F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Rosberg: Ferrari još nije pokazao svoju pravu snagu


    Trenutno vodeći vozač u šampionatu kazao je da njihov najveći rival još nije pokazao svoj puni potencijal.



    Nico Rosberg uspeo je da pobedi i na drugoj trci sezone u Bahreinu, kada mu je ozbiljan otpor pružio Kimi Raikkonen.

    "Mi znamo da nam je Ferrari jako blizu. To smo videli u kvalifikacijama, što nas je nateralo a vadimo sve trikove iz džaka. Mislim da oni još sve nisu pokazali, pratili li su ih određeni problemi i zato nismo imali prilike da ih vidimo u punom sjaju. Moramo biti oprezni jer su oni dosta jaki." izjavio je Nico Rosberg.
    Iako je Mercedes pobedio na poslednjih osam trka u Formuli 1 ako računamo i prošlu sezonu, od toga je Nico Rosberg zabeležio pet trijumfa, postoje jasni dokazi da je tim iz Maranela smanjio razliku i da je bio u prilici da pobedi na trkama u Australiji i Bahreinu.
    "Jasno je da bi trka bila drugačija ukoliko bi Sebastian Vettel startovao." kazao je šef Merecdesa Toto Wolff.
    Sa druge strane Maurizio Arrivabene kazao je da bi Kimi Raikkonen imao mnogo veće šanse za pobedu da je imao dobar start na trci.
    "Kimi je imao problem na startu, što mu je uzelo veliki danak na trci. Mislim da mu je to dosta uticalo da dođe do pobede. Njegov način vožnje na trci je bio odličan, potpuno spektakularan."


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Ecclestone: Red Bull bi tukao Mercedes sa istim agregatom


      Kako je i nova F1 sezona ponovo krenula u znaku dominacije Mercedesa, Bernie Ecclestone veli kako bi ih ravnopravno mogla izazvati samo ekipa koja bi imali njihov motor.



      Prošle godine, Red Bull je smtrao kako je posao sa Renaultom prošlost, i da je dil sa Mercedesom ugovoren, pa su već bili i najavili razlaz sa Francuzima. Međutim, iz bilo kog razloga, prekidač nikad nije pritisnut i Red Bull je bio prisiljen družiti se sa Renault i ove sezone. Sa druge strane, iako je Ferrari značajno smanjio zaostatak, prvi čovek Formule 1 smatra kako bi Mercedes ove sezone pravog izazivača mogao imati samo u ekipi koja bi imala njemački motor:

      "U stvari je smiješno, jer smo imali tim koji je htio isti motor, a to je Red Bull. Isti motor, a oni su potpuno drugačiji tim. Mislim da je problem što su Mercedesi toliko dobri i superiorni. Konstantno su prvi-drugi, ili tu negdje. Sve dok se takmiče, oni neće dati taj primat, u to budite uvjereni. To je njihov moto. Uvijek će htjeti da budu prvi. Dok su na snazi ovi motori, i slični ovim nijedna ekipa koja nema njihov agregat neće moći da ih izazove."
      "Čak i ako to bude značilo trošenje ogromnih suma novca, i bacanje novca, na kraju, Mercedes će to uraditi da zadrži vrh. To je tako. Kad je F1 bila najbolja, recite mi onda kad su svi vozili na Cosworth motorima, više ili manje iste snage. Znači, ako ne ujednačimo motore, ako ih de dovedemo na sličan dijapazon, od Formule 1 nema ništa." izjavio je Ecclestone.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Renault planira bodove u Kini


        Francuski tim naglasio je kako je glavni cilj ove sedmice osvajanje bodova u Šangaju, i kako je taj plan sasvim u okviru njihovih mogućnosti u ovom trenutku.



        "U prve dve trke smo bili prvi bolid koji je trku završio izvan bodova, "kaže direktor tima, Cyril Abiteboul. "To nam daje jasnu viziju našeg cilja, a to je završiti u bodovima, i precizno znamo šta moramo učiniti da taj cilj ostvarimo. Prve trke dale su nam jasnu viziju našeg mesta u poretku."

        Renaultov šef tima, Frederic Vasseur, naglasio je kako tim sebe vidi u stalnom i naglom menjanju snaga na gridu F1:
        "Što se tiče trkačkog tempa, postoje pozitivni znakovi. Nismo daleko od Williamsa, i nismo tako daleko od završavanja u bodovima."


        Renault mora da se pobrine o nizu gorućih problema, koji se tiču šasije i nekih problema sa ljudskim resursima, što je jako dobro, po mišljenju tehničkog direktora Nicka Chestera. On misli da, ako ubrzo reše probleme sa šasijom, tim može biti jako uspešan u 2016:

        "Naš trkački tempo veoma je blizak timovima u sredini grida. To znači da svaku doradu bolida moramo iskoristiti za skok u performansama, i osvajanje bodova, što je veoma blizu. Naš kvalifikacioni tempo je dosta iza trkačkog, tako da je ovo sigurno područje na kom moramo raditi, ali to sigurno ide ruku pod ruku sa ukupnim dobijanjem performansi." kaže Chester.




        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          McLaren uveren da će Alonso biti spreman za VN Kine


          Tim iz Vokinga uveren je da će Španac biti fizički spreman za predstojeću rundu u Šanagaju.



          Fernando Alonso i dalje se oporavlja od povreda koje je zadobio na prvoj trci u Australiji, pa je zbog toga bio primoran da propusti i VN Bahreina, gde je njegovo mesto zauzeo test vozač Stoffel Vandoorne koji je i ujedno McLarenu doneo prve poene. Španac je preko društvenih mreža objavio fotografije kako se sprema za nove izazove, a konačnu odluku o učeću na trci doneće lekari FIA-e posle medicinkih pregleda u četvrtak.

          "Uvereni smo da će Alonso proći test, ali će FIA dati konačnu odluku." kazao je šef tima Eric Boullier.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Alonso nepotvrđen za VN Kine a Button dobija novi motor


            Vozač britanskog tima tvrdi da je spreman za vikend u Šangaju ali da čeka odobrenje lekarskog tima FIA.



            Fernando Alonso nije 100 % siguran da će biti u sedištu bolida za VN Kine, a ako ne, Stoffel Vandoorne biti će spreman da ga zameni, što uopšte nije loše za navijače, budući da je mladi Belgijanac zabeležio jedine bodove za McLaren u ovoj sezoni.

            Alonso i dalje pati od naprsnuća rebara tokom incidenta u Melbrunu:
            "Jako mi je žao što nisam mogao voziti u Bahreinu, ali sam morao poštovati odluku lekarskog tima FIA. Dok se nadam povratku u kokpit bolida u petak, moram odraditi još jedan lekarski pregled, gde će doktori odlučiti da li sam spreman. Ništa ne možemo pretpostaviti, ali ja treniram kao da ću voziti."

            Njegov suvozač, Jenson Button u Kini koristiće već drugi pogonski agregat. Smatra da bolid mnogo bolje funkcioniše nego prošlogodišnji i da je najkvalitetnija stavka agregat, ali da je ipak osnova bolida pouzdanost.

            Po rečima glavnog šefa Honda sportskog odela, Hasegawe, do sada je fokus bio na ERS bolida, a od sada je sve prebačeno da povećanje krajnje maksimalne brzine:

            "Ne želim nikog da ponižavam, ali, uz krajnje poštovanje, i bolide kalibra Saubera morate prestići na stazi. Mislim da to dolazi iz krajnje maksimalne brzine i krajnjeg maksimalnog broja obrtaja, i većini je to vrlo jasno."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Campos: Rio bi glatko dobio Pascala "jedan na jedan"


              U momentu kada jednog od vozača Manora bije glas da vozi samo radi ogromne finansijske zaleđine, u njegovu odbranu staje bivši šef iz doba kada je vozio u GP2 seriji.



              Haryantov bivši gazda uzvratio je ne prečeste navode novinskih glasila da je Indonežanin vozač sa plaćenim mestom u F1. Zajednička analiza je takva da, dok Werhlein guran od strane Mercedesa vozi većinom radi vozačkog kvaliteta, do tada Haryanto ima ogromnu finansijsku podršku i samim tim mesto u Manoru.

              Ali, bivši F1 vozač i sada vlasnik GP2 tima, Adrian Campos, misli potpuno drugačije. Haryanto je prošle sezone vozio za njegov tim i završio kao 4. u ukupnom plasmanu. Po Camposu, on je bukvalno pomeo aktuelnog prvaka Stofella Vandoorna u nekoliko veoma bitnih trka:
              "On je čovek koji sebe meri prema Vandoornu i tukao ga je u direktnom dvoboju dva puta." rekao je on za španski El Confidential. "Vandoorne je onaj posebni, jedan od najboljih i svako na svetu shvata da je Belgijanac nešto sasvim posebno, ali Rio je jedini koji ga je tako porazio u borbi jedan na jedan. On dolazi uz podršku sponzora, ali nije takav vozač. Maldonado jeste, on nije."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Key: Nemam pojma šta Red Bull radi


                Tehnički direktor Toro Rossa kazao je da on nema informacija o ono šta radi njihov "stariji brat".



                U novijoj istoriji Formule 1, sa novim propisima sada je dozvoljena saradnja između većih i manjih timova, posebno ako postoji korišćenje određenih delova. Čist primer ove saradnje jeste Ferrari i novajlija Haas.

                "Postoje određene oblasti na kojima možemo da sarađujemo. U prošloj sezoni ta saradnja je bila jača, jer smo koristili isti motor, menjač i hidrauliku." kazao je James Key, gde je prokomentarisao odnose u prošloj sezoni između Red Bulla i Toro Rossa.
                Sada se situacija promenila, Toro Rosso je promenio dobavljača agregata što znači da se saradnja između između Milton Kinsa i Faence smanjila.
                "Naši bolidi su totalno drugačije koncipirani. Sada pravila nalažu da svaki tim posebno dizajnira aerodinamiku, što puno utiče na ostatak bolida a trenutno imamo i drugačije motore. Stvarno ne znam šta Red Bull radi. Na primer, ne znam kako im funkcioniše prednje krilo." dodao je tehnički direktor Toro Rossa.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Haasov mehaničar spasio Grosjanovu trku u Bahreinu


                  Šef ekipe otkirio je da je Roman Grosjan imao određenih problema na završnom pitstopu.



                  Guenther Steiner, prvi operativac Haas tima kazao je da je njihov vozač Roman Grosjan imao problema sa montiranjem zadnje leve gume na svom zavrnom servisu tokom VN Bahreina. Tada je mehaničar tima video problem, opet skinuo pneumatik i pravilno ga montirao, što je servis produžilo za samo par sekundi i spasao Francuza od sigurnog odustajanja.

                  "U trećem pitstopu imali smo problema sa montiranjem točka. Svu zaslugu pripisujem mehaničaru, koji je prepoznao mogući problem i ponovo odradio svoj posao. Da nije to uradio možda bi smo morali da parkiramo bolid posle samo dve krivine. Znači, imali smo problem koji smo rešili, možda smo se 2 sekunde duže zadržali, ali smo uspeli da dođemo do cilja." rekao je Steiner.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Rosberg ne razmišlja o novom ugovoru sa Mercedesom


                    Claire Williams predviđa da će ove godine biti veoma zanimljivo na tržištu vozača.



                    Na kraju ove sezone nekoliko sedišta u vodećim timovima može biti otvoreno, jer su pojedini vozači ušli u završnu godinu svog ugovora. Pre svega tu se misli na Mercedes, Ferrari, Red Bull, Renault, McLaren i Williams. Sigurno jedno od najtraženijih biće mesto Nica Rosberga, koji je izrazio da nije zabrinut zbog ove situacije.

                    "Trenutno ne razmišljam o ugovoru. Zašto bih? Lepo mi je ovde. Imam dobru saradnju sa timom i ovde sam već nekoliko godina." kazao je Nemac.
                    Sa druge strane po mišljenju Claire Williams za timove ovo će biti velika i teška igra.
                    "Ovo će svakako biti zanimljivo leto, jer puno vozača izlazi iz ugovora. Biće prilike za nas kao tim. O tome ćemo razmišljati kada dođe vreme."


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Sauber opet u finansijskim problemima?


                      I pored toga što se špekuliše da članovima tima ponovo kasne plate, u Hinvil je stigao još jedan sponzor.



                      U poslednje vreme pojavile su se vesti da švajcarski tim nema sredstava da ispati plate svom osoblju, kao i da nemaju novca za put u Šangaj. Ipak, oprema tima je na svu sreću stigla na stazu, a kako navode pojedini mediji za sve ovo zaslužni su sponzori Marcusa Ericssona. Naime, grupa sponzora koja je okupljena oko ovog vozača je svoje obaveze iz ugovora uplatila ranije, što je pokrilo određene rupe u budžetu.

                      Sa druge strane tim je dobio i novog sponzora a u pitanju je Dranix Technology Development, kompanija koja se bavi onlajn igrama na sreću. Ova saradnja ugovorena je za azijske trke šmapionta, pa će se njihovi logotipi pored VN Kine pojaviti i na trci u Sinapuru.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Mercedes očekuje različite strategije u Kini


                        Tehnički direktor Mercedesa kazao je da se na stazi u Šangaju očekuje velika degradacija guma.



                        Pirelli se za VN Kine ove godine odučio da između ostalog donese super-meku komponentu, koja bi prema navodina nemačkog tima mogla da izdrži samo pet krugova. Zbog toga kvalifikacije bi mogle da imaju ključnu ulogu, posebno za sve timove koji se odluče za ovu komponetu, jer će u trci morati ranije da odu na servis.

                        "Ova staza sasvim drugačije utiče na gume nego li što smo imali prilike da vidimo u Melburnu ili Bahreinu. Komponente su slične kao i na prve dve trke, pa tako biće zanimljivo kako će vozači sve to kombinovati. Po prvi put videćemo super meku gumu ovde, a ona bi trebalo da bude dobar izbor za kvalifikacije ali ne baš i za trku. To će otvoriti prostor za različite strategije, što bi trebalo da stvari učini zanimljivije." kazao je Paddy Lowe.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Marchionne jača svoju poziciju u Ferrariju


                          Sergio Marchionne trebalo bi da preuzme još jednu važnu ulogu u Maranelu.



                          Prema pisanju Bloomberg novinarske agencije, predsednik Ferrarija i Chrysler grupe trebalo bi da zauzme mesto i izvršnog direktora glavnog odbora Ferrarija, pošto Amedeo Felisa ide u penziju. Ovo bi bila još jedna i nizu funkcija Sergia Marchionnea koji obavlja poslove u kompanija CNH, SGS, Exor i Philip Moris.

                          Kako se dalje navodi Felisa je bio jedan od najvećih i najboljih saradnika Luce di Montezemola, a posle dolsaka Marchionnea na vodeće mesto, ovaj Italijan je izgubio poziciju u kompaniji.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Hamilton kažnjen pomeranjem pet mesta na startu


                            Vozač Mercedesa dobio ja kaznu pomeranjem za pet mesta na startu zbog promene menjača.



                            Bolid Lewisa Hamiltona detaljno je ispitan posle trke u Bahreinu, gde je na prvoj krivini bio učesnik jednog incidenta sa vozačem Williamsa. Mercedesov automobil je tada izdržao sve napore, što je pomoglo Britancu da dođe do podijuma, ali je kasnije utvrđeno da je najviše oštećenja pretrpeo menjač.

                            "Menjač na Lewisom bolidu pretrpeo je ozbiljna oštećenja u Bahreinu, pa samo zato sproveli kompletnu istragu. Doneta je odluka da se on promeni kako ne bi došlo do odustajanja." saopštio je Mercedes.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Alonso dobio privremenu dozvolu za učešće na trci u Kini


                              FIA još zvanično nije potvrdila da vozač McLarena može da učestvuje na trci u Šangaju.



                              Fernando Alonso dobio je privremenu dozvolu za učešće na trci za VN Kine, jer određeni papiri sa medicinskim nalazima još nisu izdati. Naime, lekari FIA-e zadovoljni su stanjem Španca, ali će on morati na dodatne preglede i posle prvog treninga.

                              "Osećam se dobro. Iskreno u Bahreinu bio sam 100% psihički spreman za trku ali fizčki nisam, jer sam osećao dosta bolova. Sada se situacija znatno poboljšala i sada sam 120% psihički pripremljen i 100% fizički. Poslednjih par dana su se stvari vratile u normalu, lepo treniram, vozim bicikl i plivam. Tokom noći odlično spavam što nije bio slučaj posle Australije, kada sam zbog povrede rebara morao da ležim samo na jednoj strani." izjavio je Alonso.


                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rosberg najbrži na prvom treningu u Kini


                                Prvi slobodan trening obeležio je Felipe Massa koji je imao velikih problema sa pucanjem pneumatika.



                                Pre početka treninga vremenski uslovi bili su veoma topli. Temperatura vazuduha bila je 19 stepeni dok je temperatura staze bila na 33 podeljku. Fernando Alonso dobio je privremeno zeeno svetlo da se nađe na prvom treningu, ali će odmah po njegovom završetku otići na dodatan lekarski pregled.

                                Posle uvodnih par minuta i završenih instalacionih krugova, prvo vreme postavio je Lewis Hamilton koji je stazu Šangaji obišao za 1m38.802s, posle čega je doživeo okretanje na stazi. U prvoj trećini sesije i Felipe Massa doživeo je veći problem, pošto se zbog problema sa pneumatikom okrenuo na prilazu na četvrtoj krivini, posle čega je na stazi uvedeno stanje virtuelnog sigurnosnog automobila a kasnije i crvena zastava. Na sat vremena do kraja, na treningu je ponovo bilo aktivno trkačko stanje.
                                Jenson Button bio je prvi vozač koji je stavio super meke gume i koji je ovom prilikom zabeležio vreme od 1m39.974s. Lewis Hamilton doživeo je još jedno okretanje i to sada na 11. krivini, jer su mu zadnji točkovi blokirali. Na pola sata do kraja na stazi se pojavio i Felipe Massa, prvi put posle incidenta, ali mu se odmah isti problem ponovio.
                                U tim momentima izbačena je još jedna crvena zastava, jer je Kevin Magnussen imao takođe problema sa pucanjem zadnjeg levog točka. Dancu je na zadnjem pravcu eksplodirao pneumatik, što je ostavilo puno gume na stazi a njegov Renault pretrpeo je značajno oštećenje.

                                Na osam minuta do kraja na treningu je ponovo aktivna bila zelena zastava, pa je tako Nico Rosberg u narednim krugovima bio brži od svoh timskog kolege za nešto više od jedne desetinke. Treći je bio Vettel, četvrti Ricciardo a na petom mestu bio je Kimi Raikkonen.




                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X