Zapravo je BaneR u pravu, samo što taj pad nije toliko dramatičan, jer, ako se dobro sećam krive, JTD115 bi trebalo da i pri 4000rpm ima i dalje dobrih 200Nm, pa tek onda počinje da se strmoglavljuje kriva, na oko 4500rpm.
Prosto nije isto kad voziš ponekad dizelaša, i kad ga poseduješ. Tek nakon toga kad kreneš da voziš neki drugi auto, možeš da razumeš koliko je to dobro. Ne bih da polemišemo oko individualnih stvari, ali nisam ni prvi poslednji preporođeni vozač po ovom pitanju, a zapravo sam toliko bio na strani benzinaca dok nisam kupio dizel auto, da me je sramota da se citiram šta sam pričao u to vreme.
Na sve te subjektivne afinitete ovom konceptu, na otvorenom putu je teško potrošiti više od 5 litara, bilo kakvom vožnjom (sem autoputem 150+, tad možeš i 7 da prebaciš), dok se po gradu takođe drži oko 7mice. Ja ne znam koliko vi, kolege forumaši, zarađujete, ja ne zarađujem loše, ali meni ovo puno znači, posebno uz činjenicu da se sa rezervoarom prelazi blizu 1000km gradske vožnje, tako da ne moram više od 2 put mesečno da posećujem benzinsku pumpu.
Prosto nije isto kad voziš ponekad dizelaša, i kad ga poseduješ. Tek nakon toga kad kreneš da voziš neki drugi auto, možeš da razumeš koliko je to dobro. Ne bih da polemišemo oko individualnih stvari, ali nisam ni prvi poslednji preporođeni vozač po ovom pitanju, a zapravo sam toliko bio na strani benzinaca dok nisam kupio dizel auto, da me je sramota da se citiram šta sam pričao u to vreme.
Na sve te subjektivne afinitete ovom konceptu, na otvorenom putu je teško potrošiti više od 5 litara, bilo kakvom vožnjom (sem autoputem 150+, tad možeš i 7 da prebaciš), dok se po gradu takođe drži oko 7mice. Ja ne znam koliko vi, kolege forumaši, zarađujete, ja ne zarađujem loše, ali meni ovo puno znači, posebno uz činjenicu da se sa rezervoarom prelazi blizu 1000km gradske vožnje, tako da ne moram više od 2 put mesečno da posećujem benzinsku pumpu.
Comment