pa u voznji vezes se na ecu i pratis na lap topu parametre...izmedju ostalog i pritisak gasa u railu... kod jacih turbaka to je cest problem koji je i mene mucio...posebno zimi
imam jedan isparivac, najjaci koji sam mogao da nadjem, i otprilike je tu , na granici....planiram jos jedan, samo da mu smislim mesto pod haubom
motor je 220 ks
naci sviranje djoke cim mora da se steluje 3 puta pa sporije dizne pa jos trkac.... cuj da legnu membrane ...
no da ne trujem vise... skapiraces sam sta si uradio samo cu ti jedno reci kad god sam teo da prodjem jeftinije uvek sam placao dva puta i izgubio i vreme i zivce...
ta prica o sporijim diznama i "leganju" membrana je malo ....hm....
ali svaki majstor ima svoju manje vise slicnu pricu...
dobro, bar je u startu skapirao da ce mu trebati fi8 od rezervoara i dva isparivaca, sto ipak pokazuje da nije bas neko ko nema pojma.,..
<<<944 koliko ti je jak taj isparivac,koliko ti duva turbo?
<<<Zverko imao sam ponuda od 650 do 900e i ja sam izabrao zlatnu sredinu,videcu kad stavim te sporije dizne u svakom slucaju garancija je tu!
nisam siguran na koliko je deklarisan isparivac, a iskreno te cifre i ne moraju uvek da budu tacne... tomaseto arctic, najjace od tomaseta sto je bilo kada sam kupovao... i najprihvatljivije po ceni, bilo je nekih jacih drugih proizvodjaca, ali su cifre za isparivac bile preko 200eur...
turbo trenutno duva 0.8-0.9 , sa ovim isparivacem proban i na 1.1 , bilo je ok..
ma zna covek,nego je fora da ga ja malo vozim pa da vidim gde kad kako vuce i to,pa da dodje i da stelujemo!
pa to ste trebali zajedno da sednete dok se steluje i odmah vidis gde kako i da li vuce... to je normalna procedura... ako su komponente ok, samo stelovanje je onda pesma....
nego bas ga pitaj za te sporije dizne, sta ocekuje da ce da dobije s njima ?
koliko je meni poznato, tebi treba sto brza dizna, imas veliku specificnu snagu po cilindru, pa dizna mora da ima veliki kapacitet, a opet sa druge strane da ne naliva previse na malim opterecenjima i leru, pa u situaciji kad velika dizna treba da da malu kolicinu goriva, njen impuls mora da bude jako kratak, sto trazi brzu diznu.
ja sam moje dizne busio na 3mm, a impuls benzinske dizne (koji se obradjuje i koristi za okidanje gasne dizne) na leru mi je 1.6-1.7 ms, u poredjenju sa "normalnim" amosfercima kod kojih je oko 3ms impuls na leru.
dizne su mi 1ohm, najbrze moguce.
u brate ti se bas razumes,dizne su mi nesto manje od 3,mislim da su 2,5mm,ti injektori se razlikuju i po bojama??
mislim da je spominjao za mene neke od 9ohm,meni je full grupa gde sve dizne pale od jedanput.
imam 2 rasprsivaca jedan od 140kw,a drugi od 100kw,valjda kad se to sve sredi treba da ide ok,kako tebi ide kolika je razlika na lpg i benz?
na svakoj dizni pise omska vrednost. a busi se onaj mesingani deo koji se srafi u rail, izlaz dizne. 9ohm ne verujem , to je mnogo, najcesce idu 1 i 3 ohm. ta dva isparivaca bi trebalo da budu ok, jedino sto bi bilo jos bolje da je izlaz iz svakog iparivaca uveo na obe strane raila, znaci dva zasebna creva, sa svakog isparivaca po jedno i svako ulazi na jedan kraj raila, zbog ravnomernijeg punjenja raila, posebno kod full groupa, gde su velike oscilacije pritiska u railu. ali ok, nije ni ovako lose, to su sad finese....
meni ide mozda i bolje na gas nego na benz, zato sto sam radio mape paljenja za gas, znaci malo ranije paljenje u odredjenim rezimima... plus sto sam sa gasom daleko sigurniji po pitanju knock-a, pa ga na benzin ni nisam nesto forsirao posto je javljao knock pri malo ostrijem paljenju ili vecem boostu...
kad kazem da mozda malo bolje ide na gas nego na benzin, hocu da naglasim da to nije neka promena koja se spektakularno primeti, vece su oscilacije u snazi npr po toplom ili hladnom danu kod turba, nago ova razlika.
realno jedini problem je zima tj. niske temperature u kombinaciji sa velikim procentom butana u lpg-u. ali i to varira od pumpe do pumpe, tako da imam pumpe na kojima zimi sipam, i bude uglavnom ok.
recicu mu to za ulaze u rail,gledao sam kad je busio te neke male mesingane delice koji idu u rail.
znaci trebalo bi da moze da se napravi da ide kao na benz.to bi bilo extra,nebi morao da prebacujem na benz.kad god se kidam s nekim.
za sad mi na leru radi malo losije nego na benz. i dok ne upali turbo hoce i da malo zatrokira,rekao mi je i on da su sad samo finese i igranje u pitanju!
Comment