F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    #31
    Organizatori VN Kanade zapali u finansijske probleme


    Ovo je izjavio Francois Dumontier predsednik organizacionog odbora trke u Montrealu.



    "Tačno je. To mogu da vam potvrdim." kazao je Dumontier za lokalni list Le Presse.

    Upravo ovaj čovek osigurao je budućnost VN Kanade na stazi sa novim desetogodišnjim ugovorom koji je na snagu stupio prošle godine a izgleda da su već sada naišli na prve probleme. Prema rečima ovog lista šest meseci posle ovogodišnje trke, organizatori imaju dug od šest cifara prema nekim ključnim dobavljačima.
    "Ova sezona bila je teška i pored toga što smo imali porast prodaje karata. Naš dug nije baš uobičajan, ali nam takođe nije prvi put da nam se dešava. Nisam zabrinut ali vam mogu reći da sam bio više zabrinutiji pre dve ili tri godine." kazao je Dumontier.
    Ranijih godina za promociju trke brinuo se Normand Legault, kada su svi dobavljači bili redovno isplaćivani.
    "To su dva različita sveta. Ja sam sada i mama i klovn, sve moram da radim na trci. Kao privatni zakupac, kada stvari idu dobro onda su svi srećni, kada to nije slučaj onda preduzetnik je dužan da radi sa svima i na svim poljima."

    Ipak, prvi čovek VN Kanade nada se da će uskoro naći rešenje u vidu glavnog sponzora: "Imam obavezu da testiram svoje stpljenje. Svi se nadamo da ćemo imati lepe vesti makar do Božića."


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      #32
      Briatore savetuje Renault da zameni Lotusovu vozačku postavu


      Bivši šef ovoga tima kazao je da Renault treba dobro da razmisli o svojoj vozačkoj postavi.



      Pošto je i kupovina Lotusa od strane Reanulta praktično gotova stvar, pre toga tim iz Enstona je objavio da će vozačku postavu Lotusa u narednoj sezoni činiti Pastor Maldonado i debitant Jolyon Palmer. Ali sada, sve je to pod znakom pitanja pošto je Renault objavio da će u januaru i zvanično objaviti planove za svoj novi F1 tim.

      "Sačekaćemo nekoliko nedelja. Očekujem jedan sastanak u januaru, kada ćemo mi celoj organizaciji saopštiti nove planove, ciljeve, strategiju a takođe pričaćemo i o vozačima i partnerima." kazao je prvi čovek Renaulta Carlos Ghosn.
      Sa druge strane, puno oštrije mišljenje imao je nekadašnji prvi čovek Renaulta Flavio Briatore.
      "Tačno je da Reanult mora sve ponovo da uradi a to se odnosi i na tehnički tim. Oni su u Enstonu izgubili nekoliko sjajnih inženjera a ista je stvar i sa bazom u Viru Šatijonu. Neće im biti lako.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        #33
        Ecclestone: Mercedes i Ferrari mogu da unište F1


        Tenzije između Ecclestona proizvođača ne jenjavaju.




        Način na koji su Mercedes i Ferrari blokirali plan uvođenja jeftinog motora u šampionat su znak da oni brinu samo o sopstvenom uspehu a ne o budućnosti sporta, smatra Ecclestone.
        "Mi pomažemo proizvođačima. To Ferrariju neće mnogo smetati zbog njihovih motora koje proizvode. Ali pomaže Mercedesu."
        "Znači ovako - uništićemo Formulu 1, ako tako želite, zbog proizvođača koji će napuštati takmičenje kao što su i ostali napustili kada su otišli kada im odgovara - BMW, Toyota su napustili takmičenje kada im je odgovaralo."
        Ovo sve Ecclestone navodi u svetlu da se traži način kako da se spasi šampionat.
        "Mi hoćemo da spasimo šampionat a oni gledaju da ga spšasu samo zarad svog dobra."
        Ecclestone i predsednik FIA Jean Todt su nedavno dobili mandate da predlože promene vladajućim strukturama F1, sbog krize sa kojim se isti suočava.
        Taj potez se nije naročito dopao timovima, a Ecclestone otkriva da je Ferrari pisao FIA i izrazio zabrinutost i vezi sa svim promenama koje bi se kosile sa trenutnim ugovorom između tiomova i upravljačkog tela F1.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          #34
          Button: Razmišljao sam se da li da nastavim sa Formulom 1


          Jenson Button razmišljao je da li da na kraju sezone okonča karijeru u Formululi 1.



          "Prošle godine bio sam u sličnoj situaciji, ali ja nisam bio taj koji je odlučivao. Sada sam bio u poziciji da odlučujem i bilo je momenata gde sam se našao u situaciji kada sam zapitao sebe da li želim ovo da nastavim. Ako se ovakva sezona ponovi, onda stvari neće biti tako teške." kazao je Button.

          I pored toga u javnosti se u drugm delu sezone pojavila informacija da bi Jenson Button na kraju godine mogao da napusti najbrži cirkus.

          "Proveo sam puno vremena sa inženjerima, kao i da sam puno pričao sa Ronom u proteklih dva meseca kada sam se lomio da donesem ovu odluku. Oni su mi dali sva potrebna uverenja da će ove sezone biti bolje, nova unapređenja su već na horzintu tako da sam doneo pravu odluku."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            #35
            Haas naredne godine u žutoj boji?


            Izgleda da će ovaj tim nositi žutu boju, kao što je ona na logotipu Ferrarija.



            Američki F1 tim Haas, će izgleda u idućoj sezoni svoj bolid farbati žutom bojom, ako je suditi po najnovijim najavama. Odnedavno je bilo predloga i o drugoj nijansi boje, ali je definisano da će to biti žuta, kao na logotipu Ferrarija, gde je ovom bojom prekrivena pozadina crnog konjića.

            Poslednjih dana, amerikanci vežbaju pit-stop zaustavljanja u svojoj matičnoj fabrici sa bolidom koji je obojen u crnoj boji. Novu tvrdnju o žutoj o kolor šemi donosi La Gazzetta dello Sport, autoritativni italijanski izvor.

            Vlasnik Gene Haas, međutim ponovo odbacuje tvrdnje kako i ovo pokazuje da je njegov tim samo malo više od Ferrarijevog "B" tima:
            "Stalno me to pitate i moj odgovor je stalno ne. Haas F1 ima jedinstvenu sliku i izgled i mi ćemo imati naš način rada, iako je Ferrari naš jako važan tehnički partner."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              #36
              Smedley: Naš bolid je već sad odličan


              Inženjer Williamsa već jako hvali bolid za narednu sezonu i smatra kako je on spreman za najveće domete.



              U Williamsu su već zadovoljni razvojem situacije oko bolida za sezonu 2016. godinu. Ovo je stav Rob Smedleya, vodećeg inžinjera tima, koji je za izjavio kako je tim spreman za povratak na čelo grida.


              "Auto za 2016. koji se sad nalazi u vazdušnom tunelu i prošlogodisnji bolid, značajno se razlikuju. Ipak, to ne znači da sa aerodinamičkog stanovišta možemo garantovati veliki uspeh. Ali, ostale delove istraživanja i razvoja, kao i mehanički dizajn, poboljšavamo sve vreme i tu leži tajna našeg trenutnog uspeha." rekao je on.

              "Mislim da je sve što vidimo u ovom trenutku na bolidu jako dobro. Uvek smo u potrazi, ne samo uopšteno, za samim brojevima već i za konkretnim aero dostignućima, koje bismo primenili na našem bolidu. Sve je još u pokretu, ali ono što vidimo, čini nas veoma zadovoljnim i mislim da možemo biti smireni, jer idemo u pravom smeru. Opet, ne smemo se opustiti. Sve ovo je relativno. Uvaek možemo bolje." kazao je Smedley.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                #37
                Rio Haryanto se nada trkačkom mestu u Manoru


                Definitivno vest dana u F1 iako je u prvom planu ove priče novac, a ne vozač ili tim.



                Rio Haryanto nada se mestu u timu Manora od sledece sezone. Po navodima MotorSporta, njegov garant u ovom slučaju dole navedeni, spreman je izdvojiti deset miliona funti u kešu, kako bi ovaj mladić iduće godine imao zagarantovano trkačko mesto u ekipi Manora.

                Naime Vlada Indonezije, odnosno ministarstvo omladine i sporta, spremno je na ovaj izdatak, a u duhu reklamiranja svoje države na svetskom nivou. Ministar ovog resora u Indoneziji, Imam Nahrawi, objavio je danas javno svoje pismo podrške mladom vozaču, koji je prošle sezone bio akter GP2 serije. Ovo pismo stiglo je dan nakon sastanka ministra Nahrawi i menadžera mladog vozača Piers Hunnisseta u Jakarti.

                "Sa obzirom na naš razgovor sa Rio Haryantom,i njegovim menadžerima drago nam je izjaviti kako će ministarstvo omladine i sporta Republike Indonezije garantovati isplatu 15 miliona evra za učestvovanje našeg štićenika u sledecem ciklusu F1 šampionata u timu Manora."

                "Isplata će se izvrsiti u nekoliko rata, u zamenu za reklamni prostor na trkačkim bolidima, vožnju našeg vozača i niz promotivnih aktivnosti, vezanih za reklamiranje Republike Indonezije u svetu, a pomoću ovog moćnog brenda" rekao je Nahrawi.

                Da napomenemo, Haryanto je vozio bolid Manora na nedavnom testu pneumatika koji je organizovao Pirelli u Abu Dhabiju. Manor i Hunnisset danas nisu bili dostupni za komentar.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  #38
                  Pirelli objavio komponente guma za VN Australije


                  Italijanski dobavljač obajvio je koje će komponente guma doneti na trku u Melburnu.



                  Pirelli je saopštio da će za VN Austraje doneti medijum, meku i super meku komponentu guma. Prema novom pravilu u jednom delu trke biće obavezno da se koriste medijum i meka komponenta.

                  To znači da svaki vozač mora da u svojoj garaži da ima bar po jedan slobodan set, a u trećem delu kvalifikacija timovima biće dozvoljeno da montiraju i super meku gumu.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    #39
                    Marchionne: Važno je da pobedimo na prvoj trci u 2016.


                    Predsednik Ferraija kazao je da bi bilo lepo da njegov tim pobedi na prvoj trci u sezoni.



                    "Stvari u Ferrariju se sada dobro odvijaju. Sada nam trebaju rezultati na stazi. Zato je važno pobediti na prvoj trci sezone u Australiji." kazao je Sergio Marchionne za La Gazzetta dello Sport.

                    "Znam da je tim neke poslove dosta tiho radio, ali sada su nam potrebne pobede. Prava borba kreće u 2016., ali mi računamo na naša dva vozača koje su osvajala šampionate i imamo inženjere koje nas mogu dovesti do vrha."
                    Sličan stav imao je i šef tima Maurizio Arrivabene:
                    "Da budem kompletno iskren, mi ne želimo da budemo blizu Merecdesa, želimo da ih pobedimo. Sa svim našim resursima, približavanje Merecdesu ne može biti naš cilj. Želimo da naredne sezone radimo sa još većom željom, da zaslužimo ordenje koje ćemo sa ponosom nositi. Specijalno bih se zahvalio našem predsedniku koje nas je uvek podržavao. Trkanje nam je u krvi."




                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      #40
                      Dennis: Mercedes još uvek plaća greške iz 2013.


                      Prvi čovek ove kompanije priznao je da tim još uvek skupo plaća greške koje je načinio menadžment još pre dve sezone..



                      McLaren je ove godine prošao kroz još jednu tešku sezone a prema rečima glavnog i odgovornog čoveka Rona Dennisa, koreni ovog problema leže još u 2013. godini i loših poteza koje je tada napravio menadžment tima.

                      "Ne treba puno mozganja da se shvate uzroci za današnje stanje u timu. McLaren nije imao uspešnu sezonu već dve godine, ali su ljudi brzo zaboravili kakav smo nivo dominacije imali pre par godina. Nekada izgubite kompas i idete u sasvim drugom pravcu. Mi smo napravili bolid koji je imao korenite nedostatke i bilo ga je teško razvijati. Kada se završila 2012. godina, došli smo u Abu Dabi i imali smo brz bolid. Tada se propisi nisu mnogo menjali a kljucna greška je bila ta što smo doneli odluku da napravimo kompletno nov auto. To smo shvatili posle prve trke, ali tada je sve bilo kasno."


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        #41
                        Mercedes potvrdio da Ferrari nije učestvovao u špijunaži


                        Nemački tim veruje da podaci koji su uzeti iz njihove fabrike na kraju nisu došli u ruke Ferrarija.



                        Mercedes je pokrenuo pravni postupak protiv svog inženjera Bena Hoyla, sa namerom da tim zaštiti svoje lične interese.

                        "Naša istraga pokazala je da mi nemamo razloga da verujemo da su ove informacije završile u Ferrariju. Takođe, nemamo nikakvih dokaza sa kojim bi mogli da idemo pred sud i da za to optužimo tim iz Maranela. Mercedes će nastaviti da štiti svoje interese i ozbiljno ćemo ući u postupak sa Gospodinom Hoylom." pisao je u sapštenju tima.
                        Dosta se pričalo da bi već sada Mercedesov bivši inženjer za performanse mogao da se presili u Ferrari, ali i italijanski tim potvrdio je da nije bilo formalnog kontakta između njih.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          #42
                          Marchionne: Vettel je veći Ferrarista nego što je to bio Alonso


                          Prema rečima predsednika Ferrarija, Sebastian Vettel pokazao je puno više privrženosti ka timu za jednu godinu nego li Fernando Alonso za pet provedenih sezona.



                          Vettel je u timu iz Maranela zamenio upravo Alonsa, koji se po drugi put u karijeri vratio u Voking. Ipak, Sergio Marchionne bio je puno zadovoljniji ovom promenom vozača.

                          "Vettel je fantastičan. Prošle subote on je ovde u Maranelu održao govor pred 1200 ljudi na čistom italijanskom. I to za samo jednu godinu, pa zbog toga mogu reći da je on veći Ferrarista nego li što je bio Fernando Alonso za pet sezona." kazao je Marchionne.
                          Španac je u Maranelu boravio od 2010. pa do 2014. godine, a tifozije je posebno oduševio na svom prvom nastupu kada je ostavrio pobedu za VN Bahreina.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            #43
                            Marko: Toro Rosso bi mogao da pobedi Red Bull naredne sezone


                            Helmut Marko nagovestio je da bi drugi tim Red Bulla mogao da naredne sezone pobedi svog velikog brata.



                            Slično mišljenje imao je i vozač Toro Rossa Carlos Sainz, koji je izjavio da bi njegov tim sa Ferrarijevim motorima iz 2015. mogao da postigne mnogo više nego Red Bull sa rebrendiranim Renaultovim agregatima.

                            "To je samo teorija, mogli bi smo da naredne sezone budemo ispred Red Bulla. Ferrarijev motor mogao bi da ima 50-60 konjskih snaga više." kazao je mlađi Sainz.
                            Ipak, Helmut Marko veruje da je razlika između Renaultovog i Ferrarijevog motora veća:
                            "Motor iz Maranela je za oko 80 konjskih snaga jači od Renaultoovg motora iz prošle sezone. Ako Francuzi ne poprave agregat i naredne godine, onda bi opcija da Toro Rosso bude brži od Red Bulla potpuno moguća."
                            On je kazao da će Red Bull naredne sezone proći kroz godinu transformacije.
                            "Pred nama je bio veliki izazov da napravimo dobar bolid za 2016., jer uveliko radimo na projektu za 2017. kada se pravila dosta menjaju. To će tada biti sasvim novi auto."


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              #44
                              Moncu ipak čeka svetlija budućnost?


                              Italijanski parlament promenio je zakon koji ujedno povećava opcije za ostanak VN Italije u kalendaru.



                              Italijanski list La Repubblica prenosi da se posle maratonske sednice koja je trajala 37 sati, glavni komesar za raspodelu budžeta dao je zeleno svetlo za odobravanje zakona koji će pomoći da VN Italije ostane u hramu motorsporta.

                              La Gazzetta dello Sport takođe prenosi da bi uskoro za sto mogli da se nađu organizatori trke i prvi čovek Formule 1 Bernie Ecclestone, kako bi se dogovorili o nastavku saradnje i posle 2016.
                              "Odobravanje ovog zakona bio je najteži deo posla za nas." kazao je Angelo Sticchi Damiani, predsednik auto-moto kluba Italije.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                #45
                                Taffin: Ilmor je puno poboljšao naš novi motor


                                Operativni šef Renaulta kazao je da im je kompanija Ilmor puno pomogla u razvijanju novog agregata.



                                Francuski proizvođač je posle jedne teške sezone odlučio da se u šampionat naredne godine vrati kao konstruktor, ali je priznao da je prve probleme u ovoj godine iskusio već na predsezonskim testovima.

                                "Ako uzmemo sve u obzir, mislim da smo obavili dobar posao. To je bio samo slučaj u pojedinim oblastima jer smo imali tri vrste problema." kazao je Remi Taffin.
                                On je dodao da su najveći problem pravili klipovi, elektronika na agregatu kao i sa kašnjenje sa odlukama koje su se ticale daljeg razvoja.
                                "Mi smo prošle zime puno želeli da napravimo dobar agregat, da smo na kraju izgoreli u toj želji. Ali, ovaj koktel problema dozvolio nam je da naučimo kako da se ove stvari više ne ponavljaju."
                                Taffin je kazao da je i Ilmor kompanija davala određene ideje o daljem razvoju Renaultove pogonske jedinice.
                                "Oni su bili tu i uvek su donosili različite ideje na stolu, na kojima smo mi spremni da radimo i u narednoj sezoni, ali je lepo što ćemo uvek od njih imati da čujemo stručnu ekspertizu. Sada imamo jasan put u kome smeru trebamo da se razvijamo."


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X