Vrlo je tesko imenovati temu pored postojećeg broja onih koje su posvecene ovom automobilu. Predstavljanje je na prvom mestu ovde kao izraz zahvalnosti Shonsy-ju i Zverku na pomoci i strpljenju
Auto je skoro pazaren pa nema nekih reprezentativnih fotki, kojih ce svakako biti. Ono sto se pokazalo kao najteze u fazi kupovine jeste nalazak majstora/servisa za pregled automobila. Nijedan nije bio dostupan, pa sam na kraju otisao kod momka koji se ne bavi isljucivo francuzima. Dobio sam potvrdu da automobil nije imao vecu havariju i toplu preporuku da uzmem nesto ozbiljnije

Auto je malo cukan i zamazivan, ali mi je bitno da nije bilo vece havarije. Veliki servis tek sledi ako uspem da uganjam jednog od majstora koji su dobili preporuku.
Dakle, godiste je 2002., presao je po satu 112k km i kao sto mozete videti sve je u fabrickom stanju, cak je i nosac citroenov. Anomalije koje bih izdvoji odnose se i na auto i na ponasanje. Nakon prvog sipanja goriva na jugopetrolu dobio sam poklon u vidu check engine lampice, koja se sledeci dan ugasila i nije palila. Najbitniji detalj i pitanje vezano je za gume. U pitanju su Pirelli 195/45 R15 koje sam naduvao na propisanih 2,3 i 2 bara. Kada sam ga izvezao sa placa bile su jedan bar ispod i cinilo mi se da je automobil iznenadjujuce udoban
Nakon sto sam ih naduvao ukljucio sam se na auto put iz Omladinskih i nagazio ka Gazeli. Za cas sam dosao do 150 i zinuo zatecen ponasanjem automobila. Na onim neravninama kod arene poceo je tako da skace, a sto je najgore duboki kolotrazi su ga tako bacali levo desno da sam odmah smanjio brzinu na propisanu. To sam doziveo samo u novom Twingu GT sa stotinjak ks. Pitanje je da li je to ono sto mogu ocekivati od ovog automobila kao normalnu pojavu?
Enterijer sam unapred doziveo kao oskudan i ne bas kvalitetan pa nisam nesto razocaran. Jedino je neobicno kako je sve prilicno lepo ocuvano sem obruca volna koji je dosta ofucan. Pod ispod papucica je jako ocuvan kao i papucice, a i kompletna tabla kao i menjac su u jako lepom stanju.
Mislim da je ovo i vise nego sto treba za predstavljanje, pa nakon servisa nesto vise. Odmah da naglasim da ce automobil ostati u fabrickom stanju, posto je i ovo dosta neozbiljno za moje godine

Auto je skoro pazaren pa nema nekih reprezentativnih fotki, kojih ce svakako biti. Ono sto se pokazalo kao najteze u fazi kupovine jeste nalazak majstora/servisa za pregled automobila. Nijedan nije bio dostupan, pa sam na kraju otisao kod momka koji se ne bavi isljucivo francuzima. Dobio sam potvrdu da automobil nije imao vecu havariju i toplu preporuku da uzmem nesto ozbiljnije


Auto je malo cukan i zamazivan, ali mi je bitno da nije bilo vece havarije. Veliki servis tek sledi ako uspem da uganjam jednog od majstora koji su dobili preporuku.
Dakle, godiste je 2002., presao je po satu 112k km i kao sto mozete videti sve je u fabrickom stanju, cak je i nosac citroenov. Anomalije koje bih izdvoji odnose se i na auto i na ponasanje. Nakon prvog sipanja goriva na jugopetrolu dobio sam poklon u vidu check engine lampice, koja se sledeci dan ugasila i nije palila. Najbitniji detalj i pitanje vezano je za gume. U pitanju su Pirelli 195/45 R15 koje sam naduvao na propisanih 2,3 i 2 bara. Kada sam ga izvezao sa placa bile su jedan bar ispod i cinilo mi se da je automobil iznenadjujuce udoban

Nakon sto sam ih naduvao ukljucio sam se na auto put iz Omladinskih i nagazio ka Gazeli. Za cas sam dosao do 150 i zinuo zatecen ponasanjem automobila. Na onim neravninama kod arene poceo je tako da skace, a sto je najgore duboki kolotrazi su ga tako bacali levo desno da sam odmah smanjio brzinu na propisanu. To sam doziveo samo u novom Twingu GT sa stotinjak ks. Pitanje je da li je to ono sto mogu ocekivati od ovog automobila kao normalnu pojavu?
Enterijer sam unapred doziveo kao oskudan i ne bas kvalitetan pa nisam nesto razocaran. Jedino je neobicno kako je sve prilicno lepo ocuvano sem obruca volna koji je dosta ofucan. Pod ispod papucica je jako ocuvan kao i papucice, a i kompletna tabla kao i menjac su u jako lepom stanju.
Mislim da je ovo i vise nego sto treba za predstavljanje, pa nakon servisa nesto vise. Odmah da naglasim da ce automobil ostati u fabrickom stanju, posto je i ovo dosta neozbiljno za moje godine

Comment