F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Sauber: Očekivali smo više od kvalifikacija


    Ova vozača tima nisu uspela da prođu prvu rundu kvalifikacija za VN Bahreina.



    "Imao sam solidne kvalifikacije, ali mislim da rezultat to ne pokazuje. Kao tim obavili smo dobar posao. Znamo da na fali još tempa, jer svakako ne možemo biti zadovoljni da ispadnemo u ranoj fazi. Videćemo šta će se sutra desiti." kazao je Marcus Ericsson.
    "Očigledno je da smo imali određenih problema sa bolidom. Moramo da pogledamo detalje. U drugu ruku, imamo i dobru polaznu tačku iz podataka koje je sakupimo moj kolega. Moramo da se što bolje pripremimo za sutra." dodao je Felipe Nasr.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      Renault: Ovo nije bila dobra sesija za nas


      Francuski tim takođe nije uspeo da se plasira u Q2.



      "Imao sam samo jedan kvalifikacioni krug, jer smo čuvali gume za trku. Da nisam imao kaznu ja bih u ove kvalifikacije ušao sa savim drugačijim raspoloženjem. Ali, ako pogledamo moj tempo, mislim da imamo potencijala da stignemo do bodova. Krenućemo agresivno u trku i videćemo šta se može desiti. Želim da uživam." kazao je Kevin Magnussen.

      "Tim je odradio dobar posao. Pokušali smo sve ali nismo našli dovoljno tempa. Imali smo bolje kvalifikacije u Melburnu, pa se nadam da se situacija na trci može promeniti. Staza nije teška za obilaženje kao što je to bilo na predhodnoj trci, pa se zbog toga svašta može desiti." dodao je Jolyan Palmer.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Šefovi timova nisu uspeli da se dogovore oko novog kvalifikacionog formata


        Danas na su svi predstavnici timova imali sastanak sa vodećim ljudima Formule 1 i FIA-e.



        Odmah posle održanih kvalifikacija za VN Australije, svi vodeći ljudi u Formuli 1 održali su sastanak sa temom promene kvalifikacijonog formata, ali je ipak odlučeno da se ovom sistemu i u Bahreinu da nova šansa. Kao što je i ranije bilo dogovoreno, novi satanak bio je održan danas, tema je bila ista, ali rešenje idalje nije pronađeno. Zbog toga ova grupa ljudi ponovo će sesti za sto u četvrtak kako bi se saslušali i novi predlozi.

        SkySport piše da se razmatraju još neki formati, dok Christian Horner zajedno sa promoterima trke želi da se vrati sistem određivanja grida iz prošle sezone. Sa druge strane Claire Williams je predložila da se umesto prošlogodišnjeg formata osmisli nov, sa potpuno novim pravilima.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Rosberg ispred Raikkonena odneo pobedu u Bahreinu


          Nico Rosberg uspeo je da na stazi Sakir zabeleži svoju drugu pobedu u ovoj sezoni.



          Pre početka trke vremenski uslovi bili su baš prijatni. Temperatura pre mraka bila je 23 stepena dok je staza bila dostigla 30 podeljak. Prvih osam vozača na gridu je na svojim bolidima imalo super meku gumu, dok su nju takođe koristili i Grosjean, Verstappen, Gutierrez, Button, Perez, Palmer i Vandoorne.

          Još u krugu za zagrevanje, Sebastiana Vettela je izdala Ferrarijeva pogonska jedinica, pa je morao da na 11. krivini parkira svoj bolid. Mercedesovi vozači su odmah poveli trku, ali na prvoj krivini Hamilton je imao kontakt sa jednim od vozačem Williamsa, što ga je bacilo na začelje grida. Trku je poveo Nico Rosberg ispred Felipe Massa, Valtterija Bottasa, Daniela Ricciarda dok je Kimi Raikkonen bio na petom mestu. Sergio Perez je morao ranije u boks zbog zamene prednjeg krila dok je Raikkonen postavio najbrži krug.
          Finac u Ferrariju je jako brzo sustigao Riccirada koji je imao oštećeno prednje krilo. Posle jedne greške Australijanca, Raikkonenu su se otvorilan "vrata" i tako je preuzeo četvrto mesto a ispred sebe je imao samo dvojac Williamsa. Ubrzo zatim Kimi je obišao i Bottasa a od trke u 8. krugu odustao je Jenson Button. Hamilton je u tim trenucima takođe uspeo da obiđe Bottasa dok se Felipe Massa odlučio da ode do boksa. Do tada Nico Rosberg uspeo je da napravi 12 sekundi prednosti u odnosu na drugoplasiranim Raikkonenom.
          U 10. krugu Valtteri Bottas je morao da odsluži kaznu "prođi kroz" zbog izazivanja incidenta sa Lewisom Hamiltonom. Tri kruge kasnije Kimi Raikkonen ide na svoj prvi servis gde je svoje super meke gume zamenio mekim. Finac se na stazu vratio iza Masse i Ricciarda ali posle par krivina uspeo je da obiđe vozače Williamsa i Red Bulla. Rosberg je takođe u sledećem krugu odradio servis pa je i on stavio meke pneumatike. Lewis Hamilton je posle duže jurnjave uspeo da obiđe Daniela Ricciarda i tako preuzme treće mesto dok je Roman Grosjean uspeo da se nađe ispred Felipea Masse.
          Do 22. kruga Nico Rosberg imao je višak od 12.7 sekundi u odnosu na Kimija Raikkonena, dok se na trećoj poziciji nalazio Lewis Hamilton. Grosjean je nastavio sa agresivnim tempom, pa se na njegovom nišanu našao i Ricciardo, gde je posle jednog duela Francuz preuzeo četvrtu poziciju. Aktuelni šampion je u 29. krugu otišao na još jedan servis a ovom prilikom montirao je super meke gume. Krug kasnije istu stvar čini i Kimi Raikkonen pa i Nico Rosberg, dok je Carlos Sainz morao da odustane.
          Stoffel Vandoorne je odlično vozio na svom prvom nastupu, pa gde je vodio bitku sa vozačima Williamsa, dok je Pascal Weehrlein zauzimo veoma dobro 12. mesto. Raikkonen se na 20. krugova do kraja odlučio da ode na poslednji redovan servis, gde su mu mehaničari montirali meke pneumatike. Nico Rosberg se odlučio da pokrije Ferrariju taktiku, pa se već u narednom krugu našao u boksu gde je takođe stavio meke gume. Finac je posle ove runde pitstopova uspeo da smanji rezliku za Nemcem na ispod 4 sekunde a Hamilton se takođe odlučio na istu strategiju kao vodeći dvojac.

          Roman Grosjean nastavio je sa odličnim vožnjama na današnjoj trci, gde je na 10 krugova pre kraja uspeo da obiđe Felipe Massu i preuzme šestu poziciju. U samom finišu veliku brobu vodili su Ericsson i Magnussen kako i Kvyat i Bottas. Do kraja trke Wehrlein je pokuašavao na sve načina da obiđe Ericssona, dok je Rosberg idalje imao udobnih 6 sekundi prenosti nad Raikkonenom. Na kraju Nemac u Mercedesu odnosi pobedu ispred Finca dok je kao trećeplasirani bio Hamilton. Četvrti je bio Ricciardo, Grosjean je bio pet ispred Verstappena, Masse, Kvyata, Bottasa dok je poslednji poen otišao Stoffelu Vandoornu.


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Raikkonen: Loš start me je koštao borbe za pobedu


            Finac žali zbog lošeg starta nakon koga je bio usporen iza sporijih vozača.



            „Rezultat svakako nije loš, ali sam jako loše startovao i nakon samo jednog kruga sam zaostajao punu dužinu pravca za Rosbergom. Iz te pozicije je bilo jako teško sustići ga i uradili smo šta smo mogli. Naša brzina je bila prilično dobra, ali nedovoljna za pobedu. Potpuno nam je jasno da nismo imali sreće sa Sebastianom i očigledno imamo posla pred sobom“, izjavio je Raikkonen.



            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Vandorne doneo McLarenu prvi poen u sezoni


              Mladi Belgijanac je na najbolji način opravdao ukazano poverenje.



              Stoffel Vandorne je trku za VN Bahreina završio na desetom mestu i tako doneo prvi bod McLarenu u ovoj sezoni. Belgijanac je prilku da debituje dobio zahvaljujući odluci FIA-e, koja nije dozvolila Fernandu Alonsu da se trka zbog povreda zadobijenih u Australiji.

              "Start je bio malo tažak, ali na kraju sam uspeo da izvučem maksimum. Ovo je moj prvi nastup u Formuli 1 i mislim da svi mogu biti zadovoljni. Još od početka vikenda osećao sam se dosta ugodno. Potrudio sam se da ne pravim greške. To je dalo rezultata i na kraju došao sam do jednog boda. Nisam imao nikakva očekivanja ali ipak za mene ovo je veliki uspeh." kazao je Stoffel Vandorne.


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Mercedes: Rosberg i Hamilton, zadovoljni ostvarenim


                Nemac je logično bio srećan zbog nove pobede, dok je Hamilton bio zahvalan što je uopšte završio trku.



                „Bio je ovo sjajan vikend. Puno sam radio na startovima i danas sam odlično krenuo. Nakon toga sam kontrolisao trku i vozio bezbedno sa bezbednom strategijom. Drago mi je što sam započeo sezonu na najbolji mogući način. Ne razmišljam o borbi za titulu. Jednostavno idem korak po korak i maksimizujem performanse onoga što imam. Sama trka je bila jako duga. Osećao sam se kao da je trajala 6 sati. Bilo bi lepo da je bilo borbe. Očekivao sam da se mi i Ferrariji boriti, ali je start nametnuo drugi ritam“, izjavio je Rosberg.

                „Mislim da su dva loša starta od početka sezone bila dva odvojena incidenta. Ipak, oba puta je bilo bolno, danas možda i nešto više nego u Australiji. Čestitam Nicu. Nije imao komplikovanu trku, ali meni je drago što sam osvojio bar neke bodove, pošto je lako moglo da se dogodi da ne završim trku. Što se strategije tiče, tim se nadao da bi na stazu možda izašlo vozilo bezbednosti i zbog toga sam ostao duže na stazi. Imao sam puno štete i to je bio jedini način da se možda borim sa Kimijem“, rekao je Hamilton.


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Grosjean: Ovo je neverovatno iskustvo


                  Francuz je ponovo oduševio sve ljubitelje F1 svojom odličnom predstavom.



                  U vožnji kruga za publiku, Grosjean je oduševljeno vikao na radio vezi svojoj ekipi:

                  "Momci, ovo je američki san. Veliki posao, hvala vam svima. Što je najbitnije, ove godine imam kočnice. To stvarno pomaže."
                  Francuz je danas odradio agresivnu pit-stop strategiju, a dva puta je koristio ultra meke gume u svojim kratkim stintovima:
                  "Bila je nevjerovatna borba sa Williamsom, Red Bullom i Toro Rossom. Nisam imao nikakvih problema. Mogao sam voziti auto na super mekim gumama onako kako sam htio. Ima još dosta područja u kojim se možemo popraviti, ali ovo je san. Jako sam srećan u automobilu. Imam veliko povjerenje u kočnice, što je možda i presudan faktor. To mi daje ogromno samopouzdanje i to je osnova svega. To mi omogućuje da iskoristim sav potencijal bolida."


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Ricciardo srećan nakon „dosadne trke“ do četvrtog mesta


                    Australijanac nastavlja da prikuplja bodove nakon odličnog četvrtog mesta na današnjoj trci u Bahreinu.



                    „Start je bio interesantan pošto sam stekao utisak da nisam baš najbolje krenuo. U prvoj krivini je bila gužva. Video sam kontakt ispred sebe, ali nisam uspeo da se izvučem, pa sam i ja imao oštećeno prednje krilo. Plašio sam se da ću morati na zamenu, ali šteta na kraju nije bila tako velika. Nisam sumnjao u strategiju tima i verovao sam da je prelazak na srednje-tvrdu gumu bio ispravan izbor. Nismo se borili ni sa kim n i ispred ni iza sebe tako da je ta komponenta bila bezbedan izbor“, izjavio je Ricciardo.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Bottas: Malo sam iznenađen kaznom


                      Finac je rekao da je šteta što je dobio kaznu, ali je dodao da je njegova greška koštala puno i Lewisa Hamiltona.



                      „Iskreno, nisam ni pokušavao da ga obiđem. Više sam bio fokusiran na ljude iza sebe i nisam želeo da dopustim da me neko prođe sa unutrašnje strane. Zato sam morao kasno da kočim. I ranije sam bio u takvim situacijama, ali sam gubio pozicije zbog konzervativnosti. U krivini se napravila velika gužva i svi su gotovo zaustavljali bolide na temenu krivine. Šteta je jer me je to koštalo pozicija, a koštalo je i Lewisa. Malo sam iznenađen kaznom, ali moraću još jednom da pogledam snimak“, izjavio je Bottas.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Palmer: Ovakve stvari se dešavaju u trkanju


                        Palmer želi što pre da zaboravi svoje odustajanje sa VN Bahreina i fokusira se na trku u Kini.



                        „Radovao sam se ovoj trci nakon dobrog debija, ali sam razočaran što nisam došao dalje od formacijskog kruga. Mislim da smo imali šansu da napredujemo. Sve je bilo u redu sa bolidom do poslednje krivine i onda sam morao samo da produžim u boks. Izgleda da je bio hidraulički problem, ali tek treba da analiziramo situaciju. Ovakve stvari se dešavaju u trkanju i sada želim da se što pre fokusiram na trku u Kini“, izjavio je Palmer.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Vettel: Ovaj problem je za mene bio veliko iznenađenje


                          Sebastian Vettel je Formuli 1 prvi put doživeo situaciju da nije mogao da startuje na trci.


                          Nemac je već u formacijskom krugu morao da odustane sa trke, što je bio veliki šok za njega kao i za ceo tim. Ova situacija sve više podgreva sumnje da italijanski tim ima problema sa svojom pogonskom jedinicom, pre svega sa turbo punjačem.

                          "Za mene je ovo bio veoma kratak dan. Nisam stigao ni čak da se uživim. Imao sam problem sa motorm, digao se dim iz bolida, izgubio sam snagu i odlučili smo da zaustavimo bolid. Naravno da je ovo sve frustrirajuće za nas. Ovaj problem je za nas veliko iznenađenje, pa nas očekuje veća analiza. Znamo da nas čeka još puno trka i duga je godina ispred nas." kazao je Sebastian Vettel.



                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Prvi bodovi ikada u Bahreinu za Toro Rosso


                            Nekima će možda zvučati iznenađujuće, ali Toro Rosso je tek u svojoj jedanaestoj sezoni u Formuli 1 došao do bodova na VN Bahreina.



                            „Zadovoljan sam današnjim rezultatom. Mislim da smo se dobro povratili nakon slabog prvog vikenda. Tim je obavio odličan posao sa strategijom i sve je bilo savršeno, uključujući i potrošnju guma. Bolid je radio ono što je trebalo i imali smo odličan tempo. Ovo je i prvi put da je Toro Rosso uzeo bodove na ovoj stazi i jako mi je drago što smo ispisali imali deo istorije“, izjavio je Verstappen.

                            „Velika je šteta što sam morao da odustanem. Očekivao sam borbu za bodove, ali se sve završilo već u prvoj krivini. Start je bio odličan i nadoknadili smo pozicije i pored toga što smo bili na tvrđoj komponenti od ljudi oko nas. Branio sam se od par bolida, a onda me je Perez dotakao i pukla mi je guma. Nakon pit-stopa sam zaostajao ceo krug i trka je bila izgubljena. Moramo ovo što pre da zaboravimo kako bi smo se vratili jači u Kini“, rekao je Sainz.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Da li Ferrari spasava Sauber?


                              Ono što trenutno jeste sigurno, Švajcarski tim je u ogromnoj krizi?



                              Sauberovi finansijski problemi su dosta poznati široj javnosti, a zadnjih dana je ta priča prva u F1 svetu. Danas ili juče se pojavila nova vest, kao pretpostavka, da bi spasilac ovog tima mogao biti Ferrari, odnosno Alfa Romeo. Uglavnom, ovaj tim pojavio se na naslovnicama moto sport časopisa u onom trenutku kad su objavili da nemaju isplatiti februarske plate za svojih 300 zaposlenih. To je bio znak za uzbunu.

                              Sem toga, šef ekipe Monisha Kaltenborn, nije bila prisutna u Bahreinu iako je poznata da ona sa svojom ekipom ide na svaki F1 vikend. Odmah se pročulo kako je ostala u Hinwilu, gde pokušava na sve načine da nađe rešenje za novonastalu krizu.
                              Sa druge strane, kao rešenje pominje se Ferrari. Navodno, italijani su spremni da reaguju, kako bi četvrti najstariji tim na gridu spasio od propasti. Način za spas, trebao bi biti uparivanje Saubera sa Alfa Romeom.


                              Svi znamo da je nedavno Segio Marchionne, zagovarao povratak Alfe u Formulu 1.
                              "Bilo bi previše teško za Alfu da se vrati bez podrške drugog F1 tima. Sa druge strane, takva asocijacija bilo bi idealno za sve."
                              Italijanski brend ima nevjerovatnu simpatiju ovog čoveka, i on to iskazuje na svakom koraku. Njegova sklonost prema Alfi Romeo je ogromna, pa onda ovaj dil ne bi trebalo shvatiti kao glupost.



                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Wolff: Imamo hardverski problem sa kvačilom


                                Nemački tim u obe trke šampionata nije imao idealan početak trke.



                                Šef tima aktuelnog svetskog prvaka, Toto Wolff priznao je danas kako je ekipa od početka sezone u neprilikama radi problema sa hardverom njihovih bolida. Oba austomobila glatko su prestignuta u Melburnu na startu trke, da bi se takav trend nastavio i u Bahreinu, samo od strane branioca titule svetskog prvaka, Lewis Hamiltona.

                                Wolff ima nedoumice oko toga mogu li se stvari popraviti do trke u Kini:
                                "Imamo tendenciju verovanja da je to problem hardvera, nego neki sitniji problem elektronike menjačkog sistema. Takav problem ne možete rešiti između dve trke." kategoričan je Toto.
                                "Radimo na tome. Način na koji smo formirali kvačila, način na koji smo ih kalibrirali. Očito je da to različito i potimizacija zavisi od vozača do vozača pa do krajnjih granica. Uglavnom, saradnja sa Daimlerom tiče se optimizacije hardvera. Kad će sistem biti popravljen, ne mogu vam reći. Za to je potrebno malo više vremena."


                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X