SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bruno
    CBC Veteran
    • 22.03.2006
    • 146
    • Beograd

    pa prvo sam pogledao te spiskove
    i tamo ne pominju 3.0

    saabo:
    a sta to znaci, da je uvek automatic ?
    a sta je imao do 1996 ?
    Naši ...
    Kako znaš ?
    Rečnik im poznajem ...

    Comment

    • Igor
      CBC Senator XXL
      • 30.12.2004
      • 394
      • DORCOL REPUBLIKA

      Mislim da dzaba gledas to jer je motor u V rasporedu i menjac mislim da nije isti kao za redni cetvrtak...
      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

      Comment

      • Saabo
        Moderator
        • 29.09.2004
        • 1724
        • Vrbas
        • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

        Pa proizvodnja od 1995, sa 5 speed manual, a od 1996. 4 speed automatic.
        Sad ko sto Igor kaze... al ne mogu naci taj podatak
        SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

        Comment

        • autoe
          CBC Član
          • 31.03.2008
          • 22
          • Sarajevo

          Pošto na Maptun sajtu nisam našao podatke za svoj motor interesuje me šta dobijam na stage 3 sa motorom 2,0T 136kw 95g?

          Comment

          • TAZZ
            Banovan
            • 30.05.2005
            • 1409
            • NBGD,SERBIA

            Dobijas Stage 3...
            pise ti koliko...

            Znachi 265 HP i 370NM @ 2500rpm

            To i jeste SAFE limit za Garett T25 TuRbo...

            LPT 150 HP ima Boost TuRba od nekih 0.48-0.55 Bar Loada...

            FPT 185 HP ima Boost TuRba od nekih 0.6-0.7 Bar Loada...

            Stage 3 ima boost od nekih 1.5-1.6 Bar Loada...

            Hint...

            LPT Low Pressure Turbo
            FPT Full Pressure Turbo

            Motori ISTI razlika u ECU jedinici...

            Comment

            • TAZZ
              Banovan
              • 30.05.2005
              • 1409
              • NBGD,SERBIA

              Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

              Imam jedan problem sa ovim autom...

              Sad...

              S vremena na vreme pali CHEK ENGINE, ali za lambda sondu... Da li postoji neki nagib, ugao, pod kojim treba da bude sonda u DOWNPIPE? Pravljen je 3`` down kod Bruna... i sad s vremena na vreme pali CHEK... i vidim da nije isti ugao kod originalnog DOWNPIPE i ovog koji je pravljen. Promenjene 2 Sonde... i nishta... i dalje isto...
              Isto, na benzinu radi dosta lepo i mirno... ali na plinu, pa to nije normalno, cima se, kida... trokira, osciluje sa obrtajima... strashno...
              Prvo sam hteo da vidim sa ovim da li ugao ima mogucnost da zeza, a onda kod IvanaT na kontrolu uredjaja kompletnog...
              I da ne ureknem auto, pu pu pu... za sad je lepo voziti ga, shto i zelim Brunu da sedne u NJ shto prije... za sad ga ja vozam i gledam i sredjujem malo po malo...
              Sledece shto u NJ ide je moj CARPC, da vidimo shta se deshava u Autu... mislim MOTORU...

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                Sonda mora da ima najmanje 3 stepena padni ugao,(teorretski, prakticno preko 10 stepeni da se kondens nebi zadrzavao jer cirkonijum nevoli vlagu) to je sve sto se trazi.

                O plinu nediskutujem nikad.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • TAZZ
                  Banovan
                  • 30.05.2005
                  • 1409
                  • NBGD,SERBIA

                  Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                  slikacu ugao... skoro je vodoravan, kablovi idu prema pumpi vode? ali je skoro vodoravna, a na Fabrichkom ima ugao od jedno ma skoro 90 stepeni u odnosu na osu PIPEa...

                  Comment

                  • TAZZ
                    Banovan
                    • 30.05.2005
                    • 1409
                    • NBGD,SERBIA

                    Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                    Slike Sonde...







                    Jel ovo OK?
                    Sad se ne gasi chek engine...
                    Mislim se da promenimo lambda sondu, i da raskachimo zicu koja ide prema Plinskoj ECU jedinici, i promenimo malko ugao sonde.

                    Comment

                    • itza
                      CBC Senator XXL
                      • 28.12.2004
                      • 658
                      • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                      • -

                      Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                      ne znam kako si zamislio `malko` da promenish ugao sonde .. koko ja vidim treba za skoro 90 stepeni da se rotira ...
                      a pritom da bi je rotirao kako god mora da sechesh downpipe i da se vari ceo taj deo pod drugim uglom koliko god da je
                      "Brano sine , vozi POLAKO..."

                      Comment

                      • TAZZ
                        Banovan
                        • 30.05.2005
                        • 1409
                        • NBGD,SERBIA

                        Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                        Nije problem prepraviti DP... veci je problem shto je stalno upaljen CHEK i shto auto vileni i na benzinu pomalo, ali na plinu... UBI! Posao DP i sonde je 30-40 minuta... a mozda i manje...

                        Comment

                        • ale944
                          CBC Senator XXL
                          • 20.03.2006
                          • 1457
                          • Beograd

                          Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                          ako se auto ponasa tako kako kazes, meni onda lici vise da je signal sonde posledica a ne uzrok... tj. nije mi poznato da bilo koji auto samo zbog sonde krene tako da brlja...
                          a ako je na plinu jos izrazenije , uzrok bi trazio prvo u varnici/paljenju pa onda sve ostalo...
                          http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                          Comment

                          • TAZZ
                            Banovan
                            • 30.05.2005
                            • 1409
                            • NBGD,SERBIA

                            Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                            Slazem se, ali...

                            Kaseta je promenjena...
                            promenjen ECU...
                            Stavljen onda ECU sa stage 1...
                            Stavljen ECU stage 2...
                            Vraceno na Original mape...
                            isto sve...
                            Simptomatichno, od stavljanja DP 3`` otprilike, se to deshava... i Plin nikad nije proradio kako treba...
                            Na plinu Osciluju Obrtaji na IDLE... zadrzava obrtaje na 1300-1500 umesto na 850...
                            Na benzinu zakucani na 850-900...
                            Na benzinu je OK relativno... Prvo ce mo SONDU proveriti i ugao, izmeniti... pa onda dalje...

                            Comment

                            • ale944
                              CBC Senator XXL
                              • 20.03.2006
                              • 1457
                              • Beograd

                              Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                              jel si bio kod ivana da pogleda (kod njega je bese ugradjivano ? )
                              http://www.novaspeed.rs CHIPTUNING & FAP/DPF Off

                              Comment

                              • TAZZ
                                Banovan
                                • 30.05.2005
                                • 1409
                                • NBGD,SERBIA

                                Re: SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

                                Fali malko vremena da odemo do ivana...
                                reko da probamo videti pre toga
                                da li je nedje hardware

                                Comment

                                Working...
                                X