I ja sam se dovezao iz porodilista, ali u crvenoj boji i ovakve felne 132 2000, vozena je bila jos par godina, secam se svega toga. Auto je zver!!!
jednu crvenu sam razbucao u delove pre dve tri nedelje, trula k'o dulek...
pa za svoje vreme i jeste bila zver, 10 sekundi do stotke i 190 na sat, elektropodizaci, servo, a tek enterijer! mnogi automobili i danas mogu da sanjaju takav luksuz!
Originally posted by milannik
A ja se zamalo rodio u takvoj
taxi?
Originally posted by mirdza
Moj stari je imao 132 u identicnoj boji i sa identicnim felnama Takodje me je to auto dovezlo iz porodilista
i moj matori je imao 132 teget, sa tim felnama. i moj prvi auto je bila teget 132 2500 dizel. na zalost prosle godine je zavrsila u delovima, previse je propala... sad imam jednu benzinjaru 2,0 koja je sledeca na redu za sredjivanje, kad 131 bude gotov.
Originally posted by nemanjabg
ovo je bio prvi auto u kome sam ja vozio kad sam izasao iz bolnice kao beba sa 3 dana srecno u daljim radovima
bas 131 ili 132?
hvala
e vidim da je 132 -ka pobudila mnogo interesovanja. kad pocne sredjivanje otvoricu novu temu pa cete svi biti u toku. imam neku ludacku ideju da paralelno uradim dve, jednu u komplet originalno stanje da vratim, a drugu da radim za drift, 402 i slicne zezancije. u svakom slucaju ne ispod 200ks
Da nadjem dobru 132, za neke normalne pare, kupio bih je iste sekunde! Mada mi uopste nije potrebna
Nego - plavi 132 je bio 1800 sa karburatorima, a poslije njega je dosao bijeli 2000 injection Stari tvrdi da je 1800 bio daleko "eksplozivniji" nego 2000 - ne znam, nisam vozio ni jedan...
Gledao sam malo po netu - 131 je relativno cesta, ali 132 nema uopste. Na mobile.de sam nasao samo dva komada Da li su tako brzo trunuli ili sta vec?
svi automobili iz te ere su bili katastrofa sto se tice kvaliteta limarije, italijani posebno. jesu trunule 132-ke ali nista brze od 131 ili nekog drugog modela. pre ce biti da ih nema zato sto je 132 proizvedeno oko 270.000 komada u raznim varijantama opreme i motora, dok je 131 proizvedeno oko 2,5 miliona komada. takodje, 131 je vozen na trkama i bio 3 godine svetdki sampion u WRC pa ima i neki kao "pedigre". isto ne treba gubiti iz vida da je 132 bio luksuzan i skup auto, za razliku od 131 koji je bio obican auto srednje klase.
u bivsoj Jugoslaviji je bila malo drugacija prica jer se 131 uvozio u veoma malim kolicinama. zastavapromet koja ih je uvozila nije htela da pravi konkurenciju svojim drugim modelima iz ponude, 125p i ladama. 132 1800gls se sklapala u zastavinom pogonu u zagrebu a kasnije varijante kao 2000, 2000 ie, 2500d su se uvozile, ali su im u jugoslaviji montirani akumulatori, gume i plocica u motorskom prostoru, pa su opet bile kao "domaci" auto. u saobracajnoj od moje 132d pise "zastava 132 dizel". na 132 se na taj nacin nije placala carina dok na 131 jeste pa je razlika u ceni bila mala u odnosu na razliku u klasi.
koliko sam ja u toku, dobru 132ku ces u evropi platiti oko 4.000e a toliko odprilike i kosta da se jedna prosecno propala 132ka koju mozes naci u srbiji dovede u odlicno stanje. ako ti se svidja i zelis da je imas, ako imas mogucnosti da je kupois preko, sada je pravo vreme da je pazaris jer je na granici, tek je postala oldtajmer i cene ce samo rasti i bice sve redje.
vozio sam 1800, 2000 i 2500d i 1800 jeste najeksplozivnija.
1800 je u zavisnosti od verzije imala 105, 107 ili 111ks, 1080kg i diferencijal 4,1:1 zahvaljujuci kracem diferencijalu i manjoj tezini ima najbolje ubrzanje od 132 ki.
2000 i 2000ie ima 113 i 122ks, 1180kg i diferencijal 3,73:1 i malo je tromija i sporije ubrzava ali je veca putna brzina i max brzina
2500d ima 78ks, 1240kg i dif. 3,43:1 i dosta je sporija od benzinaca ali je mnogo brza i zivlja od ostalih dizele te ere. motor ima ogroman obrtni momenat i zahvaljujuci vecem precniku od hoda klipa veoma brzo prima gas za jednog dizela.
Dosta slabo znam o tim autima, jer sam bio klinac dok smo ga imali, a cale je i dan danas zaljubljen u taj auto. Uvek je govorio da kad FIAT predje 10god, da ga mozes u smece - sto se limarije tice. Koliko sam skontao, on ga je zbog toga i prodao. Za to vreme, kako on kaze je bio "pojam snage i luksuza", a kad se seti koliko ga je platio... Svaka cast, ako je sredis, mozda ga i dovedem da je vidi
nista jos uvek, bakcem se sa 131. kad njega zavrsim najverovatnije dolazi na red 132ka. prikupljam delove za sad. nabavio sam vrata, nova krila, nove branike, masku, stopaljke... ne vredi pocinjati dok bar 90% potrebnih delova nije vec spremljeno.
Vratiti onakav krs u zivot. Redak automobil, moj stric je u Borci imao 131, teget serpa, mislim da je bio 1.3, 5 brzina.
Bio je svojevremeno potuno "restauriran". Ociscen od rdje, pokrpljen, osvezen motor, dosta dugo je bio u upotrebi.
Ja sam davno, jedno krace vreme imao 132, 2.0. Isto teget, ali nisam imao para da ga sredjujem, pa je otisao u nekoj zameni.
Moja jedina veca zamerka za 132 bi bile suvise slabe kocnice. Kao na kecu, sramota. I suvise mekano ogibljenje.
Comment