Registrovan ljubicasti, prosao po ovogodisnjim propisima, gasovi daleko ispod dozvojene granice, jedino sto za sledecu godinu moram resiti zadnji levi disk posto prekoracuje granicu "ovalnosti":
Visak delova:
I uradjen mali servis, skromnih 4.8l ulja na 1.1 motor:
Za zelenog je takodje spremljen mali servis, plus zupcasti, klinasti i par dihtunga i semeringa da se predihtuje, plus motorcic za otvaranje gepeka na dugme:
I zapoceto prepravljanje zadnjeg branika, izbaceni fabricki nosaci, popunjen kanal izmedju dve boje jer ce kod mene biti jednobojan kao i kacenje na karoseriju kako bi se izbeglo vitoperenje i regulisao zazor:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Pripremili gomilu metala za ljubicastog i zelenog, ovo ce omoguciti da pomeram zadnje sediste napred za 10cm i na taj nacin povecam gepek po potrebi za 25%:
Evo malo slika vec pomenutih "reli" klocni/stendera, napravljene da se steluju po visini posto ljubicasti i zeleni imaju razlicite zahteve za kolicinu podizanja od tla da bi se tockovi odvojili:
Nastavljeni radovi na zadnjem braniku, neke rupe zapusene, neke dodatne rupe izbusene plus dodat deo plastike iza zadnjih tockova da ne baca blato u branik:
I onda razmisljanje da li da zavrsetak auspuha bude 60, 75 ili 115mm:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Ako mislis na izduv, 115mm je samo iz sprdnje 60 ili 75mm je jedini izbor, 75 za mene i jedno 3/4 ljudi koji su mi izneli misljenje vise svidja, cini mi se najskladnije mada je malo upadljivije pa se razmisljam da mozda bude ipak 60mm, to nekako vise ima fabricki smek, sto kazu OEM+.
Za entuzijazam je prosta stvar, to je besplatno
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Zavrsen mehanizam za pomeranje zadnjeg sedista, sad umesto 170l imam 210l. Ostalo samo da se ofarba, takodje isti mehanizam je napravljen i za zelenog:
Imao sam mali tehnicki problem sa oil accumulator-om, sporo je punio sto se ispostavilo da je u pitanju zaprljan ventil, pa cu uvesti u praksi preventicno ciscenje pri zameni ulja:
Na zelenku nastavljeni radovi, zavrsen usek za izduv i pala odluka na 60mm. Plus dodat katadiopter sa desne strane da bude "simetricno" sa fabrickom maglenkom levo:
Napravljene caurice za montiranje tapcirunga u kabini (bice posle ugradjene i na jubicastog). Tako da nema vise plasticnih zabica, nego lepo sve na imbuse:
Zapoceti radovi na prednjem braniku, dodati fabricki nosaci koji su falili kao i neki dodatno napravljeni, skinut znak Z i prepravljen spoj maske i branika kao i popunjena rupa izmedju sivog i obojenog dela:
Nabavljeni originalni elektircni podizaci stakala plus instalacija i prekidaci iz Kine da se sklopi ceo set:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Kupljeno par sitnica za zelenog, jedan termoprekidac koji cu da ubacim na karter i povezem na tablu tako da mogu da biram da li da pokazuje temperaturu rashladne tecnosti li temperaturu ulja, nabavjeni originalni adapteri za metlice brisaca, zadnji brisac od Fiata za malo moderniji izgled i cepovi umesto fabrickih rucica za podizanje stakla:
Nastavljeni radovi na prednjem braniku, prvo nastelovani zazori oko haube pa zavaren novi nacin montaze na blatobrane za ciju smo izradu koristili CAD (Cardboard Aaided Design), dodatna ojacanja, upustena maska ka unutra, montirana ukrasna mrezica:
Takodje provedeni sati u guljenu silikona koji drzi krovne lajsne, tako tesko silazi, a lajsne same spadaju
I juce je bilo godinu dana otkad je stigao u moje vlasnistvo, iako daleko jos od kraja, napokon ponovo lici malo na auto:
Na ljubicastom nista nije radjeno, sem sto smo imali peh, za prvi maj smo zaledjeno meso za rostilj otapali na motoru i nismo skontali da je masnoca curela niz instalaciju od brizgaljki pa je masnoca vremenom stigla do konektora i napravila kratak spoj. Saniran izgoren pin:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Montirani pragovi, korube i zavesice. Zavesice jos nisu konacnog oblika, videcemo kad sastavimo auto sta ce ostati i u kom obliku:
Provera sa tockovima jel ce to sve stati kako je zamisljeno:
Ne znam sta se desilo u fabrici, ali oba Yuga jer su iz iste serije imaju ovako iskasapljene nosace farova, pa sam odlucio da to pojacam kako bi farovi stabilno stajali:
Nabavljene i fi40 cevi za dvocevku i fi45 za glavnu cev, kao i fi60 za anti reversion chamber:
Zavareni branici i pragovi, tako da ce uskoro da se pripremaju za farbanje:
Zafarbani prednji koseve i vezni lim u epoxi prajmer pa sad mozemo da se posvetimo daljem farbanju karoserije:
Sto se tice ljubicastog, nista se ne desava sem sto je na danasnji dan pre 15 godina i 60.000km dosao kod mene:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Da nastavimo sa radovima. Svi spojevi na spoljnjem kraju karoserije predjeni sa diht masom:
Sve supljine na karoseriji isprane nitro razredjivacem, uspricane antirostom da se neutralise rdja, ponovo isprano nitro razredjivacem i zajedno sa patosom ofarbni poliuretanskim prajmerom i lakom u dva sloja:
Pa je ceo patos predjen sa zastitom od kamencica, predjeno je i sa unutrasnje strane da bude malo tisa kabina:
Pa je onda krenula priprema za farbanje, poneki detalji zagitovani i predjeno sve sa spricgitom:
I onda zelenko postaje ponovo zelen. Nazalost ovaj deo je bio prilicno neuspesan, baza je izgledala prilicno jednolicno i ravnomerno naneta, ali nakon nanosenja laka mestimicno je ostalo flekavo tj pigmenti iz farbe se nisu ravnomerno naneli. Posto je za moje roditelje, ostace sad tako, barem manji stres ako se osteti:
Doradjene sanke, pojacane malo sine branike dimplovanjem i ocisceno brdo delova od rdje:
Branici, pragovi i maska takodje osmirglani i ofarbani prajmerom:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment