Evo, da predstavim svog Yugica. Vozim Yuga 1.1 EFI, 2002 godista sa predjenih 60.000km... Po fabrickim podacima 63ks/5600, moment 85Nm/3800, 1116ccm motor i menjac 5 brzina sa odnosom 17/64, ubrzanje
do 100 za 15s i max brzina 151km/h. Kupljen polovan pre tri godine. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.
Na Yugu je izmenjeno...
Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.
Kod
mene je odradjeno:
Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...
Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh u odvoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...
Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101.
Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama.
Skracen hod palice menjaca za 5cm.
Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 2.5cm, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki
130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi oko 2 stepena.
Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mm
Stavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.
Postavljeni "banana" brisaci.
Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti.
Izbacen plin odmah po kupovini.
Nabavljene dve balans stagle i nosaci,skupljene jos ostale potrebstine pa sledi ugradnja b. stagle pozadi i jos jedne napred ovih dana. Nabavljena pancirnih, teflonskih creva za kocnice.
U planu jos kada finansijske mogucnosti dozvole, ugradnju kracih gasnih amortizera napred, zadnjih diskova (nabavljena klesta), ugradnja ITB 4x38mm, bregaste osovine od Specijala, hladnjak za ulje, kompletno varenje karoserije i ojacavanje sa roll barom i farbanje kompletne karoserije... Pravljenje koske, ugradnja 4tog nosaca motora, spajanje sanki... Ugradnja sinter lamele sa 6 kraka i kraci diferencijal, 13/53. Od stajlinga, zamena volana, presvlacenje tapacirunga i table u crnu boju, hteo sam sa skajem ali ce biti verovatno neki materijal na fazon reli automobila sa farbanjem donjih delova table u crno. Izvlacenje rubova, felne 7j i ET do 13 male kilaze, osiguraci haube.
I evo neke slike.


Buduci plan kako bi trebao da izgleda







[/url]%20%20Uploaded%20with%20ImageShack.us[/img]






Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama
do 100 za 15s i max brzina 151km/h. Kupljen polovan pre tri godine. Od neke kao dodatne opreme je imao pojaseve pozadi, metalik boju, maglenke.
Na Yugu je izmenjeno...
Kod bivseg vlasnika montirani napred ventilirajuci diskovi 257mm (fabricki puni 240mm) sa pripadajucim klestima i veci glavni kocioni cilindar, napred stavljeni Zastava Sport amortizeri, pozadi spusten sa caurama i gibanj sa 4 platne i skinut katalizator... Stavljeni distanceri od 20mm napred i 25mm nazad, felne od alfe 15", 6j ET39 sa gumama 175/55. Sto se tice izgleda, odradjen set branika i pragova, stavljeni beli migavci napred od Z101, zamenjen volan i palica menjaca... Alarm i CB, gpepk na dugme i digitalna tabla iz Opela GSI. Imao je i N2O ali nazalost nisam imao para da ga kupim.
Kod
mene je odradjeno:
Zamenjene sve 4 gume za nove Miselinke u istoj dimenziji...
Stvaljena pecurka sa pregradom koju sam pravio namenski... Usustini, motor dobija uvek cist i hladan vazduh u odvoljnim kolicinama jer ga redovno odrzavam (filter)...
Stavljena duza 2-1 grana tj od Z101.
Zamenjeno kvacilo sa plitkom korpom od pezoa 106 i sinter lamelom sa tri kraka i stavljen zamajac olaksan na 6120 grama.
Skracen hod palice menjaca za 5cm.
Spusten auto napred jos dodatno 2cm (napsram fabrickog oko 10cm) i pozadi za 7cm (toliko je i naspram fabirckog), tako da sada od ruba do centra tocka iznosi 28.5cm. Napred stavljene ficine opruge duzine 2.5cm, stavljena floridina ramena (8mm duza od fabrickih), stavljeni teflonski nosaci b. stagle i ubaceni tefloni umesto gumica u ramenu. Pozadi ispeglan gibanj sa 4 platne na 11cm, novi amortizeri tvrdji od fabrickih i kraci 3cm. Stavljene viljuske od Poly-a. Napred rasiren trag tockova i sad iznosi 136.5cm (fabricki
130.8cm). Pozadi trag tockova takodje rasiren i sad iznosi 136cm (fabricki 131.2cm). Rastojanje od prednje do zadnje osovine iznosi fabricku meru od 215cm. Minus napred i pozadi oko 2 stepena.
Zamenjen dihtung glave i stavljen od 1.4T motora i glava obrijana za 1.1mm
Stavljeni H pojasevi u 4 tacke kacenja za vozaca i suvozaca i izbaceni fabricki pojasevi napred.
Postavljeni "banana" brisaci.
Stavljena LED za osvetljenje unutrasnjosti.
Izbacen plin odmah po kupovini.
Nabavljene dve balans stagle i nosaci,skupljene jos ostale potrebstine pa sledi ugradnja b. stagle pozadi i jos jedne napred ovih dana. Nabavljena pancirnih, teflonskih creva za kocnice.
U planu jos kada finansijske mogucnosti dozvole, ugradnju kracih gasnih amortizera napred, zadnjih diskova (nabavljena klesta), ugradnja ITB 4x38mm, bregaste osovine od Specijala, hladnjak za ulje, kompletno varenje karoserije i ojacavanje sa roll barom i farbanje kompletne karoserije... Pravljenje koske, ugradnja 4tog nosaca motora, spajanje sanki... Ugradnja sinter lamele sa 6 kraka i kraci diferencijal, 13/53. Od stajlinga, zamena volana, presvlacenje tapacirunga i table u crnu boju, hteo sam sa skajem ali ce biti verovatno neki materijal na fazon reli automobila sa farbanjem donjih delova table u crno. Izvlacenje rubova, felne 7j i ET do 13 male kilaze, osiguraci haube.
I evo neke slike.


Buduci plan kako bi trebao da izgleda














Da napomenem da auto pravim samo u skladu sa svojim zeljama i potrebama

Comment