
Renault 25 Baccara, beauty or what...?
Collapse
X
-
Jel' ti komsija Dure iz Boshnjace?
Inache, to mi je Dure predlagao, ali mi se nije dopalo iz vishe razloga.
1. Renoov dizel od 2068 kubika ulazi vec u kategoriju od 2000-2500 kubika, i kao takav te vec doobro treska po dzepu pri registraciji. Motor ima 65-6 konja, max brzinu od 165 km/h i ubrzanje do 100 - 18 sekundi, obrtni moment oko 140 Nm. Troshi u gradu oko 9 litra na sto km.
2. Isti taj dizel sa turbinom, ima 85 konja, max brzinu 175 km, ubrzanje do 100 oko 14 sekundi, obrtni moment 180 Nm. Troshi zerichak manje od atmosferskog dizela. Registraciona grupa - ista.
Da prevedem - za ovu drumsku krstaricu, ovi motori su BABE! Neki minimum koji postujem je naslabiji benz. motor od 1995 ccm i 103 konja (stari GTS). Najbolja varijanta je motor ugradjivan u Ti, TXi, TXE modele, od 1995 ccm i oko 135-140 konja.
Motor od 2849 kubika, sa motronic ubrizgavanjem koji je fabricki na mom autu, ima 150 konja i 230 Nm vec na 2500 obrtaja. Ubrzanje do 100 - 9,3 sekunde, max brzina 210. Potrosnja 22-24 litra plina na 100 strogo u gradu. Na putu, pri brzini od 150, oko 13. Sa mojim nacinom voznje, prosecno mi se uhvati oko 18.
Kad izvedes sve racunice (vecu registraciju i potrosnju) ispada da mi je voznja ovog motora skuplja za 1/3 od dizela. Jeste da me boli srce kad Dinkicu, ni kriv ni duzan, moram da izbrojim keke, ali voznja je 3x bolja
.
Da me ne shvatish pogresno: ja sam sasvim krotak vozac, nikakav street racer. Svaki malo nabudzeniji jugo ce me odrati od semafora do semafora. Ali to mene ne interesuje. Meni je bitno da kad kachim pun auto uz neki planinski put ili kad pretichem shleper, da ne moram da drzhim tampone u ushima, ostavljam ekolosku katastrofu iza sebe i molim auto da ide. Stisnesh gas, on srkne gorivo, shestak ispred tebe se ustumara, pocne da se rita, u izduvnoj grani pocnu da bubnje subsonic harmonici... Chista poezija, mozda dobijem i nagradu za ovaj literarni polet=]
"Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Zanimljiva stvar je da postoji jos jedna 25-ica identicna duke-ovoj, a obicno stoji parkirana 200 metara dalje od dukeove (kako je svet mali).
Inace ovu vidjam stalno ispred kluba masinskog faxa, kad god "sedim" na casu gledam je kroz prozor. Stvarno izgleda odlicno.
Poz.
Comment
-
-
Zanimljiva stvar je da postoji jos jedna 25-ica identicna duke-ovoj, a obicno stoji parkirana 200 metara dalje od dukeove (kako je svet mali).
Jel', a gde to? Pazi, bila je jedna na bulevaru, preko puta pijace, ali nje nema vec vise od godinu i po dana. Zavrshila je u Krusevcu, a odatle je ovih dana otkupio vec pominjani, legendarni Dure, koji se sprema da je nagrdi jednom naftaricom.
Zasad, u gradu vidjam samo jos jednu, metalik zelenu, a najcesce je parkirana ispred Margera.
A sto se tiche kluba, pa, cuj, i ja volim da sedim "na casu" tamo ponekad..."Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
-
Druga obicno prepodne stoji ispred gradjevinske i masinske skole, kod onog malog kafea, tj "kantine ucenika", nemoguce da je nisi video (od tvoje se razlikuje samo po tome sto ima parce trake preko stop svetla i drugacijim felnama tj. ratkapnama). Ima i Baccara oznake ali neznam da li je prava.
P.S. Hteo sam jednom da te jurnem, video te kroz prozor kafica, ali si bio sa jos nekim likom, ulazio si u auto.
Comment
-
-
Originally posted by BRABUSEvo da prenesem svoje impresije, posto sam se vozio u autu u nedleju.
auto je P E R V E R Z I J A !!!!!
Ljudi, onakvu kozu i alcantaru nisam nigde sreo, a tek onaj smek auta sa kraja 80-tih....definitivno moja slabost. A V6 vuce kao LUD - stvarno retko naci tako ocuvan stariji auto.
Samo da dodam da je razlika u voznji na plin i benzin ogromna,kad se vozi na benzin vidi se kako izlaze hiljadarke na auspuh,a na plin izlaze stotke i po neka dvestotka
sem toga nema razlike,barem ne primetneTurbos make torque,and torque makes fun
Comment
-
-
davne 90god, moj prijatelj išao u Solun da kupi blatobran i haubu za R25 bakaru. Prodavac se samo nasmejao i rekao: prijatelju, to kod nas vozi samo Micotakis.
Generalno auto pravljen da traje i dosta je ispred svog vremena, samo još da priča. Ops, pa on i priča! der kraftstoffe ist zu emfe, bitte tank gefullen
The Toecutter, he knows who I am
Comment
-
-
Originally posted by sasafilipovicdavne 90god, moj prijatelj išao u Solun da kupi blatobran i haubu za R25 bakaru. Prodavac se samo nasmejao i rekao: prijatelju, to kod nas vozi samo Micotakis.
Generalno auto pravljen da traje i dosta je ispred svog vremena, samo još da priča. Ops, pa on i priča! der kraftstoffe ist zu emfe, bitte tank gefullen
@ Milannik
Ej, video sam onu Bakaru o kojoj si pricao, bila parkirana pre neki dan ispred moje zgrade (ja se nacisto zbunio; vece pre toga sam ostavio auto kod majstora da menja korpu kvacila i puni klimu) Sta ce moj auto ovde? Kad ono... Mnogo je lep. Samo nema alufelne i hrom (nikl?) po rubovima. Ali zato mu je gazda presvlacio enterijer,i koza je nova novcata. E, sad, da li je bas koza ili eco-koza ne znam, ali izgleda predivno. Sedista mu imaju onu dodatnu opciju da se naduvavaju na pet mesta - to ja nemam. Ostavio sam mu svoj broj i adresu na soferki, racunajuci da ce da se javi da ga pitam gde je radio kozu, medjutim, nema ga da se javi...
Xe, xe, ni on nema automatski menjac... Pitam se zasto.
) Ima onu divnu rucicu menjaca od brestovog drveta...
Jedino jos nisam video ni jedan model sa aktivnim ogibljenjem (Suspension a amortissement pilotee) a bas bih voleo da vidim&provozam to chudilo..."Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."
Comment
-
Comment