A sad najzad i ja
Collapse
X
-
A sad najzad i ja
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?Tags: None
-
-
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Već smo ranije komentarisali da je Bravo i dalje lep auto i da spolja nema tu puno da se radi.Svodi se na dobre felne(bar 15 coli) eventualno kraj izduva, možda malo spuštanja i folija i to je to.Po meni je najpoželjnija mašina 1,6 16V a oprema GT!Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!
Comment
-
-
1
Hvala tetak,nadam se da ovi tvoji nece bas mnoogo da me cimaju za folije... A inace bravo je 1.6 16v 103ks, presao oko 110000 kod mene jedno 20000,ja sam za sad prezadovoljan...........Od opreme ima servo,podizace, i el retrovizore,nemam klimu za koju mi i nije krivo al mi siber uzasno fali,posto se zadnji prozori ne otvaraju a muzika mi je bas glasna
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Lep auto, Bravo/Brava je dizajnom bio deceniju ispred svog vremena tako da je njihov dizajn/izgled i sad itekako aktuelan. Italijanski dizajn
BTW: feluge mu chuche xtra
Pozz =]
Comment
-
-
Ne prodajem ih,mislim felne, to mi se i najvise svidelo kod auta, mozda bi se menjao za 17", za neki dan zavrsavam sa muzikom i kacim slike... ima da se odusevite.... el zna neko gde bih mogao da nadjem fabricke opruge za spustanje, posto ako ove skratim ima samo da dobijem na izgledu a ne i na ponasanju u voznji ... ja bih hteo nize i tvrdje,da ne pasuju mozda od hgt-a ,one su 3cm nize
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Aha peko Gang Landa je komplet cetri amortizera ,4 oruge i balans stangla cirka jedno 1000evricaJackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment
-
-
Ukusno veoma... Secam se kada sam prvi put seo u Bravo i provozao se, (davno beshe) imao sam poseban osecaj "revolucije" koja se desila kako u dizajnu tako i u ponashanju automobila, koji se nikada nije ponovio u toliko snazhnoj meri.
Svaki Bravo, bravo!
Sam radish muziku ili..? Nagovesti neshto
Comment
-
-
Civi...imas masinsku radionicu na autoputu kada krenesh ka Nishu sa desne strane,mozda 500 metara pre AutoSaaba.Idi kod njih ljudi se bavi sa tim stvarima(filteri, opruge i slicno).Ja sam pre mozda 2 meseca gledao cenovnik i cini mi se da je bas bilo za Brava.Cene su im se kretale od 8.000-12.000 din za sve 4 opruge,zavisno od modela...
Uvoz je iz Italije...
PozdravPower of dreams !!!
Comment
-
Comment