F1 2015

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cp6uH
    CBC Senator XXL
    • 22.09.2008
    • 553
    • Beograd
    • Corolla TSn

    Ko navija za Ferrari navija po malo i za ostale timove koji voze njihove motore

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Znas cega se jedino bojim Srbine....da ne ostanu na kraju samo Ferarijevi motori
      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Bottas ne poriče interesovanje za Raikkonenovo mesto


        Vozač Williamsa nije demantovao da "gleda" ka Raikkonenovom mestu u Ferrariju.



        Kimi Raikkonen se prošle godine dosta mučio sa bolidom, ali je još ranije potpisao dvogodišnji ugovor sa opcijom produženja na još jednu godinu tokom 2016.

        Na pitanje novinara kako ocenjuje test u Herezu, šampion iz 2007. je rekao:
        "Sada je sve do mene i tima da ove sezone napravimo dobar rezultat. Ako to opet bude loše ja ne verujem da ću produžiti ugovor kao ni oni." kazao je Kimi.
        Sa druge strane tehnički direktor Williamsa Pat Symonds imao je puno reči hvale za svog vozača tokom prošle godine, ali su Ferrari i Mercedes potvrdili zainteresovanost za ovog Finca. Novinari jednom prilikom upitali Bottasa kako mu prija interesovanje Ferrarija na šta je mladi Finac kazao:
        "Sve što znam jeste to da želim da budem u brzom bolidu. To je sve što mogu da kažem."


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Marussia pravi novi bolid već do VN Kine?


          Izgleda da se ovaj tim neće lako predavati u nameri da se vrati na grid Formule 1.



          Marussia je juče objavila da bi 19. februala trebala da izađe iz stečaja kao i da je zamolila stratešku grupu da je dozvoli da se naredne sezone takmiči sa starim bolidom. Ipak, njen zahtev je odbijen i sada tim ima nameru da sagradi novi auto koji bi prema prvim procenama trebao da bude gotov do treće trke u šampionatu, odnosno VN Kine.

          Samo na ovaj način Marussia bi trebalo da dobije 45 miliona evra koliko joj i pripada za osvojeno 9. mesto u šampionatu konstruktora. Ukoliko se to i ne desi ova suma biće raspodeljenja prema zaslugama ostalim timovima, pa se i odatle nazire zašto je strateška grupa (koji čine Ferrari, Mercedes, Red Bull, McLaren, Wiliams i Force Indie) glasala protiv povratka sa starim bolidom.

          Kako navodi Auto Motor und Sport tim ima nameru da prepravi svoj bolid do VN Kine gde bi se pojavio pod imenom Manor GP.

          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Cp6uH
            CBC Senator XXL
            • 22.09.2008
            • 553
            • Beograd
            • Corolla TSn

            Originally posted by Pro FX-Sniper View Post
            Znas cega se jedino bojim Srbine....da ne ostanu na kraju samo Ferarijevi motori
            Ostaće bar 3 tima sa drugim motorima

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Renault:Testovi u Jerezu su bili ohrabrujući


              Čelnici Renaulta su uvereni u još veći napredak do početka sezone i zadovoljni dosadašnjim urađenim poslom



              Renault je ohrabren nastupom u Jerezu, uprkos brojnim problemima koji su na ovom testu pratili ekipu Red Bulla.Ovaj proizvođač 2015. sarađuje sa dva tima, Toro Rossom i Red Bullom, te je načelnim dogovorom sa ova dva tima zadužen da ukloni 10. odsto deficita iz prošle sezone za agregatom Mercedesa. U Jerez je stigao novi model agregata, ali je tim Red Bulla imao probleme sa njim prvog, drugog, i trećeg dana testa.
              Ipak, direktor Renault F1 Sport odjela, Cyril Abiteboul je ubeđen u kvalitet projekta:
              "Test je bio produktivan i pokazali smo da smo na pravom putu sa razvojem agregata. Ovo je ohrabrujuće sa obzirom na činjenicu koliko smo puta morali probati sve naše strateške opcije, kaže on, i nastavlja:
              "Da, imali smo nekoliko problema, ali nije bilo neugodnih iznenađenja. Oni su proizašli iz odluke da sva rešenja na stazi pokušamo testirati u zadnjem mogućem trenutku, radi nekih drugih stvari. Generalno, sva pitanja smo razumeli, a neka smo čak i predvideli, tako da nije bilo nerešenih situacija."
              Direktor operacija, Remi Taffin kaže:
              "Ove godine imamo dosta agresivniji pristup, i greške su rezultat toga. Naš primarni cilj je najbolje moguće integrisanje agregata u kućište bolida klijenata, a zatim pouzdanost i dugoročnost pogonske jedinice. Jedan od retkih problema u Jerezu bio je onaj sa vodenom pumpom, i sve smo učinili da ga rešimo,"precizan je Taffin.
              "U Jerezu smo prešli preko 2400.kilometara, što je pravi put prema našem cilju. Toro Rosso je pokazatelj kvaliteta naše sprege ove sezone, i nastavićemo u tom pravcu."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Arrivabene: Ferrari je ponovo otkrio timski duh


                Šef italijanskog tima jako zadovoljan prikazanim u Jerezu


                Glavni šef Scuderie Maurizio Arrivabene kaže da je njegov tim otkrio ponovo timski duh, i motivaciju nakon pozitivne nedelje u Jerezu. Ferrari je tri od ukupno četiri dana testiranja završio na prvom mestu u poretku i odvezao ukupno 349 krugova:
                "Ako neko pravi poređenje sa prošlom godinom, teško će ga napraviti, jer ovih četiri dana zaista ne liče na prošlu godinu, nimalo" kaže on.
                "Tim je radio odlično, i kod kuće i u Jerezu, a naši vozači odradili su sjajan posao, i dali puno povratnih informacija inžinjerima za dalji rad."
                "Ali, pre svega, drago mi je da je tim ponovo otkrio timski duh i motivaciju u pogledu performansi bolida. Sa druge strane, mislim da naši konkurenti, posebno jedan od njih, nisu uopšte pokazali svoje prave performanse zadnjih dana, pa mislim da ćemo istinu o njima i nama otkriti na zadnjem testu u Barseloni" rekao je Arrivabene.
                Tehnički direktor James Allison je očekivao više pređenih kilometara, ali je ipak zadovoljan učinjenim:
                "Kad izvezeš novi auto na stazu, ti si uvek zabrinut kako će se sve odvijati. To je pomešano sa dubokom nadom da će sve funkcionisati kako treba, radi napornog rada ljudi koji su sve to pripremali. Napustili smo Jerez bez potpunog zadovoljstva, jer sam očekivao više kilometara, i veće brzine bolida. Ipak, u finalu, možemo biti zadovljni prikazanim i sa puno optimizma očekivati Barselonu" kaže Allison.



                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Force Indija objasnila svoje negativno glasanje


                  Šef Force Indije pokušao je novinare uveriti da je razlog neodobravanja povratku Marussije, u stvari njihova loša dokumentacija.



                  Zamenik glavnog šefa tima Force Indije, Bob Fernley, rekao je da Marussija nije dostavila potrebnu dokumentaciju i pisane dokaze kako bi uverila stratešku grupu da im odobri učestvovanje u ovogodišnjem sampionatu. Da napomenemo, ovaj tim je usao na kraju prošle sezone i to radi ostvarenih rezultata u šampionatu. Oni su na sastanku glasali prvi i to protiv,tako da su praktično oni zapečatili sudbinu povratnika.

                  "Marussia je imala obavezu da u pisanom obliku iznese uvjerljive argumente o učestvovanju u sezoni. Istina je sasvim drugačija, oni nisu doneli ništa što bi nas uverilo u njihove validne mogućnosti o učestvovanju."

                  "Čak i sam zahtev za odobrenje učestvovanja, koji se isporučuje u pisanom obliku, nije bio važeći. Umesto da ga pošalje stečajna uprava kao vlasnik, on je dostavljen od strane jednog od bivših vlasnika tima." kaže Fernley.

                  Sa druge strane, Bernie Ecclestone je sugerisao da je razlog zašto su timovi glasali protiv povratka jednostavan. Oni žele novčanu premiju ovog tima podeliti između sebe.

                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Cp6uH
                    CBC Senator XXL
                    • 22.09.2008
                    • 553
                    • Beograd
                    • Corolla TSn

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      AAAAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU........kako ovo dobro izgleda
                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Ništa od novih V8 turbo motora


                        Strateška grupa je ocenila da bi razvoj novih motora bio preskup, ali će predloženih 1000ks biti dostignuto uz manje modifikacije sa trenutnim V6 motorima do 2017.



                        Predlog koji je pred sobom imala strateška grupa je bilo uvođenje novih V8 motora sa dva turbo punjača. Glavni cilj ovog predloga je bilo dostizanje 1000ks. Ovaj predlog je ipak odbijen, ali dostizanje predložene snage je i dalje glavni cilj.

                        Ferrarijev predlog za uvođenje novih motora su odmah odbili Mercedes i Honda uz pretnju da će napustiti sport. Umesto toga će za postizanje 1000ks biti korišćena trenutna V6 arhitektura, ali će biti promenjen limit protoka goriva.
                        Takođe su odbijeni predlozi Red Bulla i McLarena koji su prikazali neke veoma agresivne nacrte bolida kako bi se popravio njihov trenutni izgled.
                        Na sastanku takođe nije odličeno da li će Hondi biti dozvoljeno da za razvoj motora više tokena tokom svoje debitantske sezone.

                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Katar spreman da udje na kalenadar Formule 1


                          Ova zemlja ulaže velike napore da dovede najbrži cirkus.



                          Kako je izjavio predsednik katarske automoto federacije, ova zemlja želi da se u naredne dve godine nađe na kalendaru Formule 1. Nasser bin Khalifa al-Attiyah, koji je takođe i podpredsednik FIA-e, izjavio bi da Katar 2016. ili 2017. trebao da održi trku Formule 1.

                          "Mi bi smo trebali da potpišemo ugovor sa organizatorima Formule 1. Izvršili smo sve potrebne korake i sada nas deli nekoliko detalja da se ova stvar finalizira." kazao je al-Attiyah.
                          On je dodao da će Katar pred predstavnicima FOM-a predložiti dve staze a jedna od njih biće i pista Lusail na kojoj se održava trka MotoGP šampionata, dok će druga varijanta biti ulična konfiguracija.

                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Lowdon objasnio Manorovu strategiju za 2015.


                            Iako timu nije dozvoljeno da se takmiči sa prošlogodišnjim bolidom Manor ima svoj plan "B".



                            Pošto je već objavljeno da će kompanija CVA preuzeti ostatak Marussijinog F1 tima, u javnosti su saopšteni pojedini detalji iz ovog procesa. Marussia je još 17. decembra podnela zahtev da naredne godine se takmiči sa starim bolidom koji će se modifikovati prema tehničkom pravilniku za novu sezonu. Već 5. januara Strateška grupa je dala zeleno svetlo Caterhamu i Marussiji da mogu da izvrše modifikaciju bolida ali skoro mesec dana kasnije stvari su se promenile. Naime na sastanku ovog tela timu Manor GP je odbijen ovaj zahtev pre svega zbog činjenice da tim nije dostavio potrebne podatke o novim vlasnicima i da oni još nisu razgovarali sa čelnim ljdima u Formuli 1.

                            "Napokon smo ostavrili korak napred i to je pozitivan znak i velika satisfakcija posle napornog rada. Drago mi je što smo ovo uspeli da posle četiri meseca možemo da se vratimo na prvobitno stanje."

                            "Bio sam iznenadjen kada sam čuo određene komentare, posebno oko našeg zahteva da se takmičimo sa starim bolidom. Mi smo još 17. decembra podneli taj zahtev i ja tu ne vidim ništa sporno. Takođe, mi smo podneli svu nepohodnu dokumentaciju a i od nas nije traženo da je dopinimo. Sada, nama u ovom trenutku ostaje da uradimo sve šta je potrebno da se narene sezone nađemo na gridu i što želimo da se trkamo." dodao je Graeme Lowdon.
                            Tim ima u planu da već do VN Kine sagradi novi bolid koji će mu omogućiti da se takmiči u novoj sezoni.

                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Paddy Lowe: Imamo averziju prema riziku


                              Šef Nemačkog tima veoma samouveren pred početak nove sezone.



                              Mercedesov tehnički šef Paddy Lowe kaže kako je njegov tim, razvijajući ovogodišnji W06 Hybrid iz prošlogodišnjeg šampionskog i superiornog W05, imao averziju prema riziku, ali ipak sa malo manje nadmenosti priznaje kako je tim tokom zime imao mnogo problema sa dizajnom novog nosa bolida:

                              "Prošli smo kroz proces izrade W06 odlučni zadržati prednosti prošlog automobila. Ne shvatamo ništa zdravo za gotovo, imamo velike konkurente iza nas i svesni smo da nas oni po svaku cenu žele dostići."kaže Lowe.

                              "Na ovom bolidu postoji mnogo malih prepravki, kao recimo na sistemu za hlađenje. Prošlogodišnji je bio zahtevan u smislu uspešnog hlađenja motora, ali sa ovim smo otišli korak dalje, jer to zahteva evolucija u F1."

                              Jedna velika promena ove godine u F1 obuhvata nos i prednju crash strukturu bolida. Prošle godine, u nastojanju da se bolidi učine što bezbednijim, uvedeni su propisi po kojim je prednja tačka nosa bolida jako spuštena i to je rezultovalo različitim rešenjima različitih timova. Neki od noseva bili su posebno estetski nedopadljivi pa je FIA ove sezone izvršila reviziju tih pravila kako bi eliminisala takve deformitete iz F1, a da bolidi ostanu i dalje po pravilima sigurnosti.

                              Lowe kaže da je tako FIA stvorila veliki pritisak na timove, pa čak i one koji imaju veliki potencijal:
                              "Sa strane aerodinamike, nos je veliki projekat i najznačajnija promena pravila. Videli smo razne izvedbe prošle godine, neke ružnije od drugih. Mi smo imali dosta dobar nos prošle godine, ali sada je još manji. To je dalje imalo uticaja na performanse bolida i radi toga smo taj zadatak morali rešiti tokom zime. Na kraju, mislim da smo dobro odradili taj zadatak, jer loše dizajniran nos stvara nepoželjno vrtloženje vazduha i tako utiče na sve ostale komponente bolida, koje su kod nas jako dobro, za početak odradile svoj zadatak." kaze Paddy Lowe.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Force India sigurno učestvuje u Melburnu


                                Po tvrdnjama šefa ovog tima Boba Fernleya to je i definitivno potvrđeno.



                                Iz tima Force Indije priznali su da još nisu sigurni koliko će krugova sa svojim novim bolidom napraviti na završnom presezonskom testu.

                                Ekipa sa sedištem u Silverstonu već je napravila korak unazad nakon što su propustili prvi test u Herezu prošle nedelje, a posle toga je potvrđeno da će tim propustiti i drugi test u Barseloni, za koji njihov VJM08 takođe neće biti spreman. Iako se nada da će imati bolid na trećem testu od 26.februara na stazi Katalunja, zamenik šefa tima Bob Fernley ipak sigurno ne zna hoće li bolid biti na stazi od prvog dana:

                                "Posle informacija koje sam dobio danas i nakon što znam šta trebam raditi, mogu odgovorno potvrditi da ćemo biti u Melburnu." rekao je on za BBC Sport.

                                "Iskreno, pitanje za mene je samo to koliko ćemo učestvovati na trećem testu. Nećemo učestvovati na drugom iako bih volio da uzmemo bolid iz 2014. radi testiranja guma i radi samih vozača. Nadam se da ćemo početi zadnji test sa našim bolidom za 2015. ili koliko već možemo izvući iz tog testa."
                                Za kraj on je dodao:"Je li to korisno? Nije. Hoće li nas povrediti? Hoće. Ali nadam se da nam neće naškoditi previše u tekućoj sezoni".


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X