F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Force India: Nadamo se boljoj trci u Singapuru


    Indijski tim ovog vikenda nije bio u formi kao na nekim prethodnim trkama.



    „Nisam uživao danas, ali sam bar mogao da čuvam gume onako kako je planirano. Mislim da je ovo maksimalan rezultat pošto nismo imali tempo za bolje. Bilo je jako važno da ostanemo ispred Masse i osvojim što više bodova. Mislim da će u Singapuru biti druga priča, pošto su karakteristike staze potpuno drugačije“, izjavio je Perez.

    „Prvi krug nije bio sjajan, a bilo je i teško preticati tokom prvog stinta. Ostao sam zaglavljen iza Alonsa sve do odlaska u boks. U drugom delu trke sam bio usamljen, ali je šteta načinjena već na startu i to je odredilo tok moje trke. Razočaran sam ishodom jer sam mislio da bi ovde mogli da budemo konkurentniji“, rekao je Hulkenberg.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Oba vozača Wiliamsa u bodovima


      Botas je završio na šestoj poziciji, dok je Massa deveti na svojoj poslednjoj trci u Italiji


      Finac je imao solidan start i nakon početka trke brzo je skočio na poziciju 4. Branio je poziciju sve do 11. kruga kada ga je Hamilton obišao uz pomoć DRS-a. Do kraja trke je držao solidnu petu poziciju uz strategiju od dva zaustavljanja, ali ga je u poslednjim krugovima trke obišao brži Riciardo za konačnu šestu poziciju.

      "Očekivao sam više od današnje trke. Postavio sam cilj da završim na podijumu, ali jednostavno nismo imali dovoljno dobar tempo pa sam morao da forsiram gume sve više na u svakom stintu kako bih osigurao poziciju na stazi. Ovo je dovelo do toga da izgubim prianjanje krajem stinta i automatsko smanjenje brzine."
      Botas je dodao kako sirovi tempo nije danas bio prisutan, ali da napuštaju Monzu sa pozitivnim utiscima.

      "Uspeli smo da se vratimo na četvrto mesto u šampionatu konstruktora. To nam malo daje elana za ubuduće i pokazuje da imamo snage da zadržimo tu poziciju, samo ako nastavimo sa dobrim radom", rekao je Botas.
      Massa je na početku trke uradio ono što najbolje zna, imao je eksplozivan start i odmah dobio 3 pozicije. Degradacija, koja je bila znatno veća nego što su očekivali, rezultovala je u strategiji sa dva zaustavljanja. Sve u svemu, Brazilac je pokazao solidnu vožnju.

      "Mislim da je trka bila dobra, osim činjenice da tempo nije bio na očekivanom nivou, naročito sa opcionim gumama. Trka je za mene počela kada sam stavio super meke gume i tada se tempo poboljšao. Da sam mogao da izvučem malo više iz guma, rezultat bi bio bolji, ali sam svakako srećan što smo skupili dovoljno bodova da se vratimo na četvrtu poziciju", dodao je Massa.

      Valteri je zadržao sedmu poziciju u šampionatu vozača sa 70 bodova dok je Felipe deseti sa 41 bodom. Tim je povratio četvrtu poziciju u šampionatu konstruktora i sada je 3 boda ispred Force Indie.







      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Solidna trka za Haas, ali bez bodova


        Gutierez nije uspeo da nadoknadi sve što je izgubio pri jako lošem startu; Grosjean je dobro prošao sa jednim zaustavljanjem, ali do bodova nije mogao.



        Ni ovoga puta Haas nije došao do bodova, završili su trku za VN Italije na trinaestom i jedanaestom mestu.

        Esteban Gutierez je imao jako loš start posle koga se našao čak na osamnaestom mestu, i iako je posle toga imao dobru trku, bodovi su bili van domašaja.

        „Veoma razočaravajući start trke uz gubitak mnogo pozicija. Bilo je vrlo teško nadoknaditi to, ali dao sam sve od sebe. Mučio sam se u prvom stintu sa tempom, startovao sam na istrošenim gumama sa kvalifikacija i borio se sa vozačima koji su imali nove. Nije bilo baš lako, ali sabrao sam se i pritiskao zaista jako ne bih li nadoknadio sve što je moguće, ali ono što smo izgubili na startu je bilo previše da bismo mogli da se vratimo u prvobitno stanje. Sada ćemo se fokusirati na Singapur i na to da tamo budemo jači.“, rekao je Gutierez.

        Roman Grosjean je jedini vozač koi je uspeo da sprovede strategiju sa jednim zaustavljanjem koristeći super meke i meke gume, i uprkos dosta oštećenim gumama pred kraj trke dobro se borio da zadrži jedanaestu poziciju koju je imao.

        „Da budem iskren, mislim da nam je jednostavno nedostajalo malo brzine u trci kako bismo došli do bodova. Probali smo vrlo agresivnu strategiju sa jednim zaustavljanjem. Meke gume su se dosta trošile u poslednjih nekoliko krugova prvog stinta. To nas je koštalo nekoliko sekundi, ali ne mislim da sam mogao tu da izvučem dvanaest sekundi koliko je bilo potrebno da budem deseti na kraju. Ovo je otprilike bio maksimum danas. Treba samo da naučimo šta možemo da uradimo bolje za sledeću trku. Sada čekam Singapur, jednu od najboljih trka sezone.“, izjavio je Grosjean.

        Šef tima Ginter Stajner kaže da je trka generalno bila dobra, ali je šteta ponovo ostati bez bodova.
        „Evo nas opet na jedanaestom i trinaestom mestu. Mislim da je trka bila prilično dobra. Ako zanemarite prvih njenih 20 sekundi, mogli smo da imamo Estebana na drugačijoj poziciji. Ispustio je start, i to ga je bacilo nazad, ali vratio se i završio na trinaestom mestu. Roman je došao sa sedamnaeste na jedanaestu poziciju uz dobru strategiju i dobru vožnju, to je, generalno, dobro postignuće. Nažalost, niko od velikih momaka nije odustao, pa smo zvršili na jedanaestom mestu ponovo. Pokazali smo da imamo brzinu na ovakvoj vrsti staze. Nadam se da ćemo to moći da iskoristimo na nekoj od predstojećih staza. Meklaren je tim koji je ovde dugo vremena, a mi smo novajlije. Boriti se sa njima i trkati se sa vozačima Batonnovog i Alonsovog kalibra nas čini ponosnima. Ipak, nismo osvojili bodove danas.“, rekao je.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Oba vozača Red Bulla u bodovima


          Verstapen je imao loš start i morao se boriti kroz trku da bi se vratio u bodove. Za razliku od njega, Riciardo je imao dobar dan, preticanje Botasa je bilo najbolje današnjeg dana.


          Daniel Riciardo: "Nadaš se podijumu na svakoj trci, ali da budemo realni, znali smo da će Ferari danas da bude jak. Mislili smo da će i Wiliams i Force India da budu brzi, tako da smo se i koncentrisali na peto mesto. Bio sam blizu Botasa negde sredinom trke i znao sam da se mogu boriti za tu poziciju. Imam tri sata vožnje večeras do kuće i nisam želeo da ga provedem kajući se zašto nisam pokušao. Na kraju je bilo odlično preticanje i uživao sam. On je fer vozač, video me je u retrovizoru i znao sam da neće skrenuti, tako da sam imao prolaz. Zahvalan sam timu, jer smo odradili dobru strategiju, prvenstveno, jer nisam ostvario dobru poziciju juče na kvalifikacijama. Radujem se Singapuru i očekujem najbolju poziciju."

          Maks Verstapen: "Ne znam šta se desilo na startu, moraću da analiziram šta se dogodilo. Nakon toga je sve bilo jako teško, jer moraš da pretičeš, a to može narušiti strategiju koji su napravio, a samim tim kompromituješ gume. Uradili smo najbolje što smo mogli sa gumama koje smo imali i možemo biti zadovoljni sedmim mestom. Bolid se dobro ponašao na stazi, iako ovo nije staza koja nama odgovara. Radujemo se Singapuru, u nadi da ćemo pokazati svoj maksimum."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Još jedan bled rezultat za Sauber


            Felipe Nasr je zbog kontakta sa Palmerom u drugom krugu morao da odustane, dok je Erikson završio trku kao šesnaestoplasirani


            Felipe Nasr je u drugom krugu imao kontakt sa Palmerom, što je oba vozača koštalo završetka trke. Brazilac je dobio vremensku kaznu za ovaj incident, ali nije imao prilike da je odradi jer je ubrzo odustao.

            „Razočaravajući rani završetak trke za mene. Opet sam imao prilično dobar start, dobio sam četiri pozicije. Šteta je što sam morao da oduatenem posle kontakta sa Palmerom pošto je oštećenje bilo nepopravljivo. Nadam se da ćemo imati vikend bez poteškoća u Singapuru.“, rekao je Nasr.

            Markus Erikson je vodio borbu sa Batonnom, Gutierezom i Magnusenom, ali nije imao tempo da se izbori sa njima, i završio je trku na šesnaestom mestu.

            „Trka je bila solidna. Naravno, razočaravajuće je što nismo mogli da se borimo za bodove. Ali čini se kao da smo napravili korak napred u poređenju sa vikendima pre letnje pauze, ali još nismo tamo gde bismo želeli. Monza je jedinstvena što se tiče karakteristika staze jer je najbrža. Staza u Singapuru zahteva mnogo više prianjanja, tako da će biti interesantno videti naš potencijal tamo.“, kaže Erikson.

            Šefica tima Monisha Kaltenborn kaže da je trka bila teška, ali ohrabrujuća, jer je Erikson pokazao dobre performanse. Što se Nasra tiče, smatra da njie kriv za incident sa Palmerom.

            „Imali smo tešku trku, što je ponovo bilo na Felipeovu nesreću jer je morao da odustane zbog incidenta. Incident nije njegova krivica, tako da ne razumemo zašto je bio kažnjen. Markus je dao sve od sebe i pokazao dobre performanse. Ovaj vikend bi trebalo da nas ohrabri u tome da vidimo potencijal da završavamo trke na boljim pozicijama ako budemo mogli da izvlačimo maksimum iz kvalifikacija.“, rekla je.


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Težak dan za Toro Rosso


              Kvjat je odustao u ranim fazama trke zbog tehničkih problema, dok je Sainz zauzeo petnaesto mesto. Sigurno nije dan koji su očekivali u Toro Rossu


              Sainz: 'Uradili smo danas sve što je bilo u našoj mogućnosti da dođemo do bodova, ali kad nemaš tempo, to je jednostavno nemoguće. Odlučili smo da idemo na strategiju jednog zaustavljanja i u jednom momentu se to učinilo moguće, ali pri kraju trke gubio sam suviše vremena, pa smo odlučili na drugi odlazak u boks. Definitvno nije idealna trka, ali sve što mogu reći je da smo izvukli maksimum iz bolida i petnaesto mesto je najbolje danas što smo mogli postići. Bolid se danas ponašao bolje nego prošli vikend u Belgiji, što je definitvno pozitivno za nas- zadnje tri trke su bile prilično varljive. Nadam se da će se situacija u Singapuru promeniti i da ćemo se vratiti na mesto koje zaslužujemo.'
              Danil Kvjat: 'Definitvno današnja trka nije završila onako kako smo želeli. Imali smo problema sa podom bolida, koji se oštetio nakon krivine 1, bio sam u sendviču par bolida i izgubio sam 'downforce' . Između ostalog, baterija se konstantno pregrijavala, pa smo odlučili da se povučemo iz trke. Znali smo da će trka biti teška, ali je sramotno što smo morali da odustanemo ovako rano. Moramo biti strpljivi i nadati se da će nam sledeća staza više odgovarati.'


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Monza još tri godine ostaje u kalendaru


                Danas su organizatori trke potvrdili da su potpisali novi ugovor sa FOM-om.



                Bernie Ecclestone je zajedno sa organizatorima trke održao konferenciju za štampu, gde je potvrđeno da će ova trka ostati na Nacionalnom autodromu i još naredne tri sezone. Kako je svima poznato budućnost ove trke bila je dovedena u pitanje, ali su na kraju obe strane pronašle dogovor.

                Kao alternativa za ovu stazu bila je zdanje u Imoli, ali su lokalne vlasti uspele da obezbede dodatna sredstva kako bi obezbedila da VN Italije ostane u gradiću pored Milana.
                “Uspeli smo da dogovorimo sve detalje. Sada ne postoji problem da trka ostane ovde. Ugovor je potpisan na tri godine ali se nadam da će sve biti u redu i da ovde možemo da ostanemo i narednih 100 godina.” kazao je prvi čovek Formule 1.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Red Bull spremno čeka Renaultova poboljšanja za Singapur


                  Tim iz Milton Kinsa nada se da može da prikaže mnogo bolje performanse nego li na trci u Italiji.


                  Red Bull je na trci za VN Italije prikazao dosta slabe performanse u odnosu na Ferrari i Mercedes. Za ovu situaciju ponajviše je kriv Renaultov agregat koji za sada ne može da proizvede onoliko snage kao i njegovi rivali.
                  Ipak, staza Marina Bay više odgovara karakteristaikama Red Bullovog bolida, ali će i pored toga francuski proizvođač doneti i dodatna poboljšanja na svom motoru.
                  “Nadamo se da ćemo uspeti da budemo brži na narednopj trci, jer sam dobio informaciju od Renaulta da želi da potroši određen broj tokena u razvoj svog motora. Oni su svi u Viru-Šatijonu svi fokusirani na 2017. godinu.” kazao je šef Red Bulla Christian Horner.
                  On je dodao da će i pored toga i Total doneti novu smešu goriva za VN Singapura.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Marko: Kvyat će završiti sezonu sa Toro Rossom


                    Red Bull je odbacio navode da će Rus na sledećoj trci izgubiti mesto u timu iz Faence.


                    “Kvyat će definitivno biti sa Toro Rossom u Singapuru, kao i do kraja sezone.” kazao je Helmut Marko.
                    On je na ovaj način odbacio navode da bi francuski vozač Pierre Gasly, trenutno vodeći u GP2 šampionatu mogao da zameni Rusa već u Singapuru. Marko je dodao da bi ovakav način zamene vozača bio pogrešan, kao i da Francuz neće dobiti priliku da vozi za ovaj tim ni na slobodnim treninzima.
                    Takođe, glavni konsultatnt u Red Bullu izjavio je da postava Toro Rossa za narednu sezonu neće biti još donešena, ali da je mesto Carlosa Sainza zagarantovano.
                    “U ovom mementu Kvyat je imao toliko loše sreće pre svega na tehničkom polju, tako da ne bi bilo lepo da pričamo o njegovim performansama.” dodao je Marko.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Marchionne: Binotto je pravi čovek za Ferrari


                      Šef Ferrarija uveren je da je Mattia Binotto čovek koji može da vrati Ferrari na pravi put.



                      Po dolasku u Moncu, predsednik Ferrarija Sergio Marchionne prokomentarisao je još jednom odlazak tehničkog direktora Jamesa Allisona.
                      “James je čovek koji ima potrebno znanje ali smo se mi odlučili da malo razdrmamo tim, čak i ako je ova situacija došla sa malim zakašnjenjem. Odlučili smo se da to sav projakt padne na jednog čoveka koji može da nam da odgovore na sva pitanja i sigurni smo da je Binotto pravi izbor. On je oko sebe napravio mlad i jak tim i mi ćemo ih pustiti da rade.”
                      “Žašto Binotto? Mislimo da je on napravio dobar napredak na polju razvoja motora u 2015. i 2016. godini. Imamo puno inženjera koji rade na bolidu, ali on je uspeo da organizuje tim.” kazao je Sergio Marchionne.
                      Takođe, on je priznao da su svi od Ferrarija očekivali puno u ovoj sezoni.

                      “Možda smo ove sezone bili previše optimistični, jer smo mislili da smo puno napredovali na bolidu, ali izgleda da smo ostali u mestu. Ipak, nismo želeli da gubimo vreme, 2017. je veoma blizu što znači da ulazimo u poslednju fazu priprema za narednu sezonu.”


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Alonso se u finišu sezone nada borbi sa Ferrarijem


                        Španac veruje da sa McLarenom može da trke završava među prvih pet vozača.


                        Fernando Alonso je trku za VN Italije završio na 14. mestu, gde je pritom imao i krug zaostatka za vodećim Rosbergom ali je u finišu uspeo da postavi najbrže vreme.
                        “Generalno, nemamo trkački tempo, pa zbog toga nismo mogli da se nađemo u poenima. To smo znali i pre trke, sada je to sve formalno. Posle VN Singapura nadamo se da možemo redovno da uzimamo poene, a na stazama kao što su u Abu Dabiju i Ostinu možda možemo da trke završimo u prvih pet, pa čak i da se borimo sa Ferrarijem, što znači da dobra vremena tak dolaze.” kazao je Alonso.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Magnussen i Palmer na pragu da sačuvaju svoja mesta u Renaultu


                          Francuski tim mogao bi da naredne sezone ima istu vozačku postavu.



                          Ovo je tvrdnja šefa Renulta Frederica Vasseura, koji je ovu izjavu dao tek posle objavljivanja planova od strane Felipea Masse i Jensona Buttona.

                          “Do kraja septembra ili početkom oktobra stvari bi trebalo da budu mnogo jasnije. Deo mog posla jeste i da vodim računa o ostalim vozačima u padoku i u drugim šampionatima. Naravno da se ovo odnosi i na vozače našeg tima, jer ih veoma dobro poznajem.”
                          “U poređenju sa ostalima, Palmer i Magnussen imaju prednost, jer su oni već napravili određenu vezu, što između sebe što sa inženjerima. Takođe, budućnost našeg tima su vozači, ne samo zbog rezultata već i zbog motivacije.” kazao je Vasseur.
                          Kao najozbiljniji kandidat za trkačko mesto jeste i bivši test vozač Renaulta a sada trkački vozač Manora Esteban Ocon.
                          “Esteban je neko koga poznajem veoma dobro.On je vozio za moj tim u nižim serijama. Znam šta sve može da nam pruži.” dodao je prvi čovek Renaulta.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Stroll umesto Masse u Williamsu?


                            Mladi Kanađanin mogao bi od iduće sezone vrlo lako zamijeni vremešnog Brazilca, koji je u Monci najavio svoje povlačenje.



                            Williams je po svemu sudeći našao idealnu zamjenu za Felipea Massu. Za iduću sezonu, to bi trebao biti mladi kanadski ruki, Lance Stroll. Ranije, Jenson Button je bio vodeći kandidat za Massino mesto, ali nakon objave kako će biti tester u timu McLaren i odmoriti jednu sezonu od aktivnog učešća u Formuli 1 od toga nije ostalo ništa.

                            Danas Speed Week, iz svojih izvora izvještava kako će iduću postavu tima Williamsa činiti Valtteri Bottas i Lance Stroll, koji bi u Melburnu na svojoj premijernoj trci imao samo 18 godina. Stroll, čiji je otac modni milijarder vodeći je vozač u razvojnom programu Williamsa, te lider evropskog F3 prvenstva.
                            “To je završena stvar, pod uslovom da dobije super licencu od FIA, “rekao je jedan od šefova britanskog tima u Monci. Marc Surer, bivši F1 vozač koji radi kao stručni saradnik za njemačku državnu televiziju, rekao je:
                            “Za mene je sve potpuno jasno. Williams treba novac, a prorodica Stroll ga ima dovoljno. Srećom, mladi Lance ima i dovoljno talenta.”



                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Lauda: Kimi je sve češće brži od Sebastiana


                              Nekadašnji svetski prvak Niki Lauda smatra da je Sebastian Vettel sve slabiji i nemoćniji u svojoj ulozi liderskog vozača u Ferrariju.


                              Po Laudi, četverostruki prvak se trenutno grčevito bori za bilo kakav napredak u ekipi Ferrarija. Sa druge strane, imamo viđenje šefa italijanske ekipe Maurizia Arrivabenea:
                              “Želeli smo da pobedimo u Monci i da imamo pravo glasa u prvenstvu konstruktora. Nažalost, nismo uspeli. Pre nekoliko sedmica, inicirali smo određene kontra mere, i efekti su već vidljivi. Međutim, pravi efekat vidjećemo iduće sezone. Atmosfera u ekipi je odlična, uzgred rečeno. Znamo gde želimo ići i samo nam treba malo više vremena.”
                              U međuvremenu, Lauda upoređuje trenutnu situaciju u Ferrariju sa onom 70-ih, kad je on dolazio u ekipu, ili malo prije meteorskog uspeha Michaela Schumachera:
                              “Čini mi se da još uvijek egzistiraju stari, dobro poznati i osnovni problemi Ferrarija,” kazao je on za Welt am Sonntag. “Tu su ljudi jako emotivni: ako ide dobro, oni su opušteni, što je jako loše za konstantan uspjeh. A ako ne ide dobro, tu je onda stravičan pritisak i izvana i iznutra, što stvara urušavanje i rasulo.”
                              Lauda se slaže da je Vettel dočekan kao novi Schumacher, slamka nade za spas italijanskog diva:
                              “Na početku je radio odlično, ali sada se grčevito bori. Ne mogu reći tačan razlog, ali u zadnje vreme je Kimi previše puta brži od Sebastiana. Svakako da Sebastian nije na nivou koji on očekuje od sebe, i koji publika i navijači očekuju od njega. To treba promeniti. On je kao svetionik nade za Ferrari, i ljudi veruju u njega, “kaže Niki Lauda.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Verstappen: I Lauda može sa mnom ići psihijatru


                                Mladi Holanđanin bio je konkretan povodom mnogobrojnih kritkka na njegov kontroverzan i rizičan način vožnje u Belgiji.


                                On je za holandskog emitera Ziggo Sport Total rekao:
                                “Niki Lauda onda može sa mnom, da zajedno posetimo psihijatra, ako tvrdite da je on izjavio kako ja moram otići psihijatru.”
                                Naime, Lauda je prošlih dana bio veoma glasan u svojim komentarima, gdje je rekao da Max odmah mora kod psihijatra, radi svog preagresivnog načina vožnje. Verstappen je sigurno bio prva tema u padoku Monce, zbog načina vožnja koja je bila na rubu incidenata.
                                “I ja bih na mjestu Kimija izjavio isto, preko timskog radija, tu nema dvoumljenja. Kritika za mene ne mijenja puno. Na stazi, ja radim po svom. Neke moje situacije mogu biti posmatrane kritično, ali moram reći tim kritičarima da se moraju navići na to, pretpostavljam.”


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X