Nije Forum baksuz, ne brinite, meni je malo indikativno da se ovakve gluposti uglavnom desavaju ljudima koji su skocili u 3x jaci auto od prethodnog, sa malo vozackog iskustva, zar to ne govori samo za sebe? Razlog je bio klinci sa malo iskustva u jakom i nepoznatom autu, a ne oversteer ili sto auto nije "uhvatio". Jbg, sta da vam kazem...
Pobogu ljudi, zaista mislite da mozete da naucite da vozite posle 7 dana u autu 3x jacem nego ista sto ste ranije vozili, pa jos i sa potpuno drugacijim karakteristikama pogona? Svasta, treba da pogine neko od vas da se setite da treba vremena da se naucite nekim stvarima, umesto da sednete i krenete da peglate kao prekaljeni relisti...svasta. Jbg, kakim i ja malo, ali sto se bre palite kad pojma nemate ni kako ni sta raditi kad nesto krene kako ne treba?!?
4WD auti su mnogo zeznutiji za voznju nego druge dve vuce, uprkos uvrezenom misljenju. Poenta je u tome sto se balans i skretanje tih automobila podesava koliko volanom toliko i gasom, s tim sto pod kontrolom ne podrazumevam namotan volan gas do daske i veru da ce "auto da uradi ostalo", jer nece. Understeer je tu da jasno pokaze da je limit prijanjanja probijen, i auto je namerno podesen da pri gubitku trakcije kliza nosem jer je to mnogo laksa reakcija za ispravljanje - zamisli da pri gubitku trakcije krene da kliza ****tom, pa zavrsio bi u Vinci a ne u trafo stanici.... Dakle nisu ti zadnji tockovi nastavili gurati auto pravo, vec inercija od prevelike brzine. Ono sto je TREBALO da uradis je da popustis gas. Ako uletis u krivinu sa 4WD i konstantno pritiskas gas i namotavas volan, pocece da kliza preko nosa, svaki, bez izuzetka. Da bi krenuo da kliza ****tom ili ceo postrance, treba znati namestiti ga pre krivine i za vreme ulaska, volanom i gasom (odnosno prebacivanjem tezine pozadi), sto TEK treba znati.
Sledeci put sporije, sta da vam kazem, odlicno ste prosli.
Pobogu ljudi, zaista mislite da mozete da naucite da vozite posle 7 dana u autu 3x jacem nego ista sto ste ranije vozili, pa jos i sa potpuno drugacijim karakteristikama pogona? Svasta, treba da pogine neko od vas da se setite da treba vremena da se naucite nekim stvarima, umesto da sednete i krenete da peglate kao prekaljeni relisti...svasta. Jbg, kakim i ja malo, ali sto se bre palite kad pojma nemate ni kako ni sta raditi kad nesto krene kako ne treba?!?
4WD auti su mnogo zeznutiji za voznju nego druge dve vuce, uprkos uvrezenom misljenju. Poenta je u tome sto se balans i skretanje tih automobila podesava koliko volanom toliko i gasom, s tim sto pod kontrolom ne podrazumevam namotan volan gas do daske i veru da ce "auto da uradi ostalo", jer nece. Understeer je tu da jasno pokaze da je limit prijanjanja probijen, i auto je namerno podesen da pri gubitku trakcije kliza nosem jer je to mnogo laksa reakcija za ispravljanje - zamisli da pri gubitku trakcije krene da kliza ****tom, pa zavrsio bi u Vinci a ne u trafo stanici.... Dakle nisu ti zadnji tockovi nastavili gurati auto pravo, vec inercija od prevelike brzine. Ono sto je TREBALO da uradis je da popustis gas. Ako uletis u krivinu sa 4WD i konstantno pritiskas gas i namotavas volan, pocece da kliza preko nosa, svaki, bez izuzetka. Da bi krenuo da kliza ****tom ili ceo postrance, treba znati namestiti ga pre krivine i za vreme ulaska, volanom i gasom (odnosno prebacivanjem tezine pozadi), sto TEK treba znati.
Sledeci put sporije, sta da vam kazem, odlicno ste prosli.
Comment