Evo i mene najzad. Mozda i najnoviji clan HCS, vozim belu Prelude '91 2.0 16V 4ws, sa nekim clanovima sam se upoznao u nedelju na banjici, a vidimo se i ove nedelje.
... Boze, dozvoli mi da ti dokazem da me novac nece iskvariti...
Aleksandar, usao u 3-cu deceniju, Zivim u blokovima na Novom Beogradu. Pocetkom 2007 godine sam postao vlasnik Audija A4, 2.5 TDI Quattro 180ks Tiptronic.
Forum nisam aktivno pratio, par puta sam guglajuci nabasao.. no deluje zanimljivo... Samo napred...
Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous !
2008 C4 Grand Picasso, 1.6 HDI Comfort 110KS
pozdrav,
Imam asconu exclusive 2.0i (1998 kubika) '88 godiste ,115ks (88KW),
sa BRC gasnim uredjajem, po gradu trosi 12, na otvorenom 8-9 na 140km/h
sipao sam TNG , vozikao se oko 200 km i u povratku na drugoj pumpi
resih da se dopunim.
Covek na EKO pumpi mi sipa bukvalno 2 litra gasa i objasni mi da on ne moze
da sipa preko 8 bara.
Odem do pumpe na kojoj sam sipao pre toga i on mi sipa 15 litara
ko od sale. Pitanje: da li da sipam uvek na onoj pumpi gde
mi nadrukaju vise gasa ili na onoj drugoj? Sta je ekonomicnije, odnosno
gde je manja potrosnja, da li mi onaj ko mi sipa vise gasa u stvari ugurava
samo vazduh u bocui na kraju da li je to bezbedno?
deki-1916 , Nis
Originally posted by Valent Vudriga
ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.
Deki, popuni lokaciju u profilu, svrati do Opel podforuma ili do LPG podforuma u ovom slucaju i izlozi problem.
Inace dobrodosao
Sipaj na EKO pumpi, prevelik pritisak (preko plovka) uzrokuje neispravan rad plovka nakon duzeg maltretiranja, a moze i da zaglavi taj isti plovak pa da ne mozes ni da se vozis na gas. To bi ti bilo kao kad bi na silu u benz rezervoar ugurao jos 20-ak litara.
Comment