Saab 9-5 3.0 TID

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    #16
    Taj motor je do 2001 imao kondtrukcionu gresku u glavi i pregrevao se konstantno, tako da ti jos jednom kazem da bi doticni olako preskocio i jurio mnogo pouzdaniji i poznatiji 2,2 koji je isao u vectru (i koji je btw veoma pouzdan , jalicno video primerke sa +400kk bez vecih problema)
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?

    Comment

    • Car
      CBC Senator XXL
      • 07.07.2005
      • 900
      • Beograd

      #17
      Sad je gotovo, covek ga kupio

      Comment

      • CLD
        CBC Senator XXL
        • 08.02.2005
        • 1225
        • Belgija - ranije Luna-Chico

        #18
        Re: Potrosnja 290hp (10L)

        Originally posted by Zeljoni
        Originally posted by CLD
        @ Scarab

        Hebi ga moj ima oko 290 konja, a trosi oko 10 L, a da ne pricam o razlici u voznji. Verujem da i taj 3.0 nije ispod 10 L Dizela, a to opet mora da bude velika predjena kilometraza na godisnjem nivou da bi se isplatilo uzeti 3.0 dizel.
        Kako mislis trosi 10L a ima 290hp. A jel to kad ti stoji u garazi i ne vozis ga mesec dana. Jel ti to ozbiljno, prosto ne mogu da verujem jer meni Legend cugne i po 18L. kada se malo poigram sa njim.
        Lepo, kad ga vozim svako dnevno vozi 10 L, a kad se gazi od 160 pa na dalje onda oko 12L. To je lepota Saab masina, sto vise konja manje trose.

        Comment

        • ferry
          CBC Veteran
          • 31.01.2007
          • 101
          • Beograd

          #19
          Re: Potrosnja 290hp (10L)

          Originally posted by CLD
          a kad se gazi od 160 pa na dalje onda oko 12L
          cekaj, koliko tvoj auto ima kubika, nesto mi malo to, ortakov A8 2.8 pretpostavljam ista klasa, popije 15l u kombinovanoj voznji kad se gazi, a po gradu i vise.

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #20
            Auto je 2.3 l, samo je razlika u odnosu na ostale konkurente, to sto on ima ECU koji se zove TRIONIC 5 ili 7.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • CLD
              CBC Senator XXL
              • 08.02.2005
              • 1225
              • Belgija - ranije Luna-Chico

              #21
              Hehehe, razlika je ogromna, tvoj ortak cak sta vise ima manje konja od mene, a veci motor.

              Comment

              • Zeljoni
                CBC Senator
                • 04.05.2007
                • 200
                • Beograd, Vračar

                #22
                Originally posted by civi
                Taj motor je do 2001 imao kondtrukcionu gresku u glavi i pregrevao se konstantno, tako da ti jos jednom kazem da bi doticni olako preskocio i jurio mnogo pouzdaniji i poznatiji 2,2 koji je isao u vectru (i koji je btw veoma pouzdan , jalicno video primerke sa +400kk bez vecih problema)
                Preuzeo ga danas iz NS 200km na sat ka BG-u bez ikakvih problema a motor je novembar 2001 tako da se nadam da je problem resen . A sto se tice Vectre sa motorom od 2.2 hdi ortakova (kupljena nova) trokira na 180 km\s 2 x je bio u servisu i hebiga problem prepisuju losem gorivu.

                Comment

                • Zeljoni
                  CBC Senator
                  • 04.05.2007
                  • 200
                  • Beograd, Vračar

                  #23
                  Chip za 3.0 TiD

                  E sad dolazi preporuka za chip. Da li je neko imao iskustva sa:

                  mislim da je cena sasvim pristojna.
                  ili:

                  Naravno savet dobro doshao

                  Pozdrav

                  Comment

                  • *Egon*
                    CBC Senator XXL
                    • 31.12.2004
                    • 1232
                    • Beograd, Dorcol, N 44

                    #24
                    Zeljon ..."Ma jasna mi je logika (benzin+turbo pa ko nebi), ovo je moj prvi dizel u zivotu a razlog kupovine je sigurno i udobno putovanje sa porodicom a przenje ostavljam drugom automobilu".
                    Garaza
                    1996 SAAB 900 NG Cabrio

                    Comment

                    • Zeljoni
                      CBC Senator
                      • 04.05.2007
                      • 200
                      • Beograd, Vračar

                      #25
                      Originally posted by *Egon*
                      Zeljon ..."Ma jasna mi je logika (benzin+turbo pa ko nebi), ovo je moj prvi dizel u zivotu a razlog kupovine je sigurno i udobno putovanje sa porodicom a przenje ostavljam drugom automobilu".
                      "Pa mislim onda da ga zadrzimo" (Mi nismo andjeli I)

                      Sta? To sto sam rekao za da i drugi automobili mogu da prze ili ???

                      Situacija je jasna. Jedan auto siguran, spreman uvek za put (ako moze chip moze ako ne onda ne). Onda sa drugim kolima mogu i eksperimenti a mislim da nema nista lose u tome da volis i Saab-a i Hondu.

                      Ako sam nesto lose rekao, pa reci!

                      Comment

                      • CLD
                        CBC Senator XXL
                        • 08.02.2005
                        • 1225
                        • Belgija - ranije Luna-Chico

                        #26
                        ne, nego da drugi moze da przi, malo ne logicno, Saabovi su stvoreni za brzu, a udobnu voznju.

                        Comment

                        • *Egon*
                          CBC Senator XXL
                          • 31.12.2004
                          • 1232
                          • Beograd, Dorcol, N 44

                          #27
                          Ma samo sam stavio primedbu na tvoju izjavu da si kupio sigurnost, a za przenje neki drugi auto, a odmah iza toga pitas: da li ima chip za njega.

                          Normalno da ima, kao i za svaki auto, a najveci dobici su bas na turbacima, bez obzira da li su benzinci ili dizeli.

                          Dobrodosao u klub ljubitelja SAAB-a.
                          Garaza
                          1996 SAAB 900 NG Cabrio

                          Comment

                          • Zeljoni
                            CBC Senator
                            • 04.05.2007
                            • 200
                            • Beograd, Vračar

                            #28
                            Ok, razumemo se.
                            Prvi utisci o Saab-u su zaista fantazija, jeste da je naftash al sta da se radi. Ako neko zna gde da se uradi chip (preporuka) i koliko kosta, molim Vas napisite.

                            Pozdrav

                            Comment

                            • *Egon*
                              CBC Senator XXL
                              • 31.12.2004
                              • 1232
                              • Beograd, Dorcol, N 44

                              #29
                              Probaj ovde:


                              H&S Elektronik GmbH Munchen
                              Predstavnistvo za SCG BMW Servis Curcic
                              Tosin Bunar 166 11070 Novi Beograd
                              Tel:011/30-18-260 Fax:011/30-18-259
                              Mob:063/666-111
                              Mail:bavaria@net.yu
                              Garaza
                              1996 SAAB 900 NG Cabrio

                              Comment

                              • jugo
                                CBC Član
                                • 02.03.2007
                                • 91
                                • Banja Luka, BiH

                                #30


                                sta ces, djavo ne da mira....

                                bolje dva nabrijana, nego jedan...
                                JuGo - SAAB 900 SE 2.0 T RULES!!

                                Comment

                                Working...
                                X