Ajmo tehnicari ovo je cisto detalj, nije jasno, pojavila se jedna "teorija" pa da vidimo.
Hamilton prilazi kraju pravca, koci, downshift 6-5-4-3 previse brzo i sigurnosna rutina ECU menjac izbacuje u ler da motor ne bi prevrteo ili zablokirao pogonske tockove, posto se to desava ruki nespretno pokusava da se vrati.
Zna li neko kako je reseno ovo kod F1 bolida. Da li je moguc ovaj scenario ili je http://www.mclaren.com/features/technic ... wheel.php# ovo dugme BR 12 slucajno bilo pritisnuto. Nelogicno je da menjac od par desetina hiljda eur stane sam od sebe i nastavi normalno kroz celu trku. Ok crko crko i to je to. Ali da stane pa da kasnije funkcionise bez problema je prosto nemoguce, bas zbog ekstremnog testiranja i smanjanja greske naminimum.
O problemu iz meklarena nema reci. Zato je i nepoznanica.
Hamilton prilazi kraju pravca, koci, downshift 6-5-4-3 previse brzo i sigurnosna rutina ECU menjac izbacuje u ler da motor ne bi prevrteo ili zablokirao pogonske tockove, posto se to desava ruki nespretno pokusava da se vrati.
Zna li neko kako je reseno ovo kod F1 bolida. Da li je moguc ovaj scenario ili je http://www.mclaren.com/features/technic ... wheel.php# ovo dugme BR 12 slucajno bilo pritisnuto. Nelogicno je da menjac od par desetina hiljda eur stane sam od sebe i nastavi normalno kroz celu trku. Ok crko crko i to je to. Ali da stane pa da kasnije funkcionise bez problema je prosto nemoguce, bas zbog ekstremnog testiranja i smanjanja greske naminimum.
O problemu iz meklarena nema reci. Zato je i nepoznanica.
Comment