Mogao je jos. Ja nisam imao mjuda da ga jos ganjam i da pritom slikam. A i ne valjaju mi zadnje gume i tresu ko blesave. Pritom, imam gume vecih dimenzija napred profil 65 umesto 60 koji je kalibrisan sa brzinomerom, tako da na 100 km, brzinomer ukrade 3,2 km. To jest, kada pise da idem sto na sat, u stvari idem 103,2 a kada pise 200 to znaci da idem 206,4 naravno u idealnom slucaju, kada cajger ne laze ... Tako da bi ovo trebalo da bude oko 190 dva, tri...
Na putu do Vrnjacke banje i nazad (260 km) potrosio mi je 34 l, sto izadje nekih 13.1, sa tim da nisam skidao ispod 140 dok sam bio na auto putu... Bez klime, bilo je prijatno vreme...
Hebo te pa ti si mu nastelovao potrosnju.Ja juce merio potrosnju.Gradska voznja 10l na 89km(manji grad).Otvoreno,brzina oko 110-120km/h je bilo 14l na 158km.
He, he, da, samo sto u gradu (gde se najvise i vozim, kao valjda i vecina ljudi) i dalje tuche dobro preko (ne mogu bas tacno da uhvatim koliko) 20 l. Kad bi bilo 20 po gradu, ja bih bio prezadovoljan.
Verovatno necu reci nista novo vlasnicima dizela ili mnogolitraznih auta, ali kako je ovo meni prvi i (verovatno) poslednji ovaki auto, uvek me iznova odusevi obrtni moment ove zivotinje... (230 Nm na 2500 o/min)
Naime, na nedavnom putovanju do CG, imao sam planincine i planincine da preskocim, a da te uzbrdice prakticno nisam ni osetio. Vecinu serpentina, cak i one lakat, se mogu savladati sa oko 40 km/h, a to je 2000 obrtaja u trecoj brzini. Nigde nisam morao da idem ispod trece, cak ni dok sam se penjao iz Budve ka Cetinju...Laganica (dete u kolima) ali bez potrebe da se salta nize ili dodaje gas. Lepo drzis gas na jednom mestu a auto ide i ide i ide... Na Ostrog sam se popeo drugom brzinom, jer se auto penje drugom i kad maltene pustish gas...
Mnogo lep osecaj, samo ne valja da se navikavas, jer kad se neminovno predje u nesto manje sve ti se cini da auto stoji...
Ne znam sta bi rekli strucnjaci za termodinamiku na forumu, ali pretpostavljam da je ova osobina zasluzna za prilicno umerenu potrosnju auta na ovom putu (prosecno 11,6 l na sto), jer (normalna, bez jurcanja) voznja ne zahteva neku akrobatiku sa menjanjem stepena prenosa ili forsiranjem pedale gasa. Auto jednostavno ima tendenciju da zadrzi brzinu na usponima bez ikakvih intervencija (i naravno bez gushenja).
Hehe, idemo drugar i ja pored NisAuta i ti nas pretices, a drugar kaze: Pa boli tebe ****, imas Baccaru od 3000 kubika.
Pa nisam isao dvesta, isao sam osamdeset...
Kazi drugaru da se ne sekira, sledecu registraciju necemo docekati sa 3000 kubika... - na moju i Dinkicevu veliku zalost... Bice to najverovatnije neki malecni prdavac od 2 hiljade kubika... V6 Z7W 707, -|- 1989-2006 -|-. Rodjen u Douvrin-u, umreo u Nis. U cvetu mladosti, nije presao ni svoj prvi milion kilometara...
Da ga utepam, (shmrc!) koje drugo... Oni ne umiru sami, to samo u Volvou , u Renoima - jok. Mlogo je stetan - registracija je dve moje plate (sic!), ali bih to nekako i preboleo. Medjutim 25 litara na 100 km u gradu, opasno potkopava temelje moje ekonomske stabilnosti... Kalkulisana usteda se krece do 1000 evra godisnje, u zavisnosti od kilometraze, ali tu je negde... Ona fotka gore gde przhi 200 mu je labudova pesma...
A prodaces ga?Ja planirao da kupim jednu bakaru i da ubacim 2000ccm u nju i ugradim plin.Postavio sam i temu o tome ali bez mnogo odgovora.Imas li nekog iskustva sa ovim?
Nope. To nikom ne treba. Eventualno, ako ce ga ugradjivati u kamion... Mozda eventualno prodam agregate i hladnjak, posto su razliciti za za V6 i cetvrtaka, a mozda trebaju nekom Tko bi ga znao...
Comment