Hvala svima na cestitkama! Bas!
Auto za sada izgleda super, snezno beli BX 1.6 TRS sa spojlerima, izgleda kao da je ispao iz filma Taxi II. Jos uvek ima na vratima zalepljenu reklamu firme koje je bivsi gazda vlasnik. To cu za vikend da skinem pa cu da ga slikam i postavim slicice.
Predhodni vlasnik kaze da je uradjena puna generalna pre 20 000, auto vuce dobro i na benzin i na plin (kako i ne bi sa skoro 90 konja), na iber-lauf ne ide nista.....Potrosnju cemo videti.
Vozio sam ga kod mog majstor Duleta, strucnjaka za Citroene, i nasli smo malo lufta u letvi volana i par povratnih creva od hidraulike koja vlaze. Sve ukupno da se sredi oko 200 - 300 evra.
Jedino sto me malo brine je to sto se vidi "majonez" kad se skine cep za sipanje ulja pa sam mislio da mozda nije dobio vodu u ulje mada ne povecava nivo ulja i ne gubi vodu. Dule kaze da to moze biti i od nekih vrsta ulja. Ulje i filter su zamenjeni pre 500km....
Toliko za sad. Hvala jos jednom svima na podrsci! Uvek drug na drumu!
Koje aparate za gasenje preporucujete?
Koja vrsta?
Koja velicina?
najcesce se koristi prah, co2 uredjaj se ne koristi na otvorenom prostoru jer nema nikakv uticaj ili zanemarljiv,opasan je za upotrebu u zatvorenom prostoru, ima jos uredjaj sa pjenom,tu ima vise vrsta pjena, za ove potrebe gasenja pozara izazvanih od strane goriva najefikasniji je prah, postoji jos i inertni gas ali on sluzi vise kao prevencija da nedodje do pozara izazvanih gasovima od isparavanja goriva. Kod gasenja pozara najvaznije je onesposobiti izvor vatre u ovom slucaju dotok goriva, tj iskljuciti auto, desi se da se u panici to zaboravi, poslije sto je prije moguce krenuti sa ugusivanjem vatre (aparatom za gasenje pozara,mokrim cebetom ili jaknom ako nema struje,ako ima struje samo aparat za gasenje dolazi u obzir prah ili pjena (mislim na naizmjenicnu struju))
Gosn' Aladine, jedno pitanjce... . Bate mi se sprema da u svoj BX 1.4, koji je nekako upokojio svoj menjac (koji je u motoru, kao sto mozda znas), ubaci neki 1.6 motor, pa drzim da je to isti onaj koji ti imas na makini. To je karburatorski motor, i u carfolio.com pise da ima 94(!) konja, na moje veliko chudjenje. Jel' to-to sto ti imas u svome ljubimcu?
Jeste, to je taj motor. I ja sam nasao podatak da ima 94 konja. A i ponasa se tako....
Klasican Pezoov motor kao iz 405-ice. Posto mi je karburator komplikovan i ima silna cuda oko automatskog sauha moze se zameniti, sraf na sraf, licencnim Solexom za Ladu 1600. Meni bar radi najnormalnije i na benzin i na plin. Problem je jedino staviti mixer preko karburatora pa je Dora namestio u crevi izmedju filtera i karburatora. Ja prezadovoljan! Potrosnja od 9 do 11.5 l plina, najvise zavisi od kvaliteta istog....
PS BX koji je izgoreo je imao motor 1.4 Odlican motor i veoma zivahan. Menjac mu nije u motoru vec koristi zajednicko ulje sa motorom...
Comment