pa hteo sam OZ super turizmo ali mnogo mnogo para su 17"-ice
a na njoj su bile Ronal-ove felne 15'' , koje su ovde bile u malim oglasima na ovom forumu
Da super su njene prave ali fora je u tome sto mi se nesvidja taj krug ... generalno volim felne kao sto su njene prave i super turizmo , ostalo mi je nekako previse fensi za nju...ali i ove sto sada ima joj generalno jako dobro stoje ... i zadovoljan sam ...
Ako oces "prave" felne za ovo cudoviste evo linka:
Auto je inace extra, vrhunski mu lezi bijela boja, a po ovim slikama vidim i da si dobar mehanicar svaka cast! Samo, koje su ovo felne na njoj i koja velicina, citao sam topic, ali mi se ne cini da sam vidio te informacije. E, da, video klip je extra!!!
^
znam , ima i za manje para moze da se nadje , naravno polovne i naravno ne kod nas vec preko , ali trenutno ni to manje para nemam , jedino sto bi mi odgovaralo je da dam moje i neku doplatu,ali nebitno...
felne koje bih stavio su OZ superturismo ili te njene originalne felne ...
ove dezentove felne su na njoj
samo sto je sa 4 rupe (4*98)
17-ice su , a gume su 215/45,ali morao bih staviti 205/40
@srdjan
pa i jesu i nisu , sve se da srediti ali po koju cenu,ako hocu 17-ke moram je dici malo i onda postoji mogucnost da ce biti dosta ruznija,a 16-ke bi joj sigurno super legle ali ni blizu ne bih izgledale kao 17-ke...
1991 Lancia Delta HF Integrale Evoluzione One of Lancia’s most successful products was the Delta. It was produced from 1979 to 1994 for many different road and track applications. The car debuted at the Frankfurt motor show as a Giorgio Guigaro design based on Fiat Ritmo components. Surprisingly, this Delta would lead Lancia into its most successful rally program. By 1985, Lancia prepared a prototype Delta for Group B rally racing. The resulting car, called the Delta S4, was a […]
ne znam tacno , a i ne volim da pricam dok to papir(dokaz,dyno) ne pokaze...
kapiram da ima oko 190-200hp,sa manjim diznama od 8v i kompijuter je isto od 8v motora ... to je ono sto mi je u planu da uradim sto pre naravno , prvo moram resiti te dizne ali nista dok se ne skupe pare , mada ne zurim nigde , ide i ovako poprilicno lepo ...
Nm su ono za cime ja jurim ... konji znaju cesto i da "trce pored kola"...
mada ne pravim ja ovaj auto ni za kakve trke , takoreci niti ista slicno , pravim ga za svoju dusu,nema potrebe gurat doi nekih suludih brojki konja,jer i ovo je sasvim dovoljno ...
dobice jos na snazi posle cipovanja i to je sve sto je za sada u planu,mislim na skoru buducnost...
Comment