A ti kao ne znas koliko moze da razvije Ne znam da li ima razlike, nisam ga jos vozio, kad budem isao u Meksiko onda cu videti jel se povecala max brzina pa cu znati jel ima vise ks
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Za kraj godine skromni radovi Izgubio sam originalnu posudicu za nastavke koji idu uz kompresor pa sam napravio svoju i malo poboljsao da se ne izgubi opet od nasih dobirh puteva:
Nastavio sam sa menjanjem srafova sa prohromskim:
Posto sam par puta zakacio donji deo branika i vec par puta ga slomio jer nisam nikad zavrsio kako sam zamislio, hteo sam da ga uradim vec ali onda se razmisljam da je mozda bolje resenje da napravim od aluminijuma:
Ujedno sam vratio napokon i ravan pod uz prepravku difuzora da ima jedan otvor za laksi pristup zadnjem trapu radi stelovanja:
Pre montaze difozora, iskoristio sam priliku da detaljno proverim amortizer jel sve radi kako treba:
Malo vise o sistemu sada kada je testiran: Amortizer:
Twintube dizajn amortizera sa monotube nacinom funkcionisanja
Monotube dizajn ventila
Eksterno postavljeni ventili
Mogucnost menjana tvrdoce bez rasklapanja amortizera
Progresivno delovanje ventila
Varijabilna tvrdoca amortizera u zavisnosti od pozicije tokom hoda amortizera
Sile 184/131 i 246/115 u zavisnosti u kojoj je poziciji hoda
Hidraulicni bump stop na sabijanje i izvlacenje
Gasni amortizer visokog pritiska
Eksterni rezervoar za gas
Eksterni rezervoar izradjen od aluminijuma radi boljeg hladjenja ulja
Stelujuca platforma za stelovanje visine auta
Moguca ugradnja u vertikalnom i horizontalnom polozaju i bilo kom drugom polozaju
Opruga:
120kg/cm
Progresivna tvrdoca
Solja:
Aircup sistem za podizanje auta pod pritiskom
Funkcija:
Umanjuje naginjanje auta u napred pri kocenju
Umanjuje naginjanje auta u nazad pri ubrzanju
Umanjuje sleganje zadnjeg dela vozila pri tovarenju
Omogucava podizanje zadnjeg dela pod opterecenjem radi neutralisanja sleganja
Povecava stabilnost auta po neravninama
Montirane zimske gume, naduvane na 2.5/2.1 bar. Letnje gume namazane domacim rezeptom za omeksavanje da budu sveze za prolece:
Onda smo malo kvarili auto, pa je prvo trebalo popraviti bravu od vrata da ne skripucu:
Nakon toga sam uspeo nekako da polomim poluosovinu:
Takodje nabavljeni neki delovi, najnoviji tip table, ne znam da li ce ici jos u auto ali posto sam nasao bas ocuvanu, odlucio sam da uzmem. Takodje uzeti tepisi za gepek, tako da vise nema rupa od plina i nije tako mutirana boja:
I posto ova slika kruzi internetom, mislim da treba i ja da je okacim
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Zato sto ja nisam TopShop Nece od starih guma napraviti nove, niti ce na potrosenim narasti sara Menja se hemijski Treadwear gume tj da se dobije meksi sloj gume na ustrb trajnosti Svakako je ovo prva proba pa je rano i za utiske, mada po prvim pokazateljima je pozitivno.
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Poslednja dva meseca nismo puno radili na autu... Isli za BP, usput posetili Meksiko, napokon posle 10 godina smo povecali max brzinu sa 151 na 154km/h. Nije zvanican rezultat jer nije potvrdjeno u oba pravca, takodje kratak je bio Meksiko pa mozda moze i nesto vise Ne cini se mnogo ali na ovaj odnos brzine i snage auta, to bi trebalo da bude dobitak od 3ks u obrtajima od 6150 do 6300 nakon prepravke u****, izduva i blagog povecanja dotoka goriva. Takodje kakav je to race car koji ne moze da se natovari u gepek, zadnje i suvozacevo sediste
Od sitnica koje se moraju cackati je popravka naslona za glavu jer se odlepio materijal, saniranje srafcica za stelovanje usmerenosti fara i instalacije od nivelacije fara, dodato parce materijala u pepeljaru da ne zvece sitnice koje drzim tamo i malo sredjeni bocni zmigavci, prepravljeni da stoje cvrsce i poboljsano malo dihtovanje:
Tehnicki pregled - starter pack:
Posle 2 tehnicka pregleda, odlucila sajla brzinomera da se pokvari, pa uzeta druga, dodata zadnja maglenka za tehnicki, napravljen novi prigusivac za auspuh i produzeno za jos godinu dana, skromnih 15532din, 3600din je tehnicki samo:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Nismo puno radili, najvise smo se kupali i slikali
Posto je u zurbi izradjen zadnji trap, rastavio sam ga da modifikujem rad amortizera malo i da vidim kako se ponasa mehanicki posle malo testiranja na autu. Takodje montirane poboljsane mazalice na unibale:
Kupljena druga glava jer sam mislio da doradim ovu pa da je lakse montiram i da mi ostane moja za rezervu, ali se ispostavilo da posle 10ak glavi koje sam video ova bas ima siru komoru i da moze samo na 1.3 motor, tako da videcemo sta cu sa njom:
Izgleda da testiranje max brzine (ovaj put izmereno 156km/h) ima negativne posledice po lonac Pre 13 meseci (prva slika) sam preventivno zamenio vunu, ali ovaj put je skoro totalno nestala, a pri tome smo istopili i deo alumijiuma:
I za kraj, sta je bolje od Yuga? Pa dva Yuga Uzet 1.3EFI iz iste serije kao i moj (broj sasije se razlikuje za 73) za moje roditelje i porodicna putovanja. Njega isto ceka kompletno sredjivanje u narednim mesecima:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Zbog ogranicenog vremena na stazi i kise posle podne, nije puno vozeno, ukupno 22 kruga. Nazalost vreme po krugu je ostalo prakticno isto kao prosle godine, jedino se konstantnost poboljsala pa je vecina krugova sa manje od 1s razlike. S obzirom da je auto super izbalansiran, jedini zakljucak je da mi fali vise gripa od guma:
Nabavljeno par stvari za ljubicastog, druga polovna vrata jer vlasnik kad ih je menjao nije stavio odgovarajuci tip i nova hauba:
Posto sam polomio policu ispred suvozaca, kupljena druga, ali posto je ta u verziji za karburator, odnosno ima rupu od sauha onda napravljen jedan cep u koji sam ugradio LED za alarm:
Kupljen i krovni nosac, posto nemam skije za zimovanje i krovni kofer za letovanje, stavio sam sta imam za slikanje. A takodje danas testiran sa nekih 60kg na krovu:
Imali smo i nekih pehova sa autom, usustini auto nece da bude podignut nema sanse. Prvo puklo crevo za prednji airlift, a posle pukao nosac zadnjeg push-rod oslanjanja, takodje u situaciji kada sam podizao auto zbog opterecenja. Crevo skraceno, nosac ojacan i vracen sistem na mesto:
Zeleni je dobio rebrending:
I nabavljeni razni delovi, zadnji vezni lim, zadnji branik, zamenu elasticnog zgloba na polugi menjaca, osovinu poluge menjaca, nova rucica, ukrasna kugla menjaca, opruge (-50mm) i gibanj (-30mm) za spustanje, ojacanje grede, bocne lajsne, viljuske, nosace motora, rucke za obaranje sedista, nosaci auspuha, rezervni rukohvati za vrata tapcirunga:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Stigle nove gume za ljubicastog, ista dimenzija ali ovaj put Hankook:
Skinuto hladjenje za kocnice jer su creva dotrajala, bice redizajnirano da se ne lome sa zaokretanjem tocka:
Imao peh da nece da upali auto, ustanovio da je pukla stopica za pobudu anlasera:
Bili malo u Sremu:
Razlog puta je bila nabavka felni za zelenog. Uzete 14x6, ET35 sa Hankook univerzalnim gumama u dimenziji 165/65 R14 i nabavljeni metalni ventili:
Posto je ideja da to budu letnje gume za zelenog i zimske za ljubicastog, isprobali smo i dosadasnji zimski set sa ljubicastog 14x5.5, ET35 sa 175/65 R14 gumama na zelenom:
I napravljen adapter za ukrasnu kuglu:
Legenda kaže: "Postojali su ljudi koji su se javljali i kad im ne treba ništa..."
Comment