I, šta bi?
Yugo 1.1 EFI Power
Collapse
X
-
To je namerno ostavljeno da privuce paznju sa drugih stvariMada svaka cast ljudima za tehnickog koji su jedini bili od brdo tehnickih u fazonu tehnicka ispravnost vozila iznad zakonskih nebuloza...
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Namontirani osiguraci haube, postavljene plocice sa navojem cija pozicija moze da se steluje kako bi se namestili osiguraci na odgovarajuce mesto, ovo ce omoguciti laku demontazu i ponovnu montazu osiguraca kad zatreba:
Vracena nazad i GSI tabla, naravno prokletstvo se nastavilo pa ni na fabrickoj tabli nije izdrzao merac predjene kilometraze vise od par 10tina km xD
Stavljene racing () matice, usteda 260g
Hvala nasoj carini koja je odlucila da naplati 50% od ukupne cene, bas su skromni...
Pre i posle:
Sledece na redu vracanje branika i letnjih guma posto se ova Kama raspada nakon 300km po ovom "toplom" vremenuLegenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Montirane "skrge":
Izmenjeno kacenje ukrasnih plastika na sedistima posto je to bilo jos izlomljeno kod bivseg vlasnika:
Izmenjen odusak menjaca kako crevo ne bi bilo prejako savijeno zbog skucenog prostora:
Napravljena aluminijumska T racva za iber umesto neke frikombinacije koju sam ja napravio pre 12 godina:
Nabavljeno ulje (5.2l) i filter za mali servis. Dodatan kapacitet je zbog OAC koji ce uskoro biti napravljen:
Nakon 350km koriscenja, malecna razlika izmedju prednjih i zadnjih guma
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Sklopljen auto:
Farbanje zadnjeg branika opet nije uspelo jer spric git koji sam koristio je reagovao hemijski sa podlogom a posle i sa farbom, tako da su dani pripreme otisli u nepovratno, usled nedostatka vremena jednostavno nisam mogao da spric git gulim pa je bzvz ofarbano, takodje sredjena i ofarbana svetla za tablice:
Usled nedostatka vremena nisam zavrsio prednji branik kako sam zamislio, pa sam napravio privremeno hladenje za kocnice:
Oil accumulator can nazalost nece biti spreman za vikend da se proba, ali veci deo je u pripremi:
I prepravljen fabricki regulator pritiska u stelujuci:
Tako da usutini mnogo nedovrsenih planova za ovaj vikend u Kuli, koji se mozda i nece odrzati zbog kise...Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Zamenjena sirena posto se stalno pregrebala i obijala da svira kad je potrebno:
https://flic.kr/p/2gjm6UX
Bili u Kuli, nazalost pehovi danima pre odlaska su se nastavili i na sam dan plus umor od obaveza su me naterali da ne budem posebno produktivan, pa umesto uvek ciljanih 80-100krugova, odvezeno sam svega 20-25 krugova, nazalost problemi sa ispadanjem kamere iz lezista od G sila (ali uspesno reseno ispadanje kabela iz USB prikljucka sto je bio problem na Miseluku prosle godine) su doveli do toga da imam snimljena samo 4 brza kruga i to iz prvog stinta po vlaznoj stazi. Ipak, nije sve bilo tako lose, auto je mnogo napredovao od prethodnog puta, prosli put sam krenuo sa krugovima od 48+s da bih posle dva manja izletanja i dosta mucenja postavio licni rekord od 44.13s po suvoj stazi. Ovaj put auto koji je mehanicki skoro indentican tadasnjem, samo sa podesenim trapom 95% od toga kako bi trebalo, omogucilo mi da vec prvi brz krug odvezem svega 0.25s sporije od rekorda, a vec u trecem krugu da oborim svoj rekord i spustim na 43.6s. Nazalost vec receni problemi sa kamerom su me sprecili da izmerim vremena po suvom, pa samo iz nekih usputnih krugova sam uspeo spajanjem sektora da vidim da sam konstantno vozio u 43s i niskih 44s i da auto ima potencijal za 43.23s, mada ja verujem da sam mogao da spustim i u 42s da je bilo sve kako treba. Slike sa staze ce biti kad dobijem, za sada samo snimak voznje
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
-
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment
-
Comment