Ne bih, stvarno ne bih.“

                          „Ja svake nedelje ovo ponavljam, i ne znam zbog čega to moram da ponavljam, ali ja volim Ferrari i ostaću u njemu do kraja svoje karijere.“

                          „Lepo je kada te svake godine neki drugi šef tima pohvali i kaže da te poštuje, posebno kada to dolazi od šefa Mclarena, jer postoji toliko glasina da smo imali problema te godine, ali ja stalno ponavljam da nisam imao problema ni sa kim. To je samo bila filozofija jednog čoveka iz tima, koji više nije tamo.“

                          „Lepo je čuti ovakve komentare, ali nemam nameru da odem. Imam još tri godine sa Ferrarijem i još više ako produžimo ugovor i to će biti nešto čemu se ja nadam.“


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            McLaren i Honda zele Alonsa


                            McLaren i Honda planiraju budućnost koja uključuje i Fernanda Alonsa


                            Najveća glasina u padoku Singapura je vezana za McLaren i Fernanda Alonsa. Po padoku se sve više priča da je glavni razlog odlaganja objave McLarenove postave za narednu godinu zapravo to što su pregovori još uvek u toku, i to ni manje ni više nego sa zvezdom Ferrarija Fernandom Alonsom.

                            Kada je upitan od strane Daily Maila, da li bi ponovo zaposlio Fernanda Alonsa, Martin Whitmarsh je jednostavno odgovorio:"Da, samo da mogu".

                            Button je u utorak izjavio da je McLarenova postava za narednu godinu ista, uprkos tome što se špekuliše da Alonso pregovara sa McLarenom. Takodje, Britanac je negirao da se bilo kakva priča vodi u taboru McLarena o mogućem dolasku Alonsa u tim.

                            "Iskreno, niko nije pominjao Alonsa", rekao je Button za Independent."Voziti zajedno sa Alonsom bi bilo veoma uzbudljivo".

                            Poslednjih dana postalo je jasno da McLaren ne razmišlja smao o sezoni 2014. već i o 2015. godini kada ponovo kreći u partnerstvo sa Hondom.

                            "Situacija će biti drugačija sa novim partnerima. Ko zna šta će biti 2015. godine ali mislim d aje moja budućnost sigurna u timu".

                            To je možda tačno, ali je i glasina oko Honde i Alonsa razumljiva, jer će novi partneri sigurno hteti dva iskusna vozača, a Button i Alonso su trenutno dva najiskusnija vozača na gridu.

                            Takav potez bi mogao da vidi i ponovni povratak Santandera u McLaren, koji bi trebao da plati ogromnu platu Španca u timu iz Vokinga.

                            "Mi želimo dva pobednička vozača od prvog dana", citiran je insajder Honde od strane Španse Marke.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              McLaren potvrdio zainteresovanost za Alonsa


                              Whitmarsh potvrdio da je zainteresovan za usluge Fernanda Alonsa


                              Najnovije glasine u padoku Singapura kažu da je McLaren spreman da pokuša da vrati Alonsa u svoje redove. Uprsko tome što je zbog problema i sa timom i sa Hamiltonom napustio McLaren na kraju 2007. godine, šef tima Martin Whitmarsh je izjavio da bi rado ponovo video Alonsa u McLarenu.

                              "Zainteresovani smo. Ali prvo treba da poštujemo ono što se dešava u Ferrariju i vidimo kako će to ispasti", izjavio je tokom prvog slobodnog treninga u Singapuru Whitmarsh.

                              "Koliko ja znam, Fernando je pod ugovorom sa Ferrarijem, tako da ćemo morati da sačekamo i vidimo kako će se stvari razvijati. Naravno da smo otvoreni za tavku mogućnost i u prošlosti smo radili takve stvari. Niko nije očekivao da Button predje u McLaren na kraju 2009. godine, ali je ipak došao, tako da ko zna šta će se desiti u budućnosti".

                              Whitmarsh je priznao da bi dovodjenje još jednog top vozača u tim bilo odlično, što sugeriše da bi Sergio Perez mogao biti otpušten posle samo jedne godine provedene u timu.

                              "Dovodjenje Jensona Buttona je nešto sa čim sa bio oduševljen, i dovodjenje još jednog vozača vrhunskog kalibra bi bilo odlično. Ali, da budem iskren, dovodjenje mladog vozača i pretvoriti ga u šampiona je takodje veoma dobra stvar. To je jedna od dobrih strana zapošljavanja novih vozača - ponekad uradite kako treba stvari".

                              Juče su oba vozača McLarena potvrdila da će biti u timu i naredne godine, ali se pojavljuju priče da bi Perez mogao biti pod pritiskom u narednim trkama kako bi sačuvao svoje mesto.

                              Whitmarshove reči možda i imaju smisla ako se uzme u obzir nekoliko "problema", koji su se pojavili na relaciji Alonso - Ferrari, gde je Španac javno kritikovao tim nakon madjarske, dok je u Italiji tim nazvao "idiotima". Kada se na to doda i mogućnost da će Alonso ostati bez statusa prvog vozača zbog dolaska Raikkonena, onda nije čudno što sve više ljudi povezuje novo partnerstvo McLarena i Honde sa dovodjenjem Alonsa u svoje redove.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Melbourne spreman da ostane u F1


                                VN Australije će ostati u kalendaru Formule 1


                                Trka u Albert Parku je u poslednjih par sezona bila pod znakom pitanja jer poreski obveznici nisu želeli da se od njihovih para odvaja 50 miliona dolara godišnje za tu trku.

                                Predsedavajući trke, Ron Walker, se u Singapuru sastao sa Bernijem Ecclestoneom i Australijskim vozačima Formule 1, Markom Webberom i Danielom Ricciardom, kako bi razgovarali o budućnosti ove trke.

                                Premijer Victorije, Dennis Napthine, je pre izvesnog vremena izjavio da će podržati održavanje trke, ako se postigne bolji dogovor.

                                „Ron Walker pregovara sa Bernijem Ecclestoneom i njegovom grupom“, rekao je Napthine: „Podržali bi trku, volimo tu trku, ali ne po svakoj ceni.“

                                „Želimo da dobijemo korektnu cenu poreskih dolara.“

                                Novi ugovor će uskoro doći do kabineta VN Australije, pre njihove 20-godišnjice koju slave 2015. godine.


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X