SAAB 9000 CSE 2.0T MAPTUN...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    el odradjena adaptacija posle zamene lambda sonde? mozda trionic i dalje gura safe?
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • BOOST
      Founder - Admin od Začetka
      • 29.09.2004
      • 8726
      • Gislaved//Sweden
      • SAAB 9000 AERO R; SA

      O kojim pogonskim gorivima pricamo?
      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
      move your mind

      Comment

      • bruno
        CBC Veteran
        • 22.03.2006
        • 146
        • Beograd

        samo benzin. plin iskljucen radi tacnosti svih podataka i podesavanja
        Naši ...
        Kako znaš ?
        Rečnik im poznajem ...

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          pitanje: dal postoji nacin da se testira komp dal radi kako treba a da nije "ubacim ga u drugi auto i teram".
          Jos nisam chuo da je Trionic 5.5 box ikad crkao.

          Kako izgledaju svi parametri ochitani sa TECH2. Da li su svi senzori u mariginalima ispravnog?

          Prica o APC ventilima koji rade i su ispravni mi je jako dobro poznata i boljka oko istih koliko su nepouzdani.

          Ako je negde omanuto u konstrukciji sa T5 sistemom onda je to upravo na toj BOSCH komponenti, na T7 je promenjena konstrukcija i frekvencija rada istog nebi li opstao jer plastikaner na frekvenciji rada T5 sistema ima kratak vek.

          Vrlo osetljiv na uljane gasove i na los filter fazduha.
          Open Air = Smrt APC ventilu na brzaka.
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • bruno
            CBC Veteran
            • 22.03.2006
            • 146
            • Beograd

            Da li postoji nacin da se na t5.5 montira APC sa T7
            definitivno je problem
            tek posle 3 (tri) komada promenjenih imamo neki pomak
            koliko sam ja shvatio APC sa T7 je dosta jeftiniji kao deo
            sa (trenutno) ispravnim APC-om postizemo oko 0.9 bara, i mnogo bolji odziv u svim rezimima
            sutra se ide na dijagnostiku, pa ce da vidimo

            dakle, ako postoji nacin da se montira taj APC molim za semu
            Naši ...
            Kako znaš ?
            Rečnik im poznajem ...

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              Nepostoji.

              BTW: Primecujem odavno da je Srbija PUNA pokvarenih APC ventila koji samo kruze od vlasnika do vlasnika praveci zabunu i haos.
              Razumem ja da 200+? svrbi ali .... nije ni to resenje sta se radi.

              Bosch jednostavno nezeli da spusti cenu i to je problem.
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • bruno
                CBC Veteran
                • 22.03.2006
                • 146
                • Beograd

                ok, i ta informacija vredi
                hvala
                Naši ...
                Kako znaš ?
                Rečnik im poznajem ...

                Comment

                • jugo
                  CBC Član
                  • 02.03.2007
                  • 91
                  • Banja Luka, BiH

                  sto se tice tih apc ventila moja preporuka je da odete na www.partsforsaabs.com.. kad kupujete tamo dijelove ne placate njihov pdv, a naravno placate karticom i troskove postarine koje vam odmah obracunaju.. kako bilo ja sam kupio OEM apc ventil za saab 900 po cijeni od 160 eura... poslije toga su nabavili i jedan koji nije OEM i kosta 114 eura... vec sam nekoliko puta nabavljao dijelove preko ove firme i veoma su korektni i brzi... dijelovi su mi stizali u roku od 7 radnih dana... vrijedi malo pricekati i dobiti, jeftinije, a zasigurno i kvalitetnije dijelove iz engleske...
                  pa ko voli, nek izvoli...
                  JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    u linku si stavio jos dve tackice pa ne funkcionise.
                    www.partsforsaabs.com
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • jugo
                      CBC Član
                      • 02.03.2007
                      • 91
                      • Banja Luka, BiH

                      @egon
                      hvala na ispravci....
                      JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                      Comment

                      • bruno
                        CBC Veteran
                        • 22.03.2006
                        • 146
                        • Beograd

                        znam za taj sajt, odavna ga gledam ...
                        nisam znao da li stize kad se naruci ... hvala na potvrdi
                        Naši ...
                        Kako znaš ?
                        Rečnik im poznajem ...

                        Comment

                        • jugo
                          CBC Član
                          • 02.03.2007
                          • 91
                          • Banja Luka, BiH

                          naravno da stize! dobijes i elektronski racun kao u prodavnici... imas pravo i na reklamacije i da se zalis ako nesto nije u redu... sve je to ok... samo se pripazite vi iz srbije jer mi je tazz javio da vi morate platiti carinu i pdv... kod mene u bosni je drugacije... nisam platio nikada vise od 9 maraka... zasto, nemojte me pitati jer nemam blage veze, a svaki put su otvarali posiljku... mozda ovi na carini ne kontaju koliko su vrijedni dijelovi za saab-a
                          JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                          Comment

                          • itza
                            CBC Senator XXL
                            • 28.12.2004
                            • 658
                            • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                            • -

                            pazi kad ne znash koliko su to lepe vesti
                            "Brano sine , vozi POLAKO..."

                            Comment

                            • bruno
                              CBC Veteran
                              • 22.03.2006
                              • 146
                              • Beograd

                              znači vako ...
                              dalo se malo u razmišljanje
                              ovaj auto je dobar, posle svih ovih popravki, konačno ide
                              međutim ... kupljen je da bi se išlo i više i dalje
                              recimo da se čovek odluči da ide na cca 300 konja i što više Nm ...
                              ja ću sad da iznesem moja razmišljanja a vi se slobodno uključite i dajte za i protiv

                              poredeći (sa maptuna.com) 2.0 stage 5 i 2.3 aero stage 4, čovek stiče sledeće mišljenje:
                              mora da se menja turbina, ok
                              mora da se uzme wastegate actuator 9000 td04, ok
                              takođe i 3 bar map sensor, ok
                              treba i 3 inča auspuh, ok
                              oba traže i nove brizgaljke
                              kao i intercooler (pretpostavljam da je to novi hladnjak), ajd to mislim da je overkill al ajde

                              e sad, šta su razlike ?
                              razlike su što aero kao stock ima water and oil lines i ima veće kvačilo, koje je igrom slučaja kod mene već montirano, pa onda traži da se stavi spec stage 2 kvačilo

                              stage 4 na aero je 310 hp i 490 Nm, a stege 5 na 2.0 je 320 hp i 430 Nm
                              mene više oni Nm privlače ...

                              za moj auto bi sledeći redosled bio:
                              1. preći na 2.3 litre (da znam opet motor napolje i sl)
                              2. td04 turbina (to sam već potajno planirao)
                              3. onda ta sitnurija water and oil lines, brizgaljke, wastegate actuator, 3 bar map senzor
                              4. spec 2 kvačilo, jer kućište imam
                              5. i naravno začin C odnosno novi ECU

                              e sad sledite vi kolege:
                              cene i procene
                              po mom mišljenju turbinu i water and oil lines mogu i polovno pa da se sređuje

                              i naravno: jel može takav auto da se normalno koristi u svakodnevne svrhe
                              Naši ...
                              Kako znaš ?
                              Rečnik im poznajem ...

                              Comment

                              • itza
                                CBC Senator XXL
                                • 28.12.2004
                                • 658
                                • Beograd - Paviljoni(blok 7a)
                                • -

                                po mom mishljenju .. to shto sada imash vozi i da ti je mirna glava ..
                                jer ja lichno ne bih ishao na nishta preko toga dok prvo ne sredim trapove i suspenziju ..
                                dakle spushtanje ..
                                a to vetj onda nije auto za porodicu i duzhe putOve ..

                                ukratko .. previshe snage za stock veshanje .. iz razloga shto ona ne bih mogao da se suzdrzhim da ga vozim kao zhena pokrivinama a kao teenager na pravcu
                                "Brano sine , vozi POLAKO..."

                                Comment

                                Working...
                                X