F1 2016

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Pro FX-Sniper
    CBC Senator XXL
    • 11.01.2010
    • 14410
    • Medakovic
    • Alfa-Brera

    Ferrari u Rusiji donosi nova poboljšanja na motoru?


    Italijanski tim razmišlja da već na sledećoj trci spremi svoja poboljšanja na agregatu.



    I pored toga što je Ferrari prikazao dobre performanse na prve tri uvodne trke, italijanski tim nije uspeo da dođe do pobede. Kimi Raikkonen je u Australiji doživeo defekt na agregatu a goru sudbinu imao je Sebastian Vettel u Bahreinu.

    Pojedini izvori navode da je tim iz Maranela uspeo da pronađe dodatne konjske snage na testovima u labaritoriji, kao i da bi ova poboljšanja mogla već da budu primenjena u Sočiju. Takođe, isti izvor navodi da bi oba Ferrarijeva vozača trebalo da dobiju poboljšanu verziju motora.
    Sa druge strane ukoliko su ove informacije tačne, to bi značilo da će Sebastian Vettel preći na svoju treću pogonsku jedinicu od dozvoljnih pet u 2016. godini. Ipak, Nemcu to ne bi bio mnogo veliki problem, jer 30% do 40% životnog veka agregata utroši se na slobodnim treninzima, gde Ferrari može da koristi i starije verzije motora.


    You can run, but you can't hide.

    Comment

    • Pro FX-Sniper
      CBC Senator XXL
      • 11.01.2010
      • 14410
      • Medakovic
      • Alfa-Brera

      FIA povećava potrošnju goriva u narednoj sezoni?


      Timovi Formule 1 razmotriće mogućnost da naredne sezone povećaju potrošnju goriva po jednom satu.



      Strateška grupa i F1 komisja sastaće se narene nedelje kako bi donela neke važne odluke o tehničkim regulatimava koje bi naredne sezone trebalo da poboljšaju vreme kruga za oko pet sekundi. Kako navode britanski mediji, jedan deo razgovora biće vezan za nova pravila dok će drugi biti usmeren na novu generaciju bolida i njihovo ponašanje na ekonomiju potrošnje goriva.

      Bolidi koji će se naći u 2017. godini biće širi sa većim gumama, što će stvarati dodatan aero otpor, pa se pre svega potavlja pitanje da li limit od 100kg goriva po satu trke bio dovoljan kako bi automobili dobili dovoljno ubrzanja. Zbog toga, tmovi će zatražiti da se ova granica podigne na 105kg po satu.


      You can run, but you can't hide.

      Comment

      • Pro FX-Sniper
        CBC Senator XXL
        • 11.01.2010
        • 14410
        • Medakovic
        • Alfa-Brera

        Gradonačelnik Monce uveren da će njihova trka preživeti u kalendaru


        Roberto Scanagatti izjavio je da je uveren kako će VN Italije ostati u gradiću pored Milana.



        Gradonačelnik Monce izjavio je kako VN Italije ove sezone neće biti poslednja na Nacionalnom autodromu, jer se nastavljeju razgovori između njih i Bernie Ecclestona.

        "U septembru to sigurno neće biti poslednja trka Formule 1 u Monci. Znam da su pregovori dugi, ali sam uveren da ćemo naći rešenje. Ja nikako ne mogu da zamislim šampionat Formule 1 bez staze u Monte Karlu i Monci. Kao i u svim pregovorima, taktika čini svoje ali svima nama je generalno isti cilj, kao i da će rešenje biti pronađeno." izjavio je Roberto Scanagatti.


        You can run, but you can't hide.

        Comment

        • Pro FX-Sniper
          CBC Senator XXL
          • 11.01.2010
          • 14410
          • Medakovic
          • Alfa-Brera

          Renault ubeđen kako mora unaprediti šasiju bolida


          Francuski tim je u Kini doživeo je fijasko, a tehničke karakteristike bolida bile su na skromnom nivou.



          Jedan od glavnih izvršnih direktora tima, Cyril Abiteboul, veli kako ovaj proizvođač mora unaprediti šasiju svog RS16 kao i da su neophodna poboljšanja na njihovom agregatu.

          Renault se ove sezone vratio u Formulu 1 kao kompletan tim, ali na tri trke nisu osvojili niti jedan bod i sigurno su najneugodnije iznenađenje sezone. Abiteboul smatra da se napredak može napraviti sa šasijom bolida, mada uz određeni oprez, kako se ne bi sa druge strane unazadili resursi ekipe za sezonu 2017:

          "Ne mogu sakriti činjenicu da zadnja trka nije ispunila naša očekivanja. Prvenstvo nismo shvatili olako, ali nakon tri ovakve trke, moramo podvući crtu i sumirati naše utiske. Realnost jeste da moramo nastaviti da forsiramo razvoj i da poboljšamo ukupne performanse, ali bez kompromisa sa našim napretkom za 2017., gde leži naša šansa za uspeh."

          Trkački direktor tima Bob Bell, misli da šasija bolida treba napredovati u svim segmentima, a ne u samo jednom određenom:
          "Nemamo nikakav specifičan problem sa našim automobilom. Jednostavno, šasija bolida nije dovoljno razvijena u odnosu na ostale konkurente u ovom delu sezone. Fali nam aeropritiska i prijanjanje, tako da tu moramo ostvariti značajan napredak u narednim trkama sezone."

          "Propisi za narednu sezonu potpuno su drugačiji, tako da rad na ovogodišnjem bolidu nije relevantan. Moramo uskladiti sve, rad na narednoj sezoni sa trkama u ovoj, a sve u cilju nedopuštanja našim protivnicma da daleko odmaknu u svojim namerama."


          You can run, but you can't hide.

          Comment

          • Pro FX-Sniper
            CBC Senator XXL
            • 11.01.2010
            • 14410
            • Medakovic
            • Alfa-Brera

            Hasegawa: Fokus nam više nije na ERS motora


            Direktor Hondinog motosport odelenja veruje kako je vreme da se tim posveti i nekim drugim stvarima na njihovoj pogonskoj jedinici.



            Honda je ohrabrena napretkom koji je postignut sa njihovim sistemom oporavka energije (ERS), ali oni veruju kako se sada treba fokusirati na druga područja njihovog pogona.

            ERS je bio glavna slabost tima u 2015.godini, ili je bar tako klasifikovan. Nakon što je sa ekipom radio i na performansama i na pouzdanosti tokom zime, Hondin šef F1 projekta Yasuke Hasegawa je izjavio:
            "Sigurno je da smo rešili problem ERS u odnosu na prošlu godinu, ali još studiramo motor sa hibridnim pogonom i nastojimo da maksimalno anuliramo prednost ostalih timova."

            On je ubeđen kako će tim biti u mogućnosti da donese neka velika poboljšanja u toku sezone:

            "Prerano je reći koju poziciju, ali je sigurno to da nismo zadovoljni sa našom trenutnim mestom. Naravno da sve kreće od odlične šasije i nama je drago da možemo doprineti sa odličnim motorom. Važno je da javnosti i sebi pokažemo da možemo održati korak sa vodećim. To je najbitnije u ovom trenutku."


            You can run, but you can't hide.

            Comment

            • Pro FX-Sniper
              CBC Senator XXL
              • 11.01.2010
              • 14410
              • Medakovic
              • Alfa-Brera

              Steiner: Novi timovi moraju dobiti ekstra testove


              Glavni šef Haas tima smtra kako bi debitanstski timovi trebali u toku sezone od FIA dobiti nekoliko dodatnih test dana.



              Guenther Steiner misli kako bi tih par dodatnih dana trebalo biti jako korisno timovima koji debituju da bi uspešno pratili vodeće F1 timove. Sa druge strane ovo je jedan od retkih timova koji je u dve premijerne trke osvojio 18. bodova, pa ove reči prvog čoveka struke u američkom timu imaju još veću težinu i značaj.

              "Kao novi tim, hteli bismo priliku testirati par dana više od ostalih timova. Dati takvim ekipama dva, tri, ili više dana za test u odnosu na ostale, znači dati mogućnost da se izbegnu te početne male greške, koje posle mogu dovesti do ogromnih posledica po ekipu. Iskreno, to je pusta želja, ali da sam uoči Kine znao ono što znam sada, sve bi bilo puno drugačije."

              Steiner je takođe potvrdio kako Haas neće učestvovati u Pirelli testu za 2016. godinu:
              "Mi nemamo bolid iz 2015. Regulative su stroge, i nalažu bolid iz prošle sezone. Ipak, iako naporno radimo sa ovogodišnjim bolidom, test guma i neučestvovanje na njemu nas neće omesti u našem planu i programu za nastavak sezone."


              You can run, but you can't hide.

              Comment

              • Pro FX-Sniper
                CBC Senator XXL
                • 11.01.2010
                • 14410
                • Medakovic
                • Alfa-Brera

                Haas: Nećemo zadržavati Grosjeana


                Vlasnik američkog tima rekao je za svog prvog vozača Romain Grosjeana neće zadržavati u slučaju ponude vrhunskog ugovora.



                Francuski vozač otvorio je sezonu sa Haasom na vrhunski način. Zauzimanje dva plasmana u prvih deset na otvaranju sezone sa nejakim bolidom privuklo je pažnju mnogih, a samim tim otvorilo i velike kalkulacije o njegovom mogućem budućem angažmanu. Jedna od glavnih pretpostavki mnogih novinara, jeste to da Francuz želi kroz Haas osigurati prolaz u Ferrari.

                U slučaju da Scuderia odluči da Romainu ponudi mesto za sezonu 2017. Gene Haas tvrdi kako mu on ne bi pravio nikakve probleme:

                "Mislim da nikad nisam zadržavao vozača na silu. Smatram da je on trenutno sretan sa nama, ali ako bi mu neki veliki tim ponudio višemilionski ugovor, sigurno bi bio lud da ne pristane na to." kaze Gene Haas.

                "Do nekog takvog dana i dešavanja, ja ne mogu ništa drugo reći. Ono što znam, jeste da je Romain prilično kul tip i da, kad bi imao priliku sa nekim takvim timom da postane svetski prvak, da bi bilo glupo makar ne pokušati."


                You can run, but you can't hide.

                Comment

                • Pro FX-Sniper
                  CBC Senator XXL
                  • 11.01.2010
                  • 14410
                  • Medakovic
                  • Alfa-Brera

                  Button: McLaren ide u pravom smeru


                  Britanski vozač uveren je kako razvoj njegovog tima ide u dobrom smeru.



                  McLaren još od početka saradnje sa Hondom nije uspeo da se plasira u završni deo kvalifikacija, ali je na VN Bahreina Stoffel Vandoorne uspeo da za tim iz Vokinga zabeži prve bodove u ovoj sezoni. Jenson Button je pritom uspeo da na trećem treningu na stazi Sakir upiše treće najbrže vreme, što je možda znak da tim polako pronalazi tempa.

                  "Sreća nam na poslednjih par trka nije baš bila naklonjena, pa zbog toga nismo uspeli da sklopimo najbolji vikend. Imali smo nekoliko obećavajućih rezultata tokom treninga, ali nam je teško da na trci zadržimo tempo. Razvoj bolida definitivno ide u pravom smeru, ali nastavićemo sa daljim radom. U Kini smo se na kraju mučili sa gumama, ali se nadam da sa novim nadogradnjama možemo u Sočiju napraviti dobar rezultat. Nadam se da ćemo imati šansu da dođemo do poena." kazao je Jenson Button.


                  You can run, but you can't hide.

                  Comment

                  • Pro FX-Sniper
                    CBC Senator XXL
                    • 11.01.2010
                    • 14410
                    • Medakovic
                    • Alfa-Brera

                    Symonds: Invertni startni grid bi povećao preticanja na trci


                    Tehnički direktor Williamsa veruje da bi ova ideja donela na popularnosti u šampiionatu.



                    Bernie Ecclestone već neko vreme pokušava da kvalifikacije učini zanimljivijim, jer se na poslednjih 41 nadmetanja za pol poziciju, 35 pobeda otišlo Mercedesu. Upravo zbog toga, Pat Symonds misli da bi ideja sa invertnim startnim gridom mogla da doprinese većem broju preticanja.

                    "Svakao jeste ispravno da se na pol poziciji nađe najbrži bolid, ali realno je da upravo taj vozač može voditi svaki krug u ovoj trci. Tako, on nema problema sa tim da se nađe u turbulentnom vazduhu. E sada, ako malo izmešamo stvari i ako na pol poziciji stavi bolid koji nije najbrži, onda bi ostali brži vozači morali više da se potrude kako bi došli do vodeće pozicije i izađu iz turbuletnog vazduha." izajvio je tehnički direktor Williamsa.


                    You can run, but you can't hide.

                    Comment

                    • Pro FX-Sniper
                      CBC Senator XXL
                      • 11.01.2010
                      • 14410
                      • Medakovic
                      • Alfa-Brera

                      Alonso: Posle Ferrarija sam zadobio više poštovanja


                      Španski vozač izjavio je da je tokom boravka u Maranelu dobio i više poštovanja u padoku.



                      Fernando Alonso uspeo je da u 2005. i 2006. sa Renaultom osvoji dve titule šampiona, posle čega se odlučio da pređe u McLaren, gde se posle samo jedne godine opet vratio u francuski tim. Kasnije je usledio odlazak u Maranelo, gde je proveo pet sezona i dva puta bio nadomak osvajanja novih titula.

                      "Posle mog boravka u Ferrariju, mislim da sam zadobio više poštovanja u padoku. Iza sebe imam dve tutle a za njih su dosta pričali da sam ih ponajviše uzeo zbog bilida, koji je pre svega u 2005. bio previše dobar u odnosu na McLaren koji je ima puno problema. Za drugu titulu, važile su priče da su Michelinove gume bile superiore u odnosu na Bridgestonove, odnosno ljudi oduvek traže po neki izgovor. Sada je to malo drugačije, jer me ljudi više poštuju i to u godinama kada nisam uspeo da dođem do titula, jer su prepoznali moje dobre performanse." kazao je Fernando Alonso.


                      You can run, but you can't hide.

                      Comment

                      • Pro FX-Sniper
                        CBC Senator XXL
                        • 11.01.2010
                        • 14410
                        • Medakovic
                        • Alfa-Brera

                        Honda dizajnira novi koncept motora za 2017.


                        Japanski proizvođač radi na potpuno novom dizajnu svoje pogonske jedinice za narednu sezonu.



                        Ovo je tvrdnja nemačkog lista Auto Motor und Sporta i pored toga što je partner McLarena i sa ovogodišnjim dizajnom motora napravio veliki korak napred. Ipak, Honda ima najviše zaostataka na polju ERS sistema, gde McLarenovi bolidi na pravcu zaostaju čak i za 10 km/h u odnosu na Mercedes i Ferrari.

                        Kako tvrdi ovaj izvor kompanija iz Sakure doneće nova unapređenja tek u junu, koja će biti ključna u daljem razvoju motora. Michael Schmidt piše kako je Honda priznala da je napravila još jednu fundamentalnu grešku, jer je turbo jedinicu postavila odmah do V raspored motora.


                        You can run, but you can't hide.

                        Comment

                        • Pro FX-Sniper
                          CBC Senator XXL
                          • 11.01.2010
                          • 14410
                          • Medakovic
                          • Alfa-Brera

                          Šefovi timova nisu uspeli da se dogovore oko novih pravila oko motora


                          Svi šefovi timova juče su imali sastanak kako bi precizirali određena pravila vezane za aerodinamiku i agregate za 2017. godinu.



                          Nova tehnička pravila koja bi trebalo da ubrzaju vremena bolida za oko 5 sekundi po krugu, sa jedne strane naišla su na protivljenje pojedinih timova, dok sada Mercedes ne veruje da su ovakve promene uopšte potrebne.

                          "Posle tri održene trke u ovoj sezoni, videli smo da timovi imaju sve potrebne performanse kako bi trke učinili zanimljivim." kazao je šef Mercedesa Toto Wolff.
                          On navodi kako nova pravila imaju sve manje podrške ostalih timova, ali u teroji nove regulative već imaju zeleno svetlo za upotrebu i veliku su šanse da će se one desiti u 2017. godini. Takođe, veruje se da timovi nisu postigli dogovor na polju motora, jer FIA ima stroge uslove koje se tiču cene, mogućnosti snadbevanja, buke i samih performansi. Rok za ovaj dogovor je svakako kraj ove nedelje.


                          You can run, but you can't hide.

                          Comment

                          • Pro FX-Sniper
                            CBC Senator XXL
                            • 11.01.2010
                            • 14410
                            • Medakovic
                            • Alfa-Brera

                            Renault testira Sirotkina na prvom treningu u Rusiji


                            Sergey Sirotkin pridružio se francuskom timu kao test vozač.



                            Ovaj Rus će na prvom slobodnom treningu koristiti bolid Kevina Magnussena.

                            "Sergey je jedan od vozača koji obećava iz mlađih kategorija i svakao je lepo što se pridružio našem programu. Mi smo njega videli kao debitanta koji najviše obećava a 2016. se borio za titulu u GP2 seriji. Sa druge strane za Rusiju ova je velika prilika da se jedan njihov vozač nađe na trkačkom vikendu." kazao je šrf tima Frederic Vasseur.
                            "Ova je lepa prilika za mene, koja se desila veoma brzo. Još ne mogu da verujem. Želim da naučim što više kao i da odradim najbolji mogući posao. Sa druge strane zahvaljujem se Renaultu i mislim da je ovo pravi potez za moju karijeru." kazao je Sergey Sirotkin.


                            You can run, but you can't hide.

                            Comment

                            • Pro FX-Sniper
                              CBC Senator XXL
                              • 11.01.2010
                              • 14410
                              • Medakovic
                              • Alfa-Brera

                              Sećanje na Rolanda Ratzenbergera


                              Rolandu Ratzenbergeru je možda uvek bilo suđeno da kao F1 vozač bude u drugom planu , ali je svakako zaslužio da ga se prisetimo 22 godine nakon što nas je napustio.



                              Dvadeset četiri sata nakon pogibije Ratzenbergera na kvalifikacijama za VN San Marina, život na trci je izgubio trostruki šampion Ayrton Senna. Žalost za Brazilskim vozačem je bila toliko velika da su mnogi i zaboravili na Ratzenbergera.

                              „Ratzenbergerova smrt je možda bila i tragičnija od Sennine pošto je u karijeri napredovao samostalno i uz pomoć porodice“, izjavio je tadašnji predsednik FIA Max Mosley.

                              „Nije imao novac, sve je postigao sopstvenim radom i bio je dobra osoba. Njegova smrt bi bila mnogo veća stvar da se Sennina nije dogodila samo dan kasnije.“
                              Mosley je tada morao da donese odluku kojoj će sahrani prisustvovati. „Praktično svi su bili na Senninoj i zato sam otišao sam na Ratzenbergerovu sahranu, pošto sam smatrao da neko iz vrha sporta treba da pruži podršku i njegovoj porodici.“

                              Ratzenberger, koji je život izgubio u svojoj 33. godini je morao mnogo da radi kako bi ispunio svoj san da postane vozač Formule 1.





                              Karijeru je započeo u Nemačkoj Formuli Ford 1983. a nakon kraćih učešća u Britanskoj Formuli 3 i šampionatu turističkih automobila, otišao je u Japan 1990.

                              Imao je ograničenog uspeha u Formuli 3000, ali je to bilo dovoljno da 1994. sebi obezbedi petogodišnji ugovor sa Simtek Formula 1 timom.
                              Ratzenberger nije uspeo da se kvalifikuje za VN Brazila, ali je bio 11. u Japanu pre dolaska u Imolu.
                              Njegovo prednje krilo je bilo oštećeno tokom subotnjih kvalifikacija, nakon što je imao krađe izletanje sa staze, ali je nastavio da vozi jer je žarko želeo da ostvari neophodno vreme kako bi u nedelju bio na gridu.
                              Prednje krilo je otpalo i zaglavilo se ispod bolida. Ratzenberger nije mogao da skrene u Villneuve krivini i udario je u zid pri brzini od 314 km/č.
                              Doživeo je frakturu lobanje i proglašen je mrtvim po dolasku u bolnicu.
                              Dan kasnije, život je izgubio Ayrton Senna, a u olupini njegovog bolida je pronađena Austrijska zastava kojom je planirao da maše nakon trke u čast Ratzenbergera.




                              „Uvek je to Ayrton, ali lako je razumeti i zašto je to tako kada pogledate šta je sve ostvario“, izjavio je Johnny Herbert koji je bio dobar prijatelj sa Ratzenbergerom.

                              „Roland je skoro pa zaboravljen. Kada god pričam sa ljudima o toj trci, nikada ne govorim samo Ayrtonov vikend. Uvek su Ayrton i Roland. Nikada to neću zaboraviti i ne želim da drugi to zaborave.“
                              „Izgubili smo jako dobru osobu i Roland je mnogo radio kako bi postao F1 vozač. Otet nam je Ayrton, ali nam je dan ranije otet i Roland. Retko kada ste mogli da ga vidite da se ne smeje.“
                              Herbert dodaje da Ratzenberger nije bio neko ko je konstantno menjao destinacije, iako su ga mnogi gledali kao takvog. U ranim periodima karijere je zbog nedostatka novca uglavnom putovao kombijima i kamp prikolicama.
                              „Pobedio je na jednoj od najvećih trka za mlade vozače, a to je Formula Ford Festival. Potom je otišao u Japan, i uvek je znao kako da da maksimum. Na žalost, nismo stigli da ga vidimo u punom svetlu, ali bio je veoma talentovan.“
                              Bivši svetski šampion Damon Hill je takođe odao poštu Ratzenbergeru: „On je bio neko koga sam poštovao pošto je imao sličan put u karijeri kao ja. Relativno kasno je došao do Formule 1 , ali nikada nije odustajao od svojih ciljeva. Imao je talenat, ali nikada nije sijao kao najbolji. Voleo je što je trkački vozač, bio je talentovan i veoma konkurentan.“
                              Ratzenbergera će se takođe rado sećati zbog njegove ličnosti.
                              „Bio je briljantan čovek. Imao je dobar smisao za humor i sa njim ste uvek mogli da se nasmejete“, rekao je Johnny Herbert.
                              Ratzenberger je završio samo jednu trku, dok se Senna na najvišu stepenicu podijuma penjao 41. put i sećaće ga se kao jednog od najboljih vozača u istoriji.
                              „Bilo je jako tužno pošto Roland nije imao ono što je Ayrton imao. Ayrton je barem imao uspehe, poštovanje u celom svetu i državnu sahranu u Brazilu. Ratzenberger je bio jednako mrtav kao Ayrton i tužno je za njegovu porodicu što nikada nije doživeo ono što i Senna“, izjavio je Max Mosley.

                              You can run, but you can't hide.

                              Comment

                              • Pro FX-Sniper
                                CBC Senator XXL
                                • 11.01.2010
                                • 14410
                                • Medakovic
                                • Alfa-Brera

                                Rosbergu pol pozicija u Rusiji, Hamilton opet u problemu


                                Nico Rosberg uspeo je da dođe do svoje 24. pol poziciji i tako se izjednači na večnoj listi sa Nelsonom Piquetom.



                                Vremenski uslovi pred početak kvalifikacija bili su nešto bolji u odnosu na treći trening. Temperatura staze bila je 30 stepeni dok je temperatura vzaduha bila skoro duplo manja, odnosno stala je na 16. podeljku.

                                Felipe Nasr imao ja tu čast da zabeleži prvi mereni krug na kvalifikacijama od 1m39.549s i to na super mekim gumama. Posle nekoliko uvodnih minuta, na vodećoj poziciji našao se Nico Hulkenberg (1m38.562s - super meke gume) a iza njega plasirali su se Esteban Gutierrez i Jolyan Palmer. Nico Rosberg i Lewis Hamilton nisu ništa želeli da prepuste slučaju, pa su već prve krugove zabeležili na super mekim gumama i pritom zauzeli prva dva mesta, gde je Britanac bio brži u odnosu na Nemca za jednu desetinku. Hamilton je već u narednom pokušaju poboljšao svoje vreme na 1m36.006s.
                                U poslednjih 6 minuta vozači Ferrarija su se po prvi put pojavili na stazi, gde su uspeli da se nađu iza Mercedesovog dvojca sa zaostakom oko 1 sekunde a pritom su takođe koristili super meke gume. U samom finišu vodila se velika borba između osam vozača za prolazak u Q2. Na kraju kvalifikacije su ranije završili Magnussen, Palmer, Nasr, Wehrlein, Haryanto i Ericsson.
                                Drugi deo kvalifikacija svojim brzim krugom otvorio je Carlos Sainz koji je stazu u Sočiju izvezao za 1m37.652s. Nico Rosberg nije želeo da rizikuje, pa je tako na super mekim gumama izbio na prvo mesto - 1m35.337s. Odmah iza Nemca pozicionirali su se Lewis Hamilton, Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen. Završetak drugog dela kvalifikacija prikazao je veliku borbu izmađeu vozača Williamsa, Mclarena, Toro Rossa i Red Bulla. Danielu Ricciardu je u svom brzom krugu otpao retrovizor, ali je uspeo da i pored toga prođe u Q3. Danil Kvyat je uspeo da fantastično odradi treći sektor što ga je postavilo na 10. mesto. U treći deo ovoga puta nisu se plasirali Carlos Sainz, Jenson Button, Nico Hulkenberg, Fernando Alonso, Romain Grosjean i Esteban Gutierrez.
                                Pre početka završnog dela kvalifikacija stigla je informacija da Lewis Hamilton neće učestvovati u Q3, zbog problema sa motorom. Već posle prvih krugova Sebastian Vettel zauzeo je vodeću poziciju (1m36.259s) a iza njega našli su se Sergio Perez i Kimi Raikkonen. Nico Rosberg je uspeo da odgovri na Ferrarijeve krugove, gde je za 0.8s bio brži od svog sunarodnika (1m35.417s). Ipak, Nemac u Mercedesu nije uspeo da odradi još jedan brzi krug zbog greške na 13. krivini, pa je tako završetak kvalifikacija pratio iz garaže. Sebastian Vettel uspeo je da sačuva drugu poziciju ali će zbog promene menjača startovati sa pet mesta niže pozcije. To je promovisalo Valtterija Bottasa na drugu poziciju, dok je iza njega se našao Kimi Raikkonen.




                                You can run, but you can't hide.

                                Comment

                                Working...
                                X