A zasto busiti disk koje su prednosti takvog diska?
CORRADO 1.8 16V Turbo 2XX hp . . .
Collapse
X
-
Fora je u tome, u samoj proizvodnji busenog diska, proizvodjac ima kalup za njega, znaci on se izliva takav busen, proizvodjac ne busi diskove, busiti diskove moze biti zeznuto, jer mu menjas strukturu, radi on posao, ali oko tih rupa mogu da se stvaraju pukotine, koje kada se jace koci mogu da izazovu pucanje diska, a onda neka ti je Bog u pomoci. . . Da je to dobro svi bi to radili i niko ne bi davao za perforirani disk duplo vise para, nego bi svi uzeli lepo obicne diskove i buuuusssiiii, zar nije tako?
Ako gresim molim nek me neko ispravi
Inace ekstra autic
Comment
-
-
Rated PG-13 for sequences of intense action violence, some frightening sci-fi images, and brief suggestive content.
p.s. za poslednji klip
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Comment
-
-
E sad druze da je vece trenje i nije, a i kochenje nije mnogo bolje chak mislim da je isto. Jedina razlika je u tome sto se disk brze i bolje hladi za razliku od obicnog.
Pa da, voze na trkama sa takvim diskovima ali fabrickim, kao sto neko gore reche "livenim"! Ne mogu da se porede takvi diskovi sa obicnim diskovima na kome su naknadno izbusene rupe ma koliko to bilo i dobro i precizno i identicno odradjeno. Igrom slucaja se veoma dobro razumem u razne metale tako da veruj mi, ako vec zelis samoventilirajuce diskove na kolima - kupi nove!
Comment
-
-
Cek bre, hoces li da vozis trke pa ti trebaju buseni diskovi ili zato sto izgleda "mocno" kad pogledas kroz felnu i vidis rupe?Originally posted by Rocky G60poznajem ljude sto na trkama voze s takvim diskovima!
Comment
-
-
Comment
-
-
Comment
-
-
Kanali sluze za deglaziranje plocica koje znaju da se uklizaju od visoke temperature i "lizanja" diskova pri kocenju.
Rupe na diskovima pre svega sluze da odvode gasove koji nastaju od visokih temperatura pri kocenju i prave "jastuk" izmedju plocice i diska, izazivajuci time efekat fadinga, odnosno smanjene sile kocenja.
Ni jedno ni drugo ne bi valjalo raditi u kucnoj varijanti. Ali, to takodje ne vredi ni pricati onome ko nece da slusa, sve dok ne uleti u sra**...
Comment
-





Comment