Honda Civic Vti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • typeR
    CBC Član
    • 18.03.2005
    • 40
    • Hrvatska

    #61
    Originally posted by Honda
    TypeR...Ni jedna druga dimenzija guma sem fabricke ne moze hondu savrseno drezati u krivini...veruj mi isprobao sam na mojoj H.Zato ja drzim moje 14' 185/60...sad imam u planu samo da stavim lepsu felnu.A dimenziju ostavljam istu...i sto je jos bitnije nemam nikakvih problema sa trapom...

    I najvishe mrzim kad mi cajger laze zbog dimenzije guma!

    Znas ima puno stvari koje tvornica nije stavila ali ne zato sto ne valja nego zato da postigne dobre kompromise i da taj auto u konacnici manje kosta i privuce vise kupaca.Ako imas visu gumu to znaci da je udobnija i ovjes ce manje trpiti na rupama,ali ce se isto tako ta guma previjati u zavojima i od nje nema nikakvog sporta.Dzaba ti opruge kad je guma ko od tacki.A kad je guma niza to je full sport i gubis sve ono na sto si navikao u ovim normalnim automobilima i sve je samo nije udoban i ovjes trpi i karoserija i stosta,ali takav ti je sportski auto i tu se nema sto pricati,jedno dobis a drugo izgubis i obratno.Sad je samo na tebi da ti odlucis sto zelis od auta full sport,nesto izmedju ili stock Civic kakav je tvornica napravila,ali mi ovdje govorimo o preradama pa prema tome neznam uopce kakvog to ima smisla kad ti zelis Civica istog ko tvornickog.Pa nije prerada staviti felge i gume i auspuh i da se cuje i to je to.Za vecinu stvari mi uopce i nemamo para,ali za ovo malo za sto imam zelim da mi makar ti dijelovi na autu budu kao na sportskom.Znaci zelim siru i nizu gumu zato jer se ponasa bolje za sportsku voznju i to je to,udobnost me u tom trenutku ne zanima,ne zivi se 100 godina i zelim bar na trenutak imati feeling da auto drzi kao lud i osjetiti sve te sile kako te vuku a auto se neda izbaciti iz zavoja jer drzi fenomenalno,vjeruj to je predivan osjecaj,a na tebi je da odlucis sta volis i sta te privlaci kod auta,sportska voznja ili lagano krstarenje gradom,svako mora sam donijeti odluku.Sto se laganja tice,laze i kad imas originalne gume tako da se ne zavaravas previse i to ne zbog guma vec zbog samog sata jer su mu maksimalne brzine na kraju mjernog podrucja,a svi znamo da svaki mjerni uredjaj je najtocniji na sredini mjernog podrucja.Kod Honde bi to bilo otprilike 100 km/h.Pozdrav!

    Comment

    • -Vedran-
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 3255
      • Beograd

      #62
      OK slazem se...ali pazi meni auto sluzi za siroku upotrebu tako da ja i da hocu ne mogu da stavim jako nisku gumu.Evo npr. sada nas 4-oro putuje u tom autu sa stvarima....nedo bog da uletim negde u rupu sa tim opterecenjem!

      Tvornickog civica ja ne zelim...ali moram da ga vozim takvog...a ne vidim ni sta je neko drugi od nas uradio sa svojim hondama sem felni,izduva,spojlercica...i ovog sto si ti nabrojao!

      Uostalom bolje i fabrickog civica da vozim nego neki drugi auto!

      Idem sada na put...pozdrav hondashi moji....
      Power of dreams !!!

      Comment

      • typeR
        CBC Član
        • 18.03.2005
        • 40
        • Hrvatska

        #63
        2Honda
        OK slazem se...ali pazi meni auto sluzi za siroku upotrebu tako da ja i da hocu ne mogu da stavim jako nisku gumu.Evo npr. sada nas 4-oro putuje u tom autu sa stvarima....nedo bog da uletim negde u rupu sa tim opterecenjem!
        I meni auto sluzi za siroku upotrebu,ja sam svirac i svakog vikenda vozim u njoj zvucnicke kutije,toliko kad smo vec kod opterecenja,a nerijetko vozim po pet ljudi u autu i sve to klapa,a na rupe moras paziti sa opterecenjem i bez njega

        Tvornickog civica ja ne zelim...ali moram da ga vozim takvog...a ne vidim ni sta je neko drugi od nas uradio sa svojim hondama sem felni,izduva,spojlercica...i ovog sto si ti nabrojao! Mig
        Niko ne zeli od nas tvornicki auto,u pravu si da niko nije no ne znaci da i nece i to u vrlo skoro vrijeme.

        Uostalom bolje i fabrickog civica da vozim nego neki drugi auto! Mig

        Idem sada na put...pozdrav hondashi moji.... lool
        U svakom slucaju da je stock Civic bolji nego bilo koji drugi auto,barem za nas Hondase.Sretan put.
        Pozdrav!

        Comment

        • TETAK
          CBC Senator XXL
          • 30.09.2004
          • 3034
          • Čačak, Srbija

          #64
          Pa srećan put brate!Pozdrav i tebi !
          Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

          Comment

          • SALE
            CBC Senator XXL
            • 04.01.2005
            • 841
            • Banovo Brdo

            #65
            Neverovatno kako smo svi ljubazni i fini, steta sto svi ne voze Honde sutra bi i mi u Evropu

            Comment

            • TETAK
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3034
              • Čačak, Srbija

              #66
              ZEN....bato!
              Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

              Comment

              • -Vedran-
                CBC Senator XXL
                • 03.10.2004
                • 3255
                • Beograd

                #67
                Ma mi hondashi smo cudo!

                Jos sam na putu...kad se vratim nastavljamo diskusiju!

                TypeR...sutra sam u tvojoj zemlji!
                Power of dreams !!!

                Comment

                • typeR
                  CBC Član
                  • 18.03.2005
                  • 40
                  • Hrvatska

                  #68
                  2Honda:
                  Mozda ces onda proci i kroz moj grad,zavisi gdje putujes,da si rekao prije mogli smo se naci negdje usput na picu.Pozdrav!

                  Comment

                  • -Vedran-
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 3255
                    • Beograd

                    #69
                    Koji je tvoj grad?

                    Veruj mi i da sam prolazio ne verujem da bih stigao...imao sam velikog posla a malo vremena!
                    Power of dreams !!!

                    Comment

                    • typeR
                      CBC Član
                      • 18.03.2005
                      • 40
                      • Hrvatska

                      #70
                      2Honda: Zivim u Slatini,to je grad na Podravskoj magistrali.Mozda se sretnemo nekom drugom prilikom.Pozdrav!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #71
                        svaki mjerni uredjaj je najtocniji na sredini mjernog podrucja
                        hm, metrologija kaze nesto drugacije, cini mi se kao i fizicka merenja (merenja u fizici) a to je da je najveca tacnost upravo pri kraju skale odnosno u poslednjoj petini merenog opsega- barem sto se tice analognih mernih instrumenata sa skalom.
                        tipican primer je voltmetar koji je najtacniji bas tamo gde skazaljka pokazuje najveci otklon na skali.

                        btw, sa fabrickom dimenzijom guma je najmanje laganje brzinomera, ili najtacnije moze da se kaze i jedino tada ima smisla govoriti o nekakvom merenju. sa drugim tipom guma po sirini i visini moze da bude poplilicno poremecen prenosni odnos brzinomera i da "laganje" bude poveliko, cak i po 30-40 km/h.

                        guma na autu je samo jedan delic kompletnog trapa i vesanja i sama za sebe ne utice previse na ponasanje vozila sto se tice stabilnosti- ako je auto nestabilan po prirodi/ konstrukciji onda takav ostaje narocito u krivini sve i da se stave valjci, i obrnuto stabilan auto sa dobro podesenim vesanjem uopste ne zahteva nikakve posebne gume da bi fenomenalno drzao po krivinama pri svim u praksi mogucim brzinama voznje.

                        osnovni faktor stabilnosti u voznji je raspored masa, torziona krutoca karoserije i podesenost trapova/ uglovi geomterije vesanja. guma je u celoj prici sporedan faktor u ukupnom zbiru..naravno ne poredim gumu sirine recimo 105mm i onu 255 mm sto je ogromna razlika vec standardne sto znaci sirina 185mm za masu vozila od oko 1100-1200kg je vise nego dovoljna za sve moguce akrobacije na putu.
                        ako se bas zeli tvrdoca boka gume po svaku cenu radi boljeg osecaja samog puta onda moze da se stavi i 185/50.

                        inace sa presirokom gumom smanjuje se stabilnost u krivini iz razloga sto nastaje efekat premale tezine vozila, odnosno pritiska dodirne povrsine gume. to je narocito izrazeno i ocigledno vidljivo po snegu/kisi/ losijem prijanjanju.
                        to sve nema veze sa Hondom ili bilo kojom markom vec su to neka opste vazeca pravila i zakoni fizike koji uvek vaze kada se steknu adekvatni uslovi za analizu/poredjenje.

                        pocesto nas nasi unutrasnji osecaji u voznji jako varaju u odnosu na stvarno stanje koje je merljivo instrumentima.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • typeR
                          CBC Član
                          • 18.03.2005
                          • 40
                          • Hrvatska

                          #72
                          2Brick: ima puno stvari s kojima se slazem s tobom ali ima i onih koje nikako ne mogu prihvatititi,kuzis ono, nema sanse,a to je

                          guma na autu je samo jedan delic kompletnog trapa i vesanja i sama za sebe ne utice previse na ponasanje vozila sto se tice stabilnosti- ako je auto nestabilan po prirodi/ konstrukciji onda takav ostaje narocito u krivini sve i da se stave valjci, i obrnuto stabilan auto sa dobro podesenim vesanjem uopste ne zahteva nikakve posebne gume da bi fenomenalno drzao po krivinama pri svim u praksi mogucim brzinama voznje.
                          Vidis kad toliko toga znas cudno je da ne znas da u Formuli 1 gube utrke bas zbog guma i ona im je jako vazna jedino po tvom misljenju ona bas ne utjece previse na stabilnost automobila,nemoj mi samo reci da je slick guma,ili neka sportska guma ista kao ona najobicnija guma za cestovnu upotrebu?!E sad,kad smo kod sirokih guma da nesto rezimiramo,neznam koliko si pratio,ali ja sam rekao da mi je standard na autu 195/55 R15,a ja sam stavio 205/40 R16.Kao sto vidis u sirinu sam pobjegao jako malo,a uzeo sam jako nizak profil zbog toga da bi mogao auto vise spustiti i da mi gume ne zapinju o blatobrane,a usput bas mi se svidja feeling izravnosti koji sam dobio na volanu.Uostalom,za snijeg imam druge gume,zimske,a po kisi se vozim normalno tako da mi to nije najbitnija stvar.Gume sam kupio prvenstveno za voznju po suhoj cesti i tu drze fenomenalno,bolje nego tvornicke,ne vara me osjecaj.Orao sam ja po kanalima i svagdje pa ti mogu reci da znam kad drzi,a kad ne,to je sigurno.A ova drzi bolje,vjeruj mi da drzi.

                          E sad zanima me tvoje misljenje u svezi pumpanja guma.Da li se niskoprofilne gume pumpaju jace od visih guma,odnosno,da li postoji neko pravilo za koliko se podize pritisak u gumama kad se ide na nizu gumu?Nasao sam na netu da se pumpaju vise od tvornickih,ali niko ne daje informaciju za koliko vise tako da ja mogu isprobavati do mile volje ili dok mi se ne svidi.Zato me zanima da li si ti mozda nasao nesto slicno.Pozdrav!

                          Comment

                          • SALE
                            CBC Senator XXL
                            • 04.01.2005
                            • 841
                            • Banovo Brdo

                            #73
                            Pa ti si bas smanjio obim tocka ima li razlike u startu iz mesta kako poteze.Ja moje 195 45 16 pumpam na 2.2, a sto se lezanja tice neuporedivo bolje lezi nego sa standardnim 185 60 14.

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #74
                              Formuli 1 gube utrke bas zbog guma i ona im je jako vazna
                              Formula 1 nije putnicki auto.
                              Formula 1 uopste ne postoji kao jedna konstrukcija vec se za svaku trku posebno prepravlja i PODESAVA sve kompeltno.
                              guma je vazna jednako kao i sve ostalo i samo dobro pogodjen/ odmeren odnos svih delova kontrukcije vozila za tacno odredjen pistu donosi uspeh, da izuzmemo vozaca.

                              putnicki auto nema nikakvih dodirnih tacaka sa Formulom 1, ili sa bilo kojim trkacim autom sa pista osim sto ima 4 tocka, volan i slicne delove.

                              moje znanje se odnosi na putnicke automobile i njihova ponasanja na normalnom putu, u normiranom saobracaju.

                              ne vidim svrhu poredjenja putnickog auta i bolida u tehnickim resenjima.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #75
                                upravo o tome i pricam, guma sirine 195 ili 205 je vise nego dovoljna za masu jednog takvog auta da optimalno prenosi trakciju, i da nema potrebe za nekim izletima van fabrickih preporuka u jako siroke gume jer se nista ne dobija ili se cak gubi u primeni sivh 365 dana godisnje.

                                fabrika je optimizovala JEDNU gumu za sve uslove u nekoliko dimenzija i tome prilagodila vesanje, trapove, i svu ostalu konstrukciju.

                                kao sto si i sam naveo ti ne koristis te letnje 205 gume zimi, znaci ona nije primenljivljiva u svim uslovima a sto je uslov za homologaciju i upis u saobaracajnu dozvolu na zapadu. ( u Nemackoj ne mozes da stavis dimenzije guma koje ti pozelis vec iskljucivo one za koje je auto atestiran).

                                naravno da tvoja 205 ultra niskoprofilna guma bolje drzi po suvom jer je za to i specijalizovana isto kao sto i losije drzi na mokrom ili snegu nego ona fabricka. svaka guma je skup kompromisa.

                                kada bi svako od nas imao specificnu gumu za svaku voznju i svaku deonicu puta to bi bilo skoro idealno, kao sto se radi u Formuli 1 npr ali to vise nije putnicki auto, nije normalna primena i nisu troskovi uporedivi za kupca fabrickog vozila, onog iz salona.

                                prepravke vozila mogu da daju pozitivne rezultate, i to je obicno tako, ali samo u jednom segmentu upotrebe dok se negde nesto gubi.

                                sto se pumpanja tice pritisak i sam vazduh unutar gume je ono sto odrzava auto u voznom stanju. tacan pritisak pumpanja zavisi od gume do gume, od proizvodjaca do proizvodjaca zavisno od mesavine, tvrdoce slojeva, debljine, sto gazeceg sloja sto bokova, a to je za svaki auto propisao proizvodjac guma ili samog auta pri homologaciji i atestiranju prilikom koje je dobijena dozvola upotrebe za konkretan auto.

                                drugo, pumpanje je razlicito i od vrste kolovoza po kome se auto krece, prema brzini voznje, prema godisnjem dobu, prema broju osoba koje se voze u autu, i drugim faktorima.

                                sve se to moze eksperimentalno utvrdjivati kao i menjati dimenzije guma.

                                ono sto je izvesno je da je to skup, dugotrajan, tezak posao sa mnogo gresaka usput- optimalni izbor je vec napravila fabrika (kompromis zeljenih osobina za sve uslove svih 365 dana godisnje).
                                taj optimalan izbor se kroz eksperiment moze i poboljsati ali i pokvariti.

                                s obzirom na raspolozive resurse prosecnog vlasnika auta sva je verovatnoca da ce eksperiment samo pogorsati ono sto je fabrika prepoucila, i da ce izbor guma biti losiji sveukupno.

                                kada sam rekao da sira guma po pravilu losije drzi u krivinama razlog je prost- veca dodirna povrsina = manji pritisak tocka/gume na podlogu i time manje trenje (fizika).

                                ono sto popravlja osobine gume u krivini je tvrdji zid, bok gume a to nema veze sa sirinom vec visinom gume. sto manja visina to je tvrdji bok, i time brzi odziv na volanu iliti osecaj.

                                sto je manja visina takodje je i veca osetljivost gume na neravnine kolovoza, manja nosivost i manja dozvoljena brzina obrtanja odnosno kretanja vozila.

                                mnogo je toga povezano i sama guma za sebe bez trapova, amortizera, opruga, i ostaloga nije pretezni faktor za stabilnost auta u primeni 365 dana pri svim podlogama.
                                jedan vazan deo, ali ne i jedini koji odlucuje.

                                sada sam valjda bio jasniji.

                                poz.
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X