CORRADO 1.8 16V Turbo 2XX hp . . .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAXO
    CBC Senator
    • 16.12.2007
    • 251
    • Meljak

    A zasto busiti disk koje su prednosti takvog diska?

    Comment

    • Milorad90
      CBC Senator XXL
      • 26.07.2007
      • 975
      • Beograd

      Valjda se kao brze hlade.

      Comment

      • Armageddon ///M
        CBC Senator XXL
        • 26.04.2008
        • 447
        • SRB
        • Ne

        U pravu si.
        Ambitious but rubbish.
        http://www.youtube.com/streetracerm5

        Comment

        • LEZA
          CBC Senator
          • 10.08.2007
          • 280
          • Beograd

          Fora je u tome, u samoj proizvodnji busenog diska, proizvodjac ima kalup za njega, znaci on se izliva takav busen, proizvodjac ne busi diskove, busiti diskove moze biti zeznuto, jer mu menjas strukturu, radi on posao, ali oko tih rupa mogu da se stvaraju pukotine, koje kada se jace koci mogu da izazovu pucanje diska, a onda neka ti je Bog u pomoci. . . Da je to dobro svi bi to radili i niko ne bi davao za perforirani disk duplo vise para, nego bi svi uzeli lepo obicne diskove i buuuusssiiii, zar nije tako?
          Ako gresim molim nek me neko ispravi Inace ekstra autic

          Comment

          • 206
            Admin od ispočetka :)
            • 09.12.2004
            • 9548
            • Beograd
            • 206

            Originally posted by Rocky G60
            ja znam par ljudi sto su busili i nista,jel znate vi da je nekom pukao?
            Znam, dvojicu.
            The difference between men and boys is the price of their toys

            Comment

            • Kanarinac
              CBC Senator XXL
              • 08.10.2004
              • 2870
              • BG,Weedikovac

              Leza potpuno si u pravu! O ovome je vec bilo priche na forumu i vecina ljudi deli tvoje mishljenje.U sv sl ja nebi imao jaja da to radim definitivno!

              I love my

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                Rated PG-13 for sequences of intense action violence, some frightening sci-fi images, and brief suggestive content.


                p.s. za poslednji klip
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • Rocky G60
                  CBC Senator XXL
                  • 11.02.2008
                  • 700
                  • BGD - Dedinje

                  buse se zato sto mnogo bolje koci kad su izbuseni,jer je mnogo vece trenje,logicki zar ne?
                  opet i logicno je da ce u tom slucaju lakse puci,ali na ne znam nikog kome se to desilo,poznajem ljude sto na trkama voze s takvim diskovima!
                  vozite vagena,noge dizite na ramena...

                  Comment

                  • loodilo
                    CBC Senator
                    • 04.08.2008
                    • 236
                    • Beograd, Mirijevo

                    E sad druze da je vece trenje i nije, a i kochenje nije mnogo bolje chak mislim da je isto. Jedina razlika je u tome sto se disk brze i bolje hladi za razliku od obicnog.

                    Pa da, voze na trkama sa takvim diskovima ali fabrickim, kao sto neko gore reche "livenim"! Ne mogu da se porede takvi diskovi sa obicnim diskovima na kome su naknadno izbusene rupe ma koliko to bilo i dobro i precizno i identicno odradjeno. Igrom slucaja se veoma dobro razumem u razne metale tako da veruj mi, ako vec zelis samoventilirajuce diskove na kolima - kupi nove!

                    Comment

                    • shone190
                      CBC Senator XXL
                      • 10.12.2004
                      • 1877
                      • Beograd
                      • Dodge Charger 8.1l

                      Originally posted by Rocky G60
                      poznajem ljude sto na trkama voze s takvim diskovima!
                      Cek bre, hoces li da vozis trke pa ti trebaju buseni diskovi ili zato sto izgleda "mocno" kad pogledas kroz felnu i vidis rupe?

                      Comment

                      • BokiRS
                        CBC Veteran
                        • 20.06.2008
                        • 174
                        • Beograd

                        To busenje diskova da bi bolje kocio i busenje filtera za vazduh da bi se bojle cuo su po meni totalne gluposti.Kupi ti serijski busene diskove.Kad vec ims takav auto onda mu lepo napakuj i neke opasne kocnice
                        ne moze brze,jurimo 30

                        Comment

                        • kilson
                          Moderator
                          • 09.10.2004
                          • 3216
                          • NoviBGD
                          • AR 75 GT

                          Shta ce mu opasnije od naknadno probushenih?

                          Srpski klub ljubitelja Alfa Romeo automobila

                          Comment

                          • BokiRS
                            CBC Veteran
                            • 20.06.2008
                            • 174
                            • Beograd

                            Ljudi daju mnogo para da bi povecali snagu motora i "napunili ga konjima", onda stede na trapovima i kocnicama.Po meni to i nije tako pametno.Svaki auto bi trebao bolje da koci i lezi nego sto ide
                            ne moze brze,jurimo 30

                            Comment

                            • skijash
                              CBC Senator XXL
                              • 07.09.2007
                              • 1354
                              • Beograd
                              • wrx

                              Originally posted by Rocky G60
                              buse se zato sto mnogo bolje koci kad su izbuseni,jer je mnogo vece trenje,logicki zar ne?
                              Crni ti, kako veće trenje kad je manja površina? Poenta rupa je da se bolje hlade diskovi, a imaš i one narezane kojima kanali služe da odvode prašinu.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                Kanali sluze za deglaziranje plocica koje znaju da se uklizaju od visoke temperature i "lizanja" diskova pri kocenju.

                                Rupe na diskovima pre svega sluze da odvode gasove koji nastaju od visokih temperatura pri kocenju i prave "jastuk" izmedju plocice i diska, izazivajuci time efekat fadinga, odnosno smanjene sile kocenja.

                                Ni jedno ni drugo ne bi valjalo raditi u kucnoj varijanti. Ali, to takodje ne vredi ni pricati onome ko nece da slusa, sve dok ne uleti u sra**...
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X