F1 2014

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Vettel dobija jos jednu novu sasiju za VN Singapura


    Aktuelnom šampionu ovo će biti četvrta šasija u ovoj sezoni.



    Sebastian Vettel se od početka sezone mučio sa svojim bolidom, odnosno sa šasijom koju je prvobitno nazvao Suzie. Prema nekim navodima za loše razultate upravo je kriva Suzie koja se deformisala tokom sezone. Na VN Italije Vettel je dobio još jednu novu šasiju ali to mu nije pomoglo da pobedi svog timskog kolegu.

    "Šasiju sa kojom se Sebastian trkao u Monci bila je starija i već je korišćena na testiranju u Silverstonu. Ovo sada postaje više psihološki problem za sve nas. U Singapuru Vettel će dobiti sasvim novu šasiju." kazao je Helmut Marko.






    Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/vettel-dobija-jos-jednu-novu-sasiju-za-vn-singapura
    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Montezemolo podneo ostavku


      Luca di Montezemolo je potvrdio da nakon 23 godine napušta mesto predsednika Ferrarija.



      Još tokom vikenda u Monci su kružile glasine da bi on mogao da se povuče, ali ih je on tada demantovao. Međutim, dans je je potvrđeno da se Montezemolo povlači i da će na njegovo mesto doći šef Fiata Sergio Marchionne.
      “Ovo je kraj jedne ere i odlučio sam da napustim mesto predsednika nakon skoro 23 godine koje su bile nezaboravne. Uvek ću se rado sećati i perioda iz sedamdesetih kada sam imao priliku da radim sa Enzom Ferrarijem. Zahvaljujem se svima koji rade u Ferrariju. Oni su bili stvaraoci velikog rasta koji je ova kompanija ostvarila i zajedno smo od Ferrarija napravili jedan od najvećih svetskih brendova. Uvek će mi u mislima biti i naši fanovi koji su uvek ostali verni bez obzira na to da li nam ide dobro ili loše. Bila je privilegija i čast biti na čelu jedne ovakve kompanije i Ferrari pored moje porodice ostaje najvažnija stvar u mom životu”, rekao je di Montezemolo.







      Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/montezemolo-podneo-ostavku
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Bell u trci za mesto sefa Ferrarijevog tima?


        Bob Bell mogao bi da postane novi šef italijanskog tima.



        Bivši tehnički direktor Mercedesa je prema nekim navodima na listi Ferrarija za mesto šefa trkačkog odeljenja. U momentu kada je Stefano Domenicali napustio Ferrari, objavljena je i vest da i Bob Bell odlazi iz Mercedesa.

        U pomenitim izveštajima navodi se značajno Bellovo iskustvo u vođenju F1 tima, pre svega u teškim trenucima za Renault koji je preuzeo posle otkrivanja afere u Singapuru. Italijanski mediji navode da se Bell već susreo sa Mattiacchiem ali da još nije potpisao ugovor.






        Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/bell-u-trci-za-mesto-sefa-ferrarijevog-tima
        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          McLaren zadrzava svoju postavu i naredne sezone?


          Kevin Magnussen i Jenson Button mogli bi da ostanu u Vokingu još godinu dana.



          Slavni britanski tim je dugo vremena vrebao usluge Fernanda Alonsa, Sebastiana Vettela ili Lewisa Hamiltona kako bi na što bolji način započela svoju ponovnu saradnju sa Hondom 2015. godine. Ali, prema poslednjim navodima McLaren-Honda želi da naredne sezone ima dobru i stabilnu godinu a da sav svoj osvajački fokus prebaci na 2016. sezonu.

          Po ovome Kevin Magnussen trebalo bi da ostane tu gde jeste a na to ukazuje i šef tima Eric Boullier koji je zadovoljan vožnjama mladog Danca. Sa druge strane Jenson Button koji sa sobom nosi svo potrebno iskustvo je prema navodima Daily Mail proveo već puno vremena sa prvim čovekom McLarena Ronom Dennisom tokom VN Italije. Ovi izveštaji ukazuju na činjenicu da se McLaren okrenuo trenutnoj vozačkoj postavi koju možda namerava da ostavi još godinu dana.






          Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/mclaren-zadrzava-svoju-postavu-i-naredne-sezone
          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Montoya: Schumacher je stopirao moj prelazak u Ferrari


            Juan Pablo Montoya tvrdi da je Michael Schumacher odgovoran što se on nije našao u italijanskom timu pre skoro deset godina.



            Ovaj Kolumbijac koji se trenutno nalazi u Indycar seriji je posle dužeg vremena posetio F1 karavan na trkačkom vikendu u Italiji. Montoya se u Monci prvi put posle 2006. pojavio u Formula 1 padoku i kazao je da ovde još ima puno prijatelja.

            On se ovog puta prisetio vremena kada 2003. je napuštao Williams i preselio se u McLaren gde je ujedno razmišljao o prelasku u Ferrari.
            "To nikada nije bilo moguće. Michael Schumacher je bio tamo koji me je mrzeo. Žao mi je što je doživeo takvu povredu, nadam se da će uspeti da se oporavi." kazao je Montoya.
            Kolumbijac još nema oformljeno mišljenje o novoj Formuli 1 sa V6 motorima u odnosu na njegovo vreme kada su stazama "harali" V10 agregati.
            "Novi bolidi izgledaju veoma teški za vožnju. Sporiji su ali je to zbog guma." kazao je on.







            Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/montoya-schumacher-je-stopirao-moj-prelazak-u-ferrari
            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Verstappen odradio svoj prvi F1 test


              Posle nekoliko promotivnih vožnji, Max Verstappen odradio je svoj prvi F1 test sa Toro Rossom.



              Mladi Holandski vozač koji će naredne sezone sa Danielom Kvyatim činiti udarni tandem Toro Rossa, izvezao je svoj prvi F1 test na stazi Adria koja je udaljena nekoliko sati vožnje od baze tima u Faenci. Jutarnji deo sesije vožen je po mokroj stazi pa je Max morao da dan započne na intermidija gumama. Kasnije, pista se prosušila pa je Verstappen mogao da upotrebi i slik pneumatike. Na kraju dana Red Bullov junior prešao je 148 krugova, odnosno 402km.

              "Veoma sam se radovao mom prvom F1 testu na stazi koja je predviđena za to. Bila je to dobra prilika da radim sa Xevijem, koji će naredne sezone biti moj trkački inženjer kao i da se upoznam sa svim funkcijama na volanu. Mislim da je sve prošlo kako treba i jedva čekam da se vratim u bolid Formule 1." kazao je Verstappen.






              Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/verstappen-odradeo-svoj-prvi-f1-test
              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Kobayashi mozda zadrzi mesto i na VN Singapura


                Japanac bi mogao da se nađe za volanom Caterhama i na sledećem trkačkom vikendu.



                Posle odbijanja Andre Lotterera da vozi za tim iz Lifilda na VN Italije, Kamui Kobayashi je dobio priliku da zauzme svoje trkačko mesto nazad posle pauze koju je napravio u Belgiji. Japanac je svojim domaćim novinarima pre nekoliko dana rekao da se ovoga puta normalno priprema za trku koja će se voziti na stazi Marina Bay.

                Kobayashi je izjavio da je spreman da putuje u Singapur ali da će za to morati da sačeka sredu kada će tim doneti konačnu odluku. Sa druge strane iz Japana stižu vesti da bi Andrea Caldarelli mogao da vozi za Caterham već na trci u Suzuki. Ovaj Italijan se trka trka u japanskoj Super Formuli a već je testirao bolide Toyote i Ferrarija.






                Preuzeto sa http://f1-serbia.com/najnovije/kobayashi-mozda-zadrzi-svoje-mesto-i-na-vn-singapura
                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  F1 spremna za ogranicavanje radio komunikacije


                  Šefovi Formule 1 planiraju „stezanje“ radio komunikacije izmedju timova i vozača


                  Nakon disusije na sastanku Strateške Grupe Formule 1 u Italiji, došlo se do saznanja da su neki timovi tražili od FIA-e da pronadje način da se odredjene vrste radio komunikacije zabrane, jer to utiče na gledanost Formule 1.

                  Ovaj radikalni potez je napravljen jer većina smatra da su vozači postali „lutke“ koje prosto samo prate instrukcije sa pitwalla, i da je to još jedan razlog zbog koga opada gledanost ovog sporta.

                  Postoji i posebna zabrinutost oko toga da se vozači sve više i više oslanjaju sa na informacije svojih timova oko toga kakvo im je prolazno vreme, naročito u poredjenju sa timskim kolegama.

                  Ovo se posebno odnosi na Nica Rosberga i Lewisa Hamiltona koje Mercedes, od početka sezone, redovno „hrani“ takvim informacijama tokom trka.

                  Iako niko ne želi da se potpuno zabrani radio komunikacija, očigledno je da će doći do odredjenog ograničenja, posebno u delu davanja informacija o performansama (npr. "tvoj timski kolega je brži u krivinama A, B i C," i "pokušaj da sačuvaš ERS za odredjen deo staze, pa onda napadaj").

                  To verovatno proiziliazi iz člana 20.1 Sportskog pravilnika, koji kaže: „Vozač mora sam i bez pomoći da vozi svoj bolid.“

                  FIA lako može da kaže da je svaka radio komunikacija koja dolazi sa pitwalla, a koja pomaže vozačima u njihovim performansama, kršenje tog pravila.

                  Radio komunikacija od strane vozača, ona popularnija kod fanova, neće biti promenjena.

                  Nastavljaju se razgovori na ovu temu, a zaključak će stići pre VN Singapura.

                  McLarenov Eric Boullier kaže da je do povećanja radio komunikacije došlo zbog novih, radikalnijih promena, koje se tiču ograničavanja količine i protoka goriva i tvrdjih guma.

                  „Ove godine imamo ograničenje goriva i tvrdje gume, i ja shvatam da to može da bude zbunjujuće za fanove, kada mi vozačima kažemo da čuvaju gume ili gorivo.“

                  „Radio poruke i instrukcije su postojale od kada je uvedena radio komunikacija. Medjutim, ovaj problem je nešto novo, jer se sve prenosi u zadnje tri godine.“

                  „FOM to može da isključi ili da filtrira. Ali ,na kraju krajeva, zašto ne bi imali pravilo koje će to pojednostaviti i dozvoliti vozačima da se malo više dokažu na stazi? To je naravno bolje.“







                  Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7619
                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ferrari ukida mesto predsednika?


                    Amadeo Felisa i Marco Mattiacci bi mogli da zamene Montezemola?


                    Amadeo Felisa, CEO Ferrarija od 2008 godine, i Marco Mattiacci, bi mogli da preuzmu kontrolu nad Ferrarijem. Ova vest je došla nakon odlaska Luce di Montezemola sa čela Ferrarija nakon 23 godine.

                    Kako navodi Italijanski Omnicorse, Felisa i Mattiacci bi mogli da preuzmu Ferrari, iz prostog razloga što Marchione neće imati toliko vremena.

                    Kako Omnicorse piše, to bi značilo da je mesto predsednika Ferrarija ukinuto, i da će sama struktora Ferrarija biti promenjena, jer će dva čoveka biti odgovorna - jedan za drumske automobile, dok bi drugi trebao biti zadužen za F1 tim. Na kraju, oba "predsednika" će odgovarati i podnositi izveštaje Marchioneu.

                    Iako za ovu teoriju ne postoji potvrda, mnogi veruju da je veoma ostvariva. Mattiacci je i doveden u Ferrari "na odredjeno vreme", a to vreme je je on trebao da iskoristi kako bi se prilagodio na poslove kako bi mogao dostojno da zameni Montezemola, dok bi na njegovo mesto mogao doći neko drugi.

                    Bob Bell je na putu za Maranello, i očekuje se da će uskoro biti objavljeno da se pridružio Scuderiji, dok se i dalje očekuje odgovor Rossa Brawna.







                    Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=87&t=7635
                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Preminuo Emilio Botin


                      Emilio Botin, dobro poznato lice u padoku i predsednik Santandera, preminuo je u utorak uveče


                      Botin je bio predsednik najveće evropske banke - Santander - koja je veliki sponzor Ferrarija i u bliskoj je saradnji sa Fernandom Alonsom.

                      „Ferrari će ga uvek pamtiti kao jednog od najentuzijastičnih fanova i zahvaljujući njemu smo imali tako veliku poršku iz Santandera,“ rekao je sada odlazeći predsednik Ferrarija – Luca di Montezemolo.

                      Santander je takođe bio sponzor McLarena od 2007, kada je Španac vozio za njih. Ron Dennis je rekao da je šokiran i tužan.

                      „Obožavao je moto trkanje. Svet je izgubio velikog čoveka.“

                      Portparol iz Santandera je rekao da je Botin preminuo u Madridu u utorak uveče. Imao je 79 godina. BBC navodi da je u pitanju srčani udar. Financial Times dodaje da će Botina verovatno naslediti ćerka Ana Patricia, koja je već na čelu Santanderovog ogranka u Ujedinjenom Kraljevstvu.







                      Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7628
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Red Bull ne zeli da pomogne Ricciardu


                        Red Bull neće koristiti timske naredbe kako bi pomogli Ricciardu


                        Daniel Ricciardo je i dalje najbliži rival Mercedesovih vozača, i dalje je „u igri“ za ovogodišnju titulu jer se nalazi na „samo“ 50 poena iza Lewisa Hamiltona i još 22 u odnosu na vodećeg Nica Rosberga.

                        Australijanac je, takodje, redovno završavao trke ispred Sebastiana Vettela i trenutno ima 60 poena više od njega.

                        Medjutim, to nije dovoljno Red Bullu da se posvete samo njemu (Ricciardu).


                        „Mislim da smo pustili naše vozače da se trkaju“, rekao je Christian Horner: „Mi im verujemo da će se pošteno trkati točak uz točak.“

                        „Razlika u poenima izmedju Daniela i Mercedesovih vozača je ogromna, tako da nema smisla da se mešamo u trkanje naših vozača.“

                        „Sve se svodi na to šta urade na stazi, a tako je bilo i u Monzi.“







                        Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7620
                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Haas otkrio detalje ugovora sa Ferrarijem


                          Haas F1 će zapravo postati Ferrarijev "B" tim


                          Tokom VN Italije, Gene Haas je otkrio detalje ugovora sa Ferrarijem, a ta saradanja, kako je Haas izjavio, neće biti ograničena samo na pogonske jedinice.

                          Partnerstvo Ferrarija i Haasa je započelo ranije ove godine kada se logo Haas NASCAR tima našao na bolidu Ferrarija F14T.

                          Iako se znalo da će Ferrari snabdevati Haas tim sa pogonskim jedinicama, nije bilo poznato da li će, i u kojoj meri Ferrari još pomoći novom timu 2016 godine. Marco Mattiacci je u interviju izjavio da "partnerstvo sa Haasom ima potencijal da evoluira u nešto veće, ne samo da bude mušterija Ferrarijevih motora.

                          Poznato je odavno da Ferrari uporno pokušava da krene stopama Red Bulla i Toro Rossa, tj. da ima svoj "maldji tim", a po svemu sudeći to bi se moglo desiti sa Haas timom od 2016 godine.

                          "Probaćemo da uzmemo od njih što je više delova moguće, sve što nam dozvoli FIA mi ćemo uzeti od Ferrarija. Biće to ogibljenje, toškovi, delovi šasije, menjač, motor. Možda ćemo čak uspeti da dobijemo i upravljački sistem", izjavio je Gene Haas za NCBSN.

                          "Jedna od glavnih stvari u novom Konkord ugovoru je da veliki timovi mogu da pomažu manjim timovima, tako da mi želimo da uzmemo od Ferrarija što je više moguće kako bi nam rekli u kom pravcu da idemo", dodao je Haas.

                          On takodje navodi da je u pregovorima i sa Italijanski proizvodjačem šasija Dallara.

                          "Naš cilj, makar inicijalno je bio da iznajmimo ili kupimo sve što možemo, kako bi se trkali, jer na kraju, mi ulazimo u F1 da bi se trkali".







                          Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7621
                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lotus priznao gresku u dizajnu sasije


                            Ko priznaje dodaje mu se pola ili cela - sekunda po krugu


                            Vlasnik Lotusa Gerard Lopez je potvrdio da je tim iz Enstona napravio kritičnu grešku sa šasijom ove godine i da će ovo biti "teška sezona sve do kraja."

                            Lotus se mučio kroz 2014. i bilo je malog poboljšanja u Monci prošlog vikenda kada su, za razliku od Belgije gde su oba bolida odustala, Maldonado i Grosejan stigli do cilja, ali veoma daleko od poena - a njih su osvajali samo dva puta do sada, sa Grosjeanom na 8. mestu dva puta u Španiji i Monaku.

                            "Imali smo mnogo problema na početku sezone sa motorom i negde na pola sezone smo saznali da imamo i problema sa šasijom, a njih je veoma sada teško rešiti ove godine," izjavio je Lopez za zvanični sajt Formule 1.


                            "Alo dobro je što smo to saznali pre nego što smo počeli razvoj novog automobila, tako da ćemo do kraja sezone pokušati da spasemo šta se spasiti može - ali da, biće to teška sezona do samoga kraja."

                            "Napravili smo jednu grešku u dizajnu koja je zapravo trebala da nam pomogne. Sada smo u istoj situaciji kao pre tri godine kada smo imali prednji izduv i očajnu sezonu. Sada je situacija skoro pa ista: napravili smo izbor i to nam se nije isplatilo - već naprotiv sasvim suprotno."

                            "To je bio loš izbor koji se odrazio i na celu ovu lošu sezonu - ako ne gledamo motor. Činjenica da sada Renault ima svoj tim br.1, Red Bull, i da su to oficijelno rekli, i to je deo naših problema takođe."

                            U međuvremenu, Lopez je odbio da komentariše glasine da prelazak na Mercedesove motore za 2015. još nije objavljen i da to ima veze sa novcem i nedostatkom istog

                            "Uskoro ćemo objaviti završni račun i ova godina je zapravo prilično ni na dobitku ni na gubitku - možda čak ostvarimo i profit. Tako da mogu da kažem da smo jedan od najboljih timova govoreći finansijski...Samo sačekajte da za nedelju dve objavimo naše brojke," dodaje Lopez.







                            Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7624
                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Ferrari ostaje u F1 jos 130 godina


                              Sergio Marchionne obećava da će ostati u F1


                              Budući predsednik Ferrarija, Sergio Marchionne, održao je sastanak sa novinarima u Maranellu i tom prilikom je, pojedinačno, objasnio i razjasnio trenutnu situaciju i budućnost Ferrarija.

                              Prvo je krenuo sa Montezemolom: „Kao prvo, hvala Montezemolu za poslednje 23 godine. To je vreme velike satisfakcije i obnovljenog globalnog nivoa za Ferrari. Luca i ja smo oduvek bili prijatelji. Prijateljstvo traje godinama, i naše najnovije izjave nemaju veze sa bilo čim spornim. Naš odnos je odličan.“

                              Onda je pričao o budućnosti Ferrarija: „Ja ne sumnjam u sebe. Ferrari je rodjen i umreće u Italiji. Nezamislivo je da se Ferrari prebacuje bilo gde izvan Italije. Pored toga, Formula 1 će uvek biti na čelu budućnosti brenda. Sa dogadjajima na stazi, cilj nam je da pojačamo brend i prihod iz godine u godinu, tako da su poslednje dve sezone, koje nisu išle dobro, razočaravajuće. Moramo da promenimo kurs kretanja veoma brzo, jer imamo sve neophodne resurse za to.“

                              Onda je rekao da želi da zadrži oba vozača i da im pruži dobar bolid: „Šta će se desiti sa Alonsom i Raikkonenom? Oni će ostati sa nama jer su centar našeg projekta. To su dobri vozači, najbolji. Mi samo moramo da im damo bolid na nivou njihovog talenta i oni će svakako uspeti. Nažalost, završićemo veoma loše 2014., ali će oporavak krenuti sledeće godine.“

                              On dodaje da će se sastati sa Todtom i Ecclestoneom kako bi razgovarali o budućnosti sporta. On tvrdi da ima dvojicu ljudi kojima potpuno može da veruje u Maranellu: „Iako neću imati nikakvih problema sa Todtom i Ecclestoneom dok razgovaramo o budućnosti Formule 1, ja imam dve veoma važne ličnosti koje imaju harizmu i koji su deo ovog projekta: Amedeo Felisu i Marca Mattiaccija. Oni će voditi kompletnu proizvodnju i takmičenje, i ja im slepo verujem. Oni su pravi ljudi na pravom mestu sa svim iskustvom koje im je potrebno.“

                              Novi predsednik će preuzeti svoje obaveze 14. oktobra i poručuje fanovima sledeće: „Uveravam fanove Ferrarija da ćemo ostati u Formuli 1 još najmanje 130 godina. Ja ću biti tu, ja neću napuštati F1.“







                              Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7629
                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Sirotkin vozi u Rusiji


                                Sirotkin će debitovati na VN Rusije


                                Ovaj 19-godišnjak je deo Sauberovog razvojnog programa, a očekivalo se da upravo on zauzme jedno od aktivnih mesta u ovom timu zahvaljujući podršci Ruske investivione kompanije. Medjutim, taj dogovor nije materijalizovan, i on se od tog momenta nalazi sa strane, ujedno takmičeći se u Formuli Renault 3.5.

                                Medjutim Rus je na svom Twitter profilu potvrdio da će debitovati na VN Rusije jer će voziti Sauberov C33 bolid na prvom treningu ove nove trke u kalendaru Formule 1.







                                Preuzeto sa http://f1srbija.rs/forum/viewtopic.php?f=37&t=7631
                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X