A da.Moja je greska sto sam stavio bubu BASH na Opcs forum (nisam primetio da nisam na indexu) i ako koga vredja sorry.Jeba ga moja je pa mi ova slika u paru Opel-VW ikona bi lepa.
Naprotiv,nek stoji,mozda ublazi tenzije izmedju dva suprostavljena tabora
Juce se vozikam po gradu i odjednom puff,makina izgubi snagu,nece da prima gas.Uz to poce da se cuje ko tenk.Dal nedje zakacih auspuh,ma jok!Stanem,sagnem se i vidim da zvuk dolazi iz pravca srednjeg lonca.Prebledim odmah racunam 3-4000 za ono flexibilno crevo,garant je ono produvalo.
Sta cu pravac kod Bate na Petrovaradin.S Detelinare do tamo isao pola h,dam gas on nece brze od 50 a uz to riche toliko da su me na semaforima gledali garant uz komentar "koji je ovo majmun,kakav mu je ovo cunak na autu ".
Ne bi Bata gore.Auto stavih na kanal,sidje radnik pa prvo brusilicom pa onom testerom drnda nesto.Pitam ga jel ozbiljno-on cuti i sece.Vario par minuta i izadje.Kolko sam duzan-kaze 300din.Kako 300 (ja mislio minimum 3000).Dade mi jedno parce od 10tak cm koje se nalazilo uz flex crevo,progorelo s donje strane u precniku 2cm i duvalo.
Da mi je neko rekao da zbog tolisne rupice auto izgubi snagu ne bih mu verovao.Jos sam i extra prosao
Operacija danas.Posto me duze vreme nerviralo variranje obrtaja na leru resih da ocistim motoric ler gasa i klapnu na usisu.Ustvari m.l.gasa i nema sta da se cisti i nije mi uopste jasno za sta su mi pre dve god uzeli 1200 din u Aci na Futoskom putu !U motoricu imaju samo 2 plasticna zupcanika i jedan elektomotorcic.Imam jedan stari pa cu ga rasklopiti i postaviti slike.
Skinuo komplet onaj deo dje je klapna i imam sta vidjet!
Stari dobri WD u ruke i ocistih odozgo
odozdo
Problem resen.Obrtaji ok.
Od cega je ona crna masa ispod klapne?Isparenja ulja il sta vec ?
Kupljeni hrom amortizeri za haubu i alu felne 14" sa gumama 185/50 Goodyear.
Nisu jos namontirane jer uporno tragam za kvalitetnim srafovima M12x1.5x33 K17 (mogu i duzi od 33mm ) pa ako moze pomozite mi da nadjem pomenute?Nedje drugo sem Danka i GL-a!
Pozdrav druze,odlican ti je auto,pokazao se kao jako kvalitetan model,posebno sa tim motorom koji je prost a savremen i jak,na njemu ti je najvaznije da redovno menjas svecice,jer hoce bobine da pregore ako oslabe svecice.Od svih slika najbolja je ona sa VW bubom,ko nezna sta je buba,nema potrebe ni da komentarise o njoj...U svakom slucaju corsa ti je jako lepa,oni farovi koje planiras da stavis su super ali mi se oni stopovi ne svidjaju i nebih ti preporucio da ih stavljas,pozdrav
Retko ko da pohvali 1.0 12v.Mene sluzi fantasticno.Jeste da je "zenomobil" ali extra je.Posto se dobro pokazao 99% ostaje kao drugi auto u porodici.S obzirom da 95% voznje cini grad idealan je za urbani zivot,potrosnja,parking itd.
Posto onaj gril sa slike ne mogu nikako da porucim za sada je u planu da ga sam napravim.Takodje ide skidanje bocne hrom lajsne kao i dovrsavanje farbanja retrovizora i bocne lajsne u crnu metalic.Eventualno sto ce ostati bice hrom poklopci brava ali i oni ce ici na prodaju ako budu remetili postojecu viziju.Stopovi ipak ostaju ovi tonirani,jedino da se odrade opet sprejem al sad obavezno bejzbojni lak preko jer su posle toliko godina na suncu poceli da vuku na crveno tj izbledeli su.
Svecice NGK su menjane pre tacno 46600 km.Hteo sam sad obaviti zamenu al sam isao i kod mog majstora kao i kod dvojice drugih i rekli su da nema potrebe,suva ko barut a zazor od 0.8 nepromenjen.Pali skoro iz prve.Slikao sam je al sliku izbrisah greskom.
Jel oni mene zezaju il da kupim nove pa da stavim?
Nisam razumeo ovo za bobine?
Koliko znam ona nema kablove ni bobine tj ima bobine u DIS modulu za svaku svecicu posebno (nalazi se ispod poklopca Ecotec).
(oduzeti jedno grlo
Kao sto mi drugar OPCS ovac objasni kod mene je
Distributorless Ignition System - DIS "Reč je o elektronskom paljenju gde nema razvodnika paljenja tj. nema mahaničkih pokretnih delova.
Obično se izvodi sa udvojenim namotajem ( za dva cilindra ) a poboljšana varijanta je sa zasebnim namotajem za svaku svećicu koji je smešten direktno na svećicu tako da nema potrebe za kablovima ( svaka svećica ima svoju bobinu...).
Sistem je u potpunosti pod kontrolom ECU-a i istovremeno daje dve varnice od kojih je jedna u radnom taktu a druga u izduvnom taktu. Signal za određivanje trenutka paljenja dolazi od senzora radilice.
Ovakav vid paljenja ne zahteva nikakvo održavanje u celom radnom veku motora.
Nema podešavanja ugla pretpaljenja jer je ovakav sistem paljenja udružen sa knok senzorom ( senzorom detonacije ) preko kog ECU dobija informaciju o detonantnom sagorevanju u cilindru i elektronski reguliše ugao pretpaljenja tj. nema štelovanja.
DIS je zamenio klasičnu bobinu jer je paljenje tačnije i stabilnije, posebno na višim obrtajima"
Da ima te bobine koje regulise ECU,svecice menjaj obavezno,maximum na 30000km,preporucljive osim GM-ovih (490din,kom) su i NGK,Beru i Valeo.Auto je ekstra za danasnje uslove,3 litra ulja,potrosnja 4l/100km,4v po cilindru,ima sve sto i svaki drugi auto,a prost i ekonomican,za tu karoseriju sasvim dobar motor,ceo veliki servis za njega (ulje GM 10w40,svecice,filteri,pk kais) kosta 60e,sta dalje da ti pricam,znas i sam
Druze pa nije bas tako.Potrosnja(Malo sam tezi po gasu od drugih)
Corsa B 1.0 12v 54ks 82NM/2800rpm 46litara rezervoar
Grad 5.7-6.5l zavisno jel spic ili ne
Otvoreno minimalna 4.7 (brzina 80-90 u kontinuitetu bez prestizanja i naglih ubrzanja),s rezervoraom 978 km
Autoput maksimalna 8.2 (brzina 140-150,kontinuitet,izvlacenje svake brzine na 5000-55000rpm),s rezervoarom 561km
Sve u svemu prosecna 5.7.
Svecice NGK BKR5EK (430dinx3kom) ili 6tica videcu
Na GM ulje sam se opekao i ne bi vise da ga sipamTrenutno Castrol Magnatec 10-40w i menjam na 7500km(polovina fabrickog intervala).Da ne bi razmisljao da li je original Magnatec stize mi za 25e kantica direktno made in France
Veliki servis sta je to?
Nema kais,ima lanac.Lanac se menja na 300k km il po proceni majstora ranije,zavisiod eksploatacije.
Set lanca GM (lanac,2klizaca,spaner...)+ dihtung dekla lanca je od 13000-18000din+4600vodena pumpa+5000 ruke i miran sledecih 200k km odnosno dok se ne raspadne corsa .Video sam jednu sa ovim motorom 303 0000 ima a covek nista nije radio,cak ni veliki servis ni set kvacila.Al kaze mazio je,nije divljao
Od kaisa ima samo onaj sto ide na alternator i nista vise.
na taj kais sam i mislio,za alternator,castrol je isto odlicno ulje ja ga u toyoti koristim bas to magnatec,ma motor taj 1.0 je stvarno zahvalan,za nega je veliki servis kad promenis svecice i pk kais ,vrh
Jedino al jedino sto ne valja je sto nema uravnotezavajuce vratilo zbog nedostatka 4tog cilindra pa se javljaju macice vece vibracije.E to zna da nervira ali ja ne obracam paznju
Comment