Lider u šampionatu Formule 1, vozač Meklarena Luis Hamilton nalazi se pod istragom zbog sumnji da je neopreznom i opasnom vožnjom na trci za Veliku nagradu Japana ugrozio druge vozače.
"Pojavili su se novi dokazi i stjuarti će sada razmotriti sve činjenice. U ovom trenutku nemoguće je predvideti šta će oni zaključiti, a pogotovo šta će odlučiti", izjavio je predstavnik za štampu Međunarodne automobilističke federacije.
Optužbe protiv debitanta u Formuli 1 izneli su vozači ekipe Toro Roso Mark Veber i Sebastijan Vetel. Oni smatraju da je Hamilton kao vodeći u trci dok je na stazi bio sejfti kar neopreznom vožnjom doprineo da dođe do kontakta njihovih bolida.
Stjuarti su za vreme trke za taj incident okrivili Vebera i Vetela, zbog čega su oni kažnjeni gubitkom deset pozicija na startu naredne trke za Veliku nagradu Kine. Njih dvojica su, međutim, izjavili da je za incident bio kriv Hamilton, koji je iza sejfti kara bez razloga krivudao i naglo usporio.
Prema propisima, kada se na stazi nalazi sejfti kar, vodeći vozač mora da prati taj tempo i ne sme ni da ubrzava ni da usporava. Ukoliko bi stjuarti zaključili da je Hamilton bez opravdanog razloga kočio, on bi sigurno bio proglašen krivim za incident.
Očekuje se da će stjuarti odluku o tome doneti na sastanku uoči prvog treninga za trku za Veliku nagradu Kine.
"Pojavili su se novi dokazi i stjuarti će sada razmotriti sve činjenice. U ovom trenutku nemoguće je predvideti šta će oni zaključiti, a pogotovo šta će odlučiti", izjavio je predstavnik za štampu Međunarodne automobilističke federacije.
Optužbe protiv debitanta u Formuli 1 izneli su vozači ekipe Toro Roso Mark Veber i Sebastijan Vetel. Oni smatraju da je Hamilton kao vodeći u trci dok je na stazi bio sejfti kar neopreznom vožnjom doprineo da dođe do kontakta njihovih bolida.
Stjuarti su za vreme trke za taj incident okrivili Vebera i Vetela, zbog čega su oni kažnjeni gubitkom deset pozicija na startu naredne trke za Veliku nagradu Kine. Njih dvojica su, međutim, izjavili da je za incident bio kriv Hamilton, koji je iza sejfti kara bez razloga krivudao i naglo usporio.
Prema propisima, kada se na stazi nalazi sejfti kar, vodeći vozač mora da prati taj tempo i ne sme ni da ubrzava ni da usporava. Ukoliko bi stjuarti zaključili da je Hamilton bez opravdanog razloga kočio, on bi sigurno bio proglašen krivim za incident.
Očekuje se da će stjuarti odluku o tome doneti na sastanku uoči prvog treninga za trku za Veliku nagradu Kine.
Comment