Boost2Boost B203R SAAB engine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    Wartburg

    Nema za sta, samo sam sliku "izbacio"

    Sto se tice chelika, zna se gde je chelik dobio kriogen, mislim gde je Ledeno doba najduze trajalo

    Momentalno nema ni jedan

    Ivvan >>

    Jupps

    Svrbi, alergija na nesto tipa i stila, ljut sam na nekoga ko mi je prckao po motoru , no nema veze, stigo sam
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Wartburg
      CBC Senator XXL
      • 01.02.2005
      • 663

      Oket!
      Citajuci ovo i ono na VG opet mi nije jasno kako si ga toliko abartovao, jesi mu stavljao neki interkuler, menjao kompresiju ili tako nesto?

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        Uh.. sve pise, i ako si procitao, sve sto si naveo, neznam kako da ti odgovorim

        Radjeno je sve sto se normalno radi i sto se nikad neradi
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Wartburg
          CBC Senator XXL
          • 01.02.2005
          • 663

          Originally posted by BOOST
          Radjeno je sve sto se normalno radi i sto se nikad neradi


          Dobro da te ne davim, opet cu procitati sve nanovo.
          A onda cu da te pitam opet.

          Poz!

          Comment

          • M-power
            Moderator
            • 10.01.2005
            • 10060
            • Bg; Banovo Brdo
            • CorsaC, astra H,

            Nastavicu ovde diskusiju da ne offujem coveku u obrtnom momentu.

            E sad, da li dosad ima motor gde je primenjena varijabilna tehnologija zajedno sa turbom ili je bespotrebno jer turbo gura koliko moze a APC vrsi ulogu skidanja viska pritiska (vazduha).
            I poceti me bese, Saabov motor nema knock koji pomera paljenje nego preko APC-a skida pritisak.
            To bi znacilo da turbo uvek moze da gura max u odnosu na benzin i nema bas nikakve potrebe za varijabilom.
            Znaci li i to da na jednoj fabrickoj glavi turbo motora, nema sta da se radi na volumetriji sa kanalima i ventilima, jer vecim turbom uvek mozes da proguras vise ako to moze da prati motor sa benzinom i izdrzljivoscu.
            Jedini radovi na glavi mogu biti u cilju bolje homogenizacije, zato si samo venturi radio. Jesam li u pravu?
            To date there has never been a faster car built for the public road and,
            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Kod sistema sa APC smanjuje se pritisak da, prema tandensi knockninga.

              Istovremeno jos od 1988 pa do Trionica je DI (Direct Ignition) ta jedinica koja regulise paljenje i neupravlja ga prema knock tandensi, to tek kasnije od 1993 radi Trionic.

              U sustini su glave na TuRbo motorima kad je vec 16V verzija vec dovoljno dobro uradjene da se progura bar 2 puta vise vazduha /kontra pritisku turbine.

              Ovde je najvazniji faktor efektivitet InterCoolera da bi se izbegao knockning , kao najjeftinija verzija u borbi protiv "zakucavanja "
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • M-power
                Moderator
                • 10.01.2005
                • 10060
                • Bg; Banovo Brdo
                • CorsaC, astra H,

                OK, a od '93 kad knock upravlja paljenjem a kad APC. Kako je sinhronizovan njihov rad i li idu ne izmenicno ili istovremeno ?
                To date there has never been a faster car built for the public road and,
                it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  93-e APC funkciju preuzima Trionic, sve prema JONIZACIJI.

                  Prvo sta se desava je da se paljenje pomeri u kasnije i istovremeno se smesa bogati.
                  Nije li to dovoljno sledi skidnanje pritiska u koracima od 1/256 na svaki krug motora.
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • Black Knight
                    CBC Senator XXL
                    • 13.10.2004
                    • 2020
                    • Novi Beograd, kicblo

                    aaaaa evo je jonizacija...ipak ima neku funkciju...!!!

                    znao sam da me je vec neko preduhitrio... :x
                    Injection is good,but I'd rather be blown!

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      Hm.. indentifikovana primarna greska razbijanja klipova:

                      Nije stvar do benzina koliko sam mislio da je.

                      Naime, auto je stajao celu zimu napolju, nije vozem, i desilo se sto se nije smelo desiti.

                      Na moju aljkavost (sad to tako nazivam, ali stvarno nisam imao vremena) kontakt na TPC za Max Load je oksidirao.
                      Dakle ono poznato bogacenje smeshe prilikom max opterecenja motora je izostalo.

                      To sto mije bilo chudno da je tolika razlika u benzinu od prosle do ove godine da mi fali skoro 100-inak KS i isto toiko Nm je bilo opravdano sa moje strane.
                      Dakle motor je celog leta vozen u ekonomskoj verziji direktno opasnoj za klipove gde se lambda vrtila konstantno oko 14:1.
                      Nedovoljno , pa i za benzin zapada a kamo li za nas

                      Kontakti na TPC su totano zeleni od oksidacije i sigurno nema sanse da su biliaktivni vec duze vreme.

                      Stvar koja je ovde bila presudna da me obmane je sledeca:

                      Izmena turbine za vecu direktno pred polazak.

                      Pokrivala je razliku nedoostatka benzina sa vecom masom vazduha u volumetriji.

                      Turbo motor drugacije reaguje na ove promene nego li atmo isti, ovde dolazi do vece temperature gasova na izduvu sto turbinu chini jos efikasnijom

                      No, sad, sta je tu je, novi motor je sklopljen da radi i sa tim uslovima, kompresija skinuta na 8,1:1 sa 8,9:1 tako da je sad vreme da se trazi jos veci TuRbo, jer hardware motora je izdignut na granice tolerancije od 700Ks i 700 Nm sa rezervom od 20%.

                      Bice interesantan sutrasnji dan
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • krki
                        CBC Član
                        • 28.03.2005
                        • 16
                        • Vrbas

                        Burazeru jesu li proradile kochnice vodom ladjene? pozdrav iz Brmbasa.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          krki, ovako, da ti odgovorim posto se radi sa njima, momentalno se testiraju na stolu, dakle trenjem se proizvodi toplota i meri se produkvija toplote.
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • ljepoja
                            CBC Veteran
                            • 31.10.2005
                            • 110
                            • Futog

                            svaka tebi cast na autu i motoru u njemu !!!!

                            Comment

                            • BOOST
                              Founder - Admin od Začetka
                              • 29.09.2004
                              • 8726
                              • Gislaved//Sweden
                              • SAAB 9000 AERO R; SA

                              Prvi file je 1,2Mb drugi 2,5Mb

                              http://www.cannonballforums.se/pics/fil ... avanja.wmv

                              http://www.cannonballforums.se/pics/fil ... avanja.wmv

                              Napominjem da nebude zablude da nisam imao uslove za pun gas, ovo je sa 1,3 bara overloada, max je 1,9 bara ali sam ha drzao nogom na granici koliko trakcija dozvoljava.
                              Zimske gume 195/65-15 sa ekserima i oko 1800 kG tezine u datom momentu (pun gepek delova i alata i 2 osobe )

                              Dakle ovo je sad samo test i probe nekih segmenata koje necu navoditi sad, dolazi kasnije u istom topicu sta se jos radilo
                              PS.. vidi se po potrosnji da nije pun gas, posto pod max loadom cifre leze na 60L/100Km (x1,5 jer glupi onboard komjuter nekapira da su injektori veci )
                              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                              move your mind

                              Comment

                              • SAAB PoWeR
                                CBC Senator XXL
                                • 26.04.2005
                                • 1394
                                • tu iza coska(Milwaukee USA)

                                cek kolio fabricki wastegate moze da podnese boost-a
                                ako si ti u momentu imao 1.3 bara
                                i koi je turbo na motoru
                                sa t3 izduvna strana ili manji
                                ja sam trenutno kodmene na onaj veci turbo stavio originalni saab-ov wastegate sa low presr turba
                                pa me brine da nece moci drzati visok boost
                                _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                                Comment

                                Working...
                                X