F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Izjave vozaca pred trku


    Izjave vozača Williamsa pred trku za VN Canade


    Felipe Massa:"Cilj nam je da budemo konkurentniji u Canadi, i nadamo se da ćemo imati dobre performanse. Maksimalna brzina bolida je dobra, i to će biti naša najveća snaga. Canada je uvek davala odlične trke, a vreme je dosta zaslužno za to, i moramo biti spremni na sve, jer kiša može pasti i nenajavljena. Sam grad je veoma lep i opuštajući, tako da je odlično vraćati se tamo svake godine".

    Valteri Bottas:"Imam odlična sećanja na Canadu, pogotovo pršle godine gde sam ostvario moj najbolji rezultat u kvalifikacijama kada sam završio na trećem mestu. Staza je totalni kontarst od Monaca, i potrebna vam je snaga bolida, tj. maksimalna brzina. Cilj nam je da nastavimo sa osvajanjem bodova na svakoj trci ove godine. Staza je zanimljiva jer je klasifikovana kao ulična, ali sa veoma velikim pravcima i nezgodnim i teškim kočenjima, i sa nekim od najbržih krivina u kalendaru".

    Esteban Gutierrez:"Staza u Canadi zahteva dobru maksimalnu brzinu kao i dobar mehanički grip. Površina staze je veoma klizava tako da će gume opet igrati veliku ulogu. Kako se gume budu zagrevale će biti veoma važno, jer moramo imati na umu da će se te gume hladiti prilikom vožnje na dugom pravcu. Sama staza je nešto izmedju ulične i normalne staze. Ima mnogo istorije u VN Canade, i to je tradicionalna trka. U vikend moramo ući sa pozitivnim mišljenjima. Ceo tim naporno radi kako bi unapredio trenutnu situaciju".

    Adrian Sutil:"Radujem se VN canade. Staza je odlična i volim da vozim tamo. Zbog konfiguracije staze, ima dosta mesta na kojima možete preticati. To je najveći razlog zašto su trke u Canadi tako zanimljive svake godine. Sa druge strane, staza ima i dosta šikana. To znači da vam treba dobar setup bolida kako bi bez problema prelazili preko ivičnjaka. Ali, više od svega, motor će ovde igrati najveću ulogu. Takodje, vreme je u poslednjih par godina igralo veliku ulogu, jer su trke startovale po suvom, ali onda odjednom bi se pojavila kiša, a to izmeša stvari na stazi".

    Nico Hulkenberg:"Monaco nije bio naša najjača trka, ali nije bio ni najslabija, ali smo ipak uspeli da osvojimo dobar rezultat - i to je moj najbolji niz rezultata u F1. Uvek sam govorio da je naša najveća snaga u konstantnosti i to pokazujemo. Teško je reći kako ćemo se pokazati u Montrealu. Teoretski, to bi trebala da bude jedna od naših najboljih trka, ali ko zna, stvari se menjaju iz trke u trku. Dobro je što ponovo imamo soft i supersoft gume, jer mislim da našem bolidu odgovaraju mekše komponente guma. Sve u svemu, Montrealn je odličan za održavanje trke, jer tokom celog vikenda ima nekih dešavanja, kako na stazi tak i van nje. Za dobar krug u Montrealu vam treba dobra maksimalna brzina, dobar setup kako bi prelazili preko ivičnjaka, dobre kočnice zvog šikana i naravno, mnogo hrabrosti da se približite zidu a da ga ne udarite".

    Sergio Perez:"Imam odlična sećanja na Canadu, pogotovo iz 2012 godine kada sam startovao sa začenja grida a ipak sam došao do trećeg mesta na kraju trke. To je bila odlična trka i strategija sa jednim zaustavljanjem je bila odlična. To je bio drugi podijum u karijeri, i nadam se da neće ostati na tome. Ovo je još jedna staza gde su vam potrbni brzina i dobra trakcija prilikom izlaska iz krivina. Takodje, da bi ste izvukli najbolji krug, morate biti veoma blizu zida, a to otvara mesta za greške koje skupo mogu da koštaju. Nakon razočaravajućeg rezultata u Monacu, sada želim smao da s evratim u bolid i osvojim što je više bodova za moj tim. Bodovi su mi glavni cilj".







    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=107&t=7110&p=35034#p35034
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Naredne sezone imamo nove senzore za merenje goriva


      Formula 1 sprema se da naredne godine odbaci problematiče sezone kompanije Gill.



      Kako prenosi magazin Racecar Engineering FIA je u završnom stadijumu razvoja novih senzora sa novim dobavljačem. Prema njihovim navodima, novi sistem za merenje goriva mogao bi da se pojavi na kraju ove sezone.
      Nova verzija senzora trebalo bi da bude proizvedena od strane kompanije Sentronics koja je sarađivala sa Gillom na proizvodnji ovogodišnjeih mernih sistema za protok goriva, ali se njihovo partnerstvo završilo na kraju godine.
      Prema rečima prvog čoveka ove kompanije Nevilla Meecha novi senzor imaće naziv Flosonic i težiće 250 grama. U njegovu proizvodnju biće uključeno mnogo manje materijala koji će biti pod specijalnim nadzorom FIA-e.






      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/naredne-sezone-imamo-nove-senzore-za-merenje-goriva
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Mercedes: Honda ce puno profitirati iz ove sezone


        Andy Cowell kazao je da će japanski proizvođač motora puno profitirati zbog neučestvovanja u ovoj sezoni.



        Ove sezone Mercedes uveliko dobija bitku na svim poljima u odnosu na Ferrari i Renault, ali će se 2015. godine u "rat" uključiti i Honda.

        "Honda će zbog kasnijeg ulaska biti na dobitku i gubitku. Ferrari, Renault i Mercedes za sada imaju dosta iskustva sa zimskih testiranja i trka. Znamo gde grešimo i pokušavamo da rešimo probleme. Honda za sada može samo da nas gleda." kazao je prvi čovek zadužen za razvoj Mercedesovih agregata Andy Cowell.
        "Sa druge strane oni mogu da razvijaju agregat u dozvoljenim granicama i imaju dosta vremena da se pripreme za novu homologaciju u februabru 2015. godine. Zbog toga Honda može da se fokusira na razvoj i analizira svoje postupke." dodao je on.






        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mercedes-honda-ce-puno-profitirati-iz-ove-sezone
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Vettel ocekuje kazne u finisu sezone


          Aktuelni šampion izjavio je da njegove muke u ovoj godini još nisu završene.



          Sebastian Vettel imao je puno problema sa pouzdanošću svog bolida na početku sezone a jedan od glavih uzroka bila je Renaultova pogonska jedinica. Upravo zbog toga vozač Red Bulla mogao bi da u nastavku sezone suoči sa kaznama zbog promene agregata jer je malo verovatno da će se zadržati na cifri od pet motora po sezoni.

          "Lako je izračunati i jasno je da ću morati da iskoristim više od pet motora ove godine." kazao je Vettel.






          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/vettel-ocekuje-kazne-u-finisu-sezone
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            FIA se sprema da odobri ulazak rumusnkog tima Forza Rossa


            Formula 1 mogla bi da naredne godine dobije još jedan tim na svom grudu.



            FIA bi mogla da u toku ove sezone odbori ulazak novog tima u šampionat, odnoso da se naredne godine na gridu nađe rumunski tim Forza Rossa.

            U prevodu ovo ime znači "crvena snaga" i njega će predvoditi najveći i zvanični zastupnik Ferrarija na području Rumunije Ion Bazac. Sa druge strane njegova desna ruka biće bivši šef HRT tima Colin Kolles.







            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/fia-se-sprema-da-odobri-ulazak-rumunskog-tima-forza-rossa
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Pirelli zeli da eksperimentise sa gumama


              Paul Hembery izjavio je da njegova kompanija želi da eksperimentiše sa raznim vrstama pneumatika.



              Još na početku sezone Felipe Massa izjavio je da bi Formula 1 trebalo da isproba šire gume kako bi redukuvala gubitak na prijanjanju sa željom da bolidi brže prolaze kroz krivine. Hembery je kazao da je Pirelli želeo da već ove godine napravi šire gume ali se pojedini timovi nisu složili sa ovom idejom.

              "To je bila jedna od stvari za koju smo vodili određene pregovore. Ipak, pojedini timovi mislili su da je nepotrebno da povećavamo širinu guma pa nismo imali dozvolu da uradimo tako nešto. Ako žele da napravimo i super široke gume od 15 ili 20 inča, možemo i to da sredimo, samo neka nam kažu šta žele." kazao je Hembery.







              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/pirelli-zeli-da-eksperimentise-sa-gumama
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Coultard: Vozaci nisu zadovoljni novim motorima


                David Coulthard izjavio je da vozači nisu srećni uvođenjem novih V6 motora jer njihovo iskustvo više ne dolazi do izražaja.



                Ovaj Škotlanđanin se od 1994. do 2008. godine trkao u Formuli 1 a sada radi kao saradnik na britanskoj BBC televiziji.

                "Vozači nisu srećni." kazao je Coulthard. "Kompanije i komercijalisti su zadovoljnji ovom promenom pravila jer sada mogu više novca da ulože u Formulu 1, ali vozači ne uživaju vozeći takve automobile. Nico Rosberg i Lewis Hamilton su možda u nešto boljoj poziciji jer imaju odlične bolide, ali ako sa njima popričate iza zatvorenih vrata onda oni će vam reći da nisu zadovoljni i da iskustvo više nije parametar."
                Takođe, on je dodao da smanjenje buke pravi veliki problem za sve: "To vam je kao kada odete na koncert Rolingstonsa i oni vam na bini kažu da će večeras izvesti samo akustičan nastup jer su previše stari i buka im smeta. Mislim da pubilka neće biti zadovoljna njihovom odlukom."
                "U Formuli 1 je stanje slično. Čuo sam da je u Monaku poseta publike bila manja za 20%. Sećam se kada sam bio klinac i kada sam na Silverstonu stojao na krivini Stov. Bila je magla i iz nje je izašao Ferrari sa V12 motorom koga je vozio Jean Alesi. Zvuk je bio neverovatan. Znao sam da je to bio Ferrari. Kada je prošao ja sam samo uzviknuo "Vou". Smešno je kada govorimo da je zvuk bolida štetan za naše uši, jer kada vam žena stalno "zvoca" vaše uši više ne žele da čuju takav zvuk. Buka i zvuk motora je prava melodija i neka vrsta umetnosti." dodao je Coulthard.






                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/coulthard-vozaci-nisu-zadovoljni-novim-motorima
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Renault sa punom snagom motora dolazi u Kanadu


                  Francuski proizvođač motora kazao je da će prvi put ove sezone biti u prilici da testira punu snagu svojih agregata.



                  Kao što je poznato Renault je ovu sezonu započeo na levoj nozi, gde je od početka šampionata pokušavao da se oporavi od grešaka koje su se pojavile na njihovom agregatu. Renault će na VN Kanade po prvi put u ovoj sezoni biti u prilici da testira punu snagu motora.

                  "Još na početku sezone rekli smo da ćemo u Kanadi našu pogonsku jedinicu potpuno osposobiti." kazao je šef operacija Remi Taffin. "Na poslednje četiri trke instalirali smo nekoliko novih poboljšanja i ovaj proces završavamo u Montrealnu što nam daje prvu priliku da naš agregat vidimo u punoj snazi."
                  "Donosimo nekoliko novih delova koji imaju cilj da nam poboljšaju pouzdanost jer smo na poslenjih nekoliko trka naš fokus usmerili na softverskim inovacijama. Ispitali smo uzroke kvarova sa trke u Monaku i preduzeli određene mere kako se oni više ne bi ponavljali. U Vettelovom slučaju on je imao mehaničkih problema sa MGU-H." dodao je on.
                  "Nova poboljšanja trebalo bi da nam olakšaju posao jer je staza u Kanadi dosta zahtevna. Puno vremena se provodi pod punim gasom što puno opterećuje bazu pogonske jedinice. Očekujem da naša brzina na pravcu pređe 330 km/h."







                  Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/renault-sa-punom-snagom-motora-dolazi-u-kanadu
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Alonso: Trka u Kanadi je veoma vazna za nas


                    Fernando Alonso izjavio je da će VN Kanade biti veoma važna za Ferrari.



                    Italijanski tim se od početka sezone dosta muči kako bi uhvatio korak za Mercedesom i Red Bullom. Ipak, Ferrari je najavio da će na trci u Kanadi doneti veliki paket sa poboljšanjima na motoru i aerodinamici.

                    "Svi su veoma motivisani i željni dobrih rezultata." kazao je Alonso. "Svi radimo u jednom pravcu kako bi bolid učinili boljim. Realni smo i znamo koliki su nam dometi. Sada imamo cilj da ostvarujemo drugu i bolju vrstu rezultata."
                    "Kanada je veoma važna trka za nas. Za ovde spremili smo puno novih delova. Takođe, radili smo i u simulatoru kako bi poboljšali naš setup. Videćemo šta možemo da uradimo. Sa druge strane trebamo da osmorimo šta je naša konkurencija može da uradi. Nadam se da možemo da zabeležimo dosta poena." dodao je Španac.






                    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/alonso-trka-u-kanadi-je-veoma-vazna-za-nas
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Rosberg radi i Hamiltonov "prljavi posao"


                      Dino Chiesa tvrdi da se malo što promenilo izmedju Hamiltona i Rosberga


                      2000-te godine, Nico Rosberg i Lewis Hamilton su bili timske kolege u mbm.com-u, karting timu sponzorisanom od strane Mercedes-Benza i McLarena.

                      Taj tim je vodio Dino Chiesa, koji je za Bild am Sonntag izjavio: „U svom brzom krugu, Lewis je uvek bio malo brži od Nica. On je to dobro znao tada, a zna i sada.“

                      „Ali, Rosberg je uvek više radio od njega. On je uvek radio „prljave poslove“ – podešavanje setupa, sav rad sa mehaničarima i inženjerima.“

                      „Lewis nikada nije radio onoliko koliko je Nico.“

                      „Jedan od njih ima talenat, drugi je brz ali više razmišlja. A onda Lewis „zaseče parče“ Nicovog kolača i prodaje ga kao svoje.“

                      Chiesa kaže da su Hamilton i Rosberg koristili „psihološke igre“ i u vreme kada su vozili karting.

                      „Da, naravno, ali to je bilo na drugačijem nivou“, seća se Chiesa: „U to vreme sam bio menadžer tima, ali sam im uvek bio i savetnik i otac.“

                      „Sećam se nekih ljutitih telefonskih poziva sa recepcija hotela. Oni su ponekad uništavali sobe. Započinjali su bacanjem jastuka, onda ćebeta, a na kraju bi i dušek završio na ulici.“


                      „Sve je to bilo zabavno, osim što sam na kraju morao da platim račun za to“, nasmejao se on.

                      Chiesa kaže da je trka u Monaku bila malo drugačija.

                      „Lewis se ponašao kao mladi i ljuti Italijan. Ništa nikada nije njegova greška. On uvek misli da drugi postoje samo da bi njega povredili.“

                      „Ali morate da shvatite da je ovo nemački tim sa nemačkim vozačem koji su tu nalazi već tri godine. Lewis misli da su oni bolji prema Nicu. To je normalno.“

                      Chiesa je dodao da je još uvek u kontaktu sa Rosbergom, ali ne i sa Hamiltonom.

                      „Teško je doći do njega. Njegov menadžment nije od velike pomoći. To je možda dobro za neku Holivudsku zvezdu, ali ne i za vozača Formule 1. Ti ljudi odaju utisak kao da je on super zvezda.“

                      „Ali motorsport nije šou, to je naporan rad. I zato mislim da je dobro to što ga je Niki Lauda spustio na zemlju“, rekao je Chiesa,misleći na Hamiltonov jasniji fokus na sezonu 2014. i „nedostatak pratnje“ tokom ove sezone.

                      U medjuvremenu je bivši F1 vozač, Alex Zanardi, tipovao na Hamiltona za ovogodišnju titulu.

                      „Želim samo jednu stvar da kažem o njihovom rivalstvu. Nico je veoma jak vozač, ali Lewis je šampion.“









                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7124
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ferrari u Kanadi donosi B verziju svog bolida


                        Kako prenose italijanski mediji, Ferrari bi trebalo da se u Kanadi pojavi sa dosta unapređenim bolidom.



                        Magazin Autosprint navodi da će trka na stazi Gilles Villeneuve biti odlučujuća za Ferrarijev ovogodišnji program. Ako se nove inovacije na bolidu pokažu ispravnim onda će tim iz Maranela nastaviti sa razvojem bolida a u slučaju negativnog ishoda Ferrari bi se već sada okrenuo narednoj sezoni.

                        Jedna od glavnih inovacija koju Ferrari sprema jeste poboljšanje na agregatu, gde bi se kroz agresivne softverske mape poboljšao rad samog motora kao i rad oba sistema za povraćaj energije. Sa druge strane ostaje činjenica da je Ferrarijev turbo sistem dosta mali i da sve do februara naredne godine, kada je zakazana nova homologacija motora, tim neće biti u prilici da ga poveća.
                        I Shell za ovu priliku donosi novu vrstu goriva dok će F14T imati novi redizajnirani pod i kočioni sistem.







                        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/ferrari-u-kanadi-donosi-b-verziju-svog-bolida
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Bottas: Williams moze da se bori sa Red Bullom


                          Ekipa Williamsa je imala puno problema na poslednjoj trci, ali to uopšte nije uticalo na Bottasov optimizam.


                          Naime, Massa je uspeo da se domogne bodova nakon starta sa 16.pozicije, ali Bottas nije bio te sreće jer je morao da završi trku pre vremena usled problema sa motorom.
                          Međutim, iako je sa staze u Monaku otišao pešice, mladi Finac veruje da ekipa Williamsa ima odličan bolid sa kojim će u Kanadi moći da pariraju čak i Red Bullu.
                          “Neće nam biti lako, ali sam ubeđen sam da možemo da odvezemo trku na visokom nivou, čak i da se borimo sa momcima iz Red Bulla. Nisam bio zadovoljan onim što se dešavalo u Monaku, ali znam da smo stalno sve bolji. Napredak je očigledan. Čeka nas staza Gilles Villeneuve, koja važi za jednu od najtežih u kalendaru. Međutim, mi ulažemo velike napore i znam da ćemo biti spremni za sve izazove”.
                          “Još uvek pokušavamo da rešimo neke probleme oko setapa, posebno zato što se u Kanadi mogu očekivati niže temperature. To znači da će izbor pneumatika biti od ključnog značaja. Napravili smo plan rada, znamo gde mogu da nastanu problemi i siguran sam da ćemo ih prevazići”, rekao je Bottas.
                          Veliki optimista je i Rob Smedley koji tvdi da je Williams rešio problem sa prianjanjem koji ih je mučio od početka sezone.
                          “Na prve tri trke se stalno ponavljalo isto-proklizavanje, proklizavanje, proklizavanje. Mnogo smo radili, pokušavali razne pristupe i mislim da smo konačno uspeli”.
                          “U Monaku se nismo najbolje snašli jer su se vremenski uslovi promenili, pa smo se mučili sa zagrevanjem pneumatika. Ono što me posebno raduje je činjenica da smo uspeli da rešimo problem sa prianjanjem, a to je najteže podesiti na bolidu. Zbog toga sam posebno zadovoljan i optimista sam pred nedeljnu trku”, izjavio je Smedley.







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7128
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Buducnost VN Kanade pod znakom pitanja


                            U toku su pregovori oko novog ugovora.


                            Još uvek se ne zna da li će se trke Formule 1 i dalje održavati na čuvenoj stazi Gilles Villeneuve.

                            Dok se F1 cirkus uveliko okuplja u Montrealu, Bernie Ecclestone pregovara oko novog ugovora.
                            Pre dva meseca promoter trke, Francois Dumontier, je izjavio da pod hitno mora da se potpiše novi desetogodišnji ugovor, po mogućnosti pre trke za VN Kanade.

                            Međutim, trkački vikend je pred nama, a pregovori su još uvek u toku. U celu priču je uključena i kanadska vlada od koje se očekuje značajna finansijska pomoć.

                            Portparol kanadskog ministra turizma je izjavio da pregovori teku dobro i da nedavna promena vlade nije negativno uticala na eventualno potpisivanje novog ugovora.

                            Iako su svi ubeđeni da će postići dogovor, procurele su informacije o spornim pitanjima.
                            Pre svega, Ecclestone insistira na tome da se staza obnovi i renovira jer je već prilično stara. Uz to, pregovara se i o % zarade koju bi Eccleston imao od prihoda sa VN Kanade tokom narednih 10 godina.

                            “Sve strane su nastavile da se dogovaraju i diskutuju i mi očekujemo da ćemo uskoro imati konkretne informacije”, rekao je promoter Dumontier








                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7129
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Dve DRS zone na stazi u Kanadi


                              Staza Gilles Villeneuve pretrpela je i neke manje izmene.



                              Kao što već tradicija nalaže, na trci za VN Kanade imaćemo dve DRS zone i jednu liniju detekcije. Vozači će merenje za ovaj sistem izvršavati nešto malo po izlasku iz devete krivine, dok je prva DRS zona smešetena ispred 12 zavoja. Druga upotreba ovog sistema dozvoljena je na startno-ciljnom pravcu.

                              Pored toga promenjene su zaštitne ograde na 13. krivini, dok su zaustavne zone od peska na 10. i 13. krivini sada zamenjena asfaltom.









                              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/dve-drs-zone-na-stazi-u-kanadi
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Kimi Raikkonen u Kanadi slavi svoju 200. trku


                                Ovaj Finac je još davne 2001. godine debitovao na trci za VN Australije sa Sauberom.



                                "Pre ovog vikenda mi je rečeno da će trka za VN Kanade biti moja 200. u karijeri, što samo pokazuje koliko vreme brzo leti. Ja ću dati svoj maksimum ali meni ove brojke ništa ne znače." kazao je Raikkonen.
                                Kimi za sada iza sebe ima 199. trka dok rekord u broju startova drži Rubens Barrichello koji je to učinio 323 puta. Ipak, vozač Ferrarija nije učestvovao u ovom šampionatu 2010. i 2011. godine.
                                "U Kanadi se nadam dobrom rezultatu. Donosimo puno novih delova. Mislim da ni ostali timovi nisu mirno sedeli ali se nadam da možemo da ostvarimo bolji učinak. Nadam se da možemo da smanjimo zaostatak za vodećima." dodao je Raikkonen.







                                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/kimi-raikkonen-u-kanadi-slavi-svoju-200-trku
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X